Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Gezondheid & Psychologie
  4. Alleen, tussen 3 ADHD-ers (3)

Dit onderwerp heeft 1258 reacties, en bestaat uit 51 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 51.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 10:51.

Alleen, tussen 3 ADHD-ers (3)

Ga naar een onderdeel
  1. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

DRAADJE
    Wie weet zien we je vandaag nog verschijnen.

Wens iedereen een droge dag, pffffffff wat een weer was het hier gisteren.

liefs

2. Sterin
    Afbeelding van Sterin

Goedemorgen!

Gaat weer wat beter met me hoor.
    Alleen vannacht niet zo super geslapen. Was zo handig geweest oor spul te kopen, want verwachte dichte oren te krijgen. Dus daar lekker mee gaan slapen. Het was geen olie :? Dus kreeg vannacht oorpijn. Wou het er wel uit douchen, maar ja wou vannacht de anderen niet wakker maken. Dus ben zo toch weer even in slaap gevallen. Ben dus nog deels doof. Vanmiddag even naar dr. ass. :bonk:

Kan zo genieten he, van hoe de vogeltjes in en uit hun huisje vliegen- voor hun jongen zorgen. (ook wel sneu dat ze zo druk zijn- wel een beetje herkenbaar.. :schaam: )

Alvast fijne dagen!

Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen...

3. Sterin
    Afbeelding van Sterin

Hier ging het gister wel met het weer. Hier en daar een buitje. Ook wat hagelstenen gezien... Maar het was droog bij het hondjes uitlaten. :lol:
    Vanmorgen trof oudste het ook, een paar druppels (ze wou graag dat ik haar bracht) Heb gezegd dat ze haar regenbroek kon aandoen. Even later werd het droog, dus ze had mazzel. Hier nu zelfs (even) zon. <:D

4. dimama
    Afbeelding van dimama

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/a/3d-smilies/0277.gif

draad zit weer zonder internet op de camping groetjes van haar en mij natuurlijk x

dimama wijzigde dit bericht op 16-05-2012 23:08 met 0%
    blij ei ... 30 kg te zwaar (nu nog wel hahahh ) vrolijk en gelukkig !

5. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

DIMAMA
    Dank je wel voor je berichtje.
    Zit jij ook op de camping?

Mij is geleerd als je iets wilt weten vraag het dan, wil de ander geen antwoord geven even goed vrienden ha ha haha .

Doe de groetjes maar terug en ook voor jou groetjes

Liefs

6. dimama
    Afbeelding van dimama

hallo nee ik ben gewoon thuis .. werken vandaag ppff hahah
    jullie allemaal een fijn weekend hoop dat de zon door breekt !!

blij ei ... 30 kg te zwaar (nu nog wel hahahh ) vrolijk en gelukkig !

7. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

DIMAMA
    Werk ze.
    Hier begint nu de zon te schijnen.

8. draadje
    Afbeelding van draadje

Goedemorgen meiden,

Waardeloos hè dat ik aldoor zo slecht op internet kan. Zelfs mijn dongel deed het niet.
    Vrijdag hadden we verjaardag van meiske haar vader en gisteren met jongste te shoppen geweest. Nadien hier borreluurtje en toen nog koken. Om half 9 zaten we aan tafel.
    Tsja, toen heb ik het niet meer geprobeerd hoor.
    Vanmorgen ietsje later, toen nog douchen (daar moet ik wel een stukje voor lopen) kopje koffie met gebakje (nam meiske gisteren mee, zij werkt bij een warme bakker) en daarna nog de afwas gedaan van gistermiddag af. Ook daar moet ik een stukje voor lopen.
    Ha, is goed voor mij.

* Ster,
    wat lastig dat je pijn aan je oren hebt. Ik kan je wel vragen hoe het nu is, maar je bent er niet.
    Als je net zo wisselvallig weer hebt als ik, dan is het naar binnen, naar buiten, naar binnen, naar buiten :D

* Rommel,
    gaat het met jou ook wat beter nu het af en toe droog weer is? Zo lastig dat het per dag verschilt hè. Je kan er geen peil op trekken.
    maar deze week moet het goed gaan. Want de temperatuur wordt beter. Gelukkig, eindelijk!

