- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 29 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 09-11-2011 13:58.
Je leven na een scheiding
- Geplaatst op dinsdag 01 november 2011 23:34mijzelfLakota jij kan het super verwoorden!!!

- Geplaatst op woensdag 02 november 2011 16:14lakota
Ik weet hoe moeilijk dit kan zijn. Raak je ervan in een depressie dan ben je nog verder van huis.Wat zegt dat dan over onszelf? Dat we niet met onszelf kunnen leven?
Ik ben 34 jaar getrouwd geweest,waarvan het hele mooie goede jaren waren.
Soms komt hij even langs en dan is het of er nooit is gebeurd is.maar dat is er dus wel.Na zo'n bezoekje moet ik zelf dus ook weer even heel diep graven ,en weten,IK ben er nu voor MIJ.
Wat geweest is ,gaat niet weg. Je leert er anders mee om gaan.
Doet dat af en toe nog even flink zeer, natuurlijk wel.Maar dan denk ik ook, het was over.
We konden niet meer door die ene deur,zonder moeilijkheden.
We staan nu op een andere plek.Misschien niet de plek die ik gekozen had.Maar waarom zou die plek niet net zo goed gemaakt kunnen worden?
Ankele ,hoe moeilijk ook, je staat ergens anders.Kijk naar die plek en maak het je eigen.
JIJ mag die nu helemaal mooi voor jou gaan inrichten. En wie weet op een dag, als je dat helemaal gedaan hebt, alleen voor jou, kun je iemand uitnodigen die ook zijn eigen plekje ingericht heeft en gaan delen.maar voor nu is het aan jou ,om het voor JOU te doen. - Geplaatst op woensdag 02 november 2011 17:16AnkeLa
Jullie zijn hartstikke lief!
Ik ben alleen even uitgevochten, moe, nergens zin in. Maar ik kijk wel rond, doe ook vrijwilligersdingen. Ik zit niet opgesloten.These boots are made for walking and that's just what they'll do. One of these days these boots are gonna walk all over you......... - Geplaatst op woensdag 02 november 2011 17:21lakota
Vecht niet tegen een ander.Daar schiet je gewoon niks mee op. Blijf die ene voet voor de andere zetten.
Je doet het goed.Vrijwilligerswerk haalt je even uit je zelf.je doet iets voor een ander.
Ben je goed nagekeken door een arts? Gewoon op hormonen,schildklier, ijzer dat soort dingen?
Veel mensen hebben najaarsmoeheid. Sommigen hebben niet genoeg lithium in het bloed.Ik weet niet of je een tendens hebt voor depressie en vermoeidheid,maar pas op en laat het niet te laag zakken.
Ik dacht dat je ergens had gezegd dat je EMDR gedaan hebt. Misschien dat je EFT erbij kan doen. Pijn en ellende zit IN je lichaam.Dit zijn manieren om het eruit en naar boven te halen.
Soms is het nodig in die pijn te zitten,maar als het te lang duurt is het ook weer niet goed. Zorg goed voor jezelf.Niemand doet het voor je. - Geplaatst op woensdag 09 november 2011 13:58camillaj
Sigra,
Het is dat jouw naam erboven staat, maar ik had jouw verhaal geschreven kunnen hebben. Je beschrijft precies wat er met mij ook gebeurd is in het afgelopen jaar. Een verschil is dat er bij mij een andere man voor nodig was om me in te laten zien dat ik knopen moest gaan hakken.
Ik woon inmiddels met mijn kinderen alleen en we proberen de draad weer een beetje op te pakken. Hoe is het met jouw ex en jullie contact? Dat loopt bij ons door alles wat er gebeurd en gezegd is niet echt soepel.
gr van een moeder die ook blij is de stap gezet te hebben
Dit onderwerp heeft 29 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 09-11-2011 13:58.
Je leven na een scheiding