- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 33 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 11:58.
Gezien in Libelle
- Geplaatst op maandag 09 mei 2011 15:05Eefs
Spullen gezien in Libelle
Hallo,
Ik heb in een van de eerste Libelles van dit jaar een hanglampje gezien, bestaande uit een bundel van verschillende hanglampjes. Ik geloof dat ze 69,95 waren. Ik ben echter vergeten op te schrijven waar dit hanglampje verkrijgbaar was en heb ene aantal Libelle's weggeven.
Kan iemand me verder helpen met waar ze verkrijgbaar zijn? Super bedankt,
groetjes EefjeModLibelle wijzigde dit bericht op 09-05-2011 17:00 met 4%: Oorspronkelijke topictitel toegevoegd - Geplaatst op maandag 09 mei 2011 17:04ModLibelle
Beste Eefs,
Indien je informatie wilt over iets dat in het weekblad Libelle heeft gestaan, dan kun je contact opnemen met de redactie: redactie@libelle.nl.
Maar ook kun je een oproepje plaatsen op ons prikbord.
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nlAlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op maandag 09 mei 2011 21:24Boekenwurm
quote:Eefs schreef op 09 mei 2011 @ 15:05:
Spullen gezien in Libelle
Hallo,
Ik heb in een van de eerste Libelles van dit jaar een hanglampje gezien, bestaande uit een bundel van verschillende hanglampjes. Ik geloof dat ze 69,95 waren. Ik ben echter vergeten op te schrijven waar dit hanglampje verkrijgbaar was en heb ene aantal Libelle's weggeven.
Kan iemand me verder helpen met waar ze verkrijgbaar zijn? Super bedankt,
groetjes Eefje
Ga eens kijken in de bibliotheek , die hebben op alle tijdschriften een abonnement en met een beetje geluk ligt het desbetreffende exemplaar daar nog .
Bij ons liggen de oudere Libelles achter een klep, die mag men ook lenen.. - Geplaatst op donderdag 09 juni 2011 12:56Boekenwurm
Zo heerlijk als iemand daarna even de moeite neemt om te bedanken voor de moeite.
- Geplaatst op dinsdag 30 augustus 2011 14:44hse
Ha, ha.
Ze is vast al die Libelles op jouw advies aan het doorspitten.
Nee Boekenwurm, je had voor haar het libellenummer, de blz. of eventueel waar je het kunt kopen, moeten vermelden.gewoon liefs - Geplaatst op vrijdag 02 september 2011 15:32Boekenwurm
En even meerijden naar de winkel en trakteren op een kopje koffie na afloop zeker.
- Geplaatst op zaterdag 29 oktober 2011 18:09mlk69
gezien in libelle: gekleurd vloerkleed
ergens in de zomer van dit jaar volgens mij, stond een erg leuk vloerkleed; volgens mij ging het artikel over de diverse vloerkleden... wie weet welk nummer?ModLibelle wijzigde dit bericht op 31-10-2011 12:42 met 13%: Oorspronkelijke topictitel toegevoegd - Geplaatst op vrijdag 11 november 2011 19:43Boekenwurm
Ga eens kijken in de bibliotheek , die hebben op alle tijdschriften een abonnement en met een beetje geluk ligt het desbetreffende exemplaar daar nog .
Bij ons liggen de oudere Libelles achter een klep, die mag men ook lenen.. - Geplaatst op zondag 13 november 2011 19:13beau1987
Hallo,
In de augustus editie van de Libelle stond een artikel over een vrouw die op jonge leeftijd haar moeder heeft verloren en naar aanleiding hiervan een stichting heeft opgericht voor lotgenoten. Op dit moment maak ik hetzelfde mee en zou graag in contact willen komen met anderen die dit hebben meegemaakt. Graag zou ik daarom achter de naam van de stichting of de vrouw van het artikel komen. - Geplaatst op zondag 13 november 2011 19:40ModLibelle
Goedenavond
Je kunt het beste een mail sturen naar: redactie@libelle.nl . Dit is het email adres van de redactie van het blad Libelle.
Met vriendelijke groet,
Forumteam, Libelle.nlAlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op zondag 04 december 2011 21:05krabbegat
Hallo,
In Libelle 46 stond een reportage over zwarte jurkjes en bij één van de jurkjes werd een vest gedragen(blz 77) van het merk Vanilla.
Nu wil ik dat vest zelf graag breien, weet iemand misschien in wat voor steek dat is gebreid.
Ik kom er zelf niet uit dus hoop ik op een ervaren breister met oog voor het soort steek wat daar is gebreid.
groetjes Marijkeniet GENOTEN is altijd mis!!!!!! - Geplaatst op zondag 04 december 2011 23:37Vogelblij
http://www.vanilia.com/shop-online/overzicht/46/vest/
Welke is het?
deze? Dat is een eenvoudige basis. Boordsteek en het grootste deel is 1r en 1l, geloof ik.
