Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Libelle Café
  4. Bij mij op de thee, je kunt ook koffie krijgen

Dit onderwerp heeft 2639 reacties, en bestaat uit 106 pagina's. U bent momenteel op pagina 65 van 106.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 10:54.

Bij mij op de thee, je kunt ook koffie krijgen

Ga naar een onderdeel
  1. mamske1
    Afbeelding van mamske1

Haha gekke Door, ik smeer die pootjes gewoon in met vaseline omdat ze niet tegen de pekel kan haha. Ik noem het vaselineslofjes maar zijn geen echte slofjes joh. Maar ze bestaan wel, je haalt de natuur een beetje uit de hond met al die kleertjes en inpakken vind ik persoonlijk. Ik begin er niet aan. Ze kweekt zelf een flinke ondervacht die hun tegen de koude beschut. Die voetzooltjes vind ik wel zielig.

Ik denk de hele dag aan Cetje en aan hetgeen ze voelt. Dit is zo intens en ja, haar leventje staat volledig op zijn kop en wij gaan inderdaad dadelijk gewoon eten, raar en triest. er is inderdaad veel verdriet op de wereld. Maar nu sta ik alleen stil bij Cetje en haar zoon en overige familieleden, dat verdriet is intens groot. Ze zal het fijn vinden dat er zo wordt meegeleefd. Het is immers onbegrijpelijk zo'n jonge flinke man.

Voor de wereld ben je zomaar een persoon, maar voor een persoon kun je de hele wereld zijn!

2. squireltje
    Afbeelding van squireltje

Mijn condelances voor Cetje ,haar zoon en de familie.

Ik ben ik en niemand anders

3. Boekenwurm
    Afbeelding van Boekenwurm

Mamske; heb je mijn mailtje wel gehad?
    Ik nog niet van jou....

4. caribbe
    Afbeelding van caribbe

Het is inderdaad waar ons leven gaat " gewoon " door met de hele dag Cetje ingedachten, bij wat we ook doen.
    Vrijdag word onze vriend gecremeerd, was ook maar 57 jaar jong,want dat is het natuurlijk ook he?
    Toch ben ik maar naart de HA geweest wel een vervanger maar het ging even niet meer, heb voorhoofholte,kaak en luchtwegonsteking, heb even geen weerstand hij zei ook nog ook nog u heeft nog steeds breukjes in u ribben,(2 maanden geleden zijn er longfoto;s gemaakt) HE het is 2 jaar geleden dat ze gebroken zijn, heb er ook inderdaad nog wel last van.

Mamske heb je even gesproken vandaag, echt lieverd ik meen het ook een beetje op jezelf passen hoor.
    Morgen genietenvan Max, en ik van Liana ja onze lichtpuntjes.hele dikke knuffies.

Lieve Cetje en zoon hij brand.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/kaarsen/glaskaars.gif

Meisjes wens jullie allemaal een fijne avond slaap lekker liefs en dikke knuffies.

geniet van elke dag en voor morgen gezond weer op.

5. jippie_
    Afbeelding van jippie_

BW heeft gelijk,maar ik denk dat de wereld nu echt op zijn kop staat voor Cetje. Ze had al zoveel boosheid over alles. Ik hoop echt dat ze genoeg opvang heeft en er doorheen gaat komen. Gelukkig is ze ook altijd rustig en nuchter. Ik hoop dat ze ok veel steun heeft aan ons meeleven. Fijn dat er ook 2 to[icmeiden naar de begrafenis gaan.
    Wij leven hier op een paradijsje. We mogen alleen maar denken: waar zullen we vanavond gaan eten en wat....
    Oooh de accu is bijna leeg. dag lieve meiden! fijne dag!

