- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 1762 reacties, en bestaat uit 71 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 71.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 10:33.
Cheers
- Geplaatst op woensdag 07 september 2011 21:37Bent
oooo gatver bloes, wat moedeloos wordt je toch van die vent!!! troosteloos geheel....
Ik vind vooral de pictogrammen bovenin erg bekend! Het verschil is hopelijk dat iedereen hier wel door het deurbeleid heenkomt, anders zitten we voor niets in de Libelleclan! - Geplaatst op woensdag 07 september 2011 21:52Dreamer
Jeetje Bloes, wat balen zo´n ex. Pff
Ik vind het wel gezellig dat we hier in een uitgaansgebied zitten in plaats van naast de creches, eigenlijk. Hoewel die creches voor Mims in de toekomst misshien wel makkelijker was geweest. - Geplaatst op woensdag 07 september 2011 21:56Desert
Ik bewaar de sleutel van de oude kroeg nog maar even. Voor het geval dat
Jees Bloes, balen zeg dat het weer zo rot gaat. Bah. - Geplaatst op woensdag 07 september 2011 22:02Dreamer
Kijk nou wie ik terugvond onder het stof

- Geplaatst op woensdag 07 september 2011 22:16bloes

Geen geile plaatjes hier, jammerrrrr - Geplaatst op woensdag 07 september 2011 22:20Dreamer
Bloes toch...
Wat doen jullie, lezen jullie hier al rond? Ikke (nog) niet.. - Geplaatst op woensdag 07 september 2011 23:41Desert
Nee, geen tijd voor Dream. Geen behoefte aan ook. - Geplaatst op donderdag 08 september 2011 01:41Pimpel256
Zo, ben er ook!
Hebben we massaal besloten dat we op Libeleforum grammaticaal uit de bocht mogen vliegen?
Heb nog geen ava, maar denk dat ik binnenkort die van Lil inpik.. ~toch in elk geval irl *grijns*~ - Geplaatst op donderdag 08 september 2011 01:47Pimpel256
Toch maar een profielfoto, eentje waarvoor ik jullie dankbaar ben en die ik vanavond soldaat heb gemaakt met een vriendin, kijkend naar oude foto's en luisterend naar Kate bush. Dus ik zeg: Cheers!!
(werkt 'ie?) - Geplaatst op donderdag 08 september 2011 01:49Pimpel256
Nah niet dus!
Ik heb jullie overigens nog niet verteld dat ik sinds gisteravond officieel behoor tot het bestuur van onze plaatselijke GL.
En mijn eigen nick was hier gvd al vergeven! Vandaar al die cijfertjes.
Nu ga ik een potje slapen.
Dag lieve meisjes!
- Geplaatst op donderdag 08 september 2011 01:54Pimpel256
Jep, heb een ava!
Maar ga nog steeds die van Lil jatten...
En Aso-ex is een lul, hufter, eikel, sukkel *probeert beschaafd te blijven op Libelle, dus houdt het hierbij...* - Geplaatst op donderdag 08 september 2011 07:50Mimz
Whoehahahaha, hiernaast staat een reclame voor "het huishoudboekje 2.0" .
Oh heerlijkheid.
~legt het boekje op de bar, naast de breipatronen~
Hey allerliefst bestuurslid, fijn je te lezen hier. Zelfs met cijfertjes (maar waarom je nou de cijfercombinatie van jouw IQ moest gebruiken, tsssk).
Aso. Staat dat voor Altijd Stampvoetend Overleggen? Of voor Autoritair, Sneu en Onvolwassen? Hoe dan ook, soms gaat de mens op zijn nick lijken.
Oh, en goedemorgen allemaal. - Geplaatst op donderdag 08 september 2011 08:17Desert
Goedemorgen terug Mimzemeis!
Fijn dat je er ook bent Pimpel. En die cijfertjes, die komen me bekend voor, dus dat wende snel. Was de wijn een beetje lekker? Jemig, al weer een week geleden dat die achter in de auto bij Mief en mij lag en we naar jou toe gingen om te klemknuffelen. Pffff.
Soer hoor, van dat GL. Zal je moeder ook fijn vinden?! Maar help, waar haal je in hemelsnaam de tijd vandaan? (ik merk dat ik nu, met twee kinderen, werk en vrijwilligerswerk het al weer druk genoeg vind).
Op een heel ander niveau; hoe is het met je nieuwe kapsel?
