Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Gezondheid & Psychologie
  4. Alleen, tussen 3 ADHD-ers (3)

Dit onderwerp heeft 1258 reacties, en bestaat uit 51 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 51.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 10:51.

Alleen, tussen 3 ADHD-ers (3)

Ga naar een onderdeel
  1. Sterin
    Afbeelding van Sterin

Werk deze maand best veel...dus wat drukker. Maar alles gaat goed.

Fijne dag!

Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen...

2. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

STER

Sterkte met het werken dan.

Is dat altijd in november of is het toeval?

Heb lekkere kruidnootjes gekocht mmmmmmmmm met een kop thee erbij .

liefs

3. draadje
    Afbeelding van draadje

Hallo allemaal,

* Rommeltje,

oei, kruidnootjes, daar kan ik zo enorm in dooreten. Ben er nu nog niet aan toe om ze te kopen. Koop jij altijd een bepaald merk?

Hier is het nu ook erg mistig. Met moeite kan ik de huizen aan de overkant zien. Het trekt echt helemaal dicht. Maar vandaag wel zon gehad. Ik heb er niets van mee kunnen nemen hoor, alleen achter glas.
    Goed dat jullie volhouden om te blijven wandelen.

Komt bij jou de pijn uit de lies ook elders vandaan? Bij mij waren/zijn het de heupen.

* Ster,

wel een gezellige tijd om te werken. Juist met deze kou zullen je cliënten blij met je zijn.

Vieren jullie ook Sinterklaasavond? Weet even niet zo snel de leeftijd van je jongste. Geloofd zijn nog?
    Ik moet hier ieder jaar vaak vragen en dacht, dit jaar maar niet doen.
    Komen zowel manlief als jongste met een lijstje. Juist zij zijn altijd moeilijk te porren. Hoe is het mogelijk hè.

*
    Alvast even mijn stukje plaatsen want ik wil ATWT zien.
    Tot later.

Never give up ................

4. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

DRAADJE

De kruidnootjes waren heerlijk ik heb een kilo zak gekocht van de euroshopper van Appie Heijn dat zijn tot nu toe de enigste die lactose vrij zijn er is nog een soort maar dat zat weer wat anders in wat ik niet mag eten.
    Ik vind het nooit erg dat ik heel veel lekker dingen niet mag maar in deze tijd zie ik marsepein liggen en dan denk ik soms oh wat jammer dat ik dat niet mag, maar als ik dan denk hoe benauwd en akelig ik ervan wordt dan is de zin zo over.

De pijn in mijn lies kwam/komt door een spier dus niet van de heupen , daarom helpt de spierenbalsem en de kersenpit-zak zo goed.

Wij wandelen elke dag behalve als het regent dat het giet.

Heb vanmorgen de eerste Disney ( minie mousse) gehaald voor de zegeltjes heb er 2, ja dezelfde want je zult zien als ik verschillende heb dat de meisjes nou net die willen hebben die de ander krijgt.
    Maar ik hoop dat ik ze alle 6 voor allebei bij elkaar krijg.

Begin nu wel te voelen dat de peut bezig is geweest.

Heb vanmiddag nog een kerstkaart gemaakt en een hele leuke kaart voor mijn oudste zus, daar gaan we woensdag naar toe, mijn man heeft het mantelzorg compliment gehad omdat hij heel veel voor mijn moeder doet maar hij wil mijn zus de helft geven want die gaat altijd kleding mee kopen en verschoont het bed en neemt die was ook mee naar huis .
    Ze wil het eigenlijk niet maar ze krijgt het toch ha ha ha ha .

Liefs en een knuffel

5. draadje
    Afbeelding van draadje

Ik zal (als ik kruidnoten koop) die van de euroshopper eens proberen.
    De laatste tijd kom ik niet zo vaak bij AH, heb dan ook nog maar 2 zegels. Maar als ik je er mee kan helpen, graag hoor.

Wat is een mantelzorg compliment?
    Is dat een mand met boodschappen ofzo? Ik heb er nog niet eerder van gehoord.
    Kan me wel indenken dat je ook je zus wat wilt geven.

*
    VAndaag het behangen afgemaakt. Ook de hal gedaan.
    Heb nu geen armen en handen meer over. Vooral het insmeren van de muren met lijm is zwaar. En het stukje kamer én de hal zijn juist veel bochten en dat maakt het lastiger en zwaarder.
    Morgen eerst om 9 uur bij de dermatologe zijn en 's middags de jonkies. Daarom geen verven. Dat wordt woensdag wel.