6. cetje55
    Afbeelding van cetje55

och jullie zijn zo lief..............

had ik de liefde niet.....n51.13389 E6.00163 294*

7. lievejulia
    Afbeelding van lievejulia

cetje,dit is maar een klein gebaar ik hoop dat je veel kracht en steun kan vinden in je fam. en zoon. voor nu en de dagen die komen gaan.een dikke knuffel

8. sienna
    Afbeelding van sienna

Ach Cetje, het is ook allemaal zó heftig voor je. We kunnen helaas niet meer doen dan met je meeleven. Sterkte meis, ik denk heel veel aan je.

9. Boekenwurm

Mocht je dit lezen Cetje;
    Heel veel sterkte morgen.... en ook voor daarna..
    Een heel zwaar pad om te gaan voor jou...

Jippie; mijn opmerking over het leven dat voor ons gewoon doorgaat was geenszins bedoeld om luchtig te zijn.
    Maar .... mijn ervaring is , dat als er iets heel ergs gebeurt hier, dat iedereen daarna niet goed weet hoe je het topic voort kunt zetten zonder banaal te klinken..
    Dus vandaar mijn voorzetje...

10. gertine
    Afbeelding van gertine

cetje ik wens je voor morgen en de dagen daarna heel veel sterkte

sol omnibus lucet

11. caribbe
    Afbeelding van caribbe

Lieve Cetje heel veel sterkte voor jou en je zoon
    http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/kaarsen/animaatjes-kaarsen-28277.gif dikke knuffies.

Ben er even uit heb 39 koorts even zien morgen hoe de koorts is want ik heb een crematie slaap lekker allemaal liefs en knuffies.

12. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

CARIBBE
    Beterschap en als je koorts hebt binnen blijven.

CETJE
    Denk aan je.

liefs

13. hse
    Afbeelding van hse

In gedachten bij je Cetje.

Caribbe, beterschap.

gewoon liefs

14. jane
    Afbeelding van jane

Cetje ik denk aan je,veel sterkte.
    Caribbe beterschap.
    Mamske weer heerlijk genoten van Max en Carribbe van Liane.
    Heb niet alles gelezen ben nou net een beetje aan het opknappen van de griep.
    Fijne Vrijdag allemaal

15. Boekenwurm

In gedachten.....
    Bij Cetje en diegenen van het topic die er morgen heen gaan...

Caribbe; voor jou ook sterkte en beterschap.
    jane ook!

Boekenwurm wijzigde dit bericht op 10-02-2012 14:58 met 4%: datum fout

16. sienna
    Afbeelding van sienna

quote:
    Boekenwurm schreef op 09 februari 2012 @ 13:43:
    ...
    Jippie; mijn opmerking over het leven dat voor ons gewoon doorgaat was geenszins bedoeld om luchtig te zijn.
    Maar .... mijn ervaring is , dat als er iets heel ergs gebeurt hier, dat iedereen daarna niet goed weet hoe je het topic voort kunt zetten zonder banaal te klinken..
    Dus vandaar mijn voorzetje...
    Jouw ervaring deel ik, BW. Iedereen hier reageert momenteel met gepaste terughoudendheid en dat is goed. Na morgen zullen de postings wel weer langzaam aan op gang komen. Dat is in het verleden op andere topics ook zo gegaan.
    Intussen ben ik ook in mijn gedachten bij Cetje en degenen die er morgen heen gaan.

Caribbe en Jane, ik hoop dat jullie snel weer opknappen. Beterschap!

17. mamske1
    Afbeelding van mamske1

lieve meides allemaal, dit topic heeft vaak voor hete vuren gestaan, discussies en uiteenzettingen en veel verdriet, we delen dat samen. Goede tijden en slechte tijden. Wij gaan hier zeker door. Bij verdriet nemen we inderdaad even gepaste pauze voordat we doorgaan met onze dagelijkse verhalen. Maar stoppen doen we geenzins. Soms gebeurt er iets dat er behoorlijk inhakt, zoals nu, ik heb erg geen begrip of woorden voor, laat staan wat Cetje en haar zoon moeten voelen. Voor die mensen moet dit een droom zijn waar ze snel uit willen wakker worden om te bemerken dat het echt is. Dit is net als mijn ma heel erg dichtbij omdat ik veel om die mensen geef. Het is toch allemaal niet eerlijk he? Aan Cetje denk ik heel veel en brandt kaarsjes. Hopelijk gaat het een beetje met haar maar daar twijfel ik over.