Ava van Bent ook cool hoor!
Ik zal binnenkort eens op zoek naar een leuke.
Werk ze vandaag iedereen. Of wat je dan ook maar te doen hebt! - Geplaatst op donderdag 08 september 2011 08:36madootje
Een ochtendje terug mijn bed in leek me wel een strak plan.
Wat een stom gedoe weer Bloes. Sommige mensen lijken het gewoon niet te willen leren.
Wat cool Pim. Maar idd, waar haal je de tijd vandaan?! - Geplaatst op donderdag 08 september 2011 09:32Dreamer
Goooeeedemorgen!
Welkom ook Pimpel!
Ik zal wel dom wezen, maar wat is GL?
Ben trouwens nu al bezig met werkontwijkend gedrag. M'n collega's zijn me wél dankbaar, want ze hebben het de hele week druk gehad en ik kom binnen en.... de telefoon is rustig. Kijk.. mijn rustgevende invloed op de bewoners van onze stad
Toedels - Geplaatst op donderdag 08 september 2011 09:34Dreamer

En de Margriet, uiteraard!quote:bloes schreef op 07 september 2011 @ 21:19:
Ik weet één ding heul zeker: als de Keuningin en heur Hert hier niet rap elke dag komen posten, is hun volgende verjaarskado een abo op Viva én Libelle. En de Vriendin. Dát zal ze leren...
- Geplaatst op donderdag 08 september 2011 11:35Lilianzerotwo
GL is Groen Links
Go Pimpel, go Pimpel, GOOOOOO Pímpel!!!! (Ja, en die schoenen moeten we gauw doen, grijns).
Ok, dus we zijn nu zowat compleet, er missen alleen nog de mensen die bij Viva ook misten? (Niet helemaal, want Ely nog niet gezien?). Las van Heur Hertigheid dat ze gauw een poging komt wagen, van la Queen nog niks gezien.
Jammer dat per ongeluk het gedrag van de Aso is meeverhuist, van sommige dingen hoop je gewoon dat ze stuk vallen onderweg * sip *.
Denzel heb ik gisteravond nog gezien, toen ik met GG op de bank lag en we Bone Collector hebben gekeken. Niet veel soeps, maar wel mooie mensen (Denzel dus, en La Angelina Jolie heel jong). - Geplaatst op donderdag 08 september 2011 12:25Desert
Ik voel me soms wel ietwat schuldig, dat ik niets politieks geëngageerds doe (is dat een goed woord? Hoop het maar). Maar toen bedacht ik me vanochtend dat ik deze week drie keer op pad ging om collecte te lopen, 28 uur werk, een hele dag rondleidingen ga geven ikv monumentendag (en daar dik vijf uur reistijd voor heb ook nog eens) en ondertussen ook nog eens probeer kinderen op te voeden en de afwas en was bij te houden. Toen besloot ik maar politiek bezig te zijn door mijn kinderen waarden en normen bij te brengen
Meer zit er niet in voorlopig. Beetje positiever naar mezelf kijken dan maar, ipv steeds het schuldgevoel om van alles te voelen. - Geplaatst op donderdag 08 september 2011 12:39Mimz
Ik doe politiek gezien helemaal niets, behalve het nieuws lezen en stemmen. En dat vind ik zat. Voel ik me ook niet schuldig om, er zijn anderen die dat vast veel beter kunnen en daar dus veel waardevoller voor zijn.
Ik steun ook geen goede doelen voor dieren, en loop dit jaar ook geen collecte. Oh, en we scheiden ook ons afval niet (doen ze hier niet aan en ik ga geen kilometers met mijn vuile zooi de straten langs op zoek naar containers). Maar schuldig voelen, no way... Ik doe wat ik kan (sorteer wel het papier, sta op voor mensen in de bus en glimlach lief naar kinderen enzo).
Overigens vind ik het wel geweldig van de mensen die wel een duidelijke invloed hebben op het mooier maken van onze samenleving, iets van betekenis willen doen voor de maatschappij. Hulde.
Ely wel gezien, vanmorgen. In juffenfunctie. Zo leuk. Vandaag staat ze voor een klas van pre-pubers. Nou, ik weet zeker dat mijn stiefbroertjes vroeger droomden van een juf als zij, grijns....
(Oh, het nadeel van een nieuwe basisschool; nieuwe schooltijden. Ik werd net gebeld waarom ik Mopz niet kwam halen. Oeps, ze was niet om kwart over twaalf, maar om kwart voor twaalf uit. Ach, kennen ze me daar ook gelijk...