Ik heb me vorige week zo druk gemaakt dat ik de laatste dagen compleet op was. Ik wil daar nu voor waken. Zal me dat lukken :D

Vandaag een ouderwets maaltje gegeten.
    Gekookte aardappelen, speklapje en gekookte witlof. Smullen. De witlof smaakte net als vroeger. Ik heb dan ook met zoute gekookt.

Meids,
    ik ga wat mailverkeer en scanwerk doen.
    Lig er wat mee achter. Heb er niet altijd zin aan :nee: .
    De laptop blijft aan, misschien kom ik nog even langs.

Doeiiiii,
    dikke kus.

6. draadje
    Afbeelding van draadje

Slaap Lekker !!

7. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

DRAADJE

Ik ben met elk zegeltje blij. :lol: :cheer:

Een mantelzorg compliment is 250 euro, mijn man is mantelzorger voor mijn moeder en die kreeg een brief van het CAK dat ze haar mantelzorger een formulier in kon laten vullen en zij moest dan mee ondertekenen en dan kreeg de mantelzorger na controle natuurlijk een brief dat hij het compliment in november op zijn bankrekening zou krijgen.
    Dus de helft gaan we morgen naar mijn zus brengen.

Heb al gelezen dat het volgend jaar minder wordt of weg gaat.

Fijn dat het behangen klaar is.

Ik eet nooit gekookte witlof maar altijd rauw ineen salade.

Wij gaan straks de gaviscon halen bij de apotheek in België, is kassa voor ze want ik heb 12 flessen besteld di=us iets meer dan 200 euro maar kan dan wel even vooruit.
    En gelukkig kan mijn man nog een klein gedeelte terug krijgen van de belasting zegt hij.

Liefs

8. draadje
    Afbeelding van draadje

Goedemorgen,

* Rommeltje,

tot wanneer loopt de actie? Ik moet dan wel op tijd zijn om de zegeltjes naar je te sturen.

Och, zo lekker hè, gekookte witlof. :mmm:

Kan het rijden naar België wel uit dan? Compenseert de duurdere Gaviscom niet met de benzine?

Wat leuk zeg, dat een mantelverzorger geld krijgt.
    Val ik ook onder de noemer van mantelzorger van oudste? Een extraatje is altijd leuk :lol: .

*
    Mijn lichaam voelt gebroken.
    Gisteren duidelijk te veel gedaan.
    Gisteravond merkte ik het al, kon mijn rechterarm niet meer bewegen zonder heftige pijn. Nu is het nog erger. De pijn trekt door naar de hand. Stond ik ook nog op met migraine. Lekkerrrrr :nee:

Zonet al het nodige belwerk verricht. Ik regel de moeilijke dingen voor mijn schoonvader. Hij is er blij mee en ik vind het prima om te doen. Laat Draad maar regelen.
    Ook moest voor oudste nog het eea. Ook weer geklaard.
    Zo nog even verjaarskaarten schrijven en verder houd ik me rustig.

Met een half uurke in de auto zitten. Hopen dat er niet te veel te doen is, want ik voel me allesbehalve super.
    Vanavond gelijk door naar cursus. Haha, ik rustig aan????

Rommel, ik heb mijn zus een mail gestuurd waarin ik gezegd heb dat we ak zaterdag niet op de verjaardag komen. Verder geen tekst of uitleg. Dat leert mijn pspeut me. Ik wil altijd alles maar uitleggen of vergoeilijken. Nu dus niet. Maar zien wat voor reactie komt.

Ik ga mijn toppie sluiten,
    zie jullie morgen weer.

Doeiiiiiii

9. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

DRAADJE

De actie is nu voor de 2e week en meestal duurt hij 6 weken dus nog tijd genoeg, als ik het precies weet dan laat ik het je nog wel weten.

Volgens mij ben jij wel degelijk mantelzorger voor je zoon , je doet toch zijn administratie en misschien nog wel meer.
    Je kunt informeren bij het CAK maar weet niet of het dit jaar dan nog kan.

Ja volgens mij weet je zelf wel dat je niet rustig aan doet dus dat hoef ik niet meer te schrijven ha ha ha ha .

Wij wonen niet zover van de grens dus ja we zijn veel goedkoper uit in België met de gaviscon.

