- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 1045 reacties, en bestaat uit 42 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 42.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 12:10.
Babbelen op de babbelboot (3)
- Geplaatst op woensdag 12 oktober 2011 10:58meveve
ModLibelle wijzigde dit bericht op 12-10-2011 17:54 met 24%: url vorig deel - Geplaatst op woensdag 12 oktober 2011 11:00meveve
Geplaatst door Trees op dinsdagavond:
Ja, Meveve, ik moet er niet aan denken dat je met de herfst in het vooruitzicht met zo'n beestje naar buiten moet. Maar lief is het (nog) wel
Ria je hebt helemaal gelijk. Ik wist ook niet wat ik er mee moest, ik kreeg dat mormeltje op schoot gezet. Natuurlijk lief, maar ik ben zeker geen honden mens.
Er was ook een foto dat het net leek alsof ik hem wurgde, die heb ik maar niet gestuurd. Krijg ik de Dierenpolitie aan de deur.
--------------------------------------------------------------------------------
We zijn niet de zwaar voor onze lengte! We zijn te kort voor ons gewicht! - Geplaatst op woensdag 12 oktober 2011 11:02meveve
Geplaatst door Hadu vanmorgen 9.41 uur
Goedemorgen allemaal,
Trees, wat een schatje(s) Ik ben dól op honden. Ik zou er dolgraag één willen, maar mijn man niet. Ik zeg weleens voor de grap "het is mijn man of een hond" De kinderen zeggen dan altijd (ik hoop ook voor de grap) "mogen wij kiezen??" Hahaha.
Ik vind het zo leuk dat zo'n beestje zo blij is als je thuiskomt. En in de buurt maak je over het algemeen sneller contacten. Nou ja... het zit er nou eenmaal niet in hier. Ik zie ook zeker de voordelen van het NIET hebben van een hond wel hoor.
Hennie... hoe is het daar?? Ben toch zó benieuwd! Veel sterkte in elk geval en zéker natuurlijk ook voor je dochter en schoonzoon.
Hier gaat alles redelijk. Ook dit jaar heb ik weer typlessen... niet zoveel als vorig jaar, maar tóch! Die typlessen worden over het algemeen op basisscholen gegeven. De doelgroep is ook kinderen van de groepen 7 en 8 van de baisscholen. Er worden dan brieven uitgedeeld en ouders (met een beetje geluk sámen met de kinderen) beslissen dan of ze wel of niet meedoen aan de cursus.
Vandaag heb ik een les in Opheusden, daar kom ik altijd graag. Het scheelt natuurlijk best het ene jaar of het andere... maar daar voelt het altijd prettig. De directeur is altijd heel blij om me weer te zien en is heel enthousiast over mijn manier van lesgeven. Het voelt bijna als een warm bad
Met mijn vader gaat het momenteel niet zo best en daar hebben we best veel zorgen om. Straks even mijn moeder bellen en informeren hoe het gaat en of er nog iets voor ze doen valt.
Ik had jullie verteld dat mijn dochter op de hartbewaking als voedingsassistente stageloopt... ze kreeg de schrik van haar leven toen begin deze week haar docente daar opgenomen bleek te zijn. Gelukkig gaat het aardig goed met haar.
Onze dochters hebben Blackb*rry's en daar kampen ze momenteel met een grote storing. Dat is lastig voor "M" , ze kan nu moeilijk contact leggen met "haar marinier' in Engeland. Hopen maar dat het snel verholpen is.
Dames, ik ga even ontbijten. Ik wens jullie alvast een fijne dag toe. - Geplaatst op woensdag 12 oktober 2011 16:27meveve

