- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 1045 reacties, en bestaat uit 42 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 42.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 12:10.
Babbelen op de babbelboot (3)
- Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 15:36justagirl76
Goedemiddag dames,
Mijn gewicht was vanmorgen 66,7 dus weer aangekomen.
Allemaal nog een fijne dag toegewenst en sterkte en beterschap waar nodig is.
Knuffiessssssssss
"Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier." - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 17:44Maria Engelina45
102.5 is het echte gewicht, we gaan eten
tot laterriariariariariariariariariariariariariariariariariaria======================================================= +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++\\ - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 18:57meveve
Hallo dames.
Trees en jane zijn nog niet langs geweest. Ik denk dat Trees nog niet bij de diëtiste is geweest en Jane....ja dat weet ik niet.
Ik ga het lijstje maken en als er nog nieuwe cijfers binnenkomen dan zet ik ze er later wel bij, dat is geen enkele moeite.
Naam Start Streef 14-10-11 21-10-11 +/- Meveve 117.0 100.0 111.7 110.4 - 1.3
Hadu 116.9 95.0 105.0 105.0 gelijk Henny 103.0 85.0 95.0 94.5 - 0.5 Therese 125.0 100.0 103.3 103.6 + 0.3 Justa 80.5 60.0 66.3 66.7 + 0.4 Ria 101.6 85.0 101.0 102.5 + 1.5 Jane 66.0 60.0 59.2 59.2 gelijk
Ik heb het deze week het beste gedaan, dus de pluim houdt ik zelf.

Ik wens jullie allemaal een hele gezellige avond!meveve wijzigde dit bericht op 21-10-2011 19:50 met 0% - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 19:35trees

Hallo Allemaal,
Meveve Hartstikke goed zeg!!!! Ga zo door. Lekker gevoel geeft dat vind je ook niet? En nu natuurlijk iets rustiger aan hoor
.
Ik was vergeten mijn gewicht door te geven. Was ook niet om trots op te zijn, maar het viel me uiteindelijk toch wel mee.
Zet het de volgende week er maar bij als je wilt. 103.6 kg.
Ik heb snel even een bloemetje voor je gehaald want dat heb je natuurlijk wel verdient .
Henny, wat vervelend dat dat paaltje niet meegaf. Maar er zijn ergere dingen op de wereld hoor. Fijn dat je dochter ook zo laconiek reageerde. Heb je niet zo veel beschuitjes met muisjes gegeten, dat je evengoed afgevallen bent. Jij bent toch niet bevallen? Alle gekheid op een stokje, knap hoor.
Heb je de kleurplaat netjes binnen de lijntjes ingekleurd?
Hadu, ik zag op het nieuws dat Tiel zonder stroom zat. Zo'n lift daar sta je niet bij stil dat die er dan ook mee uit schijt(Wat staat dat raar!!).
Toch wel lekker he als je af en toe visite krijgt waarvoor je het netjes wilt hebben.Dan denkt de visite, goh, wat heeft zij het netjes was het bij maar zo!
Dat gebeurd bij mij met de logeerkamer.
Ria, jij vermoedde al wel dat het gewicht vorige keer niet klopte, maar het valt dan toch weer tegen als je de cijfertjes hier ziet, vind je ook niet?
Ik heb even wat foto's over gezet.
De turkoise kleedjes zijn helemaal klaar en liggen al op de tafel, de gele ben ik nog mee bezig voor iemand uit het dorp , die ze besteld heeft.
Verder een foto waar de spaarkoe opstaat en de groep dames die mee waren en het kleed dat we samen gemaakt hebben voor een bejaardenhuis. Ik sta zelf natuurlijk niet op de foto. Maar vond het wel leuk om jullie eens te laten zien voor wie ik het weekend organiseer.
Vanavond ga ik gezellig naar de televisier ring kijken en neem The Voice op.
Groetjes

