- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 26 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 23-11-2011 19:45.
Zou hij een affaire hebben?
- Geplaatst op donderdag 29 september 2011 15:07mereltje
Beste Zeester,
Geef de dames op het forum even de tijd om te reageren, na een kwartier reageer je al weer!
De meesten zullen pas in de avond reageren hoor!!!
Ik wil je wel moed inpraten, maar geef je het advies, recht op de man vragen! sterkte, mereltje - Geplaatst op donderdag 29 september 2011 15:42lana
Zeester,
Je hoort van allerlei verhalen......... Van wie hoor je die dan?
Vergaderingen met daarna etentjes. Daar weet jij dan toch van als hij niet thuis komt eten? ( ik ga ervanuit dat etentjes s'avonds zijn, tenzij het een zakenlunch is).
Als hij thuis is, dan praten jullie toch met elkaar? Over het werk, over hoe je dag was etc. Je wekt nu de indruk dat jullie zwijgend door het huis lopen en niet met elkaar praten. Daar wordt iedereen kneuter van hoor.
De eerste en belangrijkste persoon die moet weten wat je je allemaal in je hoofd haalt, is je vriend!
Praat gewoon met hem. - Geplaatst op donderdag 29 september 2011 15:43Bobby21
En dan verwachten dat hij volmondig gaat toegeven inderdaad een ander te hebben? Denk het niet. - Geplaatst op donderdag 29 september 2011 21:17Gizmo
Hoi zeester,
Ten eerste een klein beetje geduld, want het was een mooie dag dus de meeste mensen genieten van het weer ipv achter de pc te zitten wachten tot er iemand op het forum komt. Soms lezen mensen even wat berichten en wachten ze met reageren om het beter onder woorden te kunnen brengen.
Nu het advies, het is hier ook al gegeven, vraag het hem en praat over je twijfels. Niet gelijk gaan beschuldigen, maar open en eerlijk.Elke dag is een begin voor de rest van mijn leven. - Geplaatst op vrijdag 30 september 2011 06:55posi
Goedemorgen zeester,
Ik ben het met de dames eens en zou het gewoon direct aan hem vragen al is de kans heel erg groot dat hij gaat ontkennen want een man die een affaire heeft is een genie in de waarheid omzeilen.
Vraag gewoon eens naar die foto's zodat jij ze ook mag zien en hoe slecht het ook is wat ik nu ga zeggen..probeer in zijn e-mail en gsm te komen zodat je kunt checken wat er in staat,klinkt heel fout omdat in een relatie te doen maar ik ben zo destijds wel achter de waarheid gekomen.
Succes.Aanvaard wat je niet veranderen kan. Maar verander dat wat je niet aanvaarden kan. - Geplaatst op vrijdag 30 september 2011 08:00hemelskoekje
Jeetje mieneetje, binnen een kwartier zo'n reactie.... wat denk je dat iedereen hier in de startblokken staat om je een reactie te geven? Ik denk dat iedereen van dit forum wel bereid is om met je mee te denken maarruhh geef ze even de tijd om na te denken meid....
By the way, ik snap van je verhaal helemaal niets als ik eerlijk ben. Er worden foto's gemaakt? Foto's waarvan...het gezellige etentje? En hoeveel vergaderingen zijn er wel niet met een etentje erna? Moet je dan gelijk achterdochtig worden? Is er reden toe?
Zo snel als je voorheen reageerde, zo traag reageer je nu...hemelskoekje wijzigde dit bericht op 30-09-2011 08:04 met 4%Droom wat je niet doet en doe wat je niet durft... - Geplaatst op vrijdag 30 september 2011 08:54knutsel
Op de man af vragen werkt denk ik niet goed. Als het al zo is zal hij het ontkennen. Toon wat meer interesse in zijn werk, de vergaderingen en de etentjes. Als hij daar niet te veel over kan vertellen dán zou ik pas argwaan krijgen. Niet elke man die veel (over)werkt heeft een affaire. Echter de man met een affaire zal zich wel vaak verschuilen achter (over)werk om de waarheid te verbloemen.