Goedemiddag
Eindelijk even tijd om hier iets neer te zetten.
Dat was ik dus vanmorgen van plan, maar dochter kwam binnen met een slapend kind en die moest naar bed. Vervolgens belde mijn moeder om verslag te doen van hoe het nu allemaal gaat.
Daarna samen met dochter kleinzoon van school gehaald en mat z;n allen gegeten.
Na het eten kwam de kapster, dus de haren van kleinzoon en van mij zitten weer in model.
Toen de jongste kleinzoon wakker was nog even gespeeld en daarna gingen zij naar hun eigen huis.
Toen moest ik nog boodschappen doen en (erger nog) iets te eten verzinnen.
Maar dat is allemaal gelukt en nu mag ik lekker uitrusten, want ik ben werkelijk kapot!
Maar goed, dat is morgen weer over.
Ik hoop dat jullie dit nieuwe deel allemaal kunnen en zullen vinden.
Voor straks eet smakelijk! - Geplaatst op woensdag 12 oktober 2011 18:50trees

Hoera, het is me gelukt, ik ben er!!!!!
Meveve, wat een middag had jij zeg. En dan ook nog de babbelboot overzetten, knap hoor. Jij bent toch een fantastische kapitein hoor. Petje af. Wat hebben jullie uiteindelijk gegeten? Iets makkelijks?
Maar hoe gaat het met jullie vader?Hopelijk weer een beetje beter.
Het allerbeste voor voor hem en voor iedereen natuurlijk. Doei!
Hadu, zijn de problemen voor je dochter al opgelost?????? Dat kan behoorlijk wat stress opleveren voor een verliefd iemand natuurlijk.
Leuk voor je als je je zo welkom voelt als je ergens komt. Wat goed dat de basisscholen dit aanbieden. Tegenwoordig met al die pc's is het natuurlijk heel makkelijk als je goed kan typen. Ik vragg me allen af met al die verschillende maten toetsenborden of je dan evengoed met 10 vingers kan werken.
Ik vind het ook moeilijk omdat het bord plat is. De Typemachine waar ik vroeger mee werkte had ,zeg maar, etages , dat vind ik veel makkelijker werken. Zal wel weer een generatie probleempje zijn he?

We zijn niet de zwaar voor onze lengte! We zijn te kort voor ons gewicht! - Geplaatst op woensdag 12 oktober 2011 22:04meveve

Trees, fijn dat je het nieuwe deel hebt gevonden! Want wat zouden we hier moeten zonder jou.
Ja, het was hier echt een gekkenhuis, maar we hebben het overleefd en dat is het belangrijkste.
We hebben idd erg makkelijk gegeten. Ik heb bij de bakker verse broodjes gehaald en bij de supermarkt lekker broodbeleg en we hebben heerlijk gegeten.
Normaal ben ik niet zo van het brood, ik eet graag een warme maaltijd, maar we hadden geen van tweeën zin om nog te gaan koken.
Na het eten heb ik heerlijk gedouched en een klein tukje op de bank gedaan dus ik voel me al weer beter.
Tja en onze paps........ach hij is de laatste maanden snel oud geworden met de bijbehorende kwalen. Het is verdrietig om een sterke vitale vent te zien veranderen in een heel oud baasje. Maar ja we kunnen er niet zo veel aan veranderen. Hadu past goed op hem en helpt zo veel mogelijk, want onze mams is natuurlijk ook al oud, al is zij nog wel wat vitaler dan pa.
Fijne avond verder en welterusten voor straks!
- Geplaatst op woensdag 12 oktober 2011 22:10meveve

