- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 1258 reacties, en bestaat uit 51 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 51.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 10:51.
Alleen, tussen 3 ADHD-ers (3)
- Geplaatst op vrijdag 04 november 2011 10:08draadje
Een volgend deel alweer.
Heel wat jaartjes terug met dit topic begonnen.
Het leven was me toen te zwaar.
Door hier mijn verhaal te kunnen neerzetten en door alle lieve meiden die hier door de jaren hebben meegeschreven is het me gelukt om mijn hoofd boven water te houden.
Dank jullie!
Uit het diepst van mijn hart
Ik hoop dan ook dat dit volgend deel ook voor anderen van betekenis kan zijn. Er is altijd wel iemand die kan en wil helpen. Met veel liefde.
Zolang we elkaar hier met respect blijven behandelen en elkaar benaderen zoals we zelf ook graag benadert willen worden.
Terug naar Alleen, tussen 3 ADHD-ers (2)ModLibelle wijzigde dit bericht op 04-11-2011 21:31 met 9%: Link toegevoegdNever give up ................ - Geplaatst op vrijdag 04 november 2011 10:38mamske1
Veel liefde en plezier hier samen. Super van je Draadje. Je blijft een prima topicmam.
Voor de wereld ben je zomaar een persoon, maar voor een persoon kun je de hele wereld zijn! - Geplaatst op vrijdag 04 november 2011 11:08caribbe
Lieve draadje
dat we hier maar weer met heel veel lplezier, iefde en respect , voor elkaar bij elkaar mogen blijven komen,
Vrienden dat zijn we geworden van elkaar met alles wat daar bij hoort.
url=http://www.animaatjes.nl/plaatjes/]
[/url]
Lieve meisjes wens jullie allemaal alvast een hele fijne vrijdag,het zonnetje schijnt hier liefs en dikke knuffies.caribbe wijzigde dit bericht op 04-11-2011 11:10 met 41%geniet van elke dag en voor morgen gezond weer op. - Geplaatst op vrijdag 04 november 2011 12:55rommeldam
Kom ook even kijken bij het nieuwe deel.
Hoop dat we weer er zijn voor elkaar ( twijfel ik eigenlijk niet aan) en dat we ook met elkaar kunnen lachen.
Liefs allemaal. - Geplaatst op vrijdag 04 november 2011 13:25jippie_
geweldig! weer ee nieuw deel van Draadje. Proficiat en ik hoop dat je hier nog jaren mag schrijven.
bloemetje voor jou.jippie_ wijzigde dit bericht op 04-11-2011 13:28 met 34% - Geplaatst op vrijdag 04 november 2011 13:36draadje
Dank je lieve Mamske en Jippie!
Het zal wel lukken om jaren vol te maken
.
Ook Caribbe en Rommel mogen gefeliciteerd worden, want ook zij schrijven mee. Lieverds van de bovenste plank!!
Eigenlijk is het raar dat er 3de deel staat.
Want in het vorig Libelleforum waren het er al meer.
Ik ben eigenlijk best benieuwd hoelang ik al bij Libelle schrijf. Zou dat te achterhalen zijn?
Hier loopt alles weer eens rommelig. Wel gezellig hoor
.
Ik was aan het stofzuigen toen oudste met hond binnenwandelden.
Zuiger aan de kant en tijd voor koffie. Jongste kwam er later ook bij toen hij thuis kwam. We hebben het gezellig gehad en hadden lol. Dat is voor mij puur genieten!
Daarna ging oudste naar het werk, jongste naar boven en ik alsnog stofzuigen. Toen was het al tijd om te eten. Komt halverwege oudste binnen met 2 klasgenoten. Ze maken een puzzeltocht en vroegen of ik deze eerdaags wil nalopen.
Het is nu half 2 en ik heb nog niet te veel kunnen doen terwijl ik me altijd zoveel voorneem om te gaan doen.
Kan nog net even met de was bezig alvorens manlief thuiskomt en deze wil witten en ik moet hier bij blijven om hem de "vergeten' delen te laten zien. Hopen dat het geen ruzie wordt.
Na werk komt oudste hier weer heen. Ik heb gezellig zijn hondje hier nog. Zo'n knoedel hè. Iedereen valt voor haar.
Oudste blijft mee-eten en dan loopt hij het laatste stuk van de collecte voor mij. Gisteren waren er veel niet thuis. Donderdag is geen goede dag om te lopen.
Nu ga ik wat doen hoor.draadje wijzigde dit bericht op 04-11-2011 13:38 met 0%Never give up ................ - Geplaatst op vrijdag 04 november 2011 14:36AstonAGefeliciteerd Draadje! En alle anderen die hier schrijven!
