- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 1258 reacties, en bestaat uit 51 pagina's. U bent momenteel op pagina 25 van 51.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 10:51.
Alleen, tussen 3 ADHD-ers (3)
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 18:47draadje
Is het volgende week al carnaval? Nee toch??
Ik dacht het weekend van 18 februari? Ben ik zo abuis?
* Lieve Rommel,
dank je voor het plaatsen van de foto's Ik heb echt geen idee hoe het tegenwoordig moet. Net als het plaatsen van een plaatje, lukt me ook niet.
* Ster,
ja hoor, ik ben een vreemde vogel
.
**
HET vogeltje is groter dan een merel. En niet goed te zien maar zijn kopje is grijs net als onder op zijn rug.
Ik vind het net een mengelmoesje van merel, spreeuw, duif en roofvogel.
Ik zal morgen eens een andere foto van de tuin nemen. Zo krijg je niet goed een idee hoe het er uit ziet. Zo zit achter de schutting waar je tegenaan kijkt nog een terras van 5x5. En voordat je bij je randje van de buxus bent (vanaf het huis) is ook een terras van 5 mtr lang.
Ik ben lopend naar mijn afspraak gegaan en vond het de terugreis verschrikkelijk koud. Jongste heeft me moeten helpen met mijn laarzen uit doen.
Bovendien is me een hoofdpijn op komen zetten. Al diclofenac genomen. Dat betekent bij mij dat het ernst is. Voel me ook de hele dag al niet helemaal jofel. Akelig in de maag, koortsig, moe.
Ach, krakende wielen lopen het langst, toch?
Ga nu aan mijn soepie. Jongste had hutspot met worst, maar ik wil even niets anders.
DoeiiiiiNever give up ................ - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 18:58rommeldam
Ik denk ook dat het volgende week pas carnaval is, hier begint dat op donderdag.
Heb het even na gekeken en het klopt.
Officieel staat er van af de 19e .
DRAADJE
Graag gedaan, moest even zoeken waar ik het mee kon doen maar dat geeft niets.
Heb net zitten stomen voor de 2e keer vandaag want voel me verkouden worden.
Heb ook hoofdpijn maar gelukkig niet erg en mijn kaakholtes beginnen vervelend te doen, prik ogen en ja dan weet ik het wel weer.
Fijne avond allemaal. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:42draadje
Lieve Rommel,
nogmaals dank!
Wat betreft hoe jij je voelt? Herkenbaar.
Jakkes hè.
**
Idd staat 19 februari voor de carnaval, maar ik weet dat het ook in het weekend al aan feesten toekomt.
Soms wilde ik dat ik in het zouden woonde, kon ik lekker feesten. Maar dit is wel zo rustig.
Het is weer kraakhelder en het vriest dat het kraakt.
Geeft niet, dat betekent weer een centimeter er bij
.
Wel te rusten allemaal.Never give up ................ - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 07:40draadje
Goedemorgen,
even een snelle krabbel, want ik wil nog wat doen voor ik naar de fysio moet. Ga maar weer lopend, want ik vind op de fiets nu te koud.
Tot later vandaag.
KusNever give up ................ - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 08:56rommeldam
DRAADJE
Groot gelijk dat je gaat lopen, het is erg koud buiten.
Ik ga straks boodschappen voor mijn moder doen, hier beneden op het overdekte plein en naar de tandarts om 1 uur en verder kijk ik wel of ik nog buiten kom.
Ga na het boodschappen doen weer stomen want is nog niet over.
Liefs allemaal. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 11:50draadje
ben al weer even thuis hoor....
Wat is het ijzig koud zeg. Bah, geen plezier om er uit te gaan.
Merk het ook zo aan mijn lijf.
Ben nu al een tijdje aan het zoeken op internet.
Ik zoek verhalen die verwijzen naar de barmhartigheden.
Dat is moeilijk hoor. Het moet gaan om verhalen voor kinderen.
Leuk medium is internet, maar soms????
Waar stoom jij mee Rommel?Never give up ................ - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 11:53rommeldam
Ik stoom met een soort vicks maar dan uit een potje van het eigen merk van het kruidvat en dan voor kinderen.
Eerst had ik van vicks maar die is te sterk en deze is goed en een stuk goedkoper.
Succes met zoeken. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:26Geheim
Dag Draadje,
vogelfoto kon nog wel een jonge vogel zijn. Bij mij komen nu ook meeuwen de bruine zijn de jonge. De volwassenen zijn wit. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:30Geheim
Zondagmiddag komt de kinderoptocht bij ons. Maar het is zo koud!. Ben benieuwd hoop voor hun dat er geen wind zal zijn en dat het zonnetje schijnt , is toch anders niet te doen bij deze temperaturen.
Ik zit hier binnen en heb het nog koud. De vogeltjes buiten hebben het ook zo extreem. Eigenlijk wilde ik ze er ook water neerzetten maar ben dan zo bang dat ze er ook met hun tenen aan komen ... Je kan nooit voorkomen dat ze hier dan weer gevolgen van hebben.
groetjes - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:47rommeldam
GEHEIM
Als het zo koud blijft dan gaat die kinderoptocht niet door denk ik.
Is hier ook ooit afgelast met heel koud weer.
Hoe gaat het met jou en je ouders?
Liefs - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 09:51Geheim
Dag Rommeltje,
M.b.t. ouders weet niet wat ik al door heb gegeven aan jullie. Het wordt geen verplichte opname voor mijn vader want hij heeft toegestemd op dit moment. We zijn nu meerdere instanties aan het bekijken. vrijdag de laatste en dan wordt de voorkeurslijst samengesteld. Het vervelende hiervan is dat de instanties waar ik mijn pa niet heen zou willen brengen is ook de wachtlijst korter (dus beter voor mam) maar de instanties waar ik wel vertrouwd gevoel en goed gevoel bij heb daar is de wachttijd ongeveer een jaar. (beter voor pap) Welke keuze moet ik dan maken......... voor dat dilemma staan we nu. En van de een naar de ander overzetten wordt ons ook afgeraden. Dan kan pap de weg helemaal kwijt zijn.