We zijn niet de zwaar voor onze lengte! We zijn te kort voor ons gewicht! - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 19:55meveve
Trees, ik heb het lijstje toch even aangepast.
Na zo'n gezellig weekend 3 ons erbij valt reuze mee! Die zijn er volgende week weer af hoor.
Dank voor de mooie bloemen, echt mijn kleurtje hoor!
Leuke foto's, mooie werkstukken. Ik heb grote bewondering voor het gepriegel dat zo precies is uitgevoerd. - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 20:03Maria Engelina45
Daar ben ik weer.
Meveve, heel goed gedaan

De bloemen zijn voor jou, je hebt ze verdient.
Vanmorgen open ik Landleven zie dat allemaal van Halloween, wil het bekijken, pats weg 8 daaders en niets er voor terug, was zo zuinig aan het sparen om mijn biermachine af te maken, balen!!!!
Ik moet er niets meer van hebben, ben er klaar mee.
Sorry andere Dames, die niets met LL hebben, moest het even kwijt.
Trees, wat een leuke foto,s en wat zijn de kleden weer mooi.
Hennie, heb van mijn fysio gehoord, dat trap lopen heel slecht voor je knieen is, maar voor de conditie zeker wel.
Wat leuk, dat Emma zo,n kop met haar heeft, vindi ik altijd zoleuk staan bij een baby.
Hadu, jij hebt het maar druk met je ouders, maarja wie zou dat niet doen he.
Meveve, ik heb helemaal niets gebakken van de week, heb ze de hele week niet gezien, mijn zoon is leraar, dus die is zelf vrij, maar maandag hebben ze nog vrij en dan zijn ze hier, dan ga ik maar cup cakes met ze bakken en versieren, dat vinden ze wel leuk.
Alle andere Dames voor jullie ook een fijne avond
groetjes Riariariariariariariariariariariariariariariariariariaria======================================================= +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++\\ - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 22:29meveve
Ria ik kan me voorstellen dat je verschrikkelijk baalt van LL. Vooral omdat het toch al zo moeilijk is om daalders te sparen. Als ik jou was zou ik er toch even melding van maken op de LL community, misschien kunnen zij het terugdraaien.
Bedankt voor de bloemen en complimenten!
- Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 22:32Maria Engelina45
Meveve, heb ik al gedaan, er staan ontzettend veel reactie's van mensen, die het ook hebben gehad, dus pas op, klik geen graf aan.
welterustenriariariariariariariariariariariariariariariariariaria======================================================= +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++\\ - Geplaatst op zaterdag 22 oktober 2011 09:16jane
Lieve allemaal.
Ik ben druk geweest thuis ook met stappen en zieken bezoek.Gisteren naar de Albert Cuiyp geweest,kijk op het ogenblik alleen even mij post en Hyves wat na.
Mij hoofd tolt gewoon ,ga weer even liggen en mij gewicht blijft onder de 60 kilo.Fijn week-end allemaal - Geplaatst op zaterdag 22 oktober 2011 12:41grootje
Hallo allemaal
Meveve,bedankt weer voor het lijstje en gefeliciteerd met je pluim!!
Heel goed gedaan!
Ja Ria,traplopen is niet goed voor de knietjes,maar het kon niet anders en het heeft ws toch geholpen
Leuk die foto's Trees.Mooie koe ook
Vanmorgen de boodschappen gedaan met de fiets en vanmiddag ga ik weer even het jongste familielid wiegen
Dames,allemaal nog een gezellige dag! - Geplaatst op zaterdag 22 oktober 2011 15:45meveve