Het bijgaande bericht heb ik indertijd opgeslagen omdat ik vond dat je het zo mooi verwoord had.
Ik ben mijn ASS topic herfst 2004 begonnen. Volgens mijn geheugen begon jij wat later. Dat zou volgens onderstaand bericht dan begin 2005 geweest zijn.
.
Gezondheid & Welzijn-forum: Alleen, tussen drie ADHD-ers (deel 3)
Onderwerp Berichten
draadje (draadje)
Woensdag, 22 Maart 2006 - 20:17
Het derde deel al weer.
Een jaar geleden heb ik deze topic geopend.
Lieve allemaal,
ik hoop dat we ook in dit deel ons ei weer kwijt kunnen,
een ander oppeppen,
ons gram willen halen,
boos mogen zijn,
lief zijn voor elkaar,
op papier toevertrouwen wat we op een andere manier niet durven,
steun verwachten van de ander,
maar boven al
ons zelf kunnen zijn, - Geplaatst op vrijdag 04 november 2011 14:42rommeldam
DRAADJE
Wil ik je net schrijven dat om 5 uur het schaatsen begint maar vrees dat je dat niet kunt zien als je man gaat witten,
Liefs van rommeltje - Geplaatst op vrijdag 04 november 2011 16:45draadje
Lieve Astona,
super geweldig van je!
Ik was het kwijt en ga het nu gelijk weer opslaan.
Want het verwoord precies zoals ik het nog steeds voel en zoals het hier op dit topic is.
Ik ben dus in maart 2005 begonnen. Idd al een behoorlijke tijd geleden.
Lieve allemaal,
ik hoop dat we ook in dit deel ons ei weer kwijt kunnen,
een ander oppeppen,
ons gram willen halen,
boos mogen zijn,
lief zijn voor elkaar,
op papier toevertrouwen wat we op een andere manier niet durven,
steun verwachten van de ander,
maar boven al
ons zelf kunnen zijndraadje wijzigde dit bericht op 04-11-2011 16:50 met 6%Never give up ................ - Geplaatst op vrijdag 04 november 2011 16:46draadje
Rommel,
gelukkig hoeft manlief niet dat deel meer te doen, want volgens mij is dat goed.
En zet ik écht de tv aan (
)
Kus van mij.Never give up ................ - Geplaatst op zaterdag 05 november 2011 14:03rommeldam
DRAADJE
Heb je het schaatsen gezien?
Ik wel en straks kijk ik weer.
Ben nu moe van het wandelen en ik slaap al 2 nachten heel weinig , val wel in slaap en slaap dan heerlijk een paar uur en dan ..................... klaar wakker en lig dan uren te wachten tot ik weer in slaap val.
Och er zijn ergere dingen dat weet ik wel.
Dikke kus terug. - Geplaatst op zondag 06 november 2011 08:21draadje
Goedemorgen allemaal,
* Rommeltje,
ik heb nog maar zo weinig van het schaatsen gezien. Alleen vrijdag tussen de bedrijven door. Jammer hè. Ik zag dat Sven al aardig weer op nivo zit en verder veel verassingen.
Ik slaap ook slecht hoor. Er speelt weer veel te veel in het koppie.
Jij kan rustig blijven liggen hè, ik niet. Ik draai en draai. Moet je 's morgens mijn haar zien. Heb een behoorlijk ragebol op mijn hoofd
.
Net als je zegt, er zijn ergere dingen. Al vermoeidt het wel.
*
Gisteren niet aan behangen toegekomen. Tot onze grote verbazing had het witsel weer niet gedekt. En we gebruiken nog wel dure Histor ook. De spanningen lopen hier dan wel weer op hoor.
Zelf ben ik bezig geweest om de muren glad te maken, er moest best veel met een plamuurmes en schuurpapier gedaan worden.
Mijn handen doen nu dan ook erg pijn.
Aangezien ik om 5 uur in het klooster van Drachten wilde zijn omdat er een viering was voor Allerzielen hebben we er tegen gewerkt om om half 4 klaar te zijn. Man heeft een groot deel van de vloer op de knieën gedaan om alle verfspetters (ondanks afdekken) weg te werken.
Wat waren wij blij dat we onder de douche stonden.
Jongste was bij oudste en samen hebben ze aan de sompostbak gewerkt. Er een nieuwe neer gezet. Hier is nogal wat om te doen. De eigenaar van de winkel achter oudste wil dat ding weg hebben. Maar zowel gemeente als woningbouwvereniging zeggen dat het mag.
