- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 33 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 11:58.
Gezien in Libelle
- Geplaatst op zondag 13 november 2011 19:40ModLibelle
Goedenavond
Je kunt het beste een mail sturen naar: redactie@libelle.nl . Dit is het email adres van de redactie van het blad Libelle.
Met vriendelijke groet,
Forumteam, Libelle.nlAlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op zondag 04 december 2011 21:05krabbegat
Hallo,
In Libelle 46 stond een reportage over zwarte jurkjes en bij één van de jurkjes werd een vest gedragen(blz 77) van het merk Vanilla.
Nu wil ik dat vest zelf graag breien, weet iemand misschien in wat voor steek dat is gebreid.
Ik kom er zelf niet uit dus hoop ik op een ervaren breister met oog voor het soort steek wat daar is gebreid.
groetjes Marijkeniet GENOTEN is altijd mis!!!!!! - Geplaatst op zondag 04 december 2011 23:37Vogelblij
http://www.vanilia.com/shop-online/overzicht/46/vest/
Welke is het?
deze? Dat is een eenvoudige basis. Boordsteek en het grootste deel is 1r en 1l, geloof ik.
Of een van de andere met de kabelsteken en zo? Die zijn inderdaad ingewikkeld.

De achterkant kan ik hier niet plakken. Is wel te zien op hun site,Vogelblij wijzigde dit bericht op 04-12-2011 23:45 met 36%Pimpelmeesje - Geplaatst op maandag 05 december 2011 07:36krabbegat
Hoi,
Het model klopt wel ongeveer, de bovenste, maar de steek is veel losser en ik heb er al een aantal geprobeerd maar ik krijg de goede niet!!
Bedankt voor het meedenken!!!!niet GENOTEN is altijd mis!!!!!! - Geplaatst op maandag 05 december 2011 23:25Vogelblij
http://www.breiweb.nl/contents/nl/d686.html
Ik heb ergens een breiboek liggen met steken, maar geen idee waar. Misschien staat hier wat meer op.Pimpelmeesje - Geplaatst op donderdag 22 december 2011 13:41Boekenwurm
Kijk ook eens op Drops Video's daar worden alle steken voorgedaan
kijk hier - Geplaatst op zondag 08 januari 2012 15:21jokedelouwWaar vind ik het patroon voor de trui in libelle nr.2.2012??Joke de louw al 36 jaar getrouwd met Albert, 3 kinderen en 3 kleindochters en hond Beau. Meestal vind je me in frankrijk .
- Geplaatst op zondag 08 januari 2012 17:21twinmom_67
In libelle nr 2 misschien
Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zondag 08 januari 2012 18:33Vogelblij
Ik heb hem zitten lezen, maar samen met nog wat andere tijdschriften. Ik heb geen trui gezien. Het was wel nr.2. Dat is zeker.Pimpelmeesje - Geplaatst op zondag 08 januari 2012 18:55dini
Op blz. 14 staat een trui die je zelf kunt breien met Phildar-wol.
Op blz.107 staat bij Verkoop informatie dit nr. :
Phildar +333 2099 60 02
Als je deze trui bedoelt kun je dat nummer misschien bellen en vragen waar je het patroon kunt bestellen.dini wijzigde dit bericht op 08-01-2012 18:56 met 0% - Geplaatst op zondag 08 januari 2012 20:27ModLibelle
Beste Jokedelouw
Wij hebben de redactie gevraagd de link naar het patroon te plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nlAlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op woensdag 11 januari 2012 10:26milja
Na een drukke periode heb ik weer eens tijd om in alle rust de Libelle te lezen. Dan lees ik: word nu abonnee en ontvang 4 maanden gratis Libelle plus 6 goedkope specials. Ik verbaas mij erover dat nieuwe abonnees altijd de mooiste cadeau's krijgen. Die ontvangen ze en dan kunnen ze na een aantal maanden hun abonnement weer opzeggen en de cadeau's zijn binnen. Waarom worden trouwe leden die al jaren en jaren een abonnement hebben niet eens beloond met een cadeau? Zij zijn tenslotte de trouwe lezers waardoor Libelle groot is geworden en groot blijft. U zou kunnen beginnen met mensen die langer dan 25 jaar lid zijn een cadeau te sturen als blijk van waardering voor hun trouwe abonnement.
Een trouwe lezeres. - Geplaatst op woensdag 11 januari 2012 12:07Maartje 44
He-le-maal mee eens !!!
Tis helaas overal zo,en eerlijk gezegt heb ik in mn jonge jaren vaak gewisseld van krant,weekblad,tv gids en daarbij leuke prijsjes binnen gesleept. Op de kalender meteen even vermelden wanneer er een kaartje richting opzeggen gestuurd moest worden.
Pas nog 2 tassen van echt leer gescoord en na 3 mnd(!)mn abbonnement stop gezet via een site op internet,das handig !
Elk jaar een cadeaubon die met de jaren oploopt,dat zou toch een stukje waardering zijn richting trouwe abbonnee !!! - Geplaatst op woensdag 11 januari 2012 15:19ModLibelle
Beste forumbezoekers
Dit topic wordt vanavond toegevoegd aan 'Gezien in de Libelle'
Met vriendelijke groet
Forumteam Libelle.nlAlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op woensdag 11 januari 2012 17:31ann1983Ik ben op zoek naar de gebreide broek van Benetton die op de voorpagina staat van libelle nr 2. Heeft iemand een idee of ik deze ergens online kan bestellen? Kon hem nergens vinden zowel online als in de winkel niet.