Hallo allemaal.
Ria, ik hoop dat de zin wel weer terug gaat komen om het spel verder te spelen. Ik heb idd gezien dat er heel veel klachten waren over daalders.
Jammer dat je gewicht altijd een beetje tegenvalt als je nieuwe batterijen in de weegschaal doet hè. Ik vind dat ook altijd erg vervelend.
Maar als je deze week niets hebt gebakken dan ben jij de komende week waarschijnlijk wel weer wat gewicht kwijt.
Ik zal voor je duimen.
Jane, je bent lekker druk met allerlei verschillende leuke dingen. Super!
Henny, wat fijn dat je dicht genoeg bij je dochter woont om er steeds even te gaan knuffelen en bij te springen met hand- en spandiensten. Het traplopen heeft dan ook nog eens voor veel extra beweging gezorgd, dat is dan weer mooi meegenomen.
Hadu, jij bent vandaag vast weer gezellig bij het sporten van je dochters aan het kijken. Groot gelijk hoor.
Ik ben vandaag naar de opening van het nieuwe kinderdagverblijf van kleinzoon geweest.
Oh wat is het een mooie ruimte zeg! Veel ruimer en lichter dan het oude kdv. Mijn oude werkgeefsters zijn super trots op hun dagverblijf. Ze liepen zo te stralen.
Ze vonden het heel erg leuk dat ik was gekomen om ze te feliciteren en de ruimte te bewonderen. Leuk was ook dat de oude eigenaar er ook was. De oude directie (Simone en ik) en de nieuwe directie (N en C) waren dus weer even herenigd.
Vanmiddag stonden er 2 jonge vrouwen bij ons voor de deur. Ze stonden een beetje te giebelen, voor ze aanbelden. Toen ik open deed zei een van de twee dat ze ons buurmeisje was van 20 jaar geleden. Zo leuk! Toen zij 8 jaar was is het gezin verhuisd naar Zoetermeer en ik heb nog een poosje contact gehouden met de moeder, maar de laatste 15 jaar eigenlijk alleen nog een kerstkaart. Nu was het buurmeisje, inmiddels een jonge vrouw van 28, in Utrecht aan het winkelen met een vriendin en ze was zo nieuwsgierig naar het oude huis dat ze even hierheen waren gekomen. Ze durfde niet bij haar oude huis aan te bellen, maar wel bij ons.
Het was heel leuk om even bij te praten met haar. Ze heeft beloofd om nog een keer samen met haar moeder terug te komen. Ik ben benieuwd of dat ook zal gaan gebeuren.
Zo, dit waren mijn belevenissen van vandaag.
Fijne zaterdag verder en voor straks eet smakelijk en een gezellige avond.
meveve wijzigde dit bericht op 22-10-2011 15:46 met 0% - Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 10:25jane
Fijne Zondag en tot later - Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 11:36meveve

Ik ga zo naar jongste dochter om de musicalawards te kijken. En het is me gelukt om er niets over te horen en te lezen, dus ik weet niet wie er een award krijgen.
Heb er zin in!
Fijne zondag! - Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 15:06trees

