Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Libelle Café
  4. Babbelen op de babbelboot (3)

Dit onderwerp heeft 1045 reacties, en bestaat uit 42 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 42.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 12:10.

Babbelen op de babbelboot (3)

Ga naar een onderdeel
  1. hadu
    Afbeelding van hadu

Goedemorgen allemaal,

Ik sta op het punt om naar mijn vriendin te gaan, we gaan samen vandaag 't Gooi onveilig maken :)
    Ik kom later terug om bij te kletsen. Mijn gewicht 102 kg. Meveve, ik bel je vanavond!

Liefs!

2. Maria Engelina45
    Afbeelding van Maria Engelina45

Mijn gewicht 102.6, kan wel zien dat ik het even heb losgelaten en mannetje doet zo zijn best is al 7 kilo afgevallen, maar die gaat ook elke dag een stukje fietsen.

Meveve, ik wens je een hele fijne vakantie, hoop dat het daar heerlijk weer blijft, want hier wil het niet lukken.
    Goede reis gewenst en de groetjes van Ria

riariariariariariariariariariariariariariariariariaria======================================================= +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++\\

3. wildlelie
    Afbeelding van wildlelie

Goedemorgen dames,

Hier onze gewichten.
    Lelie 107,4 en Justa 72.
    Dus gelukkig al het een en ander eraf weten te werken.
    Hadu veel plezier vandaag.
    Meveve ook nog een fijne vakantie van Justa toegewenst. :bye:
    Dames allemaal een hele fijne dag.
    Liefs lelie en Justa.

4. meveve
    Afbeelding van meveve

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTcwQjt1CfVN-Nl21UT4ki14JPPAUoVQCO985EuX4hfsQ9dX35j

Goedemorgen.

Ik ben deze keer 1 onsje afgevallen, het is niet veel maar ik ben er tevreden mee.

Later zet ik het lijstje neer.

Fijne dag allemaal.

5. grootje
    Afbeelding van grootje

Hallo allemaal :)
    Mijn gewicht is hetzelfde gebleven en daar ben ik al blij mee :D
    Mijn slijmbeurs speelt af en toe op,hangt van beweging en moeheid af.Op het ogenblik valt valt er mee te leven ;)
    Ga even bij oudste dochter oppassen,ze gaan vloerbedekking voor op de trap uitzoeken.
    Allemaal een fijne dag en Meveve,een hele fijne vacantie!

6. meveve
    Afbeelding van meveve

Altublieft dames, hier zijn de resultaten van deze week.

NaamStartStreef11-05-1218-05-12+/-
    Meveve117.0100.0108.5108.4- 0.1
    Hadu116.995.0102.2102.0- 0.2
    Henny103.085.097.097.0gelijk
    Therese125.0100.0100.9100.9gelijk
    Justa80.560.073.572.0 - 1.5 :duim:
    Ria101.685.0102.1102.6+ 0.5
    Lelie105.095.0109.0 107.4 - 1.6 :cheer:
    Jane66.060.058.458.0- 0.4

Het was een nek aan nek race tussen Lelie en Justa, maar uiteindelijk heeft Lelie de pluim gewonnen.
    Gefeliciteerd!

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/goed_gedaan/24.gif

Ik ga zo nog even mooie bloemen uitzoeken.

Dames, geniet van de weegschaalvrije weken, dan ga ik dat ook doen! :lol:

7. meveve
    Afbeelding van meveve

Lelie, deze bloemen zijn voor jou, maar Justa mag er vast ook van meegenieten, want zij heeft het deze week ook heel goed gedaan!
    Nogmaals beiden gefeliciteerd!

http://www.regiobloemist.nl/media/productphotos/1314.jpg

8. jane
    Afbeelding van jane

Meveve bedankt voor het lijstje en een fijne vac.toegewenst.
    Lelie gefeliciteerd met je pluim.
    Hadu hoe was het in Gooi,liepen ze allemaal weg toen jij er aan kwam om alles onveilig te maken daar.
    Maria wat goed van je man 7 kilo eraf,gefeliciteerd.
    Grootje is je dochter geslaagd met vloer bedekking uitzoeken.
    Vanmorgens kibbelingen op de markt gegeten,pilsje en cappacino gedronken op terras.Daarna naar huis aardb.met slagroom gehad.Fijne avond allemaal