- Geplaatst op woensdag 11 januari 2012 18:17twinmom_67
Brrrr lijkt mij erg kriebelen en doet mij denken aan een gebreide onderbroek.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op woensdag 11 januari 2012 21:09ModLibelle
Beste forumbezoekers,
Dit topic wordt morgen toegevoegd aan 'Gezien in Libelle'
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nlModLibelle wijzigde dit bericht op 11-01-2012 21:10 met 4%AlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op woensdag 11 januari 2012 21:41Boekenwurm

H&M schijnt ze ook te verkopen, maar niet in Nederland.quote:ann1983 schreef op 11 januari 2012 @ 17:31:
Ik ben op zoek naar de gebreide broek van Benetton die op de voorpagina staat van libelle nr 2. Heeft iemand een idee of ik deze ergens online kan bestellen? Kon hem nergens vinden zowel online als in de winkel niet.
zie hier
Geintje.
Ann; ik denk dat je de redatie moet mailen , die zullen je kunnen vertellen waar die broek vandaan komt.
Er was laatst een documentaire op over hoe de Libelle gemaakt wordt, en je moet dus de mode redactie hebben. - Geplaatst op donderdag 12 januari 2012 15:39Sas42Groen enkellaarsje
In Libelle nr 3 staan de 10 items die Jan niet ziet zitten. Bij nr 1 staat een groen enkellaarsje. Jan vindt 'm lelijk, maar ik vind 'm mooi. Wie o wie weet deze te koop is.ModLibelle wijzigde dit bericht op 10-02-2012 15:04 met 7%: topictitel - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 19:49Vogelblij
Misschien is het die van Bulboxer en die hebben ze bij Leballon en daar is ook een webshop van. Die kleur groen vind ik wel mooi.
Of bij Sacha.nl daar kan je zoeken op kleur. Daar staan er ook een paar.
Ik weet niet meer wat Jan allemaal niet mooi vond, maar Jan zijn kleding en zijn make-up vond ik eigenlijk ook niet echt af.
Vogelblij wijzigde dit bericht op 10-02-2012 13:23 met 10%Pimpelmeesje - Geplaatst op maandag 20 februari 2012 13:39LindylinnBeste lezers,
Zo'n 20 jaar geleden heeft Libelle een patroon uitgebracht van een 35 cm hoge nijlpaardknuffel. Er zaten kleren bij, een t-shirt, ochtendjas, pyama, jurkje, tuinbroek, bikini oa. Ik heb dit patroon zeker 6 keer gemaakt, waaronder voor mijn beide zonen. Nu is de knuffel van mijn jongste helemaal 'op' geknuffeld en wil ik een nieuwe voor hem maken. Tot mijn grote schrik is het patroon zoek.
Heeft iemand alsjeblieft het patroon over, te leen of wil iemand het voor me kopieren?
Namens mijn zoon Erik: ik hoop dat iemand mama kan helpen een nieuwe 'Nana' voor me te maken, want zonder Nana kan ik niet lekker slapen.
Alvast bedankt!
LindaLindylinn wijzigde dit bericht op 20-02-2012 13:41 met 0% - Geplaatst op zondag 01 april 2012 12:56lecram
Hallo libelle mensen,
Er heeft een tijd geleden een stukje over Rome in de libelle gestaan, ik kan het echter niet meer terug vinden. Is er iemand die weet in welke libelle ik zoeken moet. Zijn er nog mensen met tips voor een aantal dagen in Rome? We gaan met ons drieen, mijn partner en mijn zoon van 20 en ikzelf. Het is een cadeautje omdat mijn zoon 21 word. We gaan van 30 juli tot 3 augustus. - Geplaatst op donderdag 05 april 2012 11:09Adoeseg
Ga naar:
Adres:
Viale Vaticano
Città del Vaticano
Tel: 06-69883333
Internet:
Vaticaanse Musea
Openingstijden:
Van 1 november tot 31 maart geopend van maandag tot zaterdag en de laatste zondag van de maand van 08.45 13.45. Van 1 april tot 31 oktober geopend van maandag tot zaterdag en de laatste zondag van de maand van 08.45 16.45 (entree tot 15.45).
Gesloten op 1 en 6 januari, 11 februari, paasmaandag, 1 mei, 29 juni, 15 augustus, 1 november, 8 en 25 december.
Entreeprijzen:
Standaardtarief: 9,30 (toegang tot alle Vaticaanse musea)
Reductietarief: 6,20
Openbaar Vervoer:
Metro: Lijn A; Ottaviano
Bus: 907, 991, 81, 51, 23, 49, 19, 990, 64
Erg mooi!!Kiss slowly, laugh insanely, live truly, and and forgive quickly, (Paul Coelho) - Geplaatst op vrijdag 04 mei 2012 15:01Flitser
Aflevering van "de dag nadat..."
Ik ben op zoek naar een aflevering van "de dag nadat ..." uit de Libelle. Ik heb alleen geen idee welke .. schatting: periode 2004-08.
Het ging over iemand die een dierbare was kwijt geraakt. Ik weet de eindzin nog heel goed:
"Ik sta op en (ik) ga weg."
Heeft Libelle hier nog een archief van of kan iemand anders mij aan dit stuk helpen?ModLibelle wijzigde dit bericht op 06-05-2012 01:08 met 5%: Dit is een verplaatst bericht | Oorspronkelijke topictitel toegevoegd - Geplaatst op dinsdag 22 mei 2012 11:58faberge13
Wie kan mij helpen aan het verkoopadres van het blauwe jurkje met witte noppen op de voorpagina van de franse Libelle nr. 21.
m.vr.gr.
Mevr. W. Fabergé.
Dit onderwerp heeft 33 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 11:58.
Gezien in Libelle