- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 51 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 03-01-2012 13:28.
Vleeswarendrama
- Geplaatst op donderdag 08 september 2011 22:01Jussttina
Zal best dat al die bio-troep goed zijn, geef mij toch maar
een lekkere steak hoor, medium rare, champions erbij.
Vis eet ik ook graag, 2x per week, en andere sea foods natuurlijk.
..Vega is zo boring. - Geplaatst op donderdag 08 september 2011 22:03Jussttina
quote:Kozoroh schreef op 08 september 2011 @ 00:09:
Over dit topic, waarom zo negatief, ?
Wie is hier negatief ??
Vind dat mijn kaas ook te dik gesneden is hoor
.....ModLibelle wijzigde dit bericht op 09-09-2011 16:19 met 21%: Off-topic passage verwijderd - Geplaatst op vrijdag 09 september 2011 10:33daniquevs
Jussttina, ik ben ook niet 100% vega hoor, ik eet vis, één of tweemaal per week, biologisch, dat dan wel, vlees, de rest plantaardig.
Variatie is zinvol,lekker en zeker niet boring. Dikke plakke kaas vind ik ook lekker, veel beter dan dunne plakjes, gelukkig kan je een groot stuk kaas kopen en dan snijden zo dun of dik als je wilt.
In de aanschaf van vleeswaren heb je daarin minder keus en zal je dus soms geconfronteerd worden met in de ogen van de kritische consument, te dunne plakjes waardoor de "bite" efkens wat anders voelt hè.
.....
Zo, nu wens ik ieder een fijn weekend, geniet van de weekboodschappen, let op de vleeswaren en eet zo nu en dan eens geen vlees. Is maar een tip hoor, daar mag ieder op zijn of haar eigen wijze wel of niets mee doen. Want een eigen mening of visie is gelukkig helemaal niet fout.ModLibelle wijzigde dit bericht op 09-09-2011 16:21 met 22%: Off-topic passage verwijderd | Beleid wordt niet op het forum besproken - Geplaatst op vrijdag 09 september 2011 16:05clineke

@ Danique
"To love a person is to learn the song that is in their heart, and to sing it to them when they have forgotten." - Anonymous - Geplaatst op zaterdag 10 september 2011 14:28Kozoroh

Ik vond de reacties van daniquevs nogal erg kritisch en wat sarcastisch. Mag van mij, maar als iemand er nu mee zit dat plakjes te dun zijn mag dat net zo goed als mascara, hoe je het gebruikt etc., of het soort bh. Ze heeft een duidelijke mening en dat mag. Niet reageren kan ook als het je niet interesseert.quote:Jussttina schreef op 08 september 2011 @ 22:03:
[...]
Wie is hier negatief ??
Vind dat mijn kaas ook te dik gesneden is hoor
..... - Geplaatst op zaterdag 10 september 2011 15:58twinmom_67
Je kan er ook een leuke vleeswaren jurk van maken

Ria Valk zong er ook al over in een ver verleden:
Worstjes op mijn .......Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zaterdag 10 september 2011 21:41Kozoroh

- Geplaatst op zaterdag 10 september 2011 22:28marijke1
Vleeswaren worden dun gesneden, worst wordt iets dikker gesneden. De meeste mensen kennen helaas het verschil niet tussen vleeswaren en worst(soorten). Gelukkig ben ik een kaaskop, geef mij maar een stuk goede oude boerenkaas, absoluut niet van een supermarkt, zoals bijv. Old Amsterdam want dat is niet te vreten, wordt kunstmatig gerijpt zoals de meeste fabriekskazen. Zogenaamd oud na drie maanden.Op het bovenstaande berust copyright© - Geplaatst op zaterdag 10 september 2011 22:32twinmom_67
Een half onsje rookvlees en schuif `t maar onder de deur deur.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zaterdag 10 september 2011 23:25twinmom_67

Op een hele warme dag meur je wel een uur in de wind of de jurk loopt vanzelf wegquote:twinmom_67 schreef op 10 september 2011 @ 15:58:
Je kan er ook een leuke vleeswaren jurk van maken
[afbeelding]
Ria Valk zong er ook al over in een ver verleden:
Worstjes op mijn .......
Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zaterdag 10 september 2011 23:28marijke1
.marijke1 wijzigde dit bericht op 10-09-2011 23:28 met 100%Op het bovenstaande berust copyright© - Geplaatst op zaterdag 10 september 2011 23:29marijke1
.marijke1 wijzigde dit bericht op 10-09-2011 23:29 met 100%Op het bovenstaande berust copyright© - Geplaatst op zondag 11 september 2011 12:07miec
Doe mij maar een ons goedkope worst voor de hond, maar niet te dun gesneden, want daar houdt mijn man niet van. - Geplaatst op maandag 12 september 2011 09:49daniquevs

