Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Multimedia
  4. Is Nederland Paul de Leeuw moe?

Dit onderwerp heeft 64 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 13-02-2012 12:33.

Is Nederland Paul de Leeuw moe?

Ga naar een onderdeel
  1. misswinter
    Afbeelding van misswinter

Tegenvallende kijkcijfers voor Paul de Leeuw met z'n nieuwe show Pau!l. Het programma trok 'slechts' 980.000 kijkers, tegenover Ik hou van Holland met meer dan twee miljoen kijkers. Is Nederland een beetje Paul de Leeuw moe? Hij is de laatste tijd niet bepaald succesvol meer met zijn programma's......

2. twinmom_67
    Afbeelding van twinmom_67

Ik ben pdl al lang moe ok als die serieus is kan die best redelijk zingen heeft dan best wel een warme stem zoals hier,maar voor de rest not my cup of tea.In het begin vond ik hem al verschrikkelijk in die Bob en Annie de Rooij tijd.
    Dit nummer is wel heel mooi

Dat ik hou van Holland kan ik dus echt niet begrijpen dat daar massaal naar gekeken wordt.
    Ik heb is een paar flarden er van gezien de heikneuterigheid ten top.

twinmom_67 wijzigde dit bericht op 23-10-2011 16:01 met 27%
    Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. !

3. gertine
    Afbeelding van gertine

ik ben eigenlijk beide programma's moe, heel moe

sol omnibus lucet

4. marijke1
    Afbeelding van marijke1

Ik begrijp niet dat er mensen zijn die Paul de Leeuw leuk vinden, zodra hij op de buis verschijnt zap ik hem weg.

Op het bovenstaande berust copyright©

5. annec66
    Afbeelding van annec66

Ik heb met veel plezier gekeken...ok al is ie soms iets te grof.

6. titia
    Afbeelding van titia

Het programma werd gisteravond ook op BVN uitgezonden en dat was dan ook de eerste (en ook meteen de laatste) keer dat ik Paul de Leeuw heb gezien ...............
    na een paar minuten heb ik de TV uitgezet. Ik vond er geen biet aan.

7. misswinter

Ik vind 'm soms best wel grappig maar die shows zijn allemaal hetzelfde of ze nu Schreeuw vd Leeuw, Papaul of Pau!l heten het komt allemaal op hetzelfde neer. Misschien dat 'ie 't is over een andere boeg moet gooien. Deze formule werkt in elk geval niet meer. Ik hou van Holland vind ik trouwens ook niks. Al dat rood wit blauw oranje. Het is mij een beetje te veel allemaal. Dus toen maar naar de Belg overgeschakelt voor een detective (Lewis).

8. Vogelblij
    Afbeelding van Vogelblij

Ik hou van Holland kijk ik nooit. Net als Jack Spijkerman vind ik dat niet te pruimen.
    Deze aflevering van Paul de Leeuw heb ik helemaal uitgekeken. Ik vond dat er voor de rest ook niet veel te zien was. Het had niet langer moeten duren. Ik weet niet of het nog vaker kijk. Hij had wel een paar aardige gasten (Mies Bouwman en komieken) en dat scheelt.

Het origineel (andere versie is wel Italiaans)) vind ik leuker. Maar ik vind de stem van Andrea Bocelli ook mooier.

Vogelblij wijzigde dit bericht op 23-10-2011 19:43 met 23%
    Pimpelmeesje

9. Marigene
    Afbeelding van Marigene

Paul de leeuw?
    Nee nog nooit wat aan gevonden,grof, en mij te rumoerig......

Oost west thuis best!

10. vlindertje 41
    Afbeelding van vlindertje 41

Hoi alle dames hier , ik denk inderdaad dat het genoeg is ....Ik ben een Paul de Leeuw fan ,en ik heb van alle programma"s genoten .
    Maar nu is er weer een uur verplicht grapjes maken en rare gezichten trekken....ja ook als fan ben ik er een beetje zat van :gaap:

Vlindertje

11. missmarple
    Afbeelding van missmarple

http://youtu.be/lO2xvKnU4zM

zeg nou zelf....op de link zie je Koefnoen/Paul de leeuw....maar wel de typische kenmerken weergegeven...het typische Paul druk-doen en áls hij zin heeft wil hij ook mooi zingen en normaal doen, maar dan alleen als hij daar zin in heeft...altijd over anderen seiken maar zelf...

http://youtu.be/HVT5uBFbPLs

12. dhali
    Afbeelding van dhali

Steeds weer hetzelfde kunstje , andere shownaam.
    Boring... :gaap:

One thing you can give&still keep....is your word.

13. job
    Afbeelding van job

Inderdaad MM jullie zseiken nu dus ook.
    Ik ben en blijf fan maar kijk ook graag IHVH, maar heb maar 1 paar ogen.

14. lorena
    Afbeelding van lorena

Ik heb er ook genoeg van. Ik kijk liever naar het debat op 2 en andere tijden ook op 2, daar hoor je nog eens wat, wat van belang is.