Ben ook benieuwd of en wat voor reactie je krijgt van je zus.

Liefs

10. 1945
    Afbeelding van 1945

Ik krijg nu ook voor het 2e jaar een mantelzorg compliment.
    Vorig jaar kreeg mijn moeder een brief,van de S V B,dat uit de
    gegevens van C I Z blijkt dat ze aan de voorwaarden voldoet om een mantelzorgcompliment te geven.
    Nou dat was ik dus (ik doe ook best wel veel voor haar)maar toch
    een leuke meevaller,en dit jaar kreeg ze weer zo,n brief.
    Wat goed dat je man de helft aan zijn zus geeft,nartuurlijk zegt ze dat het niet hoeft,zou ik ook doen!1
    Met mijn schouder gaat het op en neer,maar al met al best veel pijn.
    Nou ja het is niet anders,probeer mijn werk maar te verdelen
    iedere keer maar wat,en mijn man gaat ook wel wat helpen nu.
    Maar ja ik wil hem niet overal mee lastig vallen(heb ik nooit gedaan en ook niet kunnen doen)omdat hij het altijd erg druk had in ons bedrijf.
    Gelukkig wordt dat nu minder,en we hopen er volgende zomer helemaal vanaf te zijn,kan die alleen maar gaan hobbyen.
    En voor mij komt dat helemaal goed uit,al doe ik nu al niet veel meer mee hoor.
    Sterin ik schrok een beetje van jou reactie,volgens mij hoor jij er
    echt wel bij hoor,we lezen echt wel graag met jou mee.

Voor nu de groetjes en liefs voor jullie allemaal
    Tini

11. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

TINI

Mijn man geeft de helft aan mijn zus hij is mantelzorger voor mijn moeder hij heeft zelf geen ouders meer.

Dus als ik het goed begrijp gaat je man volgend jaar met pensioen?
    Gaat hij het bedrijf dan verkopen?

Heb je geen goede pijnstiller voor je schouder?

Ik heb fibro en slik tramadol voor de pijn.

Fijne dag.

12. Sterin
    Afbeelding van Sterin

Sint inkopen zijn zo'n beetje gedaan...morgen nog even wat halen met korting, en mogelijk via internet nog een boek voor oudste, en dan zijn we zo'n beetje klaar.
    Jongste is 8 en geloofd nog.
    Van fam. hebben we een keyboard gekregen, dus kunnen we oudste mee verrassen...

Toch fijn zo'n mantelzorg compliment! :euro:

Draad is het nu mooi geworden na al dat geverf ed?

Rommel, mooi zo'n fixe korting!

Tini, nog even en dan rust dus...

kids houden niet zo van witlof rauw...hebben het liever uit de oven met ham en kaas-saus..

Hubby heeft een hek gemaakt halverwege de tuin, zodat de honden niet per se uit of in het gras kunnen...precies om het terras heen, dus ideaal. En hebben ons mogelijk 4 de hondje op het oog... :hyper:

Vanavond / vannacht dus weer werken... Gelukkig is hubby vandaag vrij, kan ie mooi mee naar de logopedie met jongste en haar voor die tijd uit school halen... :lol:

13. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

STER

Ik mag geen ham en kaas due die witlof uit de oven kan ik niet eten.

Werk ze vanavond/nacht.

Denk dat het het laatste jaar is dat je jongste geloofd.

Word dat vierde hondje jou sint kado?
    Wel fijn dat dat hek er is.

tot later

14. Sterin
    Afbeelding van Sterin

Ik heb mezelf al een 'antiek uithang naambordje' cadeau gedaan. :hypo: (Wat ik vorige week in Frl. zag, het was even niet beschikbaar, maar toevallig ging winkel meisje hier in de buurt op vakantie en heb ik het zo kunnen overnemen...)

Nieuwe hond is er nog niet..kan nog alle kanten op...maar zou er 'vooral komen om Miep af- op te leiden'. We vinden ons soort hartstikke leuk, maar een nog meer baas gerichte hond, zoals we mogelijk op het oog hebben, zou ook wel wat zijn. Moet alleen nog achterhalen of ie echt kortharig is, anders :nee:

15. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

STER

Leuk een antiek naambordje.

Ja kijk maar goed of die hond kortharig is anders kun je straks elke dag met de stofzuiger door het huis.

