- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 46 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 11-01-2012 13:51.
Man heeft contact gezocht met andere vrouw
- Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 10:20iris72
Ik heb bij toeval ontdekt dat mijn man via facebook een email naar een andere vrouw heeft gestuurd met de volgende inhoud (vrij vertaald want hij heeft het in het Engels gestuurd):
Mijn god, ik vind je heel erg mooi en ik zou je graag ontmoeten, voeg mij toe zodat we verder contact kunnen hebben.
Xxxxxxxx
Ik heb hem hier mee geconfronteerd en hij zei dat het niks betekende en dat hij niet een meer weet wie zij was en dat hij misschien weleens stoute dingen doet.
Nu heeft zij niet gereageerd, haar account op facebook is ook weg, maar wat als zij wel gereageerd zou hebben? Wie weet wat er dan allemaal was gebeurd.
Hij zei dat ik het gewoon moet vergeten.
Wat moet ik hier nu mee, ik kan het echt niet vergeten hoor en ik vind dit echt verschrikkelijk dat hij dit heeft gedaan. Is dit een reden om weg te gaan?
Graag jullie mening!
Groetjes,
Irisiris72 wijzigde dit bericht op 21-10-2011 10:55 met 8% - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 10:36marijke1
Zeelieden zijn dikwijls langere tijd van huis. Vroeger, toen de wilde vaart nog bestond, zei men "in ieder stadje een ander schatje". Het zelfde geldt voor internationale chauffeurs. Ik denk dat je ermee moet leren leven, je hebt er zelf voor gekozen met een zeeman te trouwen.Op het bovenstaande berust copyright© - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 10:47iris72
Hij heeft dit bericht gestuurd terwijl hij gewoon thuis was hoor! Dus het heeft niks met zijn zeeman zijn te maken. - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 10:52marijke1
Dat zegt ook niet alles, aan boord van een schip zijn ook computers.Op het bovenstaande berust copyright© - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 10:56iris72
Ik heb er spijt van dat ik genoemd heb dat hij zeeman is want dat heeft er in dit geval gewoon niks mee te maken, ik heb het weggehaald uit het bericht, wat hij op het schip doet daar gaat dit in het geheel niet over, hij heeft de email waar ik het over heb gewoon thuis verstuurd dus vergeet zijn zeeman zijn. - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 11:02marijke1
Dan is het gewoon een kwestie van vertrouwen. Hij zegt dat het niets voorstelt, best mogelijk dat hij gewoon in een moment van verveling in het wilde weg een beetje is gaan rondkijken op het www zonder bijbedoelingen.Op het bovenstaande berust copyright© - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 11:05iris72
Ja, maar hij heeft gezegd ik wil je ontmoeten, dat vind ik het ergste. Als hij gewoon zomaar inderdaad in een vlaag van verveling een email heeft gestuurd, daar kan ik nog mee leven maar dat hij heeft gezegd dat hij haar wilt ontmoeten vind ik dus te ver gaan. Ik krijg het niet uit mijn gedachten. - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 11:08ellon
Hij heeft je vertrouwen geschaadt en doet het af alsof het niets betekende. Dat is natuurlijk een rotsmoes waarmee hij zijn gezicht probeert te redden en denkt dat hij het op die manier gesust heeft.
Maak hem duidelijk dat je hem hierdoor niet meer vertrouwt en dat die smoesjes het alleen maar erger maken. Hij zou op zijn minst spijt kunnen betuigen over zijn impulsieve actie. Nu heeft de vrouw niet gereageerd, maar wat als ze dat wel had gedaan? Als zeeman kom je nog eens ergens, niet waar?De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 11:15iris72
Ja precies, ik heb ook gezegd dat hij niet met allerlei smoesjes aan moet komen want daar heb ik het wel mee gehad en hij heeft inderdaad mijn vertrouwen enorm geschaad. Ik heb momenteel echt geen zin om lief tegen hem te doen, ik kan het gewoon niet. Nogmaals, ik weet niet wat ik er mee aan moet. - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 11:49hemelskoekje

Daar ben je dan klaar mee lijkt me en weet je hoe je situatie er voor staat.quote:iris72 schreef op 21 oktober 2011 @ 11:05:
Ja, maar hij heeft gezegd ik wil je ontmoeten, dat vind ik het ergste. Als hij gewoon zomaar inderdaad in een vlaag van verveling een email heeft gestuurd, daar kan ik nog mee leven maar dat hij heeft gezegd dat hij haar wilt ontmoeten vind ik dus te ver gaan. Ik krijg het niet uit mijn gedachten.Droom wat je niet doet en doe wat je niet durft... - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 12:48ellon
Duidelijk maken dat je zijn gedrag onacceptabel vindt en dat hij de relatie op het spel zet. Als er geen consequenties aan zijn gedrag zitten, gaat hij gewoon door.