sterkte ermee! - Geplaatst op maandag 03 oktober 2011 11:27zeesterIk weet dat ik erg ongeduldig was toen ik na een kwartier nog geen reactie zag. Maar ik voelde mij erg depri en hoopte op een mening van een lezeres. Ik probeer meer aandacht te geven aan hem maar ik he b het idee dat hij niet de waarheid spreekt. Over heel kleine dingen merk ik dat hij niet eerlijk is. de ene dag is het verhaal zo en een dag later vertelt ie weer wat anders. zijn telefoon is hem heilig. Ik ben nooti in de gelegenheid om er in te kijken . Ja ik weet dat het fout is als ik dat zou doen. Maar het lijkt wel of hij hem standaard in zijn bosrtzakje hebt zitten. Zelfs als hij de badkamer ingaat neemt hij hem mee.Vrijdag heeft hij weer een vergadering met een etentje. Ik vertrouw hem gewoon niet. De fotos die gemaakt worden krijg ik niet te zien. heb er al vaker om gevraagd. Dan zegt ie wat een onzin wat verwacht je te zien op die fotos.
- Geplaatst op maandag 03 oktober 2011 12:08knutsel
Zeester,
dat hij zijn telefoon meeneemt naar de badkamer lijkt inderdaad of hij iets te verbergen heeft. Dat verhalen de ene dag anders zijn dan de andere lijkt mij ook een teken aan de wand. Hoewel mijn man ook veel weg is voor zijn werk ervaar ik het heel anders dan jij, daardoor denk ik dat jij wél reden hebt voor argwaan.
Vergaderingen, dineetjes het komt mij heel bekend voor. Mobiel ligt altijd open en bloot op tafel of kastje en hij vraagt mij gerust om even op te nemen als er gebeld wordt. Ik heb alle kans er in te snuffelen en juist daardoor voel ik die behoefte niet. Heb het ook nog nooit gedaan. Alles wat hij vertelt over het werk klopt met andere verhalen. Ook zie ik regelmatig technische foto's van zijn werk in de weekenden en 's avonds.
Veel sterkte er nog mee. - Geplaatst op maandag 03 oktober 2011 17:12Tinkelbel
Zeester, je hebt niet zoveel over je relatie verteld, zijn jullie al lang bij elkaar ?
Er zijn tekenen die erop wijzen dat iemand wat te verbergen heeft, oa. bewaken van de telefoon, opeens wachtwoorden op computer of telefoon, andere belangstelling bv in kleding, een ander luchje, niet bereikbaar zijn, enz
Maar het belangrijkste is: je eigen onderbuik gevoel, intuitie heet zoiets,
Ik vermoede al 2 mnd iets, toen iemand tegen me zei, je moet hem gewoon stiekum volgen, ik vond dat te ver gaan, maar na 2 week toch gaan kijken waar hij bleef, en bingo.
Vragen heeft geen zin, er wordt als het zo is toch gelogen, zelf op onderzoek uit. succesTinkelbel wijzigde dit bericht op 03-10-2011 17:13 met 0%Het zijn de kleine dingen die het doen !!! - Geplaatst op maandag 03 oktober 2011 17:51lakota
Vertrouw je intuitie.
Een telefoon meenemen naar het toilet????
Ik denk dat je een eerlijke relatie mag hebben.Is het dat niet, dan is het JOU taak uit te zoeken , wat er mis is. - Geplaatst op maandag 03 oktober 2011 22:08zeesterWe zijn al meer dan 10 jaar bij elkaar.
Hij krijgt altijd genoeg aandacht van vrouwen, hij vind van niet en noemt mij jaloers. miischien ben ik dat ook wel een beetje. Wat mij het meeste stoort is dat hij regelmatig over anderen vrouwen zegt dat ziet er niet uit. Hij kan wel eens laag tegen mij praten, kwetsend maar volgens zijn zeggen doet ie dat niet opzetteljk. Vanavond weer een aanvaring hij wordt woest als ik vraag waar hij deze week met zaken gaat eten. Wat maakt dat nou uit zegt ie dan. En dat maakt mij weer onzeker. Eeen cirkel dus. - Geplaatst op maandag 03 oktober 2011 23:25AargBelachelijk! Waarom kan hij niet gewoon vertellen waar hij was, je bent zijn partner en onzeker! Vreemdgangers reageren vaak zo, doen alsof de partner jaloers etc is, zodat de aandacht bij hen wordt weggehaald. Als mijn man zo zou reageren dan ging ik tot het naadje om erachter te komen waar hij uithangt en wat de reden van zijn geheimzinnige gedoe is. Laat je niet in een hoek drukken, jij hebt alle recht om te weten waar hij was, en hij zou moeten begrijpen dat dit jou onzeker maakt. Let op de signalen. Sterkte!
