- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 231 reacties, en bestaat uit 10 pagina's. U bent momenteel op pagina 10 van 10.
De laatste reactie is geplaatst op 23-12-2011 17:06.
Geestelijke mishandeling
- Geplaatst op woensdag 23 november 2011 16:50lakota
Wist je trouwens Vrouw50, dat jij je gesprekken hier privé kunt voort zetten?
Je kunt daar de mensen uitnodigingen , waarvan JIJ vindt dat die voor JOU tot hulp zouden kunnen zijn.
Je kunt hier duidelijk lezen, dat voor sommigen hier,regels van een ander, heel normaal en geloofwaardig zijn.
Iedereen heeft RECHT van keuze,in een democratisch land.JIJ dus ook!
WIL je dat iemand BOVEN jou staat en wil je dat je de regels van een ander handhaaft in je relatie, dan is dat best.Maar je lijkt dat duidelijk niet te willen.
Je vraag was om mensen die in gelijke situaties zitten.Je ziet hier, dat zijn er niet zo veel,althans niet op dit forum.
Mishandeling , hoe dan ook, is geen gezonde situatie.
Maakt dan niet uit ,of het geestelijk of lichamelijk is .
Herinner je het verhaal van de kikker in het water.
Je bent moedig en zit in een benarde positie.
Natuurlijk voel je je heen en weer gegooid. Gizmo heeft duidelijk in een gelijksoortige situatie gezeten en haar verhaal zou jou veel extra moed kunnen geven.
Weer, pluk eruit wat je kunt gebruiken en laat gaan wat niet relevant - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 12:59Vrouw50quote:Rellebel schreef op 22 november 2011 @ 22:44:
[...]
En vertel jij je vriendinnen en/of je dochter ook wat je hier vertelt?
Heeft je vriend ook spijt betuigt van zijn dreigement de boel in mekaar te slaan en het afpakken van je sleutel?
En last but not least, hoe staan de zaken er nu voor?
Ja ik vertel hun ook wat er aan de gang is.
Ja vriend heeft spijt betuigt en is sindsdien een stuk liever naar mij toe geworden.
vwb de stand van zaken: it sucks. - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 13:01Vrouw50quote:lakota schreef op 23 november 2011 @ 16:50:
Wist je trouwens Vrouw50, dat jij je gesprekken hier privé kunt voort zetten?
Je kunt daar de mensen uitnodigingen , waarvan JIJ vindt dat die voor JOU tot hulp zouden kunnen zijn.
dankjewel lakota voor de tip, maar dat wist ik inderdaad en ik heb ook op die manier contact.
Lief dat je zo meedenkt.Vrouw50 wijzigde dit bericht op 24-11-2011 13:01 met 0% - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 13:46mijzelffijn dat je nog even wat liet horen ,ik vroeg mij wel af hoe het met jou ging!
Heel veel sterkte. - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 21:40lakota
Ik weet niet hoe jij je voelt.Niemand weet dat.Maar wat ik wel weet is dat je nu alles kan gebruiken ....Mensen die met je MEE denken.
HOU je taai en je weet wat je hier kunt doen,dat is fijn...
Ik hoop dat je het geen gebed zonder einde laat worden. - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 21:49RellebelVrouw50, sterkte ermee, en bedenk maar dat hoe langer je ermee wacht, hoe meer geld je kunt besparen en hoe hoger je op de woningwachtlijst komt
De een zijn dood is een ander zijn brood. - Geplaatst op vrijdag 23 december 2011 17:06ChristalisaVrouw50 ik heb gereageerd op je bericht bij een andere pijler
Groet C.
Dit onderwerp heeft 231 reacties, en bestaat uit 10 pagina's. U bent momenteel op pagina 10 van 10.
De laatste reactie is geplaatst op 23-12-2011 17:06.
Geestelijke mishandeling