Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Mode & Beauty
  4. Gevoelige ogen

Dit onderwerp heeft 32 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 16-02-2012 12:59.

Gevoelige ogen

Ga naar een onderdeel
  1. hemelskoekje
    Afbeelding van hemelskoekje

quote:
    Manji 48 schreef op 21 oktober 2011 @ 15:07:
    Och Hemelskoekje toch,ik ga warempel nog blozen van je complimentje.
    En dat nog op mijn oude dag. :lol:

Bedankt hoor. :love:
    :x

Droom wat je niet doet en doe wat je niet durft...

2. MirjamN
    Afbeelding van MirjamN

Hoi!

Ik heb een mascara voor gevoelige ogen gekocht bij de Kruidvat. Is van één van de goedkopere merken en heeft een groene kleur verpakking. Ik weet zo niet meer welk merk het is, maar kan thuis even kijken als jullie dat graag willen?

3. Boekenwurm
    Afbeelding van Boekenwurm

Ja graag en is ie waterproof?

4. MirjamN
    Afbeelding van MirjamN

De mascara is van Catrice, maar niet waterproof geloof ik.

Ik denk eigenlijk dat veel fabrikanten van mascara voor gevoelige ogen zich daar niet aan durven te wagen, aangezien je meer moeite moet doen om het eraf te krijgen en daardoor een grotere kans hebt op irritatie van je ogen (ondanks dat het misschien niet door de mascara komt?)

Ik heb van deze mascara in ieder geval geen last :)

5. dini
    Afbeelding van dini

Heeft iemand van jullie ook ervaring met wimpers verven? Hoe zou dat zijn voor vrouwen met gevoelige ogen?

6. sweet_kim
    Afbeelding van sweet_kim

Het klinkt misschien ongeloofwaardig, maar de oogproducten (mascara, oogschaduw etc) van het Kruidvatmerk pure&nature zijn erg goed voor de gevoelige huid en ogen. En ze zijn ook nog eens erg voordelig!!!

Ik shop met korting

7. Boekenwurm
    Afbeelding van Boekenwurm

Dank je

8. nella2
    Afbeelding van nella2

Misschien een te late reactie, maak ik ben ook overgevoelig voor alles wat ik op m'n gezicht en ogen smeer. Voor een vermogen aan mascara's maar weer doorgeschoven naar m'n dochter en zus.
    Clinique is voor mij dramatisch, evenals alle andere dure merken. Mijn drogist heeft een keer voor me uitgezocht dat die producten allemaal nikkel bevatten, óók die voor gevoelige ogen.
    Sinds ruim een jaar gebruik ik nu Lavera, en kan zelfs tegen de oogschaduw... Blijft goed zitten, in tegenstelling tot Hauschka, dat wordt altijd zo'n smeerboel. Ik koop het bij de natuurwinkel en soms moet ze het bestellen en neem ik er meteen 2 of 3 (zijn niet zo duur). Ze bestelt ze ook voor een paar andere dames hier in het dorp en dan hoeft ze geen verzendkosten te betalen en nemen wij er allemaal een paar tegelijk. Je kan ook via de website bestellen, Lavera Natuurcosmetica.
    Andere producten heb ik niet geprobeerd, alleen oog make-up. Maar dat ik er zelfs na een jaar nog tegen kan, maakt dat ik niks anders meer wil. .
    Groetjes van Nella.

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x