- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 2639 reacties, en bestaat uit 106 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 106.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 10:54.
Bij mij op de thee, je kunt ook koffie krijgen
- Geplaatst op donderdag 01 september 2011 07:33mamske1
Ik hoop dat sommige dames waarmee ik hier een fijne vriendschap heb opgebouwd op dit topic gezellig kunnen verder gaan daar waar het vorige topic is gestopt. Veel schrijfplezier allemaal samen. Ergens voeg ik me graag weer toe. Liefs van mijVoor de wereld ben je zomaar een persoon, maar voor een persoon kun je de hele wereld zijn! - Geplaatst op donderdag 01 september 2011 07:39cetje55
Ik ben er.
GOEDE MORGEN!had ik de liefde niet.....n51.13389 E6.00163 294* - Geplaatst op donderdag 01 september 2011 07:43mamske1
Hoi lieverd, ik ben heeeeeel erg in tranen, moet stoppen nu want ik moet zo de auto in. Pfffffffff. Ik hoop dat we hier ondanks dat het nu even verdrietig is heel erg fijn zullen hebben samen. Dikke knuffel voor jou.Voor de wereld ben je zomaar een persoon, maar voor een persoon kun je de hele wereld zijn! - Geplaatst op donderdag 01 september 2011 07:46mamske1
Maar we gaan het hier helemaal nergens meer over hebben, we gaan hier alleen maar plezier maken en elkaar steunen bij klein en groot verdriet en alle leuke momenten in ons leven horen daar ook bij.Voor de wereld ben je zomaar een persoon, maar voor een persoon kun je de hele wereld zijn! - Geplaatst op donderdag 01 september 2011 07:54cetje55
Zo is het. Sterkte.had ik de liefde niet.....n51.13389 E6.00163 294* - Geplaatst op donderdag 01 september 2011 08:52pandoosje2
mamske en jippie.. loslaten... gefeliciteerd met dit nieuwe topic, ook al is het op een nare manier ontstaan. zo zie je wel wie het goed met je meent, met elkaar meent..
geniet van het kleine mannetje en heb een fijne dag. ondanks alles!!
xx - Geplaatst op donderdag 01 september 2011 08:54pandoosje2
oja,jullie weten natuurlijk niet wie ik ben met mijn nieuwe naam.. maar dat was nodig omdat ik ooit een ban heb gekregen en omdat ik niet wil dat mijn postings herkend worden. ennuh tsja.. stuur me maar een inbox als je niet weet wie ik ben, en dat toch wel wil weten, dan zal ik mijn echte naam of vorige nickname even doorgeven.. ;-) ik ben in ieder geval hyves en facebook vriendin van caribbe, mamske en jippie... - Geplaatst op donderdag 01 september 2011 09:01rommeldam
MAMSKE
Ik ken je pas van het topic reumatische aandoeningen maar wil je hier veel plezier wensen. - Geplaatst op donderdag 01 september 2011 11:32caribbe
Mamske ik ben er hoor,je weet dat je mij niet kwijtraakt, je bent me veel te dierbaar geworden in al die jaren dat we elkaar schrijven spreken en zien,net zoals Jippie die ik ook in het echie zie, Hse, Doortje, Cetje, Jane, en Veronica.zijn me ook dierbaar geworden alleen zie ik die niet zovaak wonen een beetje te ver weg,maar gelukkig houden 1 per jaar een meeting en dan zien we elkaar en kunnen we elkaar knuffelen in het echie.
Ja pandoosje 2 we kennen elkaar van hyves he?
Vind het heel erg leuk dat je er weer bij bent op het nieuwe topic.
Jippie komt ook als ze weer terug is van vakantie hoop dat ze heel veel plezier heeft mat haar husby ook die hebben een heel zwaar jaar achter de rug.
Lieverds we gaan hier met z'n allen weer veel plezier maken en elkaar steunen als we het nodig hebben.
Mamske vandaag fijn genieten van het mannetje hoor en je niet in je vingers laten bijten
geef hem maar een boterham met banaan vind hij denk ik toch lekkerder dan je vingers.