Of een van de andere met de kabelsteken en zo? Die zijn inderdaad ingewikkeld.

De achterkant kan ik hier niet plakken. Is wel te zien op hun site,Vogelblij wijzigde dit bericht op 04-12-2011 23:45 met 36%Pimpelmeesje - Geplaatst op maandag 05 december 2011 07:36krabbegat
Hoi,
Het model klopt wel ongeveer, de bovenste, maar de steek is veel losser en ik heb er al een aantal geprobeerd maar ik krijg de goede niet!!
Bedankt voor het meedenken!!!!niet GENOTEN is altijd mis!!!!!! - Geplaatst op maandag 05 december 2011 23:25Vogelblij
http://www.breiweb.nl/contents/nl/d686.html
Ik heb ergens een breiboek liggen met steken, maar geen idee waar. Misschien staat hier wat meer op.Pimpelmeesje - Geplaatst op donderdag 22 december 2011 13:41Boekenwurm
Kijk ook eens op Drops Video's daar worden alle steken voorgedaan
kijk hier - Geplaatst op zondag 08 januari 2012 15:21jokedelouwWaar vind ik het patroon voor de trui in libelle nr.2.2012??Joke de louw al 36 jaar getrouwd met Albert, 3 kinderen en 3 kleindochters en hond Beau. Meestal vind je me in frankrijk .
- Geplaatst op zondag 08 januari 2012 17:21twinmom_67
In libelle nr 2 misschien
Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zondag 08 januari 2012 18:33Vogelblij
Ik heb hem zitten lezen, maar samen met nog wat andere tijdschriften. Ik heb geen trui gezien. Het was wel nr.2. Dat is zeker.Pimpelmeesje - Geplaatst op zondag 08 januari 2012 18:55dini
Op blz. 14 staat een trui die je zelf kunt breien met Phildar-wol.
Op blz.107 staat bij Verkoop informatie dit nr. :
Phildar +333 2099 60 02
Als je deze trui bedoelt kun je dat nummer misschien bellen en vragen waar je het patroon kunt bestellen.dini wijzigde dit bericht op 08-01-2012 18:56 met 0% - Geplaatst op zondag 08 januari 2012 20:27ModLibelle
Beste Jokedelouw
Wij hebben de redactie gevraagd de link naar het patroon te plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nlAlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op woensdag 11 januari 2012 10:26milja
Na een drukke periode heb ik weer eens tijd om in alle rust de Libelle te lezen. Dan lees ik: word nu abonnee en ontvang 4 maanden gratis Libelle plus 6 goedkope specials. Ik verbaas mij erover dat nieuwe abonnees altijd de mooiste cadeau's krijgen. Die ontvangen ze en dan kunnen ze na een aantal maanden hun abonnement weer opzeggen en de cadeau's zijn binnen. Waarom worden trouwe leden die al jaren en jaren een abonnement hebben niet eens beloond met een cadeau? Zij zijn tenslotte de trouwe lezers waardoor Libelle groot is geworden en groot blijft. U zou kunnen beginnen met mensen die langer dan 25 jaar lid zijn een cadeau te sturen als blijk van waardering voor hun trouwe abonnement.
Een trouwe lezeres. - Geplaatst op woensdag 11 januari 2012 12:07Maartje 44
He-le-maal mee eens !!!
Tis helaas overal zo,en eerlijk gezegt heb ik in mn jonge jaren vaak gewisseld van krant,weekblad,tv gids en daarbij leuke prijsjes binnen gesleept. Op de kalender meteen even vermelden wanneer er een kaartje richting opzeggen gestuurd moest worden.
Pas nog 2 tassen van echt leer gescoord en na 3 mnd(!)mn abbonnement stop gezet via een site op internet,das handig !
Elk jaar een cadeaubon die met de jaren oploopt,dat zou toch een stukje waardering zijn richting trouwe abbonnee !!! - Geplaatst op woensdag 11 januari 2012 15:19ModLibelle
Beste forumbezoekers
Dit topic wordt vanavond toegevoegd aan 'Gezien in de Libelle'
Met vriendelijke groet
Forumteam Libelle.nlAlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op woensdag 11 januari 2012 17:31ann1983Ik ben op zoek naar de gebreide broek van Benetton die op de voorpagina staat van libelle nr 2. Heeft iemand een idee of ik deze ergens online kan bestellen? Kon hem nergens vinden zowel online als in de winkel niet.
- Geplaatst op woensdag 11 januari 2012 18:17twinmom_67
Brrrr lijkt mij erg kriebelen en doet mij denken aan een gebreide onderbroek.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. !
Dit onderwerp heeft 33 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 11:58.
Gezien in Libelle