- Geplaatst op dinsdag 04 oktober 2011 08:05daniquevs
Hoi Zeester
Ga voor hem staan, kijk hem diep in de ogen, heel onverwacht en vraag op de man af of hij weleens aan vreemdgaan denkt, alleen of hij het denkt.
Heel veel procent kans op een vreemde reactie en jij, die hem kent, kan dan heus wel inschatten wat er speelt. Maar vooral heel onverwacht dus hè, dan zou het voor mij direct duidelijk zijn. - Geplaatst op dinsdag 04 oktober 2011 08:55annebeth59
Ik vind het heel raar dat hij niet gewoon zegt waar hij gaat eten, maar in plaats daarvan woest wordt.
Dat is respectloos naar jou toe. Vind je hem eigenlijk nog wel de moeite waard?
Misschien moet je je niet afvragen of hij vreemd gaat, maar of hij sowieso wel een man is waar je je energie in wil steken.vandaag is een mooie dag - Geplaatst op dinsdag 04 oktober 2011 17:12kriezel
Zeester, ik lees hier dat je "onzeker" en "zenuwachtig" wordt van het gedrag van je vriend. Geen enkele man is het waard dat je je zelfvertrouwen ondermijnt omdat hij - misschien - een affaire heeft.
Probeer je aandacht niet te veel te richten op wat hij zoal uitvoert; maak je eigen leven voor jezelf leuk en gezellig. Een avondje stappen met vriendinnen, naar een film, een nieuwe hobby, een interessante cursus - noem maar op. Vooral niet thuis gaan zitten kniezen en je afvragen waar hij uithangt en wat hij aan het doen is als hij "overwerkt".
Sterkte ermee en ik hoop voor je dat het goed komt allemaal.
Annebeth59 heeft trouwens helemaal gelijk met wat zij in de laatste zin van haar reactie schrijft.kriezel wijzigde dit bericht op 04-10-2011 17:14 met 7% - Geplaatst op vrijdag 14 oktober 2011 11:50GooNou, als ik jou zo lees lijkt het er wel op ja dat hij iets te verbergen heeft. Het is toch niet zo raar als je vraagt waar hij gaat eten? Zou ik ook vragen als ik jou was. En het feit dat hij boos wordt en zegt: wat maakt dat nou uit? vind ik een rare (en onbeschofte) reactie.
En als hij zijn mobiel geen moment onbewaakt laat liggen zou ik ook vreemd vinden. Of doet hij dat al jaren zo?
Mijn ex deed dat namelijk ook en op een gegeven moment ging dat dus opvallen. Want normaal deed hij dat niet. En ja hoor!! Hij ging dus ook vreemd en smste zich de klere.
Dus ik snap het wel. Maar op de man afvragen geeft nog geen garantie hoor. Want ze kunnen soms de hele boel bij elkaar liegen en ontkennen.
Maar als het je echt zo beheerst zou ik het wel doen denk ik. Toen ik het aan mijn ex vroeg probeerde hij te ontkennen, maar toen ik het direct nog een keer vroeg gaf hij wel toe.
En nu is het dus mijn ex man. - Geplaatst op zondag 16 oktober 2011 12:52Mik1
Ook ik vind het raar dat hij boos reageert op de vraag waar hij zijn zakendiner heeft.
Alle signalen wijzen erop dat hij iets te verbergen heeft. Nu hoeft het niet persee in de richting "vreemdgaan".
Hij betrekt jou niet bij zijn dagelijkse dingen. Hij laat jou er buiten. Communicatie is ver te zoeken.
Zie je nog wel een toekomst met deze man?When I saw you the first time, I knew right away that you and I were connected in a way - Geplaatst op zondag 16 oktober 2011 12:55Mik1

Dit is toch heel anders dan het Vivaforum, waar het veel drukker is. Ook met mooi weer. BTW, Viva heeft al een App voor een I-Phone. Overal mobiel internetten.quote:zeester schreef op 29 september 2011 @ 14:47:
Jammer dat er niemand mij wat moed in kan praten,
Ik ga hem vanavond maar eens recht op de man af vragen of er iemand anders is.