In het geval van Lady Gaga moet de voorkeur toch gegeven worden aan wat dikkere plakjes. Bij té dunne, bijna doorzichtige plakjes is er in haar geval pas echt sprake van een vleeswarendrama...quote:
- Geplaatst op maandag 12 september 2011 15:14silvia
Koop je vleeswaren niet in de supermarkt maar ga naar een echte slager. Daar kun je je plakjes vleeswaren zo dik of dun laten snijden als je zelf wilt, en ook in de hoeveelheid die je zelf wilt, dus niet verplicht 100 of 150 gram, maar 2 plakjes of 5 of wat dan ook!ModLibelle wijzigde dit bericht op 12-09-2011 15:31 met 0% - Geplaatst op maandag 12 september 2011 16:11twinmom_67

Ach daar heeft zij geen enkele moeite meequote:daniquevs schreef op 12 september 2011 @ 09:49:
[...]
In het geval van Lady Gaga moet de voorkeur toch gegeven worden aan wat dikkere plakjes. Bij té dunne, bijna doorzichtige plakjes is er in haar geval pas echt sprake van een vleeswarendrama...
Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op dinsdag 13 september 2011 11:21daniquevs
quote:Ach daar heeft zij geen enkele moeite mee
Nee, Gaga niet, maar ik zit er niet op te wachten....
Ik vind het wel jammer dat de starter van dit topic verder niet meer heeft gereageerd. Ik zou het fijn vinden als ze merkt dat het probleem wat zij inbracht inmiddels van veel kanten is bekeken en dat het wat mij betreft inmiddels denk ik wel goed genoeg is uitgelicht. Sommigen herkennen het zeker en op zich is het natuurlijk zo dat er vaak veel te dun gesneden wordt. Maar alles is relatief hè.
Tot in een ander topic.
danique - Geplaatst op woensdag 14 september 2011 00:46Kozoroh

- Geplaatst op woensdag 14 september 2011 07:21rooszzjequote:
danique:In het geval van Lady Gaga moet de voorkeur toch gegeven worden aan wat dikkere plakjes. Bij té dunne, bijna doorzichtige plakjes is er in haar geval pas echt sprake van een vleeswarendrama...
Kijk dit vind ik dan weer wel een hele leuke reaktie
- Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 19:33engeltje_van

Ben het met jou eens!quote:daniquevs schreef op 06 september 2011 @ 13:10:
Stop ergernis in de supermarkt: wordt vegetarier.
Waar je je werkelijk aan zou moeten ergeren is aan de misstanden in de vleesverwerkende industrie. Niet om plakjes die een beetje te dun zijn, als je je daar aan ergert is het leven of inhoudsloos of je hebt teveel tijd of je bent onderdeel van de verwende westerse maatschappij.Boosheid is een misleiding van de geest (Boeddha) - Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 19:35engeltje_van
Sea the Truth.
Meat the TruthBoosheid is een misleiding van de geest (Boeddha) - Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 20:20gertine
over wat voor vleeswaren hebben jullie het, zie heel veel lege reacties??sol omnibus lucet - Geplaatst op vrijdag 14 oktober 2011 10:39engeltje_van

Die zijn weggehaald door de redactie van Libelle.....quote:gertine schreef op 13 oktober 2011 @ 20:20:
over wat voor vleeswaren hebben jullie het, zie heel veel lege reacties??Boosheid is een misleiding van de geest (Boeddha) - Geplaatst op donderdag 20 oktober 2011 16:04ellydev1hier geen last van bij de slager. vleeswaren gesneden zoals het hoort.
woon in een klein dorp dus de slager houdt graag zijn klanten - Geplaatst op dinsdag 03 januari 2012 13:28ienimieni
quote:miec schreef op 11 september 2011 @ 12:07:
Doe mij maar een ons goedkope worst voor de hond, maar niet te dun gesneden, want daar houdt mijn man niet van.
Dit onderwerp heeft 51 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 03-01-2012 13:28.
Vleeswarendrama