Hoe het met mij gaat, heel eerlijk, ik weet het niet. Gisteravond nog weggevlucht voor de autistische kenmerken binnen mijn gezin. Kon er niet meer tegen. Alle energie wordt opgeëist door hun en gaat ten kosten van mij en de jongste. Ik weet zeker als ik me daar eens van af kon sluiten, dan was ik een heel ander mens.
Het continue belast worden door hun, zowel s'morgens als vanaf het moment dat ze thuis komen. Hopeloos daar valt bijvoorbeeld mijn werkeloos zijn bij in het niet. En ik merk dat de rust welke nu door mijn werkeloos zijn er is, zorgt niet voor het gewenste geduld wat ik moet opbrengen voor hun... helaas .... komt tijd komt raad, vandaag telefonisch consult met Riagg over oudste, ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Ze loopt helemaal vast in haar leren voor school en de punten stuiteren van 3 naar een 9, ook zoiets raars. Gisteren komt ze thuis en zegt dat ze zich niet kon concentreren tijdens haar proefwerk wiskunde en we merken dat we de leerstof elke keer weer vanaf het begin moeten oppakken want dat is ze gewoon weer kwijt. Daardoor kan ze in mijn ogen op geen "normale"school functioneren. Door haar tempo (super laag) en niet kunnen onthouden gaat ze dit niet volhouden.
Manlief is nog elke dag met haar bezig maar ik realiseer mij steeds meer dat ze dadelijk op klas 4/5 gaat vastlopen want ook wij hebben dan de kennis niet meer denk ik. en het wordt steeds moeilijker.
Hoe is het met jouw Rommeltje en je gezondheid. Die kou zal je ook wel geen goed doen. Ik verlang weer zo naar het voorjaar en dat ik weer naar buiten in de tuin kan gaan, ik weet dat jij daar ook zo van houd. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 10:48Sterin
Hier alles ok...
Denk aan jullie...
Kom even een knuffel brengen...Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 12:48rommeldam
Hoi Geheim
Wat moeilijk om te moeten kiezen wat het beste is voor beide ouders.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zou gaan wat het beste is voor mijn vader want die moet daar gaan wonen, maar dat wil niet zeggen dat jullie dat ook moeten doen.
Is er een kans dat hij daar al overdag heen gaat?
Je hebt het ook zwaar met je oudste en je man lees ik en dat gaat ten kostte van je jongste en jezelf, maar jullie zijn ook belangrijk dus probeer ook daar aan te denken.
Ik wil niet bazen !!!!!!!!!!!!!!!!! maar weet wat de gevolgen kunnen zijn als je altijd maar klaar staat voor andere en jezelf helemaal vergeet.
Is er geen decaan op de school van je oudste waar je mee kunt gaan praten?
De meeste scholen hebben die wel.
Wens je veel sterkte en wijsheid met alles.
Met mij gaat het niet slecht moet ik zeggen, ik kwakkel wat met een verkoudheid maar door te stomen en extra neusspray te gebruiken zet dat niet door.
En de fibro is rustig op het moment.
Ja van mij mag de lent ook beginnen kan ik weer naar onze tuin gaan.
Liefs van Rommeltje - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 12:49rommeldam
STER
Fijn dat bij jou alles oke is.
Hebben jullie ook naar het schaatsen op natuurijs gekeken vanmorgen?
Ik wel en om half twee ga ik weer kijken want dan komen de mannen.
Liefs allemaal. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:44draadje
Hallo allemaal,
vandaag een andere start dan normaal, waardoor ik nu pas aan libelle toekom.
Vanmorgen ook bij de ps geweest en nog andere dingen. Vanmiddag met oudste boodschappen gedaan en daarna bij hem de papieren ed weggewerkt en opgeruimd. Orde scheppen.
Hij is moe, is hem ook aan te zien.
Alle dagen in de weer breekt hem op.
Wij zijn aan het zoeken gegaan wat voor vogel het kan zijn.
Volgens ons is een een kramsvogel. Van de lijsterfamilie.
Van de vogelbescherming een emailadres gekregen waar ik foto's heen stuur. Misschien krijgen we dan antwoord.
Het beestje houdt ons bezig
.
* Geheim,
wat is voor jou het leven momenteel zwaar en moeilijk. Alleen al je gezinnetje, jezelf en dan ook de zorgen tot je ouders.
Wat moet je doen, wat is het beste?
Wat zou het soms fijn zijn als er onverwachts een antwoord kwam zodat en een besluit genomen werd zodat je het niet zelf hoeft te doen.
Maar zo werkt het helaas niet.
Wanneer verwacht men een antwoord van jullie? En moet hoeveel broers en zussen moet je besluiten?
En nog meer, hoe is het voor je moeder?? Heb wel met 'r te doen hoor.
Logisch dat je dan thuis even helemaal niet kan hebben.
Dat wíl je er dan ook niet bij hebben.
Je draait maar rondjes op de rotonde, wil een afslag nemen maar weet niet welke..... En de situatie blijft dezelfde......
Meis, ik kan niets voor je doen, maar zou het zo graag willen.
Op afstand geef ik je een knuffel!
* Ster,
mooi plaatje. Zo lief
* Rommel,
echt nog even geduld hebben hoor, de winter is nog niet voorbij.
Bovendien, nu kunnen we genieten van al het mooie schaatsen op tv.
Alleen al de prachtige plaatjes.
Maar of het een elfstedentocht wordt???
**
Ik heb nog een foto genomen van onze vogel.
Ik zal proberen of ik het kan plaatsen en anders dan schakel ik jou nog even weer in Rommel. Is dat okay?Never give up ................ - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:19draadje