Alleen de vraag of oudste het wilde fatsoeneren. HIj had nu alleen gaas om 4 palen. Daarm zijn de jongens naar de bouwmarkt geweest en hebben een nette gemaakt. Nog kwam de man weer op het erf van oudste en maar dreigen.
Jongste heeft ons gebeld wat of ze moesten doen. Waarop wij hebben gezegd dat ze door konden gaan en de man moesten vermanen weg te gaan.
Wel vervelend voor ze. Toch worden ze er ook weer volwassener van. OUdste werd boos maar bleef beleefd (volgens jongste) en jongste heeft oudste even eruit weg gehaald.
Leuk dat de knullen zo samen kunnen werken en samen kunnen zijn.
Gisteravond na thuiskomst niet verder meer gekomen dan de bank. Zo moe en zo'n pijn. Vanmorgen naar de kerk omdat oudste kwd heeft. En vanmiddag wil ik even naar een grote caravanshow. Of het nieuwe of tweede hands zijn weet ik niet. Maar wil me oriënteren voor als wij een andere willen. En het is even wat anders dan binnen zijn. Anders hang ik maar op de bank voor de tv.
Zie jullie vandaag vast nog wel even.
voor nu alvast een fijne zondag gewenst.Never give up ................ - Geplaatst op zondag 06 november 2011 09:31rommeldam
DRAADJE
Jij ook een fijne zondag.
Wij gaan zo koffie drinken bij de jongste zus van meneer Rommel.
Liefs - Geplaatst op zondag 06 november 2011 12:03caribbe
Wens jullie allemaal even een hele fijne zondag, zit heerlijk in mijn huispak gisteren 2 verjaardagen gehad vriend werd 65 en heb daar gestaan van 5 uut tot 8 uur daarna door naar schoonkind die vierde ook haar verjaardag, 26 is het meiske geworden maar daar kom ik gelukkig wel zitten, jeetje word echt een oude muts he?
voel vandaag ook echt dat ik een rug heb.
Rommel gezellig koffie gedronken bij schoonzus, ( schrijf gedronken want las je dit leest ben je natruurlijk weer terugwijs van mij he
)
Vanmiddag nog schaatsen kijken? of nog wandelen?
Draadje fijne gedachten voor je dat je jongsen het zo goed samen kunnen vinden geeft je toch wat rust, en knpa dat je jongste je oudste weg getrokken heeft bij die man wat een vervelende kerel die dent zeker je zoon te intimenderen, gelukkig staat hij zijn mannetje he?
Wat erg dat het witsle nu weer niet gepakt heeft, weer meer werk, en je had zograag de kamer klaar willen hebben.
Fijne zondag en veel plezier met caravan kijke.
Ster druk bezig caravan winter klaar maken toch dit weekend he? of zit ik er weer naast.
brand voor jullie

Wens jullie allemaal een hele fijne zondag liefs en dikke knuffies.geniet van elke dag en voor morgen gezond weer op. - Geplaatst op zondag 06 november 2011 14:33rommeldam
CARIBBE
ja hoor zijn weer thuis en hebben net onze warme hap op ha ha ha , rare tijd dat wel maar wel lekker.
We gaan schaatsen kijken en vandaag geen wandeling.
Lekker in je huispak doen wat je wil ,niets mis mee.
Zolang staan dat kan ik niet pffffffffffffff was gaan zitten al was het op een omgedraaide bierkrat ha ha ha ha
Doei ben weer naar de tv. - Geplaatst op zondag 06 november 2011 18:01Sterin
Allemaal gefeliciteerd met deel 3! Maar vooral Draadje!
Draadje schreef; Ook Caribbe en Rommel mogen gefeliciteerd worden, want ook zij schrijven mee. Lieverds van de bovenste plank!!
?
Dit weekend druk aan het werk geweest. Op mijn werk, maar ook op de camping. We hebben alvast een klein deel van de planten weggehaald..en de vijver met beplanting..en de vuurkorf. Kan allemaal mooi thuis staan. Dus daar weer de boel uitladen en deel planten. Zal morgen ook wel voelen dat ik als een bouwvakker heb gewerkt.
Nog niet helemaal winterklaar, want deze week slaap ik er nog een nacht alleen.
Fijne avond allemaal!Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op maandag 07 november 2011 08:35rommeldam
Fijne maandag allemaal. - Geplaatst op maandag 07 november 2011 21:09draadje
En lieve Ster is ook een super meid !!!!
Lieverd,
ik heb gewacht met jouw naam te noemen tot je zelf hier een stukje geplaatst had.
Want ook zonder jouw aandeel is het hier niet zo goed dan zoals het nu gaat.Never give up ................ - Geplaatst op maandag 07 november 2011 21:12draadje
Meiden,
ik ben erg moe.
