- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 27 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 12-02-2012 13:48.
Stoomreiniger
- Geplaatst op maandag 16 januari 2012 14:19ModLibelle
Beste slavrouwtje,
Welkom op het Libelle forum!
Er bestaat echter al een topic over stoomreinigers.
Jouw bericht wordt binnenkort daaraan toegevoegd.
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nlModLibelle wijzigde dit bericht op 16-01-2012 15:28 met 18%AlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op zaterdag 28 januari 2012 13:39Vogelblij
..en een stinkende afvoer in de gootsteen die kan je na de soda nog even kort doorblazen met de stoomreiniger. Bij de Hema staat nu ook een goedkope. Maar heb zelf een duurdere omdat ik van weer een andere goedkopere een slechte review had gelezen. Maar dat had meer te maken met lomp gedrag (buizen bogen niet genoeg) en het apparaat dat zich niet zonder schade aan de elektriciteitssnoer liet voort trekken.
Zou als ik er weer eentje kopen ook eerst een goedkope proberen. Bij de mijne zit wel een pakket speciale poetslappen die om de mond heen kunnen, maar oude handdoeken kan je er net zo goed voor gebruiken. Want zoveel gebruik ik hem ook niet. Alleen voor de zwaardere klussen en als het nodig is dan spaart het wel tijd.
Je moet er wel opletten dat er een beveiliging op zit dat je niet per ongeluk stoom gaat spuiten en hoe die werkt om brandwonden te voorkomen.Vogelblij wijzigde dit bericht op 28-01-2012 13:51 met 77%Pimpelmeesje - Geplaatst op zondag 12 februari 2012 13:48jop envelopik heb er een van karcher.daar zit beveiliging op.en vogelblij.bij mij zitten er ook poetslappen bij.maar oude todden werken net zo goed.alleen zit er ook eentje bij die je om een onderdeel moet doen met een elastieke band.die kan je dus niet vervangen door een oud todtja wat zal ik ervan zeggen?
Dit onderwerp heeft 27 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 12-02-2012 13:48.
Stoomreiniger