9. hadu
    Afbeelding van hadu

Goedemorgen allemaal,

Lelie en Justa, wat hebben jullie het fantastisch gedaan zeg!! Wel balen dat het tegen zat met die nieuwe weegschaal, maar wat hebben jullie je goed herpakt zeg! Hulde.
    Ria, jouw man gaat ook supergoed. Echt knap.... ik moet écht ook hoognodig écht gaan afvallen, maar ik kan het knopje nog niet vinden. Zo jammer dat het iedere keer op een andere plek zit. Steeds als je het gevonden denkt te hebben is het maar voor even. Alleen bij Trees, zit 'ie al lang op dezelfde plaats.
    Treesje, hoe gaat het met jou?? Je bent stil. Toch niet weer ziek geworden, hoop ik??
    We hebben het gisteren zó leuk gehad. We zijn naar kringloopwinkels in het Gooi geweest. Haha... wat hebben we genoten. We zijn overigens begonnen in Almere, waar een hele grote zit! maar zijn ook naar Eemnes, Hilversum, Baarn, Huizen, Bunschoten enzo geweest. Ik heb niet veel gekocht, maar heb wel een ouderwetse leren schooltas voor mijn oudste dochter 'gescoord'. Zij doet de lerarenopleiding en vindt het helemaal fantástisch zo'n schooltas. Haha.... tijden veranderen... ik vond het verschrikkelijk vroeger. Verder nog een aantal boeken en een zwart tasje voor de jongste dochter. Ik was wel helemaal total loss toen ik thuis kwam, het was een lange dag... maar voor mensen die kringloopwinkels leuk vinden zéker een aanrader.
    Vandaag staat weer in het teken van de sport van één van de dochters en de twee andere dochters gaan naar Cirque du soleil in Amsterdam. Maar nu eerst boodschappen doen. Meiden, ik wens jullie een leuke dag toe.

10. grootje
    Afbeelding van grootje

Meveve,ik hoop dat je een goede reis hebt gehad en dat je dit uitgerust leest :D

Tjeempie Hadu,je had wel een bakkie kunnen komen doen,bent drie straten van mij af geweest!! :D
    Ga ook wel eens met dochters snaaien in de kringloop,meestal voor boeken.
    Zoek ook nog steeds een klein leunstoeltje voor bij de eettafel,maar tot nog toe niet gevonden.

Lelie,gefeliciteerd met de pluim en Justa,jij hebt het ook prima gedaan!

Vanmorgen naar de bieb geweest en nog wat boodschappen gedaan.
    Er wacht nog een was die opgehangen wil worden en mss ga ik vanmiddag wel even Emma knuffelen :lol:
    Dames,allemaal nog een gezellige dag!

11. trees
    Afbeelding van trees

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bloemenlijn/9.gif
    Hallo dames,

Lelie, heel erg gefeliciteerd met de pluim. Dat verdient zeker een bloemetje.Dat gaat weer de goede kant op.

http://image.fleurop.nl/www.fleurop.nl/files/53/51/50D2B21EC4AD-269x269-ffffff.jpg

Hadu ik ben niet ziek hoor,maar erg druk. Vandaag voor Max de hele dag naar Drachten, Ik ben net thuis en moet met de beentjes omhoog , want het knietje speelt een beetje op.
    Morgen kom ik wel weer mijn verhaaltje doen.
    Fijne avond allemaal. Knuffel.

We zijn niet de zwaar voor onze lengte! We zijn te kort voor ons gewicht!

12. hadu
    Afbeelding van hadu

Lieve allemaal,

Even een laatste update. Ik kreeg nét een smsje van Meveve binnen dat ze goed in Oostenrijk zijn gearriveerd (aangekomen vind ik zo'n raar woord, hahaha). Maar ze heeft het smsje gisteren al verstuurd. Mijn telefoon doet soms raar, zélfs als de batterijen niet leeg zijn :)

Trees, gelukkig niet ziek. Ben benieuwd naar je verhalen!
    Fijne zondag allemaal.

13. trees
    Afbeelding van trees

Goede middag dames,

Meveve, hebben jullie een voorspoedige reis gehad. Ik heb even gekeken wat voor weer jullie hebben daar krijgen. Dat ziet er erg mooi uit, lekker warm en veel zon. Daar droom ik op het moment van. Maar dan in Schellinkhout :lol:
    Gelukkig dat je de laatste weken steeds naar beneden ging met je gewicht , kan je nu een ietsepietsie "zondigen". En als je veel wilt snoepen en doen weet je dat je na de vakantie de draad zeker weer op kunt pakken. Geniet van het mooie landschap en laat ons af en toe een fotootje zien van de mooie omgeving.

