Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Libelle Café
  4. Cheers

Dit onderwerp heeft 1762 reacties, en bestaat uit 71 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 71.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 10:33.

Cheers

Ga naar een onderdeel
  1. Desert
    Afbeelding van Desert

Een kroeg verhuizen, kan dat wel? Afwachten of de stamgasten vanuit een andere plek op het worldwideweb hier weer terugkomen. Vaste stamgasten; welkom! Toevallige passanten? Drink een drankje mee, maar niet mutsen als je onze verhalen niet snapt! :-)

2. Lilianzerotwo
    Afbeelding van Lilianzerotwo

Alles kan, als we maar sááááááámen zijn! :cheer: en emoticonnetjes hebben ze hier ook al!

3. Desert
    Afbeelding van Desert

Wauw, Lil staat al te dansen op de bar. Cool!
    :cool:

Drankje Lil?

4. Desert
    Afbeelding van Desert

Rechtsboven, bij jouw gegevens kun je op Mijn forum je instellingen veranderen. Dat nieuwe berichten bovenaan staan bijvoorbeeld.

5. Lilianzerotwo

Zet een bar neer, en ik kom dansen :) Zoals ik ons Hert al mailde, ik ben nogal volgend in die dingen (volgend niet te verwarren met volgzaam ;) )

6. Mimz
    Afbeelding van Mimz

En zelfs een gemozaiekte avatar, máák me gék.

~wiebelt heen en weer op de barkruk een beetje in bilmodel te krijgen~

Nou ja, ik ben er dus. Libelle. Oh lord.
    Maar voor sommige vrouwen doe ik alles. Of in ieder geval bijna alles, ;)

7. madootje
    Afbeelding van madootje

Ben langs de deurwaarder gekomen. Later eens kijken hoe het hier verder werkt.

8. Lilianzerotwo

Ik ben hier een 'gebruiker'. Dat klinkt behoorlijk junk-ig, iig niet echt Libelle-achtig * grijns * (die mis ik!).

Waar is ons Hert nou? En is de Koningin al in da house? (jaha, ik ben ongeduldig...)

Ik kom net terug van de fysiopeut, die pogingen doet om mijn hamstring weer te ontwarren. Blijkt nog niet gemakkelijk te zijn. * zoekt een barkruk met een kussentje * . Er mocht een stagiair meekijken die met een onwaarschijnlijk enorme bril zijn ogen tot tenminste 3 maal de ware grootte had opgeblazen. Als hij niet zo hard op pijnlijke spieren aan het duwen was geweest, had ik erom moeten lachen.

9. Desert
    Afbeelding van Desert

Hahaha Lil, die stagiar :) Maar balen van die string zeg. :x
    Barkrukken met kussentjes. Hmmm, ik zeg; loungebanken!

Mado; dat vraagteken in je ava is niet nodig hoor, je kwam langs de deurwaarder!

Mimz, voor jou doen we ook bijna alles! :lol:

Ik kreeg een hoofdpijnaanval op de fiets naar huis vanaf gastouder. Poeh hé. Kindjes waren heel lief. Wilden wel brood eten, dat ze zelf gingen roosteren en smeren. En een stroopwafel met waterijs stickje erbij vonden ze een briljant toetje :mmm: Nu badderen ze, ben ik wat bijgekomen. Komt er straks een pizza aan de voordeur en maak ik nog wat fruitsalade om te zorgen dat ik niet gelijk meteen de OMA van de week krijg!

10. Mimz
    Afbeelding van Mimz

Toet heeft hetzelfde gegeten als wij... :lol:

(alleen hadden wij er geen fruitsalade bij... kom maar op met die OMA)

Mimz wijzigde dit bericht op 06-09-2011 19:54 met 44%

11. madootje
    Afbeelding van madootje

Dat vraagteken zou moeten verdwijnen, want mijn vertrouwde ava staat wel bij mijn profiel als ik ben ingelogd.

Klinkt als gedoe Lil. Dat ontwarren van die hamstring. Wel fijn dat de stagiair voor wat afleiding kon zorgen.