- Geplaatst op woensdag 12 oktober 2011 23:18justagirl76
Meveve bedankt voor het openen van ons nieuwe deel
Heb je weer keurig gedaan
Vandaag is me thuiskapstertje weer geweest, dus ben weer lekker kortgewiekt.
Heb wel al de hele dag flinke hoofdpijn, tegen migraine aan.
Wel gewoon vanmiddag en vanavond gewerkt.
Hopelijk morgen een betere dag.
Hadu hoe gaat het nu met je dochter???
Gaat alles inmiddels al wat beter met jullie vader Hadu en Meveve??
Fijn Hadu dat je ze goed op hem past
Henny alles goed met jou??
en alle andere dames?
Zal vrijdag schrikken worden op de weegschaal want met lijnen gaat het waardeloos hier
Die stomme letters ook al in de supermarkten, moest verboden worden
Lieve dames slaap lekker allemaal en tot gauw weer.
Dikke knufffffffffff
"Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier." - Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 12:44hadu
Goedemiddag lieve allemaal,
Knap van je Meveve... dat je een nieuw deel geopend hebt. En je haar weer fijn in model. En Justa ook al geknipt en gekapt. Deftige dames hier
Justa, hoe gaat het nu met je? Knap je weer een beetje op? toch wel vervelend dat je zo vaak hoofdpijn hebt. Bij mij gaat het met lijnen ook waardeloos. Heel raar... als ik veel aan mijn hoofd heb, neem ik veel meer tussendoortjes. Het lijkt wel alsof het een soort 'troosteten' wordt. Slaat nergens op, moet je juist NIET doen.
Vanmorgen met mijn mams naar de fysio geweest, vader is niet meer in staat om auto te rijden. Het gaat nog niet beter met hem.... hij heeft enorm veel pijn en weet haast niet hoe hij zitten en/of liggen moet. Zo zielig. Ik kan eigenlijk niets voor ze doen, dat maakt me moedeloos en verdrietig. Vannacht hebben ze ook weer zo getobt, waardoor mijn moeder maar een uurtje heeft geslapen in die lange nacht.
Sorry... het wordt alweer een klaagzang, dat is nou ook weer niet de bedoeling. Het is gelukkig mooi helder weer. Zo nog wat boodschapjes doen, want morgen komen er een aantal vriendinnen alvast mijn verjaardag een klein beetje vieren.
Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en jullie een beetje genieten van het lekkere zonnetje. - Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 16:54trees

Hallo babbelaartjes,
Justa, wat vervelend toch dat je altijd maar zo'n hoofdpijn hebt. Dan zit je ook niet lekker in je velletje en is het toch logisch dat het lijnen helemaal niet gaat. En je hebt helemaal gelijk over de supermarkten met al dat vreselijke lekkers wat ze zowat je mond induwen. Ik begin me er steeds meer aan te ergeren. Als je bij appie ziet hoeveel soorten pepernoten er liggen, dat is niet normaal meer.Blijf dan maar eens sterk in je schoenen staan.
Ik denk dat het voor ons allemaal een moeilijke tijd wordt. Maar laten we elkaar proberen te stimuleren om in ieder geval het niet de spuigaten uit te laten lopen. Ik hoop voor je dat de hoofdpijn wat minder wordt, of eiegenlijk bedoel ik, helemaal weg gaat natuurlijk. Doei!
Hadu, vanmorgen stond het in de krant over de ellende met de black******** Ik moest meteen aan jou en je dochter denken, maar ook aan haar flippie, want die mist haar nu ook. Wat zielig toch allemaal.
Wat erg is dat toch als je niets kunt doen voor je ouders.Ook je moeder heeft dat gevoel natuurlijk, maar heeft haar slaap ook hard nodig en nachten duren heel erg lang als je niet kan slapen door wat dan ook.
Maar er voor ze zijn is natuurlijk ook al heel fijn voor ze. Ik kan me jouw gevoel zo goed voorstellen. Een hele dikke knuffel verdien jij wel hoor. En die lijn? Laat het niet je leven gaan beheersen. Jij krijgt het vast wel weer te pakken.
Ik ben druk bezig met de laatste dingetjes voor het weekend. Ik heb er toch een zin in
Vanmiddag ben ik bij de L*dle geweest voor het snaaiwerk. Wat een sortering hebben ze daar zeg.Er wordt altijd heel wat gesnoept tijdens het weekend dus een behoorlijke voorraad ingekocht.
Jullie snappen wel dat het voor mij ook weer een knokweekend wordt om tegen al dat lekkers nee te zeggen. Ik hoop zo dat het me lukt maar ik vrees ook het allerergste.
Ik ga morgen voor mezelf een zakje gedroogde abrikozen meenemen en hoop dan dat als ik dat naast de naaimachine leg ik niet zal gaan snoepen van de
engelsedrop,marsjes,bountietjes,malthesers, pepernoten,spekjes,pepermuntkussentjes, salmiakmunten, apenkoppen en banaantjes.
Morgen ochtend de rest van alle boodschappen halen en dan om 18.00 uur vertrekken.
Ik ben Peter instructies aan het geven hoe hij mijn boerderijtje moet runnen als ik er niet ben hihihihi.
Nog een fijne avond allemaal en tot de volgende keer doei!
We zijn niet de zwaar voor onze lengte! We zijn te kort voor ons gewicht! - Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 23:48meveve
Goedenavond dames.
Nog snel even hier iets neerzetten voor ik ga slapen.
Trees, ik hoop dat je een heel leuk en gezellig weekend zal hebben met de lappendames.
Ennehhh, ook voor jou gelden je eigen woorden.....laat het lijnen niet je leven gaan beheersen.
Je hoeft je het weekend niet vol te stoppen, maar je moet het ook niet te zwaar voor jezelf maken.
Ik zit nu al te wachten op de verhalen over lachbuien en andere dolle dingen.
Hadu, gezellig dat je morgen je verjaardag alvast met vriendinnen viert!
Als er meiden tussen zitten die ik ken, doe ze dan maar de groeten.
Justa, heerlijk hè, haren weer netjes, af en toe een zonnebankje, dat zijn de dingen die je lakker even laten ontspannen.
Ik hoop dat je hoofdpijn weer wat vermindert is.
De andere dames zullen ons toch wel kunnen vinden? Ik hoop het maar!
Meisjes welterusten voor straks!