16. Sterin
    Afbeelding van Sterin

quote:
    rommeldam schreef op 15 november 2011 @ 15:41:
    STER

Leuk een antiek naambordje.

Ja kijk maar goed of die hond kortharig is anders kun je straks elke dag met de stofzuiger door het huis.

Moet zo ie zo elke dag met de stofzuiger door het huis!
    Ben allergisch voor langharige honden... :cool:

17. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

PFFFFFFFFFFFFF elke dag stofzuigen moet er niet aan denken.
    Als je er allergisch voor bent dan moet je zeker goed uitkijken, we horen het wel.

18. Sterin
    Afbeelding van Sterin

Tsja..het went. Boven hebben we nog een kat rondlopen...slaapt veel ;)
    Is al 16 jaar... Dus moet wel even dagelijks het huis door. Gaat best wel vlot hoor! ;) Allemaal sport momentjes. :lol:

Zo, voor de nacht nog van huis...ba.
    Hoop dat het niet te hard vriest. Morgen ochtend weer thuis.

19. caribbe
    Afbeelding van caribbe

Zo daar ben ik weer schaam schaam dat ik jullie zo verwaarloosd heb,maar zat niet goed in mijn vel,en zondag een receptie en ja gisteren en vandaag mijn kleine poppetje,en dat is best " zwaar" lange dagen ben savonds gevloerd :lol: ,maar oooo zo gezellig hou van die kleine vandaag weer sinterklaas liedjes met haar gezongen, zal ze nog wel niet snappen,maar toch ze heeft gisteren ook haar schoentje hier gelaten had een telefoon gekocht 1tje van fisher price z'n ouderwetse en geen mobiel ding.

donderdag naar de tandarts geweest moet weer terug kies doet meer zeer als voor heen, mag donderdag komen omdat ik orgen niet kan hoor.

Draadje zou het zeker aanvragen volgens mij moet je dat svb doen, je doet heel veel voor je zoon dus ik denk dat je er wel recht op hebt.
    Goed van kje dat je een mailtje gestuurd hebt naar je en dan zonder tekst en uitleg als ze wil weten waarom dan belt ze jou maar op.
    Behangen en schilderwerk allemaal klaar, meis probeer toch wat rsut voor jezelf in te plannen, sterkte met je schouder en rust he?

Rommeltje gelijk heb je dat je naar belgie gaat, snap niet dat dat hier zo duur moet zijn,
    Heb dat ook een gehad met diclofenac gel nam ik mee uit Montenegro kosten een tube maar 1,50 en hier 11 euro ja echt waar. dus nam altijd een grote voorraad mee, moets nog eens injecties hebben gehaald bij de apotheek daar voor 5 stuks moets ik 2,50 betalen geen wonder dat die mevrouw me raar aankeek toen ik om een bonnetje vroeg :lol:

Ster je zal wel niet meer lezen want je bent aan het werk,maar ik hoop dat je wel fijn gewerkt hebt vanacht ( ja dit lees je eerder dan morgen he)
    OOOOO een 4e hond heb het idee dat het al vast staat dat hij of zij er komt denk dat sterretje als ze hem ziet het niet kan laten :lol:
    Stofzuiger ook elke dag hoor de kamer en de gang bessie komt niet boven omdat ze de trap niet op kan, als ik naar boven ga ligt ze altijd te wachten onder aan de trap.
    En ik kan je hier ook niet missen hoor gekke meid dat je bent knuffel voor je.

Tini kan je geen pijnstiller krijgen van he HA, ik gebruik ook tramadol net als rommeltje.

hoop dat jullie vanacht allemaal lekker zullen slapen liefs en dikke knuffies.

geniet van elke dag en voor morgen gezond weer op.

20. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

Tot later wij gaan naar mijn oudste zus met mijn moeder.

21. Sterin
    Afbeelding van Sterin

Vannacht aan het werk geweest, dus daar niet kunnen slapen..gebeurde van alles... hoop zo even plat te gaan, want mag straks weer (thuis) er aan geloven...

Hondje wacht nog even...er gebeurden wat vage dingen met advertentie, wat we niet vertrouwen... Ach zo is het ook goed...wachten we er even mee... (Zolang Miep maar niet alleen overblijft)

Hier inmiddels weer zon! :cheer:

Iedereen ster~kte met zijn ding, en een fijne dag!