Hadu, lief van je dat je zo bezorgd om me bent.ik had zelf niet eens in de gaten dat ik alweer een paar dagen niet geschreven had. Wat de haarkleur betreft, het is inderdaad vertrouwd, maar daardoor voor mij wel SAAI :lol: ! Ik hou wel van een beetje verandering, maar ik denk dat het voor mijn haar nu beter is om het even met rust te laten.
    Hoe is de spanning nu in huize Hadu? Wat een toestanden toch die examens.Ik duim wel een beetje mee voor haar.
    Wat klinkt dat gezellig , jullie strooptocht door het Gooi. En dan ook nog zoveel leuke dingen kunnen bemachtigen. Ik bedacht me ineens dat ik nooit een schooltas nodig heb gehad! Op de lagere school hadden we geen tas nodig en daarna was mijn schoolopleiding in het internaat dus was alles in dat huis aanwezig. En zoveel heb ik ook niet geleerd hoor. Kinderverzorging is het enigste waarvan ik iets meer over gelezen heb in die tijd.
    Mijn kennis heb ik vooral geleerd door ogen en oren open te houden in het leven . Wat klinkt dit schoolmeesterachtig als ik het terug lees, maar het is wel zo.

Grootje,is de was inmiddels alweer droog? Ben je nog wezen knuffelen met Emma? Is het een makkelijk meisje? Of oefent zij haar stembandjes goed ;)
    Ik ga binnenkort opruiming houden in mijn boeken. Ik heb n.l. veel boeken die ik zeker nooit meer zal lezen en die enkel maar stof opleveren en daar zit ik niet op te wachten.Ik ga ze dan ook naar de kringloopwinkel brengen. Het malle is dat ik daar zelf nooit een boek koop.
    Zijn de kinderen nog geslaagd voor vloerbedekking?

Jane, Wat zou jij blij geweest zijn met die nieuwe weegschaal van Lelie en Justa. Dan was in een klap boven de 60 kg gekomen :D.

Ria, gisteren werd je wens wat betreft het weer , verhoord. Het was heerlijk zonnig in de middag. Vandaag beloofde ze ook een mooie dag, maar ik denk dat ze dat voor Spanje bedoelden :nee:
    Wat knap van je man(netje) dat hij zo goed bezig is met afvallen. En ik ben er inderdaad van overtuigd dat bewegen heel veel meehelpt hiervoor. Stimuleert dat niet om mee te doen? Maar het is en het blijft moeilijk. Vooral voor jou, die nooit te zwaar was en alles kon eten. Ik weet mijn leven lang al niet beter. Maar Ria het gaat je echt wel lukken om in ieder geval weer in de 2 cijfertjes te komen.

Lelie en Justa al een beetje over de teleurstelling heen van die rot weegschaal? Jullie zijn wel weer goed bezig .

Ik zit lekker met een bakkie koffie lui te wezen. Alhoewel ....... ik heb net wel 2 wassen weggewerkt. Waarvan een met allemaal sokken. Peter is een sokkenfreek, als je dat zo kan noemen voor iemand die het liefst 2 x daags schone sokken aantrekt. Voor de rest van kleding geen interesse ,maar oei, oei, als er geen schone sokken in zijn la zijn :hamer:
    Dus ik heb net denk ik 30 paar sokken om zitten draaien en bij elkaar zoeken om ze daarna in elkaar te draaien. Ik probeer al 44 jaar om hem te leren zijn sokken terug te draaien voor ze in de wasmand gaan , maar dat is heeeeeeeeeeeeeeel erg moeilijk :D .
    Dan doe je ze toch omgedraaid in elkaar zullen jullie zeggen. Maar dat Kan(wil) ik niet hihihihihi.
    Gisteren was ik dus naar de ledendag van Max. Het was wel een eind weg, maar een heerlijke rit om te rijden. Bijna het hele stuk kon ik 130 km rijden en het was heel stil op de wegen.
    Ik moest als de mensen binnen kwamen ze een programmaboekje en een consumptiebon geven en natuurlijk een fijne middag wensen. Ze kregen koffie met een overheerlijk gebakje. Daar na was er een theatervoorstelling met Anita Meijer tot de pauze. Na de pauze was er een Sing a long met Ronnie Tober, niet met zijn eigen liedjes maar echt liedjes die iedereen kent en waarvan de tekst in het programmaboekje stonden. . Dit was toch wel voor iedereen denk ik het leukste onderdeel. Ze kwamen zingend de zaal uit en daarna nog zingend het theater uit. Voor dat ze naar buiten gingen kregen ze nog een Goodie bag zoals dat tegenwoordig heet. Een tas met allelei leuke spulletjes, oa cd,petje, puzzelboekje, pen , plus magazine.
    De leden gingen heel tevreden naar huis, leuk hoor al die blije gezichten.
    Maar uiteraard heb je er ook mensen bij die nooit tevreden zijn. Ik zal een voorbeeld geven wat mij gisteren gebeurde.
    Iedereen kreeg dus 1 programmaboekje en consumptiebon. Als er een groepje van b.v. 4 mensen kwam, gaf ik het aan een persoon voor alle vier .Komt er een vrouw naar me toe en vraagt "waarom krijg ik maar een bon en die andere mevrouw 4?". Dan moet je vriendelijk lachen en zeggen dat die mevrouw ze voor 4 mensen kreeg. Maar inwendig denk je heel iets anders.
    Trouwens Monique van der Ven was er ook om haar dvd te signeren. Daar was heel veel belangstelling voor en iedereen was ook vol lof over die serie. En terecht is ook mijn oordeel.
    Ik ga nu een boterhammetje maken.
    Een fijne dag nog verder. Dpei!!!!!!