Hier mijn vogeltje ...Never give up ................ - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:28draadje

Nog een keertje

Nog een kiekje van de tuin.
Je ziet Rommeltje, het lukt me.
Haha, ik weet niet voor hoe lang hoor
Never give up ................ - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:58rommeldam
DRAADJE
Het is je gelukt , goed zo.
Heb vandaag genoten van het schaatsen en ben helemaal niet buiten geweest ha ha ha .
FIjne avond allemaal. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 22:00draadje
Goed hè
Het was ook best koud hoor, zo met de wind.
En genoeg te zien op de tv.
Ook teleurgesteld over de elfsteden?
Ik wel hoor. Getrouwd met een Fries, jaren in Friesland gewoond, ja, het zit ook een beetje in mijn bloed.
Bij mij is de teleurstelling groot. Ik had zo gehoopt .....Never give up ................ - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 08:44rommeldam
DRAADJE
Vind het ook erg jammer dat het niet door gaat.
Maar wie weet komt er nog een vorstperiode, de weerman zei dat het kon.
Ik ga vandaag wel naar buiten, even een frissen neus halen moet lukken.
Fijne dag. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 10:00draadje
Dag allemaal,
een nieuwe dag met nieuwe kansen.
Als ik naar buiten kijk dan ziet het er wat triest uit. Jammer
Ik zie nu dat er buiten wat neerslag valt. Hele fijne sneeuw.
Die frisse neus lukt me wel iedere dag. Al zit ik soms liever binnen Rommel. Aldoor aan- en uitkleden.....
De winter kwam laat en zal wel laat voorbij zijn, dus ik stel me nog maar in op een periode van kou.
Ik zal eens zien wat ik ga doen vandaag.
Fijne dag.Never give up ................ - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 10:17Geheim

ik weet niet hoe je een foto moet toevoegen helaas, fijne dag
uitprobeersel - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 10:18Geheim
yes eindelijk, wel in het klein , maar ja het is een begin - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 10:21Geheim
even weer een testGeheim wijzigde dit bericht op 09-02-2012 10:21 met 2% - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 10:23Geheim

Geheim wijzigde dit bericht op 09-02-2012 10:25 met 39%
Dit onderwerp heeft 1258 reacties, en bestaat uit 51 pagina's. U bent momenteel op pagina 25 van 51.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 10:51.
Alleen, tussen 3 ADHD-ers (3)