- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 33 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 11:58.
Gezien in Libelle
- Geplaatst op woensdag 11 januari 2012 21:09ModLibelle
Beste forumbezoekers,
Dit topic wordt morgen toegevoegd aan 'Gezien in Libelle'
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nlModLibelle wijzigde dit bericht op 11-01-2012 21:10 met 4%AlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op woensdag 11 januari 2012 21:41Boekenwurm

H&M schijnt ze ook te verkopen, maar niet in Nederland.quote:ann1983 schreef op 11 januari 2012 @ 17:31:
Ik ben op zoek naar de gebreide broek van Benetton die op de voorpagina staat van libelle nr 2. Heeft iemand een idee of ik deze ergens online kan bestellen? Kon hem nergens vinden zowel online als in de winkel niet.
zie hier
Geintje.
Ann; ik denk dat je de redatie moet mailen , die zullen je kunnen vertellen waar die broek vandaan komt.
Er was laatst een documentaire op over hoe de Libelle gemaakt wordt, en je moet dus de mode redactie hebben. - Geplaatst op donderdag 12 januari 2012 15:39Sas42Groen enkellaarsje
In Libelle nr 3 staan de 10 items die Jan niet ziet zitten. Bij nr 1 staat een groen enkellaarsje. Jan vindt 'm lelijk, maar ik vind 'm mooi. Wie o wie weet deze te koop is.ModLibelle wijzigde dit bericht op 10-02-2012 15:04 met 7%: topictitel - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 19:49Vogelblij
Misschien is het die van Bulboxer en die hebben ze bij Leballon en daar is ook een webshop van. Die kleur groen vind ik wel mooi.
Of bij Sacha.nl daar kan je zoeken op kleur. Daar staan er ook een paar.
Ik weet niet meer wat Jan allemaal niet mooi vond, maar Jan zijn kleding en zijn make-up vond ik eigenlijk ook niet echt af.
Vogelblij wijzigde dit bericht op 10-02-2012 13:23 met 10%Pimpelmeesje - Geplaatst op maandag 20 februari 2012 13:39LindylinnBeste lezers,
Zo'n 20 jaar geleden heeft Libelle een patroon uitgebracht van een 35 cm hoge nijlpaardknuffel. Er zaten kleren bij, een t-shirt, ochtendjas, pyama, jurkje, tuinbroek, bikini oa. Ik heb dit patroon zeker 6 keer gemaakt, waaronder voor mijn beide zonen. Nu is de knuffel van mijn jongste helemaal 'op' geknuffeld en wil ik een nieuwe voor hem maken. Tot mijn grote schrik is het patroon zoek.
Heeft iemand alsjeblieft het patroon over, te leen of wil iemand het voor me kopieren?
Namens mijn zoon Erik: ik hoop dat iemand mama kan helpen een nieuwe 'Nana' voor me te maken, want zonder Nana kan ik niet lekker slapen.
Alvast bedankt!
LindaLindylinn wijzigde dit bericht op 20-02-2012 13:41 met 0% - Geplaatst op zondag 01 april 2012 12:56lecram
Hallo libelle mensen,
Er heeft een tijd geleden een stukje over Rome in de libelle gestaan, ik kan het echter niet meer terug vinden. Is er iemand die weet in welke libelle ik zoeken moet. Zijn er nog mensen met tips voor een aantal dagen in Rome? We gaan met ons drieen, mijn partner en mijn zoon van 20 en ikzelf. Het is een cadeautje omdat mijn zoon 21 word. We gaan van 30 juli tot 3 augustus. - Geplaatst op donderdag 05 april 2012 11:09Adoeseg
Ga naar:
Adres:
Viale Vaticano
Città del Vaticano
Tel: 06-69883333
Internet:
Vaticaanse Musea
Openingstijden:
Van 1 november tot 31 maart geopend van maandag tot zaterdag en de laatste zondag van de maand van 08.45 13.45. Van 1 april tot 31 oktober geopend van maandag tot zaterdag en de laatste zondag van de maand van 08.45 16.45 (entree tot 15.45).
Gesloten op 1 en 6 januari, 11 februari, paasmaandag, 1 mei, 29 juni, 15 augustus, 1 november, 8 en 25 december.
Entreeprijzen:
Standaardtarief: 9,30 (toegang tot alle Vaticaanse musea)
Reductietarief: 6,20
Openbaar Vervoer:
Metro: Lijn A; Ottaviano
Bus: 907, 991, 81, 51, 23, 49, 19, 990, 64
Erg mooi!!Kiss slowly, laugh insanely, live truly, and and forgive quickly, (Paul Coelho) - Geplaatst op vrijdag 04 mei 2012 15:01Flitser
Aflevering van "de dag nadat..."
Ik ben op zoek naar een aflevering van "de dag nadat ..." uit de Libelle. Ik heb alleen geen idee welke .. schatting: periode 2004-08.
Het ging over iemand die een dierbare was kwijt geraakt. Ik weet de eindzin nog heel goed:
"Ik sta op en (ik) ga weg."
Heeft Libelle hier nog een archief van of kan iemand anders mij aan dit stuk helpen?ModLibelle wijzigde dit bericht op 06-05-2012 01:08 met 5%: Dit is een verplaatst bericht | Oorspronkelijke topictitel toegevoegd - Geplaatst op dinsdag 22 mei 2012 11:58faberge13
Wie kan mij helpen aan het verkoopadres van het blauwe jurkje met witte noppen op de voorpagina van de franse Libelle nr. 21.
m.vr.gr.
Mevr. W. Fabergé.
Dit onderwerp heeft 33 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 11:58.
Gezien in Libelle