Ben net bessie bij de dierenarts geweest haar oren zijn steeds niet goed dus weer een ander zalfje meegekregen.
Fijne dag voor jullie allemaal liefs en dikke knuffies.
caribbe wijzigde dit bericht op 01-09-2011 15:46 met 0%geniet van elke dag en voor morgen gezond weer op. - Geplaatst op donderdag 01 september 2011 11:45gertine
gefeliciteerd met dit nieuwe topic
ik ga net als jippie er even een tijdje tussen uit, niet zolang als zij maar toch, daarna kan ik weer verder lezen enne meiden sterkte hè zal vast wel goedkomensol omnibus lucet - Geplaatst op donderdag 01 september 2011 13:23doortjedartel

Gefeliciteerd!
Allereerst doe maar bakkie leut met een klein schepke honing er in, mjammie!
Zo en nu kan er weer verder gefiept worden!
Hum Pandoosje een ban............gaan we (ik zeg WE) er op vooruit als jij je hier komt aansluiten??? Tja........moeten we (ik zeg WE) dan maar effe hier in de groep gaan gooien.
Grapjuh.............
Schrijf maar mee hoor, gezellie!!! Zal hendig goe komen.
Ben er niet zo heel erg vaak meer. Af en toe kom ik binnen floeperen. Neem me niet kwalijk.
Werk veertig uur daarnaast nog een opleiding en vier gezellige pubers.
Komt allemaal goed maar het is veel heel veel. Ik mag/moet nog tot juni en dan hoop ik verzorgende IG te zijn.
Vanmorgen in een brabants durpke een dienst gedraaid. Dame in kwestie had oedeem en moest gezwachteld worden aan een been andere wondverzorging. Ik schrok me het apezuur. Ze had me toch een stel lelijke wonden, tjonge jonge
. Ben ik volop bezig (me helemaal in het zweet gewerkt) komt verpleegkundige dienst binnen!!!! Ikke....o dat wist ik niet (stond niet goed in zorgdossier aangegeven). Ze heeft mijn werk gecontroleerd en ik was keurig bezig met spoelen van wond. Ze complimenteerde mij!!!
Het zal nog wel een staartje krijgen
Denk dat ik maar doorga voor verpleegkundige
Aankomend blok duurt tot half febr. gaat voornamelijk over kraamzorg. Veel werk want we moeten een groot verslag gaan schrijven.
Na febr. komt het ergste de profilering
Heb er echt geen zin in maar wat mot dat mot. Ik wil het in iedergeval gaan doen over incontinentie materiaal. Zijn er dames hier die ervaring hebben
Mamske.......hoe was het afgelopen met die echo die je moest laten maken???
O Caribbe en de oren zijn zo gevoelig!!! Niet in frunnikken hoor.
Staan deze honden er niet om bekend dat ze vaker iets met de oren hebben of heb ik het mis?
Die twee van mij hadden de vorige week allebei een blaasontsteking
Zielig is dat. Nu is dat ook weer weg.
Goedemiddag Cetje!
Zo zat gefiept.
Morgen heel de dag werken. Zaterdag vriendin 25 jaar getrouwd en zondag feest van kriebeltjes mam (75jaar). Het is een verassingsfeest. Ieksssssssssssssss wil haar snoet weleens zien!
Eigenlijk geen tijd voor al deze flauwekul ik heb toch maar besloten om van dit weekend te gaan genieten.
Kom de volgende week wel weer efkes binnen vallen.
doortjedartel wijzigde dit bericht op 01-09-2011 13:25 met 3%als je nu niet ophoud met mekkeren zet ik je in de wei - Geplaatst op donderdag 01 september 2011 14:05veronicaFijn, een nieuwe start! Ben aan t werk, maar kom ff snel een bakkie meedoen! Voor mij graag koffie of cappucino, ik trakteer op gebak!
Liefs van mij! - Geplaatst op donderdag 01 september 2011 15:21mamske1
He, wat geweldig en wat al veel gezichten hier, oude en nieuwe ennuh..........dat oude en nieuwe tussen aanhalingsstekens lezen aub.