Stond al om 7 uur de was te doen, vandaag behangen en na het eten nog boodschappen gedaan.
Morgen lukt het me niet om hier te schrijven omdat ik onverwacht een hele dag naar de jonkies ga. En 's avonds cursus.
Woensdag ben ik weer.
Een dikke kus van mij.Never give up ................ - Geplaatst op maandag 07 november 2011 22:27Sterin
quote:draadje schreef op 07 november 2011 @ 21:09:
En lieve Ster is ook een super meid !!!!
Lieverd,
ik heb gewacht met jouw naam te noemen tot je zelf hier een stukje geplaatst had.
Want ook zonder jouw aandeel is het hier niet zo goed dan zoals het nu gaat.
Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op dinsdag 08 november 2011 10:10caribbe
Goedenmorgen allemaal
Wens jullie een fijne dinsdag, heb lekker de kleine meid weer
liefs en knuffies.geniet van elke dag en voor morgen gezond weer op. - Geplaatst op dinsdag 08 november 2011 11:15rommeldam
FIJNE DAG ALLEMAAL
Ik heb een pijn dag zo te voelen dus de tramadol mag zijn werk weer gaan doen en hopelijk vlug.
Liefs - Geplaatst op dinsdag 08 november 2011 13:531945Gefeliciteerd hoor met het 3e deel alweer,wat houden jullie dit forum al lang overeind.
Ik ben blij dat ik met jullie mee mag lezen en af en toe wat schrijven.
Deze maand is het al weer 4 jaar geleden,dat mijn zus overleed,
en dat gemis ,doet steeds nog veel pijn,ik mis gewoon iets in mijn leven.
Met mijn moeder wordt de verhouding steeds moeizamer,en ik moet uitkijken anders wordt ik af en toe zo kwaad op haar,en dat wil ik eigenlijk niet.
Ze is steeds zo boos op iedereen,ze zou het liefst iedere dag bij haar schoonzus zitten,die naast haar woont.
En die belt mij dan weer op ,als het haar niet uitkomt en ze zegt dat tegen mijn moeder,dan loopt die kwaad weg.
En ik kan iedere keer zeggen, dat ,ze dat gewoon moet doen,maar dan heeft ze er later weer last van.
Ze weet dat mijn moeder zo is,en ik kan er ook niets aan doen,als ik dan zeg,dat moet je steeds niet doen,zegt ze glashard,o die daar heb ik niets aan,terwijl ze er altijd wel 2 avonden per week is.
Lastig hoor als je zo ben,en nog lastiger voor anderen.
Ik moet er maar niet steeds aan denken anders wordt ik weer kwaad op haar.
Vavavond ga ik weer met een vriendin een uurtje zwemmen,dat doen we al bijna 8 jaar,best gezellig zo samen,en het is ook goed voor ons.
Hopelijk blijft dit forum nog veel jaren.
groetjes en allemaal liefs van mij - Geplaatst op woensdag 09 november 2011 11:26rommeldam
Iedereen druk bezig met van alles en nog wat?
TINI
Wat erg dat het zo gaat met je moeder vind dat sneu voor jou.
Hoop dat het toch nog anders wordt.
Natuurlijk mis jij je zus denk niet dat dat nog over gaat.
Was het zwemmen fijn?
Hier is in het zwembad vorige week iets ergs gebeurd met een baby misschien hen je dat gelezen op het nieuws.
Het kindje is overleden en nu gaan ze pad goed controleren en is gisteren ook het andere zwembad gesloten voor minstens een week. - Geplaatst op woensdag 09 november 2011 12:41caribbe
Goedenmiddag allemaal
Tini hoop echt dat het zo met je moeder gaat,hoop voor jou dat je je een weg voor jezelf daarin kunt vinden, en je verdriet om je zus dat zal wel altijd blijven, 4 jaar is ook nog niet zo lag he? en wat is tijd in dit verdriet sterkte en een knuf.
Rommeltje gaat het weer of heb je ook nog een tramadol dagje, ik voel elke spier in mijn lijf was blij dat ik naar de fisyo kon vanmorgen, rustig aan he meis?
Draadje druk druk druk lieverd neem je wel tijd voor jezelf. doen hoor luisterr maar naar moeder uch hahaha.
Ster hoop dat je klasr bent met de caravan winter klaar maken?
meisjes wens jullie allermaal een hele fijne woensdag ga lekker bankhangen liefs en dikek knuffies,geniet van elke dag en voor morgen gezond weer op.
Dit onderwerp heeft 1258 reacties, en bestaat uit 51 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 51.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 10:51.
Alleen, tussen 3 ADHD-ers (3)