- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 332 reacties, en bestaat uit 14 pagina's. U bent momenteel op pagina 9 van 14.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 14:08.
Jonge moeder met reuma (2)
- Geplaatst op maandag 30 januari 2012 12:22Daydie

Hoi Vlindertje en vriendinnen,
Het heeft flink gevroren vannacht,er ligt hier heel klein laagje sneeuw de moeite niet om op te noemen,wil vanmiddag boodschappen gaan doen,dan moet ik mijn shootmobiel eerst bij het kantoor ophalen daar staat hij binnen,het is maar een heel klein eindje maar ben zo bang om te komen vallen.

Groetjes Daydie
Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 18:06Daydie

Heb het gisteren en vooral vandag nogal druk gehad met allerlei dingen,2 afspraken,vanmiddag voor het eerst naar de cratieve therapie geweest dat nu 3 keer in de week alleen s'middags,was heel gezellig had met een aantal dames,ben begonnen om een paar sokken te breien makkelijk om zo even mee te nemen,16.15 terug en gelijk gedouchst en nu nog wat kleine dingen doen,en vanavond tv kijken en de pet in elkaar zetten,al kan ik hem nog niet helemaal af maken,alleen nog een klep van een pet hebben,maar even uit kijken naar een zomerplastic pet of zoiets.Maar nu met die vreselijke kou ga ik echt niet alle winkels af om daar naar te kijken,mij veelste koud op de shootmobiel,al heb ik vorige week nog een heerlijke dikke sky jack gekocht die heerlijk warm is.
Ik wens jullie een hele

Groetjes Daydie
Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 08:55moppie49

Goedemorgen iedereen.
Gisteravond is hier de eerste schaats marathon gereden in Noordlaren. Dus die heeft de primeur gehad. Nu volgen er wel ,meer
En zit er toch nog een Elfstedentocht in voor de volgende week? IK hoop het wel, voor degene die dit willen rijden/. Maar a.s weekend wordt er ook sneeuw verweacht. Ach we wachten gewoon af.
Groetjes Moppie - Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 11:56Daydie

Goede morgen Vlindertje en vriendinnen,
Moppie ik hoop ook al de elfstedentocht door gaat,vind het altijd prachtig om daar naar de kijken,maar even afwachten als het zo door blijft te vriesen.
Ik ga vanmiddag weer naar de creatieve therapie,dan ga ik mijn poncho een kraag een col of iets dergelijks op breien.
Ik wens jullie nog een hele

Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 09:05moppie49

- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 11:34zarah

Een goed weekend gewenst!!..

Het landschap hier... - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 19:08vlindertje 41
Hoi Lieve lieve allemaal, daar ben ik weer
Wat een gezellige en lieve post is er gebracht Dank jullie wel!!!!!!!!!!!!!!
Wat een weer zeg ...een sneeuw niet te geloven zo veel gevallen gisteren, en vannacht was het hier -15.7 gr en vannochtend om 8.00uur
was het nog -14.5 gr dat hebben wij hier aan zee nog nooit eerder gehad .....bbbbrrrrr
Ik heb aan de achterkamer een pui met openslaande deuren daar stond van de week de oosten wind op en vanmorgen heb ik de lange gordijnen dicht gehouden ....de ketel kreeg het maar slecht warm gestookt hoor
.
Het stond niet zo gezellig maar het was wel warm , en toen kwam de zon .....toen werd het lekker warm achter het glas en zo mooi op de
sneeuw ......
Alle bomen en blaadjes waren spierwit het lekken wel kristallen zo mooi, bij jouw was het ook mooi ZARAH !!!!!!
Ik blijf het maar zo druk houden en ik ben zooooo moe ik word er flauw van.....
Ik hoop dat het zonnetje een beetje licht in mn hoofd brengt want ik heb wel zin in fijne gedachten hoor!!!!!
DAYDIE wat fijn dat je het zo naar je zin hebt in je huisje ,fijn hoor het is je zo gegunt !!!! Ben jij nog aan het knutselen of is daar door de afgelopen drukke tijd niet meer aan toe gekomen,??
Ik kom ook maar niet toe aan rijgen BAH !! Ik wil wel maar de tijd schiet te kort .....En ik had nog wel een goed voornemen beloofd aan mijzelf om tijd voor mijzelf te maken ......eehhhh dat is al schandelijk mislukt
Ik ga eens even terug lezen hoe het met iedereen is , en ga strakjes lekker in bad ...XXX voor allemaal en ik kom vanaf nu weer geregeld langs hoor !!!
vlindertje 41 wijzigde dit bericht op 04-02-2012 19:10 met 3% - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 19:25vlindertje 41

- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 11:26Daydie

Heb hier eergisteren hier niet kunnen posten,de Libelle was toen zo vreselijke traag dat het gewoon niet lukte.
Vlindertje wat leuk dat je hier even bent geweest,alles goed met jou zag dat je al een tijdje niet had gepost of te druk met sieraden maken.
Johanna hoe gaat het met jou meis,ook al even jou hier niet meer gezien of heb je erg veel pijn og ben je ziek,in ieder geval een knuf van mij.
Had gisteren een echt baaldag,had de capichon klaar bleek hij veelste groot te zijn geen gezicht,daar heb ik nou vanaf dinsdag aan zitten breien.Heb ik op een bepaalde hoogte een draad eruit getrokken,zo kon ik de steken er zoweer erop zetten,en heb er een grote wijde kraag erop gebreid.hier een paar foto's van de poncho hoe hij is geworden,weet nog niet of ik het zelf ga dragen misschien dat ik hem ook nog wel ga verkopen,vind hem nogal behoorlijk bond wat de kleuren betreft.Vanavond komen mijn dochter met haar vriend hier op visite waar ik mij op verheug,weer eens gezellig bijkletsen.

Ik kom straks weer even hier om de foto's van mijn kamer te plaatsen.
Ik wens jullie nog

Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 11:56Daydie

Heb een aantal foto's gemaakt van mijn zitslaapkamer,waarvan ik hier een paar plaats,heb de kamer boven en kan heel slecht traplopen.Heb goed nieuws dat ik met zo'n 2a3 maand ga verhuizen naar een appartement,echt een huisje helemaal alleeen voor mijzelf,met alles erop en eraan,ligt eraan hoelang het nog duurt voor het appartement klaar is,al liggen ze voor op schema.Kijk er nu al naar uit dan kan ik meer dingen zelf allemaal doen,en hoef ik niet telkens de personen of de verpleging hier te vragen of hun de boodschappen of de was naar boven willen blijven.Hier een paar foto's van mijn kamer.

Dat waren de foto's van mijn kamer,hebben jullie een idee hoe het eruit ziet,en waar ik mij prima kan vermaken.
Groetjes Daydie
Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 12:47jsteen1
Hallo Vlindertje en vriendinnen ,fijn dat we je weer even hebben zien fladderen hoor Vlindertje ,ik hoop at alles goed gaat buiten het druk zijn dan .
Daydy wat gezellig is jou kamrtje zeg geniet er maar lekker van .
ik lees alleen maar vrolijkheid nu bij jou ik ben daar zo lij om voor jou geniet maar lekker daar meis .
ik ben ziekgeest en heb nu ook weer medicijne om dat het weer even mis was gaat nu weer wat beter gelukkig .
ik probeer weer wat meer langs te komen hier
Fijne zondag
liefs Johanna

- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 19:42vlindertje 41
Hoi Lieve allemaal, Ja Johanna ik ga gewoon weer tijd maken om gezellig te posten !!!! Daarvoor zijn de libelle-vriendinnen mij te dierbaar !!!!
DAYDIE wat een heerlijk knus huisje heb je zeg ,en wat een super leuke poncho !!! De verhuizing doet jouw goed je word er nog creatiever van dan je al was
goed van je meid !!!
Nu ik nog Daydie ....ik kom maar niet aan hobbyen toe ...vandaag weer de badkamer gedaan, dit is eigenlijk veel te zwaar voor mij, ik kan nu mijn arm al niet meer optillen.....maar ja een witte badkamer
(zat er nieuw in toen we dit huis kochten)....je ziet ieder pluisje ....Maar het glimt allemaal en ik ga zo snel naar bed!!
Johanna in welke regio van nederland woon je ..in de regio van DAYDIE en ZARAH???
Het heeft hier weer hard gevroren het was vanmiddag -9 in de tuin...dat is voor aan de zee koud
Een fijne avond dames doei XX VLINDERTJE

Ik zet mijn electrische dekentje aan mmmmmmm - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 19:54vlindertje 41

- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 19:55tooske2
Kom je even een sneeuwbal brengen.
**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 18:42Daydie

Vlindertje en Johanna bedankt voor jullie lieve en leuke berichtjes ook op de topic bij mij,ik voel en vermaak mij hier prima hoor op mijn kamer,maar ook zeker buiten ken Beielen zelf al jaren heel goed vooral van het in het dorp betreft om boodschappen te doen maar een paar min van de winkels vandaan heerlijk.Kom eens hier jullie krijkgen een dikke knuffel van mij.
Een drukke dag gehad de was allemaal gedraait van het huis zelf,en ligt allemaal alweer schoon en droog in de kasten,van middag samen met mijn buuf boven wat spullen bij haar uitgezocht wat kleren betreft,nu heeft zij alles weer netjes voor elkaar.Vanmiddag boodschappen gedaan,ook dat heb ik maar weer lekker binnen.Net mijn kamer gewist en gedweilt ook weer lekker schoon en fris.Nu heb ik lekker de hele avond voor mijzelf,straks tv kijken en ondertussen sokken breien waar ik vorige week mee ben begonnen,had nog voor 2 paar liggen ben ik weer eventjes zoet mee.
Morgenvroeg lekker rustig aan doen,s'middags naar de oase naar de ceatieve therapie,dus kom morgenavond hier weer eventjes posten.
Ik wens jullie een hele

Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:08vlindertje 41
Hoi Lieve allemaal, DAYDIE een fijne avond en veel plezier morgen bij de creatieve therapie (wat houd dat in ??), ik wil wel een paar van die heerlijk zelfgebreide sokken van je willen hoor
Je kunt wel met een kraam gaan staan met al die mooie en leuke dingen die je de afgelopen tijd hebt gemaakt
Het gaat volgens de weerman/vrouw heeeeeel hard vriezen vannacht zo -14 hier aan zee bbbrrrrr, vanmiddag heb ik buiten gelopen in de zon en de sneeuw ...dat was zo lekker !!!!
Tooske bedankt voor je bal....
FIJNE AVOND DAMES XXX VLINDERTJE

- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 10:41zarah

Goedemorgen,
kouddd koudd is het nog steeds, de verwarming loeit de hele dag.
Ik weet niet of Johanna in het noorden woont ...Daydie wel die woont zo`n 80 km bij ons vandaan..Moppie en Rissy wonen in hetzelfde durpje als waar ik woon..haha ingewikkeld he?
Ik wens jullie een fijne dag.

- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 14:45jsteen1
nee zarah ik woon in spijkenisse dat is bij rotterdam en helevoetsluis ik zit er tussen in haha hier heet het ook 14 graden gevroen hoor het is bar koud in de zon is het nog min 8nu brrrrrrrrrrrrrrrrr
ik hoef niet meer moet er door binnen blijven .maar dan bel ik erg veel met iemand die met mijn in de revalidatie heeft gezetten
die is steeds heel erg ziek heb net weer 2weken ruim in het ziekhuis gelegen en op de ic .
ik pep haar dan op .
Daydie jij verveel je ook nooit he meis nou ik ook niet hoor moet ook veel sporten en oefeningen doen thuis en op de sportschool dus ik ben er druk mee he .
ik ga nu even aan het eten beginnen anders ben ik te moe om te eten
ik maak het altijd vroeg klaar .
wij eeten boontjes met draadjes vlees dat staat te sudderen nu
Stormie jij ook een dikke knuffel en waar ben jij dan zo druk mee
of wil je het niet vertellen ,als je niet wil hoef het ook niet hoor .
iedereen een fijne dinsdag nog .
liefs johanna.

- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 21:38Daydie

Goeden avond Vlindertje en vriendinnen,
Johanna ben ook echt geen mens die stil kan zitten,moet altijd wat hebben te doen,dus kunnen wij elkaar de hand wel geven.
Vlindertje wat creatieve therapie in houd,dat je gewoon leuk kunt handwerken van alles kun je daar maken/brien/naaien enz,in een grote groep zitten wij dan in een grote ruimte,waar een hele groep mensen zitten van zo'n 20 personen waarvan bijna allemaal vrouwen.
Wilde vandaag een borduurpakket kopen dan wel voor bedrukt,in de winkel hadden ze wel meer dan 100 soorten leuken,maar niet 1 bedrukt,want een telpatroon durfde ik niet aan om ermee te beginnen,dus heb ik niks gekocht helaas.Ben maar weer eens begonnen om sokken te breien,dat gaat mij altijd wel handig af.
Ik wens jullie voor straks

Daydie wijzigde dit bericht op 08-02-2012 21:41 met 19%Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 10:41Daydie

Ik wens jullie een hele fijne

Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 17:57tooske2

Met de groetjes van mij.**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn. - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 11:07zarah

Goed weekend gewenst!!
Nog steeds koud winterweer, gaat het goed met jou Vlinder? - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 19:26Daydie

Goeden avond Vlindertje en vriendinnnen,
Heb vandaag niet zo heel veel uitgespookt,ik en mijn buuf hier wilden samen naar de snuffelschuuur en naar de kas maar ze waren allebeide dicht,zij moest nog sigaretten halen in de kantine en hebben wij daar samen gezellig een lekker bakkie thee gedronken.Daarna ben ik naar de jumbo geweest om wat boodschappen te halen.De verpleging brengt mij altijd de zware tas met boodschappen naar boven,alles opgeruimd en gelijk mij gan douchen,en een donkere was gedraait.Mijn buurman riep net de was is klaar ik gelijk kijken wist niet wat ik zag,alles maar ook echt alles onder de pluizen,heb alles in de droger gedaan en hooop dat straks alles eraf is,anders nog maar een keer wassen en dede droger in,er is niet aan te beginnen om er alles af te halen.
Ik wens jullie een hele fijne avond en voor later's welterusten.
En wens jullie een heel

Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 19:27vlindertje 41
HAAI lieve allemaal ,wat is het koud maar vandaag met de zon was het prachtig weer om naar buiten te gaan
.
Deze week is een rare week voor mij , je zou denken het slijt maar dat doet het dus niet .....deze week was de sterfdag van mijn vader en dan ben ik ieder jaar toch weer een paar dagen van slag
. Ieder jaar denk ik nou nu gebeurd het niet meer en dan ..bam...dan komt de klap weer BAH , maar ik laat het ook toe ...
Zeg Dames ...Valentijnsdag komt er weer aan
....ik weet dat het commercieel is ...maar het is zo leuk om mijn mannen te verwennen en 2 bijzondere mensen om mij heen een kaartje te sturen
WIE van de dames ontvangt er iets van een ''stille" aanbidder ......GRAPJE!!!!!
Ik ga zo in bad en dan de voice kids kijken , AJUUS XX

Het word een kkkkoude nacht ........DOEI VLINDERTJE - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 19:34vlindertje 41

Dit onderwerp heeft 332 reacties, en bestaat uit 14 pagina's. U bent momenteel op pagina 9 van 14.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 14:08.
Jonge moeder met reuma (2)