Ik heb vanmorgen een poging gedaan tot het ultieme inburgeren. Ik heb deelgenomen aan een koffieochtend met de moeders van de klasgenootjes van Cado. Een van de andere moeders vertelde dat haar man van 39 zwaar dement is. Heftig hoor. Hij is de jongste patient van Nederland. Van al die dingen waarin je eruit wilt springen is dit dan toch vast niet wat hij in gedachten had van tevoren :nee: Hij kan niks meer zelfstandig en is niet meer in staat tot communiceren.

12. madootje
    Afbeelding van madootje

Nou ja zeg. Nog dat stomme vraagteken. En hoe lossen we dat dan op?

13. Desert
    Afbeelding van Desert

Geen idee Mado. Is er ergens een vraag het aan de redactie topic? Ik zag dat Libelle zelf (wie dan ook) wel reageert bij het voorstel topic, dus daar vragen misschien?

Poeh, 39 met alzheimer. Heftig en verdrietig hoor.
    In november coördineer ik weer de collecte voor Alzheimer NL.
    Deze week loop ik collecte voor KWF Kankerfonds.
    Kleine moeite en alle kleine beetjes helpen!

De fruitsalade staat nog in koelkast Mimz, kindjes hebben nog een puntje pizza meegegeten en gingen daarna naar bed. Dus delen we de OMA maar.

14. ModLibelle
    Afbeelding van ModLibelle

Goedenavond

Welkom op het Libelle forum.
    Als het plaatsen van de avatar niet lukt plaats hem dan even in een berichtje dan kunnen wij het doen.
    Bij het uploaden blijft het wieltje draaien. Als je F5 intoetst lukt het meestal wel.

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

AlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl

15. Desert
    Afbeelding van Desert

Wauw, da's een snelle reactie! Dank jullie wel forumteam!

Mado, kun je er wat mee?

16. Dreamer
    Afbeelding van Dreamer

Goedemorgen!

Blijk ik toch in de verkeerde kroeg een heel verhaal geplaatst te hebben.. Eens even kijken of ik dat kan kopieren...

Mijn dochter heeft zometeen gym op het veld (dat je volgens haar met een t schrijft, trouwens ) Ik vind het belachelijk! Ze zit nu op dezelfde school als ik 30 jr terug zat en in mijn tijd (ahum) werd er alleen met mooi weer op het veld gegymd. Afijn, probeer ik het nog leuk te brengen dat je op het veld leuke dingen doet als speerwerpen.. hebben ze in hun eigen gymzaal een klimwand. Sjaaa.. dát is natuurlijk veeeeel leuker.
    (en speerwerpen is stom, mama)

Verder had LE gisteren wel huiswerk, maar dat hoeft pas over 2 weken af, dus... jaja, hij had wel wat gedaan hoor. Hij heeft zelfs huiswerk van gym

En ik heb vandaag m'n laatste vakantiedag. Wat zal ik eens gaan doen? Ik wil eigenlijk wel 2e deel van Millenium gaan lezen, maar die heb ik niet en ik ben vergeten aan m'n schoonzus te vragen of zij 'm heeft. Nouja, misschien maar goed, kom ik nog aan wat andere dingen toe. Op vakantie deel 1 gelezen, Ben de hele dag m'n bed bijna niet uitgeweest. Buiten werd ik teveel afgeleid door vliegen.

Dus... ik kan ook de was gaan doen! Daar kwam m'n moeder zo fijn mee toen ze hoorde dat ik nog een paar dagen vrij had. "Oh, kun je fijn de was doen" Ik zou natuurlijk ook 'fijn' de jungle aan kunnen gaan pakken, die onze achtertuin heet.

Ja, kopieren lukt :cheer:

17. Dreamer
    Afbeelding van Dreamer

Tsk, ik heb een ook vraagteken. Misschien de foto te groot? Kon zo gauw ook geen goede vinden, want zit op de laptop en was geheel onvoorbereid, eigenlijk.