Goede zondagmiddag allemaal,
Ria, ik kan me heel goed voorstellen dat je verschrikkelijk baalde van LL. Maar ik zie dat je toch wel weer bent begonnen gelukkig.
Ik had al geopend op de halloween maar heb geen problemen ermee. Wat ik de laatste tijd wel had was, dat mijn OP punten verminderen zonder dat ik ze had geactiveerd. Maar dat is minder erg dan daalders. Ik had maar een klein beetje de P in.Waarom doe je ook nieuwe batterijen in je weegschaal, dom, dom, dom,
Heb je de cupcakes al gebakken? Of doe je dat ook samen met de kotertjes?
Die cupcakes zijn wel helemaal in zeg. Ik word er eerlijk gezegd een beetje ibbeltjes van. Overal zie je aankondigingen over workshops, atributen, te koop en weet ik wat nog meer. Het lijkt er wel op of heel Nederland in de ban is van die dingen.Ik hoorde er voor eerst over toen jij ze ging bakken. Ben jij de aanstichtster van dit alles?
Henny, Wat een poppie is het, en zoveel haartjes inderdaad. Dat ziet er altijd erg leuk uit . Misschien moet ik ook maar meer trappen gaan lopen
. Ik heb daar toch ee hekel aan.Heb je trouwens nog iets leuks gemaakt voor de kleine? Een lakensetje of zoiets?
Ik zie de laatste tijd geen resultaten meer van wat jij met de kleinkinderen maakt.Of willen ze dat niet meer zo graag?
Jane, Na een dagje Albert Cuyp , kan ik me voorstellen dat je hoofd tolt. Al dat geluid daar om je heen. Ik vind het ook altijd heel erg leuk om daar te hobbelen en kom dan ook altijd met tassen vol terug. Van kleding tot kaas aan toe. Maar dat gesjok zit er nu even niet in dit jaar.
Justa, dat viel je tegen denk ik. Maar 4 ons erbij. Ja, ik weet wel we willen afvallen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. En zoals jij zo vaak niet lekker in je velletje zit met je hoofdpijn , vind ik je daarom een kanjer. Wil je weer de groetjes aan je moeder doen?
Meveve,dat vind ik knap dat je nog niets wist van de Musical awards uitslag.Het was weer een prachtige uitzending.Maar dat weet je nu ook natuurlijk.
Wat leuk dat je naar het nieuwe kdv bent geweest en je collega's weer eens hebt gezien en gesproken. Was je "vriendin"er ook?
Had je nu niet het idee dat je het werk miste?Ik kan me dat wel voorstellen dat dat gebeurd.
Wat bijzonder dat dat vroegere buurmeisje voor je deur stond.Je hoort en leest het wel vaker dat mensen naar hun vroeger huizen op zoek gaan.Ik ben ook heel benieuwd of ze met haar moeder nog eens langs komt. Maar misschien alleen de moeder. Zo'n kind kan dat wel beloven, maar de ex buurvrouw heeft daar ook nog een stem in.
Ik zelf zou totaal geen behoefte er aan hebben om mijn oude woonhuizen te zien. Zo zie je maar weer dat elk mens anders is gelukkig.
Gisteren had ik weer het jaarlijkse reünietje van mijn oude werkgever.Van de 8 waren er 3 niet. Allemaal naar de zon toe. Ik geef ze groot gelijk.We hebben nu afgesproken dat het voortaan maar in Maart gaan doen, de kans is dan groter dat ze er allemaal kunnen zijn.
Ik wil ook eventjes mijn hart luchten.
Hebben oma's nu niets anders meer te beleven dan hun kleinkinderen? Misschien is het wel jaloezie van me , maar ik begin er een beetje van te balen dat 3/4 van de tijd er foto's uitgewisseld worden en er verteld word hoe leuk Klaasje, Pietje, Maartje Marietje en weet ik wie allemaal, op het potje plassen en welk verhaaltje ze het leukst vinden om voor te lezen . Eerlijk waar, iedere oma beleefd dat moment op haar manier en dat moet steeds uitgebreid verteld worden door ieder appart.
Sorry hoor, maar ik voelde me er echt voor Pietje snot bijzitten.
Op een gegeven moment zei ik dat mijn Petertje ook zo vreselijk stonk als hij op het potje zat.Ze hadden niet eens in de gaten dat ik de draak met ze stak, want toen kwamen de verhalen over stinkende luiers#$&^*^&#). Voor de rest was het best wel weer gezellig.Ik hoop dat de volgende keer er IETS minder kk praat is. Dan ga ik gewoon beginnen over quilten te praten ,dan zijn ze de eerste uren nog niet van me af
Toen ik thuis kwam heb ik me snel weer opgetut want ik moest naar de schouwburg. The Britisch Invasion. Een grandioze groep met allemaal liedjes uit de jaren 60 vanaf The Beatles. Mijn muziek tijd ligt weliswaar niet in die periode , maar ervoor. Maar ik heb toch de hele voorstelling heerlijk mee kunnen zingen, dat viel mij niet tegen. Het slotstuk was Hey Jude van the Beatles. Dat bleef maar doorgaan schitterend. Ik heb het idee dat het wel een kwartier geduurd heeft,misschien iets overdreven, maar wel heel lang in ieder geval.
Ik ga nog even naar de boerderij doei!

