- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 30 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 26-02-2012 18:03.
Putje in de badkamer stinkt!
- Geplaatst op vrijdag 07 oktober 2011 23:46Lieseloth79Gewoon de sterkste gootsteenontstopper eroverheen gieten, meestal blijft zulk soort water hangen omdat de afvoergaatjes enigszins verstopt zijn geraakt in de loop der tijd :-)
- Geplaatst op zaterdag 08 oktober 2011 13:02misswinter
Soda en kokend water. Desnoods een paar keer herhalen....... - Geplaatst op zaterdag 31 december 2011 18:18vlindertje 41
Hoi Dames , ik sluit mij aan bij soda en kokend water ....deed mijn oma al en das heeeeellll lang geleden......dus eigenlijk een tip uit de oude doos
- Geplaatst op donderdag 23 februari 2012 12:10hortensia
Ook wij hadden dit probleem, toen hoorden we echter van een aannemer dat het komt omdat er altijd een laagje water in dat putje moet staan. Dus als je er weer vers water opgegooid hebt, na schoonmaken badkamer of door te douchen dan zou de stank weg moeten zijn. Bij tijden van droogte dus gewoon weer een laagje water erop doen. Nooit olie!!!
Blijft de stank dan zou ik er toch naar laten kijken dan kan het buisje van de afvoer wat te kort zijn of zo, snel weer gemaakt en je hebt nooit meer last!Er zullen veel mensen in en uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart! - Geplaatst op donderdag 23 februari 2012 21:08sueann
Dat beetje water is de stankafsluister, zoals het water in de wc-schacht de stankafsluiter is. - Geplaatst op zondag 26 februari 2012 18:03Ellenwiske
Hier stonk het putje in de bijkeuken ook altijd verschrikkelijk, ondanks dat ik ervoor zorgde dat er altijd water in stond. Sinds ik de tip kreeg om het af te dekken met plastic folie heb ik nergens meer last van. Maar ja in de bijkeuken ben je natuurlijk veel minder bezig met water afvoeren. Bovendien kan ik dat bovenste stukje er gemakkelijk uithalen en omwikkelen met folie.
Olie is echt niet goed, want dat veroorzaakt juist verstoppingen. Soda wat hier al genoemd is is het beste. Dit moet je 1 keer per maand herhalen. Prima ook voor in de keukenafvoer.
Dit onderwerp heeft 30 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 26-02-2012 18:03.
Putje in de badkamer stinkt!