Iemand die zegt dat hij misschien weleens stoute dingen doet, is een stiekemerd die achter de rug van de partner om zijn gang gaat. Het zal dus niet voor het eerst zijn geweest. Ik zou daar niet mee kunnen leven. Het is ook nog kinderachtig om te zeggen ook. Kinderen doen stoute dingen. Volwassenen niet.De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 12:53hemelskoekje

Mee eens Ellon maar volwassenen zijn in staat om nog veel ergere dingen bij een ander aan te doen. Wáren het maar kinderen, dan bleef de schade beperkt.quote:ellon schreef op 21 oktober 2011 @ 12:48:
Kinderen doen stoute dingen. Volwassenen niet.Droom wat je niet doet en doe wat je niet durft... - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 15:17Pieternel30Reactie op Marijke1
Wat een onzin om uitsluitend zeevarenden of chauffeurs te benoemen, dat heeft er niets mee te maken. Op de werkvloer is ook van alles aan de hand. Maar waar het om gaat het vertrouwen is beschaamd en ik kan mij voorstellen dat Iris, daarmee zit. Weggaan is in eerste instantie geen optie, veel praten wel. Relatie therapie en als je vertrouwen dan nog niet terug is, kun je altijd nog scheiden.
Sterkte!
Pieternel - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 15:19Pieternel30
Eerst proberen rustig te worden en pas in kalmte beslissen wat je wilt.quote:hemelskoekje schreef op 21 oktober 2011 @ 11:49:
[...]
Daar ben je dan klaar mee lijkt me en weet je hoe je situatie er voor staat. - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 15:36clineke
Met HK en Ellon eens. De situatie is duidelijk. Nu de vraag hoe jij dit wilt oplossen. Persoonlijk zou ik met zo iemand niet willen leven. Vertrouwen is een must en ik heb geen zin om in wantrouwen zijn computer en phone door te nemen.
"To love a person is to learn the song that is in their heart, and to sing it to them when they have forgotten." - Anonymous - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 16:06iris72
Bedankt voor jullie reacties in ieder geval. Ik ben momenteel nog veel aan het denken en ik moet eigenlijk zeggen dat ik veel zin heb om mijn biezen te pakken. Want ik vind het echt niet kunnen wat hij gedaan heeft. Maar goed we zullen zien wat het weekend brengt hij zal het in ieder geval wel aan mij merken want ik heb totaal geen zin om lief tegen hem te doen. - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 16:49Sterin
quote:ellon schreef op 21 oktober 2011 @ 12:48:
Duidelijk maken dat je zijn gedrag onacceptabel vindt en dat hij de relatie op het spel zet. Als er geen consequenties aan zijn gedrag zitten, gaat hij gewoon door.
Iemand die zegt dat hij misschien weleens stoute dingen doet, is een stiekemerd die achter de rug van de partner om zijn gang gaat. Het zal dus niet voor het eerst zijn geweest.
Dat denk ik ook...
Als je een goede relatie hebt- had, hoef je die niet gelijk overboord te gooien...maar praat er over. Waarom heeft hij de behoefte stout te willen zijn? Wat mist hij? Geef aan dat je gekwetst bent, dat hij idd zijn relatie zo op het spel zet. Wil hij dat?
Geef hem een nieuwe kans. Maar hem duidelijk dat je het 1 malig accepteerd.
Relaties kunnen helaas heel complex zijn...maar het is een kunst het in ballans te hebben/ houden! Beiden eraan werken...
Ster~kte!Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 17:27mariaw
Wat verstaat je man eigenlijk onder stout?
Dat is voor iedereen weer iets heel anders. Kan alleen kletsen zijn met een andere dame maar voor een ander is stout een geheime sexuele fantasie tot werkelijkheid brengen.
Ik zou hem hiernaar vragen en ik zou erg graag willen weten waar zijn behoefte om stout te zijn vandaan komt. Wat mist hij? Is het iets wat jij snapt of wellicht herkent of zelfs kan delen met hem?
Kortom; in gesprek gaan. Hij moet dan wel open en eerlijk zijn, anders heeft het geen zin. - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 21:05mijzelfHet was niet de eerste keer schrijft ze! Meneer is wel eens stout?belachelijk! Het heeft inderdaad niks te maken met beroep,maar met volwassen zijn en betrouwbaarheid.en dat is deze man niet,dat heb je goed in de gaten Iris.I
Ik weet niet of je al kinderen hebt,dat maakt sommige stappen makkelijker.sterkte met je beslissing - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 21:58marijke1

Je bent niet een week of langer aaneengesloten op de werkvloer, veel overwerk valt altijd op, is ook te verifiërenquote:Pieternel30 schreef op 21 oktober 2011 @ 15:17:
Reactie op Marijke1
Wat een onzin om uitsluitend zeevarenden of chauffeurs te benoemen, dat heeft er niets mee te maken. Op de werkvloer is ook van alles aan de hand. Maar waar het om gaat het vertrouwen is beschaamd en ik kan mij voorstellen dat Iris, daarmee zit. Weggaan is in eerste instantie geen optie, veel praten wel. Relatie therapie en als je vertrouwen dan nog niet terug is, kun je altijd nog scheiden.
