- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 42 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 06-02-2012 09:49.
Welke foundation?
- Geplaatst op vrijdag 28 oktober 2011 09:48dori
Heb de laatste paar jaren ook al heel wat uitgeprobeerd,maar gebruik zo'n twee jaar nu alleen de foundation nog van de MAC. Omdat ze zo'n uitgebreid kleurenpalet hebben,de foundation blijft de hele dag goed zitten,welke je ook neemt. Het is prijzig tussen de 29 euro en 33 euro maar ik doe er bijna 4 maanden mee. - Geplaatst op zondag 30 oktober 2011 12:57Jussttina
Hai hai, nog iets.
Vergeet niet de juiste base coat / serum met juiste SPF en goeie dagcreme te gebruiken voordat je al die foundations opsmeert.
Love
J - Geplaatst op maandag 31 oktober 2011 09:00misswinter
Hoi, dank je voor deze tip! Want dat van die base coat, dat wist ik niet. Heel goed om te weten! - Geplaatst op maandag 31 oktober 2011 10:08amelie1967
quote:Jussttina schreef op 16 oktober 2011 @ 09:22:
Belangrijk : Doe je make up in daglicht, naturel licht bedoel ik.
lastig nu het najaar is... Gelukkig heb ik in m'n badkamer -toen die verbouwd werd- rekening gehouden met goed wit licht bij spiegel.
Zelf ben ik geen 'pancake' fan (ik wil ook niet mijn huid hermetisch afsluiten). Ik gebruik al jaren Nivea met een beetje zelfbruiner erin. Je krijgt er gelukkig geen zonnebanklook van maar wel een bescheiden kleurtje.amelie1967 wijzigde dit bericht op 31-10-2011 10:16 met 28%kalm aan en rap een beetje - Geplaatst op donderdag 10 november 2011 23:28misswinter
Ik heb nu Olaz touch of foundation gekocht. Een dagcreme met een vleugje foundation erdoor. Heel licht en daarom voelt het ook heel prettig aan. Ben er nog niet helemaal uit wat betreft een 'echte' foundation. - Geplaatst op donderdag 10 november 2011 23:39benthe
De foundation van Chanel vind ik fijn. Het smeert lekker, je voelt het niet en de huid ziet er mooi uit. 't Enige bezwaar is de prijs, want het is niet goedkoop. - Geplaatst op vrijdag 11 november 2011 20:35misswinter
Ik wil er wel iets meer voor betalen als het echt lekker spul is. En omdat ik het toch niet elke dag gebruik doe ik er ook wel lang mee. Maar Chanel zal inderdaad niet goedkoop zijn
- Geplaatst op zaterdag 12 november 2011 11:31Jussttina
Even iets
Duur spul hoeft niet altijd van goede kwaliteit te zijn.
De een heeft droge huid, andere vettig, ik heb mixed.
Ik kan bijvoorbeeld niet tegen Klinique, had heel veel
van hun producten weg moeten gooien of weggegeven.
Gewoon monsters vragen en uitproberen.
Wat ik altijd doe in de winter, kachel brandt, vaak
voelt mijn kop droger dan andere seizoenen.
En omdat ik geen plamuur wil, doe ik een scheutje, heel klein beetje maar daglotion, in mijn foundation en dan meng ik die samen.
Smeert makkelijk en geef je toch een andere look.
Fijn weekend allemaal. - Geplaatst op zaterdag 12 november 2011 11:41benthe
Ik sluit me bij Jussttina aan: duur hoeft niet altijd van goede kwaliteit te zijn. Zo koop ik mijn dag/nachtcrème bij de Aldi (en dan die dure Chanelfoundation erover)
De Aldi-crème is in verschillende landen als beste getest. - Geplaatst op zaterdag 12 november 2011 14:16misswinter
Dat zijn nuttige tips dames! Je bent altijd geneigd te denken dat goedkoop duurkoop is maar als je naar een programma als Kassa kijkt blijkt dat dat niet altijd zo hoeft te zijn. - Geplaatst op zaterdag 12 november 2011 19:37Jussttina
quote:benthe schreef op 12 november 2011 @ 11:41:
De Aldi-crème is in verschillende landen als beste getest.
Hai Benthe,
Ik had heel veel goeie reacties / recensies betreft
het verhaal van Aldi creme gehoord.
Er was een tijdje dat het nog hoger scoorde dan de la Mere
Toch zeer indrukwekkend hoor. - Geplaatst op zondag 13 november 2011 17:43misswinter
Dat is zeker indrukwekkend. Want dat verwacht je niet van een Aldi creme. Zo zie je maar weer
- Geplaatst op dinsdag 15 november 2011 15:38MirjamNIk had een proefmonstertje van BB cream van G@rnier gekregen en het vanmorgen voor het eerst geprobeerd. Is ook een dagcreme met een tintje. Vond het heel fijn qua structuur en je bent lekker snel klaar!