15. missmarple
    Afbeelding van missmarple

het kan soms raar uitpakken in televisiewereld. Iemand gezien toen de "GoudenTelevisierring" naar "Voetbalinternational" ging en daardoor won van "wie is de mol" en en het "The voice of Holland"? Had ik niet verwacht maar dat was juist het mooie dat iemand wint die van te voren als verliezer word voorspeld.

16. Vogelblij
    Afbeelding van Vogelblij

Het mag alleen over Paul de Leeuw gaan hè?
    Nou, ik ken ergere programma's. Ik vond hem toch toch best wel goed reageren tijdens een interview in Spuiten en Slikken met op de achtergrond 2 naakte homo's (tenminste aan de seks te zien waar ze mee bezig waren. <:'( ) Ik ben dat toen blijven kijken omdat ik wilde zien hoe Paul de Leeuw reageren zou. Voor de rest vind ik dat zo'n slecht programma. Als ze bezuinigen dan mogen ze dat weg doen. Paul de Leeuw iets inkorten en meer voorlichtingsprogramma's toevoegen die ook de nadelige gevolgen van gebruik van XTC en al die andere drugs even uitleggen. Het informatieve vind ik beperkt en volgens mij ook helemaal ontbrekend. Het lijkt eerder op reclame voor het gebruik ervan. Steeds blijven dezelfde onderwerpen zich herhalen.

Paul de Leeuw mag van mij wel blijven, maar iets minder vaak op tv. Ik zie hem toch iets liever dan dwdd de laatste tijd. Kijk ik eigenlijk bijna helemaal niet meer.

Vogelblij wijzigde dit bericht op 24-10-2011 00:41 met 0%
    Pimpelmeesje

17. misswinter

Ik ben benieuwd hoe lang dit programma van Paul de Leeuw het zal uithouden. Kan me bijna niet voorstellen dat ze het voortijdig schrappen maar aan de andere kant als de kijkcijfers dusdanig laag zijn..... Vind het rot voor Paul de Leeuw maar het lijkt erop of 'ie 'het' niet meer heeft.

ModLibelle wijzigde dit bericht op 24-10-2011 18:51 met 0%

18. Tulp123
    Afbeelding van Tulp123

Ik heb Paul net teruggezien. Vind het waardeloos!!!!

19. apekop
    Afbeelding van apekop

Vreselijke vent,heb er nooit een bal aangevonden...dat gebler altijd...geef mij maar een mooie docu...b.v. "de kinderen van de Hondsberg"
    Ik hou hartstikke van Holland,maar dat programma is me te druk en te "kijk ons eens veel van Holland houwen."Bovendien heb ik een allergie voor Linda de Mol.

Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel....

20. Bosa
    Afbeelding van Bosa

Jammer dat Paul de Leeuw op dezelfde manier doorgaat. Hij leert schijnbaar niet.
    Een paar jaar terug deed hij Zomergasten, dat was goed!
    Waarom hij nu Henk Bleeker zo moest schofferen? Is dat stoer of zo? En dan die 4 onbekende cabaretiers, die kunnen ze ook meteen weer laten verdwijnen wat mij aangaat.
    'k heb de herhaling na het late nieuws gezien, 'k moet zeggen dat ik heb gelachen bij Hou van Holland en bij Dit was het nieuws, maar bij Paul de Leeuw niet één keer.

21. marijke1
    Afbeelding van marijke1

O, nu weet ik ineens weer waarom ik een seizoen niet naar Zomergasten heb gekeken.

22. Bosa
    Afbeelding van Bosa

:lol:

Nee, écht Marijke, hij deed dat heel serieus en ging diep op onderwerpen in.

23. marijke1
    Afbeelding van marijke1

quote:
    Bosa schreef op 25 oktober 2011 @ 17:42:
    :lol:

Nee, écht Marijke, hij deed dat heel serieus en ging diep op onderwerpen in.
    Kan wel zijn maar ik walg van Paul de Leeuw. Ik weet wel waarom hij altijd grapjes maakt ten koste van anderen maar ik treed niet in de privésfeer van degene bij wie hij in de klas heeft gezeten.

24. Tulp123
    Afbeelding van Tulp123

Ik hou van Holland vind ik zo gemaakt. Overal om moeten lachen. Kijk eens hoe leuk wij het hebben met z'n allen. Wat een druk gedoe. Ik kijk er nooit naar, maar je ontkomt niet aan wat flarden hier en daar.

25. Vogelblij
    Afbeelding van Vogelblij

Ja, wat hij deed met Henk Bleeker dat begreep ik ook niet zo goed.

Maar ook ik vind dat hij soms heel goede kritische commentaren kan geven. Maar dan gaat hij toch weer de pipo uithangen. Misschien heeft hij dat geleerd in de tijd dat hij nog voor Gerrit werkte.
    Zoals hij over het twitteren praat bijvoorbeeld. Maar dan zelf ook grof zijn tegen ouderen. Dat moet hij gewoon niet doen.

Pimpelmeesje

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x