We zijn niet de zwaar voor onze lengte! We zijn te kort voor ons gewicht! - Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 15:43jane
Trees ik moest echt lachen om jeverhaal met al die stinkende luiers.Fijn dat je zo genoten hebt van de muziek.
Justa en Lely alles goed met jullie.
Meveve gefeliciteerd met je pluim,ik weeg steeds nog onder de 60 kilo.
Maria dat is echt balen dat je alles kwijt bent.
Ik heb zoveel bewondering voor jullie met het LL.ik kan het niet ik heb het nog steeds niet door hoe het moet.
Ik denk zelf dat het komt omdat het in mij hoofd nog teveel tolt met andere dingen.
Mannetje heeft het me zo vaak uit gelegd op Facebook maar lukt me niet.Dat is op de zelfde manier als bij Hyves.Fijne middag allemaal - Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 17:34trees
[b][i]Hallo nogmaals,
Ik heb een leuk klusje gedaan, alvast voor Halloween. Ik ga hem buiten zetten met een waxinelichtje
erin [/b][/i]We zijn niet de zwaar voor onze lengte! We zijn te kort voor ons gewicht! - Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 19:25meveve
Hallo allemaal.
Trees, meis je hebt me laten schrikken! Ik dacht dat je het over ons hier had met de kleinkinderen en ik ging meteen terugscrollen om te kijken of ik echt zo veel over ze schrijf. Maar ik had beter even door kunnen lezen, dan had ik meteen gezien dat je het over de reünie had.
Ik zat echt met een kleur op mijn wangen te kijken.
Maar je hebt wel gelijk! Vrouwen hebben het vaak alleen maar over kinderen en kleinkinderen. Alsof er niets anders is in de wereld.
Je hebt groot gelijk dat je de volgende keer over je quiltwerken gaat praten.
Wat een heerlijk verslag weer van je avondje uit! Leuk dat ze Hey Jude zo lekker lang doorspeelden, geweldig nummer is dat.
De pompoen is echt mooi geworden! Zijn er bij jullie in het dorp veel die met haloween zulke dingen neerzetten? Of doe jij het gewoon omdat je het leuk vindt?
Hier bij ons zie je met haloween eigenlijk niets anders dan op welke andere avond van het jaar.dan ook.
Ik heb trouwens wel al een aantal jaren verschillende pompoenen bij de voordeur liggen, gewoon omdat het leuk staat.
Jane, het is echt geen moeilijk spel, maar ik kan me voorstellen dat als je hoofd vol zit met andere dingen je er niets van onthoudt.
Dat is toch ook helemaal niet erg. ieder zijn ding. Misschien ga je het ooit nog spelen en misschien ook helemaal niet.
Henny, wat een leuke, lieve foto's staan er weer op je hyves. Mooie meisjes hoor!
Ik heb vanmiddag gezellig met dochter naar de musicalawards gekeken. Ondertussen lag de jongste kat bij me te slapen. Dat ging allemaal prima tot ik in mijn oog wreef. pfffff oh ja! Ik ben allergisch voor poezen. Mijn ogen branden bijna uit mijn hoofd! Dom, dom, dom.
Maar na het spoelen met water ging het alweer een stuk beter. Nu ben ik alleen nog wat benauwd, maar dat gaat ook wel weer weg.
Ik vond het programma niet echt heel goed, het was echt een soort live 4 you ipv een gala.
Maar ach, dan hebben ze wat te verbeteren volgende keer.
Ik heb wel weer erg genoten van de stukjes van de nieuwe musicals.
Ik ga zo maar eens de rode trui opzoeken die ik heb gebreid. Hij moet nl nog in elkaar gezet worden. Wel handig dat ik dat doe voor het echt koud gaat worden. Maar ik vind het zulk vervelend werk!
Fijne avond! - Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 22:54meveve
Nog even een paar vragen van Trees beantwoorden.
Mis ik mijn werk?
Nee, ik heb het nog geen dag gemist. Toen ik het mooie, nieuwe dagverblijf zag dacht ik wel: Wat moet het heerlijk zijn om hier te werken!
Maar de direct daarop volgende gedachte was: Wat ben ik blij dat ik niet meer hoef!
Ik vind het heel leuk om er af en toe even te kletsen en rond te kijken, maar dat gebeurt alleen als ik kleinzoon ga ophalen. Dat duurt dan ook meestal wel ruim een half uur. Maar weer elke dag vroeg opstaan om voor dag en dauw op de fiets te klimmen om te gaan werken.....nee.....!
Was mijn "vriendin" er ook?
Ja, ze liep er ook rond. Ik heb haar wel aangekeken, maar niet gegroet. Zij mij trouwens ook niet.
Ik hoorde dat ze "verbannen" is naar de andere lokatie. Ze was bezig een collega weg te pesten. Die is in volledige paniek naar de directie gestapt en na enig onderzoek is besloten haar met een officiele waarschuwing naar het andere kdv te sturen. Daar werkt een heel klein team, al vele jaren in dezelfde samenstelling. Dus daar zal ze niet snel de kans krijgen iemand te intimideren.
Ik heb er ook geen behoefte aan om naar onze oude woningen te gaan kijken, maar dat buurmeisje had dat duidelijk wel. En of ze met haar moeder zal komen, ik weet het niet.
We konden het altijd erg goed samen vinden dus wat dat betreft zou het heel leuk zijn. De tijd zal het leren.
Fijne avond verder! - Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 23:16justagirl76
Meveve nog bedankt voor het lijstje, ziet er weer keurig uit
Van harte gefeliciteerd met de pluim, goed gedaan
Je hebt hem verdiend
Deze zijn voor jou.