Mijn bloeddruk is wat aan de hoge kant, hoe kan het?!! Maar ik heb wat veel brufen geslikt naast mijn morfine en dat was foute boel, mag nu geen pijnstillers meer nemen, de bui gaat wel weer een keer over maar poeh poeh, papske moet er hard aan trekken.
    Gelukkig gaan ze het volgende bloeddruktabletjes nog niet zo snel vervangen als gepland. De ritmestoring is wel stukken minder en daarmee heb ik ook veel minder last van die paniekaanvallen. Ik ga niet meer naar de psych van de pijnpoli. Daar was ik niet aan toe. Ik had het aan papske en kindlief beloofd maar dan ga ik mezelf echt voorbij. Gaat het fout met die rug, dan is er voor tijd genoeg en daar sta ik volmondig achter.

Jane, sterkte en beterschap.

Caribbetje, hoe is het gegaan vandaag. Liefs en ik hoop dat de kuur snel aanslaat bij je. Dit is 10x niks joh.

Ja, morgen zijn we in gedachten zeker allemaal bij Cetje en haar zoon en andere familieleden. Er zijn geen troostende woorden, daarvoor is dit te onbegrijpelijk. Dat heeft tijd nodig. En dan zijn we er hier allemaal voor Cetje.

Liefs en een heel fijn weekend.
    Lieve groetjes voor allemaal.

Voor de wereld ben je zomaar een persoon, maar voor een persoon kun je de hele wereld zijn!

18. caribbe
    Afbeelding van caribbe

Lieve Cetje en zoon,

http://www.animaatjes.nl/glitter-plaatjes/k/kaarsen/animaatjes-kaarsen-41907.gif voor jullie brand deze kaars morgen en ingedachten ben ik bij jullie wens jullie en de familie heel veel sterkte dikke knuf.

Ben wel naar de crematie geweest had nog wel koorts,maar kon gewoon niet thuis blijven, ga ook weer fijn mijn bedje in nu wens jullie allemaal een fijn weekend alvast dikke knuffies.

19. zwaluw
    Afbeelding van zwaluw

"morgen zijn we in gedachten zeker allemaal bij Cetje en haar zoon en andere familieleden. Er zijn geen troostende woorden, daarvoor is dit te onbegrijpelijk. Dat heeft tijd nodig. En dan zijn we er hier allemaal voor Cetje."
    Zo is het Mamske.
    Cetje:
    http://www.krabbelme.nl/krabbels/Sterkte/sterkte1.gif

zwaluw wijzigde dit bericht op 10-02-2012 21:02 met 1%

20. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

CETJE
    Ben in gedachten bij jou en je familie.

Liefs

21. jane
    Afbeelding van jane

Mij gedachten zijn bij Cetje en fam.

22. mamske1
    Afbeelding van mamske1

Wat een warm en liefdevol afscheid van een warme en liefdevolle man.
    Onze Cetje, die zo dapper en vol liefde, warmte en met verdriet over haar leven met haar husby sprak. Een eer om daarbij te mogen zijn.

Voor jullie allemaal de lieve groetjes van Cetje.

23. doortjedartel
    Afbeelding van doortjedartel

Mooi gezegd ik sluit me daar bij aan. Was was ze dapper!

als je nu niet ophoud met mekkeren zet ik je in de wei

24. sienna
    Afbeelding van sienna

Bedankt, lieve Mamske en Doortje, dat jullie er waren en ook voor de lieve groetjes van Cetje.

25. hse
    Afbeelding van hse

Ik vind het ook fijn om te lezen dat Mamske en Doortje erbij waren.

gewoon liefs

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x