- Geplaatst op vrijdag 14 oktober 2011 10:11hadu
105.0 kg. Geen idee of ik veel ben aangekomen. Kom later op de dag terug. - Geplaatst op vrijdag 14 oktober 2011 10:59grootje
Hallo allemaal
Ja hoor Meveve,gevonden
Baby zit nog steeds lekker bij mama.
Mijn gewicht was vanmorgen 95kg en als je weet dat het maandag 97.5 was,kun je begrijpen dat ik 'dik'tevreden ben
Kom later weer kijken,fijne dag allemaal!grootje wijzigde dit bericht op 14-10-2011 10:59 met 0% - Geplaatst op vrijdag 14 oktober 2011 11:12justagirl76
Goedemorgen dames,
Met mijn hoofdpijn gaat het gelukkig alweer iets beter.
heb er al last van sinds mijn 14de ongeveer, af en toe tot migraine aan toe.
Nou hier mijn gewicht dan
66,3
Komt allemaal wel weer goed, maar of dat dit jaar nog zal zijn?
Met de feestdagen op komst.
Dames allemaal een hele fijne dag toegewenst.
Knuffiessssssssss
"Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier." - Geplaatst op vrijdag 14 oktober 2011 12:35Maria Engelina45
Ja hoor, ook gevonden, woog 101, ben niet ontevreden.
Hennie, wat duurt wachten lang, is ze al erg overtijd, of valt het wel mee.???
Trees, heel fijn weekend, weet niet of je al weg bent.
Ben vanmorgen hier in het dorp in de Expohal naar een creatiefbeurs geweest, was om 11.30 alweer thuis, het is mijn ding niet, allemaal kaarten knippen en quiltlapjes, ook wel breiwol, maar bij iedere kraam hetzefde, die kronkelsjaals zie je erg veel, dus ik had het snel gezien. Had ergens gelezen, dat er ook taartdecoraties waren, maar daar was maar 1 kraam van, jammer!!
Ga een broodje eten
fijn weekend allemaal
groetjes Riariariariariariariariariariariariariariariariariariaria======================================================= +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++\\ - Geplaatst op vrijdag 14 oktober 2011 16:03trees
Hallo allemaal,
Ik ben nog niet weg, pas na het eten.
Even mijn gewicht 103.3 kg.
Groetjes allemaal.We zijn niet de zwaar voor onze lengte! We zijn te kort voor ons gewicht! - Geplaatst op vrijdag 14 oktober 2011 16:45meveve
Goedemiddag.
Alleen van Jane nog geen gewicht, maar ik ga toch het lijstje vast neerzetten. Als Jane nog komt dan zet ik dat er nog wel even bij op een later tijdstip.
Hadu, voor jou valt het reuze mee hoor! Dus dat komt allemaal wel goed.
Henny, pondje erbij, pondje eraf, zo blijf je mooi in evenwicht.
Trees, knap gedaan hoor!
Justa, het zal allemaal wel weer goed komen met jou gewicht.
Ria, goed resultaat hoor! Knap van je.
En ik...........ik heb er al wat vakantie-kiloos af, maar nog niet genoeg.
Naam Start Streef 14-10-11 16-09-11 +/- Meveve 117.0 100.0 111.7 110.1 + 1.6 Hadu 116.9 95.0 105.0 104.7 + 0.3 Henny 103.0 85.0 95.0 94.5 + 0.5 Therese 125.0 100.0 103.3 104.3 - 1.0
Justa 80.5 60.0 66.3 65.3 + 1.0 Ria 101.6 85.0 101.0 101.8 - 0.8 Jane 66.0 60.0 59.2 59.2 gelijk
Trees, gefeliciteerd! De pluim is helemaal voor jou, al zat Ria je dicht op de hielen deze keer.
meveve wijzigde dit bericht op 14-10-2011 16:46 met 0% - Geplaatst op vrijdag 14 oktober 2011 16:51meveve
Trees, ik ben nog snel even naar de winkel gerent om deze voor je te kopen. Ik schat zo in dat je ze wel mooi vindt.
Gefeliciteerd met de pluim!