When I saw you the first time, I knew right away that you and I were connected in a way - Geplaatst op zondag 16 oktober 2011 21:40Remoh
Hallo zeester,
als jou relatie je veel waard is, dan moet je het aanspreken!! en misschien regelmatig spreken over de dingen die jullie bezig houdt, niet alleen gefixeerd op dit thema maar in het algemeen, weer zoeken naar de dingen die je partner bezighoudt. Leuke dingen met z'n tweetjes doen. Maak jullie relatie interessant, dan zal hij er wel 1000 keer over nadenken om dat mooie met jou op het spel te zetten. Doe het in ieder geval niet zoals ik, er te lang mee wachten het aan te spreken, met je eigen leventje zo doorgaan en er dan op een gegegeven moment ontdekken dat je eigenlijke helemaal niets meer van je partner weet. Dat gebeurt soms sneller als je het denkt! - Geplaatst op zondag 16 oktober 2011 23:06Rellebel
Als jij jaloers bent, dan kan ik me voorstellen dat hij er op een gegeven moment tabak van krijgt en uit zijn slof schiet als je wilt weten waar hij deze week met zaken gaat eten.quote:zeester schreef op 03 oktober 2011 @ 22:08:
We zijn al meer dan 10 jaar bij elkaar.
Hij krijgt altijd genoeg aandacht van vrouwen, hij vind van niet en noemt mij jaloers. miischien ben ik dat ook wel een beetje. Wat mij het meeste stoort is dat hij regelmatig over anderen vrouwen zegt dat ziet er niet uit. Hij kan wel eens laag tegen mij praten, kwetsend maar volgens zijn zeggen doet ie dat niet opzetteljk. Vanavond weer een aanvaring hij wordt woest als ik vraag waar hij deze week met zaken gaat eten. Wat maakt dat nou uit zegt ie dan. En dat maakt mij weer onzeker. Eeen cirkel dus.De een zijn dood is een ander zijn brood. - Geplaatst op maandag 17 oktober 2011 01:54lakota
Waarom moet hij woest zijn? Het lijkt me een normale vraag. Jaloezie is je eigen onzekerheid over jullie relatie. Maar het betekent ook dat je nog wel van hem houdt ,om hem geeft.
Geeft hij net zoveel om jou, ga ervoor en praat totdat je blauw bent.
Waarom LAAT je hem kwetsend tegen jou praten??
Laag??? Is daar een reden voor,voelt hij zichzelf dan sterker , groter,belangrijker???
Er is lijkt me iets goed scheef hier... - Geplaatst op maandag 17 oktober 2011 13:25RellebelKan me zo voorstellen dat het een kwetsende vraag is indien die gebaseerd is op wantrouwen, als hij wel te vertrouwen is.
Als jij zo trouw als een hond bent, maar je partner is jaloers en vertrouwt je niet, ja, dan zit er inderdaad wat scheef.De een zijn dood is een ander zijn brood. - Geplaatst op maandag 17 oktober 2011 15:07lana
quote:Rellebel schreef op 17 oktober 2011 @ 13:25:
Kan me zo voorstellen dat het een kwetsende vraag is indien die gebaseerd is op wantrouwen, als hij wel te vertrouwen is.
Als jij zo trouw als een hond bent
Dat de partner van TO "wel te vertrouwen" is, blijkt tot nu nergens uit. Het tegendeel ook niet.
Een normale vraag, misschien gebaseerd op onzekerheid, kan niet normaal beantwoord worden, maar daar wordt hij "woest" over ( beetje "honds")?
Mocht het zo zijn dat hij inderdaad "zo trouw als een hond" is, dan geeft hem dat nog niet het recht, om dat prettige gedrag uit te breiden, door woest te worden op zijn partner.
Mensen die iets te verbergen hebben, proberen dat vaak te overschreeuwen. - Geplaatst op woensdag 23 november 2011 19:45anitadj
Alles wijst erop dat hier iets niet in de haak is. Als je partners bent deel je toch met elkaar wat je zoal beleeft?
Ben je een beetje handig met de computer? Kun je 's nachts bij zijn telefoon komen?
Dit onderwerp heeft 26 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 23-11-2011 19:45.
Zou hij een affaire hebben?