Dames bedankt voor de groetjes aan mams.
Jullie krijgen ook allemaal de groeten van haar.
Dames er is zoveel veel geschreven, sorry dat ik daar allemaal niet op reageer.
Meveve gezellig samen met je dochter naar de musicalawards gekeken, alleen minder van die allergiese reactie van de kat.
Gelukkig is het vrij gauw goed gekomen.
Tjee Threes jij hebt ook een druk leven zeg, je vliegt van hot naar her, ik zal er echt doodmoe van zijn.
Waar haal je die energie vandaan??
Jane lekker naar de Albert Cuiyp geweest?
Ik heb daar vlakbij gewoond.
In de Van Woustraat en ook nog in een straat iets erachter.
Henny lekker de jongste familielid gewiegd??
Hadu wij hadden vanavond een stroomstoring.
We zaten met allemaal kaarsjes aan, stond wel erg gezellig.
Gelukkig was het na een goed uur alweer opgelost.
Dames allemaal een goede nacht toegewenst en tot de volgende keer weer.
Dikke knuffffffffffffff
"Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier." - Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 09:46meveve

- Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 13:49trees

Hallo dames,
Ik geloof dat ik hier eventjes een misverstand moet oplossen. Het was inderdaad niet dat jullie teveel over de kleinkinderen schrijven. Ik bedoelde inderdaad de oma's van de reünie. Wat jullie schrijven is minimaal en vind ik best leuk om te lezen.
Ik krijg visite waar ik even een kopje koffie voor ga zetten dus dit wordt weer een kort stukje.
Nogmaals ,blijven jullie schrijven zoals jullie deden. a.u.b.
Doei!!!!!
We zijn niet de zwaar voor onze lengte! We zijn te kort voor ons gewicht! - Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 20:16Maria Engelina45
Hoi Allemaal,
Justa, wat leuk dat jullie daar ook gewoond hebben, ik heb nl in de v ostadestraat gewoond, mijn 1e woning na mijn trouwen, eerst 4 jaar bij mijn Moeder ingewoond. Elke dag ging ik de albert cuyp op met de kinderwagen, gezellige buurt, het is nu een yuppen buurt geworden.
Ik ben weer volop bezig met LL, aan het sparen voor mijn biermachine, Paul zit al met spanning te wachten op zijn glaasje bier, moet nog even geduld hebben.
Heb weer lekker gebakken vandaag cakejes, Sam wou ze zo op eten zonder te versieren, Tristan heeft er wat marsepein opgekwakt en ook opgegeten. Daarna hebben ze met Opa hier op het grasveld lekker gevoetbald, ze zagen er niet uit zo zwart, dat is lekker voor Mama. Toen dacht ik wat zal ik ze nu eens geven, heb ik Pizza's gebakken, toevallig had ik alles in huis, met Tapiocameel, wat is dat hoor ik jullie denken, dat is de wortel van de Casaveplant en dan gemalen, ze vonden ze heerlijk.
Straks naar Spoorloos kijken, extra spannend, de buurvrouw van mijn zoon zit er in ( Sandra ) op zoek naar haar Vader.
Allemaal nog een fijne avond
groetjes Riariariariariariariariariariariariariariariariariariaria======================================================= +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++\\ - Geplaatst op dinsdag 25 oktober 2011 09:04meveve