14. hadu
    Afbeelding van hadu

Goedemorgen allemaal,

Trees, gelukkig niet ziek. Wat een leuk verhaal weer over je "max-dag". Wel ontzettend gaaf dat je Monique van de Ven hebt gezien! Wij hebben ook een kinderfilm waarin zij speelt, die is ook zo leuk "De schaakkoningin".

Vandaag weer een spannende dag voor de jongste dochter. Om half 1 heeft zij examen biologie en morgen om dezelfde tijd het laatste examen wiskunde. Maar eerlijk gezegd weet ik niet wat erger is. Deze dagen.... of de dagen erna.... het lange wachten. En dan vooral 13 juni als zij tussen 5 en 7 gebeld wordt met de uitslag. Ik dénk.... dat dát de allerspannendste dag wordt.

|Wat was het gisteren schitterend weer, maar wat een onweer gisteravond.... dat heeft hier echt úren geduurd. En zaterdag was het ook al zulk heerlijk weer. Gisteren was ik op een verjaardag. Daar hebben we in de tuin gezeten, vantevoren niet aan gedacht en daardoor toch wel wat verbrand. Gelukkig niet pijnlijk.

Ik heb nog een berg strijk liggen en was die gevouwen moet worden, dus daar ga ik nu eerst maar mee beginnen. Tot later. Doeii

15. meveve
    Afbeelding van meveve

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTM810oqn7D5zt6rQ0Rf2FTxTolRFUJ36ArdSuZfQw45a1_4hRR7Q

Hallo dames.

Jullie hebben al van Hadu gehoord dat we goed zijn aangekomen op de plaats van bestemming.
    De reis verliep zeer voorspoedig, er was niet heel veel verkeer op de weg, Wel heb ik weer erg genoten van de supporters van FC Bayern München. Die waren onderweg naar de finale van de UEFA-cup in München. Auto's helemaal versierd met sjaaltjes en vlaggetjes, de mannen zelf gehuld in voetbalshirts. Op een parkeerplaats waar we even stopten voor een ontbijt liepen 2 vrienden, 1 met het shrt van Robben en de ander met her shirt van Ribery, die 2 zegen we 's avonds in het journaal ook weer, dat was grappig!
    Het weer is zozo, 's morgens veel zon en lekker warm, in de middag komt er bewolking en wind en wordt het frisser. Maar dat maakt ons helemaal niets uit, we genieten toch wel!

Hadu nog 1 dagje examen en dan het wachten. Wachten is altijd vervelend, maar ik hoop zo dat jullie de 13e goed nieuws zullen krijgen!

Trees, ik heb weer genoten van je hele verhaal! Leuk dat Monique v/d Ven er was. Ik heb ook erg genoten van de serie Dr, Deen, ben ook blij dat er waarschijnlijk een vervolg op komt.
    Enneh zal ik ook even als schooljuf klinken? De meeste kennis vergaar je door goed om je heen te kijken en te luisteren naar wat men te zeggen heeft. Daar kan geen school tegenop. :)

Tot de volgende keer! :bye:

16. grootje
    Afbeelding van grootje

Gelukkig dat de reis goed is verlopen en dat jullie heelhuids zijn gearriveerd Meveve.Toepasselijk plaatje heb je :D

M'n was is nu wel droog Trees :D en aan Emma's stembanden mankeert ook niks :lol:
    De meest boeken geef ik ook weg,maar er zijn een paar series enboerenromans waar ik geen afstand van kan doen.Ze zijn nergens meer te koop en er wordt nogal eens geleend uit mijn voorraad als ze niks meer te lezen hebben ;)
    De kids zijn ook geslaagd met de vloerbedekkig,hetzelfde als de benedentrap,een mooie kleur donkerrood,maar dan een beetje goedkoper :)

Hadu,wat een spanning allemaal,hoop dat je dochter er goed doorheen komt en jullie ook sterkte!

Hier gaat alles zo zijn gangetje.
    Van het onweer hebben we gister weinig gemerkt,in de verte lichtte het wat en een regenbui,niet eens zo hard en dat was het.
    Lief heeft net de ventilator van boven gehaald,dus die staat lekker te waaien en woensdag vraag ik de hulp of ze het zomerdekbed er op wil doen.Zo erg koud zal het s'nacht niet meer worden.
    Dames,ik ga het nieuws bekijken,allemaal nog een gezellige avond!