Heb je inmiddels al een nieuw product gekocht? Ben benieuwd! - Geplaatst op donderdag 17 november 2011 16:02misswinter
@MirjamN Ik heb laatst iets van Clarins gekocht. Op aanraden van een vriendin. Ik heb het nu een keer geprobeerd en ik moet zeggen dat het me wel beviel. - Geplaatst op vrijdag 18 november 2011 23:33Jussttina
Goed spul Clarins.
Voor mijn huidtype is ie net te overdekt, dat spul dekt echt heel erg goed, smeert ook super.
Maar ik doe 2 druppels Shisheido in mijn Clariens, meng ze samen..
en mijn zoon noemt mij geen vogelverschrikker meer
Zonder gekheid, goed make up.
Slaap lekker allemaal
Love
J - Geplaatst op dinsdag 29 november 2011 17:33posi
Misswinter,hoe bevalt die touch of olaz met een tintje,en heb jij de lichte of de donkere tint?posi wijzigde dit bericht op 30-11-2011 07:14 met 1%Aanvaard wat je niet veranderen kan. Maar verander dat wat je niet aanvaarden kan. - Geplaatst op zondag 04 december 2011 12:38misswinter
De touch of Olaz met een tintje bevalt prima! Ik heb die met een iets donkere tint. Ik ben er erg blij mee. - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 15:11Fanvanduffy

Grappig die beviel mij dus helemaal niet. Maar later zag ik dat de creme niet voor vrouwen boven de 40 is dus dat verklaart wel het e.e.a. voor mij persoonlijk. Dus nu zit ik met een volle tube :-( Mijn dochter van 15 vond 't ook niets. Ik gebruik altijd foundation van L'oreal. Die past precies bij mijn huidskleur en er zit een liftend serum in. Mijn gezicht wordt er mooi glad van en ziet er gezond uit. Fijn spul.quote:MirjamN schreef op 15 november 2011 @ 15:38:
Ik had een proefmonstertje van BB cream van G@rnier gekregen en het vanmorgen voor het eerst geprobeerd. Is ook een dagcreme met een tintje. Vond het heel fijn qua structuur en je bent lekker snel klaar!
Heb je inmiddels al een nieuw product gekocht? Ben benieuwd! - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 15:26clineke
Garnier bevalt mij ook niet. Ook de haarprodukten niet.
Physician's Formula maakt een goede foundation die ook hypoallergenic is."To love a person is to learn the song that is in their heart, and to sing it to them when they have forgotten." - Anonymous - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 15:41twinmom_67
Essence van het kruidvat.Dekt goed ,maar laat geen plamuurlaag achter.Ik heb wel graag een dekkende foundation,die bibi cream vond ik niet fijn had er een proefmonster van.Ik vond hem te transparant en te vettig.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 16:09Fanvanduffy

Had ik precies hetzelfde. Ook al had ik een dun laagje erop gedaan, het zag eruit als plamuur. Nee, ik vond het niets.quote:twinmom_67 schreef op 05 februari 2012 @ 15:41:
Essence van het kruidvat.Dekt goed ,maar laat geen plamuurlaag achter.Ik heb wel graag een dekkende foundation,die bibi cream vond ik niet fijn had er een proefmonster van.Ik vond hem te transparant en te vettig. - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 16:31lorena
Ik heb heel lang sunshine van dove gebruikt.Maar die schijnt niet meer te bestaan. Het was lekker smeuig spul met een kleurtje, voelde niet strak aan. Het zat in een flacon. Ik kan het nergens meer vinden. Helaas. - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 17:09Fanvanduffy
Die van Nivea is als beste getest door Kassa. Nog niet geprobeerd. Ik gebruik nu een zelfbruiner van het Kruidvat op zich prima te doen. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 07:24posi
Ik gebruik de nachtcreme van oil of olaz met een beetje zelfbruiner,die zorgt ervoor dat je s'morgens opstaat met een natuurlijk en gezond tintje zodat je jezelf alleen maar een beetje hoeft af te poederen,echt geweldig spul!!!Aanvaard wat je niet veranderen kan. Maar verander dat wat je niet aanvaarden kan. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 09:49yukioIk gebruik al jaren de getinte dagcreme van Vichy, echt een super product heel naturel en in veel verschillende kleurtjes verkrijgbaar. En niet duur ook, 12 euro ofzo.
Maar als ik me echt op-maak voor een speciale gelegeheid dan ben ik ook erg dol op Chanel Lumiere, heel mooi getint, prachtig van textuur.
Duur maar wel de beste die ik ooit heb geprobeerd, ik gebruik ook de oog schaduw van Chanel en de blusher. Mascare van Laura Mercier.Leentje leerde Lotje lopen
Dit onderwerp heeft 42 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 06-02-2012 09:49.
Welke foundation?