Hoe is het met je mams?

* Tini,
    Is je man nog zo druk?
    En gaat het met je arm al weer iets beter? Niet overhaasten hoor, gewoon de tijd nemen. En die was van je moeder? Haha, dat laat je nog maar lekker schoonzus doen ;)

* Geheim,
    meis, ben zo benieuwd hoe het nu met jou en je mam is.
    Je zult wel geen tijd, maar ook geen zin hebben om uitgebreid achter de pc te gaan zitten.
    Weet dat ik aan je denk.
    Een hele dikke knuffel en veel sterkte gewenst van mij.

**
    Ik ga maar eens lezen. Misschien ook maar de lange broek weer aantrekken.
    Het is toch raar hoor, heb ik hier mooi weer, zit oudste met wolken en buiïg. Nu heb ik het minder mooi en killig en werkt oudste in korte broek in de tuin.

Ach, gewoon niets hoeven is lekker. En dat bevalt me wel.
    En zo samen met jongste optrekken doet ons beide goed.
    En zo leuk, gisteren heeft jongste allemaal nieuwe kleding aangeschaft waar geen spat zwart in zit. Een super lekker ding is het. Of klink ik nu bevooroordeelt? ;)

Meids,
    morgenvroeg ga ik weer naar huis.
    Misschien dat ik vandaag nog even langs kom, of dat ik nu mijn top aan laat staan.
    Alvast een dikke kus van mij.

Never give up ................

9. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

DRAADJe
    Is zeker vervelend als je niet goed kunt internetten.
    Vandaag me prima vermaakt emt in de tuin plantjes halen voor mijn zus, wandelen, sport kijken, kletsen met mijn zus, bijhouden wat Willem2 deed en zoonlief mailtjes sturen en aan de telefoon kletsen met hem.

Oja tussen door ook nog eten ha ah ha .

Liefs

10. Sterin
    Afbeelding van Sterin

Hallooooootjes, hier ben ik weer!
    Het was fijn op de nieuwe camping! We zijn heel blij met ons nieuwe plekje daar. En er al heel veel gedaan! De bestrating is al voor een deel gedaan. Heb er al een overkapping naast de schuur, waar de was droog kan hangen. De boel schoongemaakt en opgeruimd. En we hebben ook een leuk stukkie bos bij ons plekkie, dus de hondjes zijn ook blij. Kunnen er lekker pakkertje doen en stokkies bijten... (Ze zijn daar een bezienswaardigheid! Oooooo meerdere hondjes! )
    De vogelhokjes en deko hangt er al, en ook ons schommelbankje .
    Echt een genot, en best leuk uitzicht!
    M'n oom en tante die daar ook staan heb ik even opgezocht, en ze zijn ook even bij ons langs geweest. Gezellie! En gelukkig mooi weer gehad! :lol:

M'n oren heb bij de dr's ass, gelijk laten uitspuiten. Dus kon gelijk weer horen! :muziek:

Liefs

11. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

STER
    Ben blij voor je dat je op je nieuwe stekje het al naar je zin hebt.
    Zo te lezen ziet het er ook leuk uit.

Boodschappen zijn weer binnen en een boswandeling is ook al gemaakt.
    Nu draait er een was in de machine.

Was vannacht erg warm hier dus even een ander dekbed in een frisse hoes doen later op de dag.

Liefs

12. 1945
    Afbeelding van 1945

Hallo allemaal.
    Draadje mijn man is nu niet zo druk hoor,af en ntoe een stukje bonen poten,en de touwtjes erbij hangen,en verder in de hobbij tuin bezig.
    Met mijn schouder gaat het best wel goed,af en toe een of andere beweging,waarbij ik ouw moet zeggen,maar verder gaat het wel.
    Morgen terug naar de chirurg,enn woensdag met een kennis bij een trouwerij gaan kijken in Schoonhoven en langerak de overtrouw.
    De zoon van eenn colega bonenplukster ,gaat daar trouwen,en die vonden het erg leuk als we kwamen,k,geloof dat ze mooi weer op geven,dus dat is wel leuk.