17. hadu
    Afbeelding van hadu

Goedemorgen allemaal,

Meveve, wat fijn dat jullie het zo heerlijk hebben. Enne.... wat is nou lekkerder dat je vakantie niet uitsluitend afhankelijk is van het weer?

Henny, ik breng ook best wat boeken naar de kringloop, ook wel boeken die er vandaan heb en die best aardig waren om te lezen, maar waar ik geen ruimte in mijn boekenkast voor wil maken. Een soort (goedkope) bibliotheek dus. Enig.... rondstruinen tussen de boeken. Als jij het nou ooit over de boeken in de kringloopwinkel hebt, zie ik gewoon de locatie van de boeken (helemaal links achterin) voor me :)

Morgen moet ik voor dat vervelende onderzoek naar het ziekenhuis. Máár...... donderdag ga ik samen met de jongste dochter twee daagjes naar Putten. We overnachten in een hotel. We hadden nog een bon liggen die verzilverd moest worden en je kan uitsluitend op korte termijn boeken. Voor mijn man op het werk gaat dat lastig. In Putten was nog plaats.... prachtige omgeving natuurlijk en dochterlief en ik hebben er enorm veel zin in.

Het is al heerlijk weer buiten, ik ga gauw douchen en aankleden en dan met een kop koffie naar buiten. Geniet altijd zo van die ochtendgeluiden (hahahaha.... wegrijdende auto's van mensen die naar het werk moeten).
    Fijne dag en tot later. Liefs!

18. trees
    Afbeelding van trees

Hallo allemaal,

Hadu, jij hebt dus al een kleurtje van het zonnetje. Bij ons heeft het van de week helemaal niet geonweerd gelukkig.
    Ben je nog aan je berg wasgoed begonnen. Dat is echt zo'n klus die niemand graag doet .
    Ik las in onze krant dat de meeste leerlingen hier uit Hoorn het wiskunde examen mee vonden vallen , hopelijk vond je dochter dat ook. Maar je hebt natuurlijk helemaal gelijk dat het wachten tot de uitslag vreselijk is.
    Wij zorgen wel dat de kringloopwinkel steeds boeken heeft merk ik al. Leuk om te lezen dat jullie dat ook doen.
    Wat leuk dat je met je dochter naar Putten gaat.Ga je naar die sauna daar? Als dat zo is weet ik zeker dat je gaat genieten daar.
    Dan heb je het onderzoek gelukkig achter de rug.
    Wat ben jij gemeen dat je geniet van die arme mensen die naar hun werk moeten :hamer: Zoiets zou ik zeker niet durven denken zelfs ;) . ;) :lol: :D
    Heel veel plezier en geniet er van dat je dit gezellig samen met je dochter kan doen.

Henny, fijn hoor dat je wasje al droog is :lol: kan jij ook lekker gaan strijken hihihihihi.
    Jij bent ook al helemaal in zomerstemming merk ik. Je zomerbedje erop en de ventilator erbij. Nu maar hopen dat het zo blijft de eerste tijd.
    O, wat erg donkerrode vloerbedekking. Mijn moeder had dat ook en je zag alles erop. Ik heb me toen voorgenomen dit nooit te nemen, ondanks dat ik het schitterend mooi vond(als het net gezogen was).
    Maar gelukkig ligt het niet in jouw huis.

Meveve, je hebt inderdaad een heel passend plaatje. Ik denk dan meteen weer aan een van de Sissi films , waar Keizer Franz Joseph edelweiss gaat plukken voor Sissi. Snif snif, wat romantisch.
    Fijn dat de reis zo goed gegaan is. Het is toch altijd weer een rot eind.
    Wat leuk dat je nu eens vrolijke voetbal supporters gezien hebt.Ik ben wat dat betreft een beetje bevooroordeeld omdat ik niet van voetballen hou denk ik. Er is zo vaak rottigheid met die supporters.
    Maar het kan ook anders dus.
    Misschien wordt het weer nog wat stabieler, maar zolang het niet met bakken uit de hemel komt de hele dag , kan je natuurlijk best van alles ondernemen. Geniet er in ieder geval van.