AAAh, kijk nou wie hier ook is! <B)

18. Lilianzerotwo

Ik heb nog niet eens geprobeerd een avawhatever te doen, en begrijp ook niks van wat de mod schrijft, maar daar ga ik me later wel weer eens in verdiepen (nee, soms is later niet nu). Is iedereen hier nou? Wat makkelijk eigenlijk, zo'n overstap, en als ik de link inkopieer hoef ik niet eerst helemaal over dat forum te dwalen voordat ik de kroeg vind maar val ik gewoon meteen met de deur in huis. Lekker hoor :) (Jaha, dat kon bij V ook, maar om eoa reden deed ik dat nooit).

Werkenwerkenwerken vandaag, en kon vannacht niet slapen omdat het zo hard stormde dat we op de zolder elkaar niet meer konden verstaan als we op gewone sterkte spraken. Groep 6 van de school van Dot gaat vandaag op kamp - op de fiets * haartjes omhoog * . Buurjongetje zit daarbij, die zag ik dapper op weg gaan met een gitaar op zijn rug, ik ben benieuwd.

19. Dreamer
    Afbeelding van Dreamer

Ik heb nu een kleiner plaatje genomen - een teckel in kabeltrui, hoe libelle wil je het hebben? - en die doet het wel

LE moet volgende week Lil.. maar die is veel ouder, natuurlijk. Zo met groep 6..pff..

Desert... had je niet een s extra moeten plaatsen? Ik denk nu aan woestijnen, haha, snapte de link al niet. <:)

Dreamer wijzigde dit bericht op 07-09-2011 09:34 met 7%

20. Desert
    Afbeelding van Desert

:-) Ik heb ooit tijden geleden al eens een profiel aangemaakt hier Dream. Weet niet meer voor wat. En toen wilde ik niet al te herkenbaar zijn geloof ik, maar wel mezelf. Dus werd het desert. Nog een beetje toetje, maar net niet. Vandaar. Verder weet het ik het niet meer. Misschien was het warm, of kwam ik net van het strand ofzo?
    Enniewee, ik wilde mijn nicknaam wijzigen gisteren, maar dat lukte niet....

Achgossie, die groep 6 op kamp, dwars door de wind heen. Hier ook Storm Lil. Vind het wel gezellig klinken. Maar alleen zolang ik binnen kan zitten....

Lief is met de kinderen naar de tandarts geweest vandaag. Arme Oudste; ze schijnt een kleine kaak te hebben (hadden ze de vorige keer al gezegd) en nu vertelden ze dat er nog steeds kiezen door moesten komen (dat wist ik niet), maar dat haar kaak daarvoor te klein is. Ze sturen nu de foto's die ze gemaakt hebben (klein meisje heel groot foto-apparaat) door naar de orthodontist. Maar ze wordt waarschijnlijk een heel vroeg beugelklantje. Achgos....

Ben benieuwd of we vandaag nog wat extra stamgasten hier zien.

Wat het plaatje betreft; inderdaad, volgens mij moet het een klein plaatje zijn!

21. Desert
    Afbeelding van Desert

Oh Dream, wat je mailadres betreft; dat nieuwe adres wat je had toegevoegd, daar kreeg ik een foutmelding op. Heb bericht nu naar dat oude adres doorgestuurd.

22. Mief
    Afbeelding van Mief

Holy f*ck. Ik schrijf op Libelle. Man oh man.

23. Lilianzerotwo

En meteen schelden ook. Téring.

Zeg , ik heb op die datumprikker gereageerd, en ik kan zowat overal nog, of overal niet omdat er altijd wel voetbalpaardrijdenveelkinderenwhatever is. Ik bedoel: ik kan zelden een compleet weekend 3 nachten, maar altijd wel regelen dat ik in ieder geval een groot deel erbij ben. Dus vogelen jullie even uit wanneer het is, dan sla ik aan het regelen :) (En over 2012 wil ik echt nog niet nadenken, dat is me veel te ver weg...)

24. Lilianzerotwo

Beetje zielig voor de meelezers dat we zomaar verdwijnen trouwens, zouden we die hier nou ook krijgen?

25. Dreamer
    Afbeelding van Dreamer

Desert, dat komt doordat ik een l teveel in het gmail gezet had. Jaja..

Maar ik zie 'm op m'n hete mail, die heb ik nu ook openstaan. <8)

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x