- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 52 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 11-12-2011 10:52.
Reizen met de trein...geen pretje
- Geplaatst op woensdag 12 oktober 2011 20:59sueann

Ja, ipv 25 minuten te vroeg arriveren 55 minuten reserve door 34 minuten overstaptijd. Echt logisch, gunstig voor je dagindeling en zo rustig & ontspannend reizen met die verknipte rit.quote:niejel schreef op 21 september 2011 @ 20:27:
[...]
Dat vind ik nou ook. Een trein die 5 minuten te laat is moet niet uitmaken of je te laat op je school/werk komt. Als dat 3 van de 5 dagen voorkomt neem je een trein eerder en neemt voor aanvang nog een kop koffie. Stop met klagen!
.
Fietsen huurde ik al eeuwen geleden bij de NS, in binnen- en buitenland.quote:annebeth59 schreef op 05 oktober 2011 @ 17:30:
Afgelopen weekend veel gereisd met de trein, geen enkele trein met vertraging gehad, en ik heb overal een wc gezien, behalve in de sprinter (stoptrein)
In Amsterdam op het station ook een OV fiets gehuurd, leuke nieuwe service bij veel stations.
.
Jij werkt zeker in een pleeghuis, waar men automatisch incontinentiemateriaal of kathether aanbrengt en aldus een vertekend wereldbeeld opgelopen hebt?quote:annebeth59 schreef op 08 oktober 2011 @ 17:20:
Misschien zouden mensen die hun plas niet een uurtje op kunnen houden eens naar de huisarts moeten gaan ipv met de trein gaan reizen. Als je echt dat probleem hebt, wordt het volgens mij tijd voor incontinentie produkten.
Nu ik na jaren weer eens een paar keer in de trein gezeten heb, is me opgevallen dat er veel dubbeldekkers rijden. Wat zijn die oncomfortabel. Er hapert ook e.e.a. aan de informatie bij wijzigingen.
34 min overstaptijd = 3 of 4 min overstaptijd.
Dat is alleen genoeg als je op hetzelfde perron kan blijven, niet als je trap af trap op moet.sueann wijzigde dit bericht op 17-11-2011 01:28 met 4% - Geplaatst op zondag 30 oktober 2011 12:51Vogelblij

Heb niet alles gelezen hier, maar moest even aan de vrouwen denken die vroeger iedere morgen naar de kerk toe moesten lopen. Die droegen van die lange rokken en dan zag je niet als ze even hurkten... Plastuit en zo'n plastic flesje daarvoor gebruiken. Zo'n plastic flesje dat je eerst gebruikt om te drinken en daarna. Moderne variant van recyclen.quote:twinmom_67 schreef op 21 september 2011 @ 08:05:
Of net als vroeguhh in de koninklijke trein dan maar de steek meenemen
.
[afbeelding]
Of de moderne variant de plastuit,maar ja staat beetje raar in een volle coupe he
Ik geloof dat alleen op de korte sprintertrajecten geen wc is.
Nou is het niet bepaald een feest op de wc in de trein,maar als het moet moet het.Pimpelmeesje - Geplaatst op zondag 11 december 2011 10:52cetje55
Ik ben heel blij met de trein.Vaak moet ik naar Utrecht van uit het zuidelijkste puntje van Nederland.In 2,5 uur gepiept met de trein! Langs de files.Ooit heb ik meegemaakt dat er een meneer in Den Bosch instapte, zich instaleerde met koffie en de krant.Na een half uurtje was de trein in Utrecht, waarop die man verschrikt vroeg "zijn we er al, ik heb daar 3 weken lang 3 uur overgedaan" .
Kortom, zelden vertraging.Alleen bij extreem slecht weer, ja dan lukt niets, ook niet met de auto.had ik de liefde niet.....n51.13389 E6.00163 294*
Dit onderwerp heeft 52 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 11-12-2011 10:52.
Reizen met de trein...geen pretje