22. 1945
    Afbeelding van 1945

Ik heb een pijnstiller hoor,ik slik nu Arcoxia,eerst had ik Artrhotec
    en had het gevoel dat die niet meer werkte.
    Jaren geleden slikte ik Viox,die hielp heel goed,maar is toen uit
    de handel genomen,omdat het secht voor de hartklep was.
    Die Artrotec moest ik toen van de reumatoloog blijven slikken
    omdat anders door de ontstekingen,schade ontstaat aan de gewrichten.
    Arcoxia is ontstekingsremmend en pijnstiller.

Ja ,wij zijn nu het bedrijf aan het afbouwen,vorige winter hebben we
    de grond al kunnen verkopen,en nu zijn we bezig met de kassen
    dus het is best een spannende tijd,het is allemaal al een eind rond
    maar officieel moet er nog getekend worden.
    Gelukkig kan als het door gaat,mijn man een stukje kas houden
    waar hij kan hobbyen,en ook een stuk grond buiten.
    Want het tuinbouwbedrijf is en was niet alleen zijn werk maar ook zijn grote hobby.Dus gun ik het hem van harte,als hij dat nog wat kan blijven doen.
    Voor mijzelf hoeft het niet meer,ik heb altijd meegedaan
    maar nu is het genoeg(wordt ook steeds moeilijker in verband met
    de artrose).

Carribe wat lijkt mij dat fijn om op te passen op kleinkind of kinderen
    jammer genoeg zit dat het voor ons niet in,veel te ver weg.
    Nou ja ze af en toe zien is ook al een feest,het is niet anders.

Ze zijn hier nu aan het draineren,voor ons huis ligt nog zo,n 6000 meter
    grond,waar nu niet meer geteeld wordt,dus wil man er een grasveld
    met wat beplanting van maken,maar als het regent blijft er
    steeds water staan,dus voordat het gras wordt gezaaid moest
    er eerst gedraineerd worden.In Mei had hij al opdracht gegeven
    maar nu eindelijk wordt het gedaan gelukkig,kan hij er weer mee verder.
    Over een paar weken moet er andijvie gesneden worden in de kas
    dus dan is het weer even druk.
    Mijn man kan dat allemaal nog heel goed aan,soms zeg ik weleens tegen hem
    volgens mij heb je A<D>H>D>,altijd zo druk overal mee(ook metpraten
    enzo)niet dat het ooit onderzocht is.
    k,ben benieuwd of hij straks iets meer rust krijg,.

Ik ga nu weer even wat doen,vanmiddag ga ik even naar mijn moeder
    moet toch de was weer halen en brengen,ga mij wel steeds meer moeite kosten jammer genoeg.
    groetjes en tot schrijfs
    Tini

23. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

TINI

Ik hoop dat het gaat lukken dat je man een kas en een stuk grond kan blijven houden.

Is het meegevallen bij je moeder?

Wij hebben een fijne dag gehad .

Misschien kom ik nog langs en anders tot morgen

24. draadje
    Afbeelding van draadje

Dag lieve meiden,

Eindelijk wakker geworden van de wekker.
    Daar was ik ook wel aan toe hoor.
    Om half 9 al de boel klaar maken om te gaan verven. Man is de trappen/rekjes ed gaan schuren.
    Wat een werk dat verven. Pffff.
    Randjes moeten voorzichtig, toen bleek de roller odner de haren te zittne en het werkte ook niet. Daarom de muren met een gewone kwast gedaan. Ik had op een gegeven moment echt de balen hoor.
    Afijn, de witte muren zitten er nu 1x in.

Morgenmiddag een afspraak met oudste bij de podoloog en 's avonds koor. Ik hoop het witte nog een keer te kunnen doen. Dan kan ik daarna de kleuren gaan doen. Ben reuze benieuwd of me dat gaat bevallen.

Lieverds, ik wil wel op jullie reageren, heb alles gelezen, maar moet zo naar mijn spruiten toe. Ben laat met eten. Dan douchen en vanavond wil ik graag naar een avond over muziek in de kerk.

Ik beloof morgen meer tijd te nemen.

Een hele fijne avond allemaal.

:love:

25. draadje
    Afbeelding van draadje

Kom jullie alvast een goede morgen wensen.

Moest snel iets opzoeken maar nu gaat het toppie weer uit.
    Schilderwerk staat te wachten.
    Tot later vandaag.

Dikke kus

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x