Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Huis, Tuin & Keuken
  4. Putje in de badkamer stinkt!

Dit onderwerp heeft 30 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 26-02-2012 18:03.

Putje in de badkamer stinkt!

Ga naar een onderdeel
  1. Lieseloth79
    Afbeelding van Lieseloth79

Gewoon de sterkste gootsteenontstopper eroverheen gieten, meestal blijft zulk soort water hangen omdat de afvoergaatjes enigszins verstopt zijn geraakt in de loop der tijd :-)

2. misswinter
    Afbeelding van misswinter

Soda en kokend water. Desnoods een paar keer herhalen.......

3. vlindertje 41
    Afbeelding van vlindertje 41

Hoi Dames , ik sluit mij aan bij soda en kokend water ....deed mijn oma al en das heeeeellll lang geleden......dus eigenlijk een tip uit de oude doos :duim:

4. hortensia
    Afbeelding van hortensia

Ook wij hadden dit probleem, toen hoorden we echter van een aannemer dat het komt omdat er altijd een laagje water in dat putje moet staan. Dus als je er weer vers water opgegooid hebt, na schoonmaken badkamer of door te douchen dan zou de stank weg moeten zijn. Bij tijden van droogte dus gewoon weer een laagje water erop doen. Nooit olie!!!

Blijft de stank dan zou ik er toch naar laten kijken dan kan het buisje van de afvoer wat te kort zijn of zo, snel weer gemaakt en je hebt nooit meer last!

Er zullen veel mensen in en uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart!

5. sueann
    Afbeelding van sueann

Dat beetje water is de stankafsluister, zoals het water in de wc-schacht de stankafsluiter is.

6. Ellenwiske
    Afbeelding van Ellenwiske

Hier stonk het putje in de bijkeuken ook altijd verschrikkelijk, ondanks dat ik ervoor zorgde dat er altijd water in stond. Sinds ik de tip kreeg om het af te dekken met plastic folie heb ik nergens meer last van. Maar ja in de bijkeuken ben je natuurlijk veel minder bezig met water afvoeren. Bovendien kan ik dat bovenste stukje er gemakkelijk uithalen en omwikkelen met folie.
    Olie is echt niet goed, want dat veroorzaakt juist verstoppingen. Soda wat hier al genoemd is is het beste. Dit moet je 1 keer per maand herhalen. Prima ook voor in de keukenafvoer.

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x