Gisteren eigenlijk niet veel gedaan behalve zwemmen en gezellig koffie gedronken met de buurvrouw. Vanmorgen ben ik naar het tuincentrum geweest , ook met de buurvrouw, en heb daar een aantal nieuwe potten gekocht . Van die gewone terra cotta, die zijn nog te betalen als je er een aantal, 6, wilt hebben. Toen de nodige plantjes erbij gezocht zakken aarde erbij en naar huis om het zwikkie in de potten en in de tuin te zetten.
    Je kunt mij nu opvegen , zo gebroken ben ik. En dan moeten jullie weten dat ik nog lang niet genoeg plantjes had dus ik moet morgen weer op pad om nog het een en ander erbij te kopen. geraniums, margriet, fucsia's en vlijtige liesjes. Ik heb nu ook de quilt met de "versneden bloemen techniek"buiten hangen. Nu maar hopen dat ik hem steeds op tijd naar binnen haal. :?
    Weten jullie dat verhaal nog van de pechavond in Beverwijk? Auto , spoorloos, wachten op de snelweg voor werkzaamheden,afslag gemist. Het is haast niet te geloven maar er is nog wat gebeurd die avond (nacht).Ik kreeg vanmorgen een "gezellige"brief van het Centraal incasso bureau. Heb ik die nacht te hard gereden i.p.v. 50 , 58 km. Volgens mij heb ik alleen maar snelwegen gehad , maar dat zal wel niet want 58 km rijd je ook niet op de snelweg. Het is gelukkig niet veel 32 euro, maar toch jammer van het geld. Ik had die dag gewoon niet uit bed moeten komen.
    Ik zal een foto mesturen van de buitenquilt.
    Groetjes

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FJ3ZI6OM.jpg

19. trees
    Afbeelding van trees

Hallo allemaal,

Hadu, jij hebt dus al een kleurtje van het zonnetje. Bij ons heeft het van de week helemaal niet geonweerd gelukkig.
    Ben je nog aan je berg wasgoed begonnen. Dat is echt zo'n klus die niemand graag doet .
    Ik las in onze krant dat de meeste leerlingen hier uit Hoorn het wiskunde examen mee vonden vallen , hopelijk vond je dochter dat ook. Maar je hebt natuurlijk helemaal gelijk dat het wachten tot de uitslag vreselijk is.
    Wij zorgen wel dat de kringloopwinkel steeds boeken heeft merk ik al. Leuk om te lezen dat jullie dat ook doen.
    Wat leuk dat je met je dochter naar Putten gaat.Ga je naar die sauna daar? Als dat zo is weet ik zeker dat je gaat genieten daar.
    Dan heb je het onderzoek gelukkig achter de rug.
    Wat ben jij gemeen dat je geniet van die arme mensen die naar hun werk moeten :hamer: Zoiets zou ik zeker niet durven denken zelfs ;) . ;) :lol: :D
    Heel veel plezier en geniet er van dat je dit gezellig samen met je dochter kan doen.

Henny, fijn hoor dat je wasje al droog is :lol: kan jij ook lekker gaan strijken hihihihihi.
    Jij bent ook al helemaal in zomerstemming merk ik. Je zomerbedje erop en de ventilator erbij. Nu maar hopen dat het zo blijft de eerste tijd.
    O, wat erg donkerrode vloerbedekking. Mijn moeder had dat ook en je zag alles erop. Ik heb me toen voorgenomen dit nooit te nemen, ondanks dat ik het schitterend mooi vond(als het net gezogen was).
    Maar gelukkig ligt het niet in jouw huis.

Meveve, je hebt inderdaad een heel passend plaatje. Ik denk dan meteen weer aan een van de Sissi films , waar Keizer Franz Joseph edelweiss gaat plukken voor Sissi. Snif snif, wat romantisch.
    Fijn dat de reis zo goed gegaan is. Het is toch altijd weer een rot eind.
    Wat leuk dat je nu eens vrolijke voetbal supporters gezien hebt.Ik ben wat dat betreft een beetje bevooroordeeld omdat ik niet van voetballen hou denk ik. Er is zo vaak rottigheid met die supporters.
    Maar het kan ook anders dus.
    Misschien wordt het weer nog wat stabieler, maar zolang het niet met bakken uit de hemel komt de hele dag , kan je natuurlijk best van alles ondernemen. Geniet er in ieder geval van.