- Geplaatst op zaterdag 15 oktober 2011 01:08meveve
Lieve Hadu

Lang zal je leven
Lang zal je leven
Lang zal je leven
in de gloria
in de gloria
in de gloriáááá
Hieperdepiep Hoerááááááááá!
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en een hele dikke kus en knuffel van mij!
Hihihihi, die kom ik vanavond wel even zelf brengen.
Ik hoop dat je een hele gezellige dag zal hebben.
- Geplaatst op zaterdag 15 oktober 2011 09:07Maria Engelina45

Hadu, natuurlijk, van harte gefeliciteerd, en maak er een fijne dag van.
Meveve, jij was nog laat op om je zus te feliciteren, ook jij van harte.riariariariariariariariariariariariariariariariariaria======================================================= +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++\\ - Geplaatst op zaterdag 15 oktober 2011 10:14jane
Hadu van Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik kom later terug wij gaan even de stad in.
Heb de uitslag van de bot-scan uit Rotterdam gekregen,heb vermindering van mij botdichtheid,moets een afspraak maken met de huisarts.
Ik moet 26 okt.komen.Fijne Zaterdag en tot later - Geplaatst op zaterdag 15 oktober 2011 20:58justagirl76
Hadu van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Meveve jij met je zus

"Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier." - Geplaatst op zaterdag 15 oktober 2011 21:00justagirl76
Meveve bedankt weer voor het lijstje, ziet er weer keurig uit
Therese van harte gefeliciteerd met de pluim, goed gedaan
Deze zijn voor jou.
"Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier." - Geplaatst op zaterdag 15 oktober 2011 21:01justagirl76

"Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier." - Geplaatst op zondag 16 oktober 2011 12:03jane
Trees gefeliciteerd met je pluim
Dit onderwerp heeft 1045 reacties, en bestaat uit 42 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 42.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 12:10.
Babbelen op de babbelboot (3)