Sterkte!
PieternelOp het bovenstaande berust copyright© - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 23:42janneke1
Sterkte Iris. Ik ken je situatie totaal niet. Persoonlijk zou dit voor mij niet acceptabel zijn, temeer omdat hij het bagatelliseerd in de vorm van, het stelt niets voor. Natuurlijk stelt dit gedrag iets voor. Hij herinnert zich haar niet meer? Ze heeft hem een blauwtje laten lopen via facebook en geen interesse in hem gehad, dus herinnert hij zich haar niet meer. Dit gaat er bij mij niet in, tenzij hij aan Alzheimer lijdt. Hij heeft duidelijk gevraagd om een ontmoeting en dan nog XXXXXXX erbij. En wat is zijn definitie van 'stout' zijn.
Nee, dit heeft totaal niets van doen met een zeeman of chauffeur of met wat voor beroep dan ook vind ik. Wel met vertrouwen en dat is wel degelijk beschaamd en zijn advies om het maar' gewoon te vergeten' bewerkstelligd eerder het tegenovergestelde.janneke1 wijzigde dit bericht op 22-10-2011 00:00 met 9%\"When there is no hope it is incumbent upon us to invent it.\" ~ Albert Camus ~ - Geplaatst op zaterdag 22 oktober 2011 00:05janneke1

uhm....mijn man was jaren chauffeur en veel van onze vrienden ook, zowel nationaal als internationaal, dus mensen die met zeelieden danwel internationale chauffeurs trouwen, zouden voor dit gedrag (als dit zich al voordoet) kiezen en er maar mee moeten leren leven? Sorry hoor, maar hier ben ik het absoluut niet mee eens.quote:marijke1 schreef op 21 oktober 2011 @ 10:36:
Zeelieden zijn dikwijls langere tijd van huis. Vroeger, toen de wilde vaart nog bestond, zei men "in ieder stadje een ander schatje". Het zelfde geldt voor internationale chauffeurs. Ik denk dat je ermee moet leren leven, je hebt er zelf voor gekozen met een zeeman te trouwen.janneke1 wijzigde dit bericht op 22-10-2011 00:34 met 10%\"When there is no hope it is incumbent upon us to invent it.\" ~ Albert Camus ~ - Geplaatst op zaterdag 22 oktober 2011 02:11lakota
Mannen....je hebt veel te bepraten.ga daar direct achteraan. Open communicatie.
Ondeugend??? Hij is geen kind van vier!
HIJ heeft dus duidelijk een blauwtje gelopen.Voor HEM is de deur dicht.Het is over en uit...MAAR hij had haar willen ontmoeten...
Het stelt misschien niet veel voor,maar het is wel gebeurd!
Beetje onnozel antwoord naar JOU toe...
Onmiddellijk je beien pakken , toont een beetje onvolwassen gedrag van JOU kant. Overal kan over gepraat gaan worden.Waarom voelde hij die nood. En hij doet dit soort dingen vaker ,maar niet in JOU bijzin en niet thuis?!
Praten,praten praten...WIL je dit huwelijk redden , zoek desnoods professionele hulp...
Hij verveeld zich misschien,maar hij is nog wel met JOU getrouwd.Hij speelt een gevaarlijk spel... - Geplaatst op zaterdag 22 oktober 2011 07:13posi
Jeetje Iris wat zal jij je rot voelen en ik geloof direct dat je vertrouwen in hem een flinke deuk heeft opgelopen.
Ik herken er veel in want mijn man zocht( en zoekt misschien nog wel maar dat weet ik niet)ook de spanning op via die manier en het is gewoon niet goed te praten.
De smoezen zijn oneindig en de kans dat hij het vaker zal doen heel erg groot,ik weet dit is niet wat je wil horen maar het is de waarheid als ze eenmaal die spanning hebben geproefd willen ze steeds meer en steeds een stukje verder,de keren dat mijn man in het verleden beterschap heeft beloofd is niet te tellen en dat doet pijn hoor.Aanvaard wat je niet veranderen kan. Maar verander dat wat je niet aanvaarden kan. - Geplaatst op zaterdag 22 oktober 2011 13:49Pieternel30
Nooit van pauze's gehoord of iets langer blijven? Werk lang genoeg in het bedrijfsleven om te erkennen dat men altijd alle wegen uitprobeert.quote:marijke1 schreef op 21 oktober 2011 @ 21:58:
[...]
Je bent niet een week of langer aaneengesloten op de werkvloer, veel overwerk valt altijd op, is ook te verifiëren
Dit onderwerp heeft 46 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 11-01-2012 13:51.
Man heeft contact gezocht met andere vrouw