Ben erg moe, maar ik zal omdat iedereen oprecht zo heeft meegeleefd binnenkort in elk geval even verslag doen van alle uitslagen, reumatoloog en de oogarts. Die laatste was grote puinhoop met blijvende beschadigingen. Ik wens iedereen oprecht hier heel erg veel lees- en schrijfplezier, kopje koffie en lekker bekske slootwater zoals papske altijd zegt haha. Liefs voor jullie allemaalVoor de wereld ben je zomaar een persoon, maar voor een persoon kun je de hele wereld zijn! - Geplaatst op donderdag 01 september 2011 15:39Boekenwurm
Mamske
CARPE DIEM. - Geplaatst op donderdag 01 september 2011 16:17lievejulia
mamske,goed gedaan heel veel plezier met jullie topic
- Geplaatst op donderdag 01 september 2011 16:51pootje
Mag ik me ook weer melden na al die jaren???Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 01 september 2011 17:05doortjedartel
iekssssssssssssssssssssssssss pootje waar heb jij al die tijd gezeten meid???
Das gezellie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!als je nu niet ophoud met mekkeren zet ik je in de wei - Geplaatst op donderdag 01 september 2011 18:00hse
Ik ben er ook.
Met taart....want die mis ik bij de titel.
gewoon liefs - Geplaatst op donderdag 01 september 2011 18:34pootje
ja Door ik ben er ook weer!
Ik ben inmiddels werkzaam als postbode bij de postnl. Masseer nog steeds. En ga verder gewoon mijn gangetje. Ik ben overigens geen dagelijkse schrijver. Ik kom wanneer ik zin en tijd heb.
Ik heb van Mamske al begrepen wie Pandoosje is. Fijn om je hier weer tegen te komen! Ons oude topic is in die jaren verwaterd.
Doe mij maar een koffie verkeerd voor nu!!! Laterz!!Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 01 september 2011 19:49hse
quote:veronica schreef op 01 september 2011 @ 14:05:
Fijn, een nieuwe start! Ben aan t werk, maar kom ff snel een bakkie meedoen! Voor mij graag koffie of cappucino, ik trakteer op gebak!
Liefs van mij!
Tja, ik had eerst gereageerd voordat ik alles goed ging doorlezen.
Jij hebt het gezegd maar ik heb de taart (die nu nog in de vriezer staat) geplaatst.
Ik wacht dus ook nog heel braaf op het gebak van Veronica.
O ja, ik heb volgens mij nog nooit zo veel gemekker van Doortje op één dag mee gemaakt.hse wijzigde dit bericht op 01-09-2011 19:52 met 8%gewoon liefs - Geplaatst op donderdag 01 september 2011 20:01jane
Lieve allemaal.
Ik ben ook van de partij en ga weer gezellig verder met jullie.
Cappacino graag zonder suiker.
Vandaag hele dag gepoest morgen ook.Fijne avond allemaal.
Pandoosje je hebt een inbox van me
- Geplaatst op donderdag 01 september 2011 20:14doortjedartel
ja maar Lampie!
......................ben zo blij dat Mamske een topic geopend heeft. Dacht zo.......als ik nu veel begin te mekkeren heb je vast en zeker ook wel wat koeien die terug loeienals je nu niet ophoud met mekkeren zet ik je in de wei - Geplaatst op donderdag 01 september 2011 20:16pootje
Ons Door is goed bezig!!! Topic moet gevuld worden
Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 01 september 2011 20:37doortjedartel
ik heb ons Pandoosje ontmaskerd!!!! Ieksssssssssssss echt heel leuk. Nu Gerrie nog!als je nu niet ophoud met mekkeren zet ik je in de wei - Geplaatst op donderdag 01 september 2011 20:44cetje55
Gaat helemaal goed komen.Welkom Pootje!
Allemaal welkom.Gek,het voelt als een opluchting.had ik de liefde niet.....n51.13389 E6.00163 294*
Dit onderwerp heeft 2639 reacties, en bestaat uit 106 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 106.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 10:54.
Bij mij op de thee, je kunt ook koffie krijgen