) - Geplaatst op donderdag 08 september 2011 12:59Desert
Ha Mimz, ik ben blij met je. Dat ik niet de enige ben die een keer vergat kind op te halen omdat de schooltijden anders zijn dan die van de vorige school
En inderdaad, een juf als Ely, da's niet verkeerd!
Waar zou mijn ingebouwde schuldgevoel dan vandaan komen? Ik scheid dan wel weer afval, steun goede doelen voor dieren en mensen en in binnen- en buitenland. Loop collecte voor het ene doel en organiseer collecte voor het andere, heb me net weer opgegeven om bloed te gaan geven, maar wordt toch regelmatig overvallen door het gevoel dat er zoveel niet goed gaat op de wereld en dat ik door wat te forummen, t.v.zappen en slapen niet echt veel doe om daar iets aan te verbeteren....
In mijn opvoeding zit het denk ik niet echt? Misschien in een vorig leven?
- Geplaatst op donderdag 08 september 2011 13:37Lexi
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, waar dat ingebouwde schuldgevoel van jou vandaan komt (we (=jij+ik) hebben het er hier eerder over gehad, volgens mij?). Het zou je volgens mij een boel energie schelen als je jezelf zou toestaan je minder schuldig te voelen over wat dan ook. For what it's worth: voor zover ik het kan beoordelen, ben jij wel zo'n beetje één van de laatste mensen die zich schuldig zouden moeten (mogen!) voelen.
Gek mensch. - Geplaatst op donderdag 08 september 2011 13:52Lilianzerotwo
Teot, ik voel me dan wel eens schuldig over mijn onattente renvliegleven als ik over het jouwe lees - en nou maar hopen dat jij je dáár dan weer niet schuldig over voelt want dan houdt het allemaal nooit meer op! Iedereen leeft haar leven, doet hopelijk zo veel mogelijk wat ie belangrijk, mooi en goed vindt en dat 'zo veel mogelijk' is nou eenmaal een lastig begrip, afhankelijk van omstandigheden, externe en interne invloeden, karma, geld, geduld, tijd (van de maand), fase van je leven en wat niet al. Dus. Want.
Neemt niet weg dat ik diep Respect heb voor Pimpel die er nu gewoon nog even een bestuurtje bij doet. Wanneer ga je dat nou op dat witzwarte haksel doen? O wacht, ik ben dit weekend bij je in de buurt, ik bel je even. - Geplaatst op donderdag 08 september 2011 14:03Dreamer
Ik denkTo... Desert dat je af moet van het idee dat je alle leed in de wereld kunt verhelpen. En dat weet je natuurlijk wel, maar nu moet je het ook nog zover door laten dringen, zodat je je niet meer schuldig voelt.
Ook als je 24/7 alleen maar bezig zou zijn met goede doelen, kon je nog niet alles en iedereen helpen. Jij doet al veel, je moet ook jezelf en je gezin niet vergeten. Wat je doet is gewoon goed genoeg, zeg maar.
- Geplaatst op donderdag 08 september 2011 14:49Desert
Fuck.
Dream.
In de vorige eeuw kreeg ik ooit eens een briefje mee van een pscyholoog waar ik een paar verkennende gesprekken meehad.
Drie maal raden wat er op stond.
Goed is goed genoeg.
Ik ben nogal hardleers geloof ik
Ha Lil, die tijd van de maand speelt zeker mee!
Lex; zoen!
Dames, dank weder. Ik ga even een kwartier aandacht aan mijn thuiswerkende man die zin had in een pauze besteden en daarna de kinderen halen. Daarna zet ik heel Libelle thee natuurlijk. En misschien brei ik daarna nog een sjaal. Het is al herfst tenslotte. Of wacht, misschien moet ik onderweg naar huis met de kinderen eerst herfstbladeren en kastanjes verzamelen om een mooie herfstachtige collage in/op een schaal te maken.
- Geplaatst op donderdag 08 september 2011 15:04Dreamer
Misschien moet ik toch nog eens m'n roeping heroverwegen.
Laat het inweken Desert. Je doet al zoveel, geniet daarvan in plaats van je energie te verspillen aan dat wat je niet doet, maar wat je wel zou 'moeten' doen.
Dit onderwerp heeft 1762 reacties, en bestaat uit 71 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 71.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 10:33.
Cheers