- Geplaatst op dinsdag 25 oktober 2011 10:38trees

Goedemorgen iedereen,
Het ziet er buiten een beetje donker uit, na de mooie zonnige dagen. Ik had plannen om op de fiets naar Hoorn te gaan maar denk er nu nog eventjes over na. Eerst maar een kopje koffie maken.
Peter was vannacht in gevecht tijdens zijn slaap en had niet door dat hij mij een stoot op mijn gezicht gaf. Toen ik vanmorgen wakker werd zag ik bloed op mijn kussensloop. Ik dacht misschien een bloedneus of zo, maar het bleek ik dat ik een sneetje op mijn neus heb wat gebloed heeft.
Toen Peter mij beneden zag vroeg hij heel verbaast "Wat heb jij nou gedaan?". Hij wist nergens van. Gelukkig niet zei ik meteen, want anders had je echt een probleem
.Zo beleef ik 's nacht ook nog van alles.
Ria , weet je wat ik las? Tapio kameel
Stom hé.
Doe jij altijd je best om ze mooi te versieren . Zij zijn al tevreden met een kaal cupje en Tristan kan je net zo goed een hompie marsepein erbij geven denk ik. Echt kinderen.
Je moet wel oppassen dat Paul niet verdroogd hoor . Als hij op dat bier van jou moet wachten maakt hij daar grote kans op hihihihih.
Geef hem maar alvast een wijntje of een glaasje melk
Ik ga nu koffie maken en nog even LL.
Vanmiddag weer Tonya en Thea om te knutselen.
Groetjes doei!

We zijn niet de zwaar voor onze lengte! We zijn te kort voor ons gewicht! - Geplaatst op dinsdag 25 oktober 2011 13:38meveve

Hallo allemaal.
Ria, ik heb je net een taart cadeau gedaan, dus geef Paul daat ook maar een stukje van bij z'n glaasje wijn of melk.
ik vind het leuk dat je toch weer met goede moed doorgaat hoor!
Je hebt gisteren weer gezellige dingen gedaan met en voor de jongens. Volgens mij zijn ze heel graag bij opa en oma.
Trees, wat naar dat je midden in de nacht zomaar op je neus wordt getimmerd. Ik kan me de verbazing bij je man wel voorstellen, maar je hebt hem toch wel gezegd dat je de volgende keer terug mept hè.
En ben je nog gaan fietsen naar Hoorn?
Justa, dank voor je bloemen! De allergie was al snel weer weggetrokken hoor. Gelukkig maar, want anders kon ik nooit meer bij dochter thuis komen.
Jullie ook al stroomstoring! Wel heel gezellig mer de kaarsen aan, dat is dan weer een leuke bijkomstigheid.
Jane, ben je al bij de dokter geweest? En ben je al wat meer te weten gekomen?
Hadu, jou heb ik vanmorgen nog gezien. Was wel even gezellig hè? Jij gaat nu zo werken, ik hoop dat je een beetje een leuke groep kinderen zal treffen.
Gisteren ben ik druk geweest in huis, alles weer even goed schoon, dan kan ik er nu weer even een beetje met de pet naar gooien.
Gistermiddag ben ik even heel sportief geweest op de wii. Dus een hlf uur aktief bewegen heb ik weer gehad. Daarna heb ik heerlijk zitten lezen.
Vanmorgen zijn we bij mijn ouders op de koffie geweest. Hadu kwam ook nog even binnen, dus dat was gezellig.
Toen we thuis waren heb ik even boodschappen gedaan.
Manlief is erg verkouden, dus die is even op bed gaan liggen. Ik heb dus alweer het rijk alleen. Ga zo dan ook maar weer lekker een plekkie op de bank zoeken en lezen.
Vanavond eten we macaroni, mmmm, ik heb er ni al zin in.
Fijne dag verder!
Dit onderwerp heeft 1045 reacties, en bestaat uit 42 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 42.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 12:10.
Babbelen op de babbelboot (3)