Met mijn moeder blijft het hetzelfde,een zaterdagmiddag ben ik met de fiets,bij haar geweest,,ze was best wel blij,maar zondagmorgen belt ze alweer,want ze is zo alleen,ik zeg ja ma, dat weet ik,maar dan kan ik ook niets aandoen,.ik kan dat echt niet opvullen hoor!,O dus je komt nu niet,nee ma we hebben andere plannen,o jammer dan.
    Genoeg is het toch nooit,maar ja dat weet ik .!

Mijn schoonzus doet de was nog steeds,daar ben ik wel erg blij mee.
    maar hoelang nog?

Ik ga de was (van ons zelf)maar eens opvouwen,

groetjes en liefs
    Tini

13. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

TINI
    Wat is overtrouw?

Bij jou ook wasdag lees ik wel.
    Hoop dat je schoonzus de was wil blijven doen.

Liefs

14. 1945
    Afbeelding van 1945

Overtrouw,is trouwen in de kerk,eerst in het gemeente of stadshuis,en daarna in een kerkdienst.Tenminste wij noemen dat overtrouwen.!
    En jammer genoeg zit het er niet in ,dat schoonzus blijft wassen,het was maar voor tijdelijk bedoelt.
    groetjes.

15. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

TINI
    Bedankt voor je uitleg.
    Hier noemen ze dat trouwen voor de kerk, snap niet waarom ze het niet trouwen IN de kerk noemen, want dat doe je tenslotte toch, ze blijven echt niet buiten voor de kerk staan ha ha ha ha .

Jammer dat je schoonzus dat niet blijft doen.

Mijn oudste zus verschoont altijd mijn mam haar bed en neemt dat wasgoed ook mee en wast het thuis.
    Mijn man ( schoonzoon van mijn mam) is mijn mam haar mantelzorger.
    Gaat altijd met haar mee naar de artsen in het ziekenhuis enz enz.
    Hij vult ook de belastingpapieren in en houdt haar administratie bij.
    Als ze zelf niet kan doe ik de boodschappen voor haar maar dan gaat mijn man ook vaak mee.
    Hij is ook mijn mantelzorger vind ik.

Liefs

16. 1945
    Afbeelding van 1945

Voor mijn moeder,ben ik haar mantelzorger,ik deed altijd de was en strijk.boodschappen ,en houd de administratie bij,als ze een verjaardag heeft,ga ik daar met haar heen enzv. enzv.
    Ze heeft gelukkig huishoudelijke hulp,want dat zou ik allemaal niet zien zitten (heb genoeg aan mijn eigen huis).
    Maar wat goed dat je man dat allemaal doet joh.
    Het is heel vervelend,dat mijn moeder zo vaak irritant is,soms kan ik het naast mij neer leggen.maar soms moet ik mij inhouden,anders wordt ik zo kwaad.Ik bezoek ook wel eens een paar oude vrouwtjes die net zo oud aLs mijn moeder zijn,zo ongeveer dan,maar die zijn best gezellig,maar ja iedereen is anders he?

Ik lees net in mijn mail,dat een lid van ons koor,een zaterdag is overleden,nog maar 69 jaar,maar hij had kanker en kreeg al steeds behandelingen,veel te jong!!
    Nu worden we gevraagd om in de aula te komen zingen ,een donderdagmiddag,heb daar best veel moeite mee ,sinds mijn zusje 4eneen half jaar geleden zo plotseling overleed,maar toch wil ik mij daar liever niet aan onttrekken.

groeten en liefs
    Tini

17. draadje
    Afbeelding van draadje

Even snel tussendoor, zit al weer klaar voor een volgende afspraak.
    De dagen zijn qua weer net anders geweest dan die van jullie. Wij zon, jullie regen, wij regen, jullie zon.
    Toch is het altijd lekker om bij de caravan te zijn.

Moet nu gaan, tot later en dan ga ik ook reageren op de berichtjes.
    Doeiii, kus.

18. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

TINI
    Mijn mam heeft ook huishoudelijke hulp, gelukkig wel.
    Ik kan thuis al niet alles zelf doen laat staan het bij mijn mam nog te gaan doen.
    Mijn man is een schat !!!!!!!!!!!!
    Wij ergeren ons soms ook aan mijn mam hoor.

Heel veel sterkte donderdagmiddag met zingen, zal wel emotioneel worden.

Liefs

19. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

DRAADJE
    Je rent jezelf voorbij.

Zie je wel weer verschijnen.

Liefs

20. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

Ik ga naar de tuin het is hier heerlijk weer.

Liefs

21. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

Heb genoten in de tuin en ook zelf met mijn handen in de grond zitten wroeten, hoop dat de plantjes morgen frisser staan dan toen ik ze er vandaag in gezet had.
    Was denk ik iets te warm.
    Morgen maar eens extra water geven.

Liefs

22. draadje
    Afbeelding van draadje

Dag lieve meiden,

* Rommel,
    ik weet het, ik ren mezelf te vaak voorbij.
    Voel het dan ook wel hoor. Zit hier nu ook met brandende ogen en een moe lijf. Ik wil de hele dag wel onder de douche, zo warm vind ik het en zo moet ik zweten.
    Ik hoop voor je dat de plantjes het idd gaan doen, want het is écht warm hoor.
    Het werken van ons, in de tuin, gaat met deze temperaturen ook maar langzaam.
    HIhi, we zijn echte Nederlanders, altijd een praatje over het weer.

* Tini,
    waarom wil je schoonzus de was niet blijven doen?
    Of doet zij een andere taak? Volgens mij is het best wel eerlijk als zij de was voor een langere periode doet.

meid, het is en blijft moeilijk.
    Denk maar zo, ik kan het nu nog doen. En verder nergens over of bij nadenken. Of klinkt dit te gemakkelijk?

* Ster,
    wat fijn dat je zo genoten hebt op de camping. Dan is het goed dat jullie voor deze camping gekozen hebben.
    Heb je een bosje bij je plekje of bij de camping?

Hoe gaat het nu met jou zelf?
    Denk je een beetje om jezelf?

* Geheim,
    ik denk aan je.
    Heel veel sterkte.

**
    Ik heb besloten om niet vrijdagavond al naar de camping te gaan. Ik vind het allemaal te veel worden.
    En hier is werk genoeg te doen. OUdste zal het niet leuk vinden, maar ik ga gewoon zondagavond met manlief voor een weekje naar de zee. Als het toch eens van dit prachtige weer is.

IK ben helemaal vergeten om naar de internist te gaan.
    Na 4 maanden had ik terug moeten komen en dat had in maart moeten zijn.
    Deze keer blijk ik ook een hartfilmpje te moeten maken. Is nog niet eerder gebeurd.
    Ook een afspraak bij de dermatologe gemaakt, nog voor onze vakantie. Vind ik toch prettiger.
    Morgen bellen naar de tandarts en dan vind ik het wel weer genoeg. Al die afspraken , bah.

Ik ga in de rust.
    Tot een volgende keer,
    Fijne avond allemaal.

23. draadje
    Afbeelding van draadje

Goedemorgen,

het drupt me al weer van alle kanten van het lichaam.
    Daar helpt geen douche tegen.
    Het beloofd weer een stralende dag te worden.

Liefs.

24. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

tot later.

Liefs

25. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

Was hangt, vriezer is ontdooit en weer zuiver en de wandeling is gemaakt.

Het zonnetje schijnt alweer en ik ben er blij mee.

DRAADJE
    Hoop ook zo voor jullie dat het volgende week heerlijk weer is aan zee.

Volgens mijn man zijn de plantjes goed aangeslaan en stonden ze er fris bij.
    Ik ga vanmiddag naar de tuin.

Had je al een afspraak bij de internist dan?
    Of moest je die nog maken.

Hoe gaat het nu met je oudste?

Ik ben een stuk minder moe nu meneer Fibro echt op vakantie is.

Hoop dat jij ook minder moe wordt met al dat geren zal dat niet meevallen.

Liefs en een dikke knuffel.

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x