Gisteren eigenlijk niet veel gedaan behalve zwemmen en gezellig koffie gedronken met de buurvrouw. Vanmorgen ben ik naar het tuincentrum geweest , ook met de buurvrouw, en heb daar een aantal nieuwe potten gekocht . Van die gewone terra cotta, die zijn nog te betalen als je er een aantal, 6, wilt hebben. Toen de nodige plantjes erbij gezocht zakken aarde erbij en naar huis om het zwikkie in de potten en in de tuin te zetten.
    Je kunt mij nu opvegen , zo gebroken ben ik. En dan moeten jullie weten dat ik nog lang niet genoeg plantjes had dus ik moet morgen weer op pad om nog het een en ander erbij te kopen. geraniums, margriet, fucsia's en vlijtige liesjes. Ik heb nu ook de quilt met de "versneden bloemen techniek"buiten hangen. Nu maar hopen dat ik hem steeds op tijd naar binnen haal. :?
    Weten jullie dat verhaal nog van de pechavond in Beverwijk? Auto , spoorloos, wachten op de snelweg voor werkzaamheden,afslag gemist. Het is haast niet te geloven maar er is nog wat gebeurd die avond (nacht).Ik kreeg vanmorgen een "gezellige"brief van het Centraal incasso bureau. Heb ik die nacht te hard gereden i.p.v. 50 , 58 km. Volgens mij heb ik alleen maar snelwegen gehad , maar dat zal wel niet want 58 km rijd je ook niet op de snelweg. Het is gelukkig niet veel 32 euro, maar toch jammer van het geld. Ik had die dag gewoon niet uit bed moeten komen.
    Ik zal een foto mesturen van de buitenquilt.
    Groetjes

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FJ3ZI6OM.jpg

trees wijzigde dit bericht op 22-05-2012 19:30 met 0%

20. trees
    Afbeelding van trees

Zo hebben jullie lekker veel te lezen hihihihihihi

21. hadu
    Afbeelding van hadu

Hallo allemaal,

Trees, inderdaad lekker veel te lezen, maar ehm.... het kwam me zó bekend voor :D.
    Wat ontzettend balen dat je ook aan je ongeluksdag een bon hebt overgehouden. Niet echt een leuk aandenken :( Gelukkig viel de snelheid nog mee en dacht je niet écht dat je op een snelweg reed.

Mijn dochter had vandaag dus wiskunde. Ze denkt dat ze het volledig verknald heeft. Ze heeft een klacht ingediend bij het LAKS. Haar mentor kwam namelijk binnen en toen ging haar telefoon en verder zat er een klasgenootje naast haar, die minstens 10 keer haar vinger opstak, al fluisterend wat aan een leraar vroeg, die daar fluisterend op in ging. Ze ergerde zich groen en geel en wég was de concentratie. Tot overmaat van ramp zag ze later hier voor de deur een klasgenootje. "Hoe ging je examen" vroeg mijn dochter. Het antwoord "Super, ze hebben me gewoon geholpen bij alles wat ik vroeg".
    Ik ben er serieus heel verdrietig van! Ik vind het zó jammer dat zélfs een examen niet eerlijk kan verlopen. Als een aantal leerlingen geholpen wordt betekent het dus dat het niet over de héle linie slecht gemaakt is. Echt zó sneu!

Niet zo'n vrolijk verhaal, maar we zetten het nu maar lekker van ons af. Wie dan leeft, wie dan zorgt. Fijne avond allemaal.

22. wildlelie
    Afbeelding van wildlelie

Hallo lieve dames.
    Meveve fijn dat je goed gearriveerd ben.en nu genieten.
    Dames bedankt voor de felicitaties en bloemen.
    Hadu het is zeker niet eerlijk,ik zal voor haar duimen dat het toch gelukt is.
    Justa had gisteren examen kijken of het goed is gegaan,we denken van wel:)
    Trees wat een mooie weer knap hoor!!!!
    Wat was het warm vandaag he,ik vind dit te warm.
    Morgen belt het ziekenhuis ben benieuwd.
    Hadu ik hoop voor jou ook dat alles goed komt.
    Dames ik stop ermee want ik voel me niet lekker en heb veel pijn.
    HEnny en Ria en Jane ook groetjes voor jullie.
    Liefs Lelie.

23. jane
    Afbeelding van jane

Wens jullie een fijne Woensdag toe.
    We zijn erg druk geweest de laatste tijd en hebben veel gefietst.
    Straks even boodschappen halen.
    Vrijdag Amsterdam toe en Zondag naar Tong Tong in Den Haag toe
    Kom later terug weet niet hoe laat ,ga ook even naar de bieb toe om alle tijdschriften om te lezen,duurt ook ongeveer 4 uurtjes voordat ik alles uit heb

24. Maria Engelina45
    Afbeelding van Maria Engelina45

[fgcolor=#B221C2]Goedenmorgen dames,

Allereerst lelie en Justa, geweldig afgevallen, doe het jullie niet na.
    Justa heb je al examen gedaan, vertel eens hoe het gegaan is, ben benieuw en we horen het graag als je geslaagd bent, tenminste daar gaan we van uit.
    Lelie hoe is het eingelijk met stop poging, gaat het goed?????

Meveve, jij zit al weer een paar dagen in Oostenrijk, vermaken jullie je lekker, dat zal wel he!!!!!
    Ja, die voetbalsupporters je hebt er altijd zo,n vooroordeel over, omdat er idd altijd zo,n ellende van komt, maar zo zie je er zijn ook leuke kanten aan.

Trees jij bent lekker aan het schrijven geweest, je dacht ik doe het maar dubbel hebben ze wat te lezen. leuk, dat je weer voor Max op pad bent geweest, je maakt nog eens wat mee, maar daar heb jij toch geen gebrek aan hihihi. Beverwijk heeft ook nog een leuk staartje gekregen, was zeker een dag om in bed te blijven.

Hadu, wat een spannende tijd, ik weet er alles van, heb het ook meegemaakt met de kinderen, mij zoon was al toegelaten op de Acedemy lichamelijke opvoeding, en dat ging in die tijd ook niet makkelijk, maar hij moest natuurlijk wel geslaagd zijn op het Atheneum en dat ging kiele kiele, wat een heerlijk gevoel toen de telefoon ging, ben nog snel naar de bakker gerend voor een taart, toen nog met gluten.
    Hoop, dat het met je Dochter ook goed gaat, wat vreselijk dat je hoort, dat andere zo geholpen worden, wat oneerlijk, je bent bijna in staat om daar een melding van te maken.
    Wens jullie veel plezier in Putten , aan het weer zal het niet liggen.

Jannie, heerlijk met dit weer fietsen, geniet er maar van.

Hennie jij ook het dekbed eraf, heb ik ook meteen gedaan, ik lig nu onder en dunnetje maar vond het nog warm vannacht.
    Ga jij ook weleens samen met je lief fietsen, of gaat hij te snel voor je en blijf je liever in de buurt??????

Hier gaat ook alles z,n gangetje, het weer is heerlijk, ik wil niet zeuren, maar het is wel in eens erg warm, dat hoeft nu ook weer niet.
    Vrijdag gaan we eindelijk eens naar Paul z,n Broer in Leeuwarden, hij is blij, ga maar een appeltaart bakken om mee te nemen.

Wens jullie allen een hele fijne zomerse dag, rustig aan met die warmte geen gekke dingen doen.
    groetjes Ria

riariariariariariariariariariariariariariariariariaria======================================================= +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++\\

25. trees
    Afbeelding van trees

Hallo babbelaars,

Hadu, wat vreselijk oneerlijk !!!! Ik zou daar inderdaad ook de neiging krijgen om daar melding van doen. Maar nu is er voor je dochter niets meer aan te veranderen en moet je het maar van je af zetten en lekker genieten van Putten

Justa, net als Ria ben ik erg benieuwd hoe je examen was. Heb je je voor niets zenuwachtig gemaakt? Dat zal wel.
    Ik wil graag de vlag uithangen voor je , maar dan moet ik wel zeker weten dat je geslaagd bent natuurlijk.

Jane, ik vroeg me wel eens af of er mensen waren die de tijdschriften lazen die in de bieb liggen. Maar dast gebeurd dus wel merk ik. Op die manier kan je alle bladen lezen die je wilt en kost het je geen abonnement. Slim van je hoor.
    Jullie zullen nu helemaal wel genieten van het fietsen. Dit is het mooiste fietsweer dat er is :duim:

Ria, nu kan je ook weer een appeltaart bakken met gluten. Wat klinkt daar raar nu ik het terug lees.Of maak je alles nu glutenvrij?
    Ik hoop dat de hereniging met Pauls broer wordt wat je er van verwacht. Jij hebt er behoorlijk je best voor gedaan.Nu de twee broers nog. :lol: .

Ik heb vanmorgen weer heerlijk gezwommen en zelfs zonder jas gefietst. Vanmiddag komt Anja naar mij toe en gaan we lekker buiten zitten quilten. Peter moet met Tonya naar het zkh. het gaat niet zo lekker met haar. Heel veel pijn en geen kracht in haar benen . Ik vind het vreselijk voor haar. Er zal waarschijnlijk wel weer een MRI scan gemaakt moeten worden.
    Vanavond ga ik weer naar de schouwburg in Hoorn en na afloop nog naar een verjaardag. Hoef ik gelukkig niet de hele avond tussen al die kakelende mensen te zitten die ik dan niet versta. ;)
    Ik heb net als cadeau een lekkere doos Leonid*s bonbons gekocht. Ik weet dat de jarige is er gek op maar omdat zijn vrouw altijd "gezond" moet eten ,(oa brandnetelsoep) komen dat soort dingen niet meer in huis.
    Ik gan nu een lekker bammetje maken.

Geniet allemaal van het mooie weer, ook al is het voor sommige van jullie te warm. Lekker nietsdoen en in de schaduw zitten met een heerlijk boek en glas caloriearm drinken . Doei!!!!!!

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x