Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Relatie & Opvoeding
  4. Ik ben de minnares

Dit onderwerp heeft 63 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 24-12-2011 14:27.

Ik ben de minnares

Ga naar een onderdeel
  1. Vrouw50
    Afbeelding van Vrouw50

Denk je dat echt? Dat iemand na tien jaar de funktie te hebben vervuld van "bijzit", alles nog ervaart als leuk, lekker en spannend?
    Lana, je begrijpt het verkeerd. Ik heb het niet over de vrouw, maar overde man die steeds de spanning van het verbodene opzoekt!

Zeker weten dat een goed onderhouden (huwelijks) relatie heel wat meer sprankelt, dan een "wachten tot hij eindelijk tijd voor me heeft" relatie.
    Dan had ze er maar niet aan moeten beginnen.Als je aan zo iets begint weet je wat de consequenties daar van zijn.
    Ik ken iemand die een minnares heeft.Daar is hij vaak in het weekend en tegen zijn vrouw zegt hij dat hij moet overwerken. Gaat er nooit eens een belletje rinkelen bij zijn vrouw dat hij wel erg vaak moet 'overwerken' in het weekend? Hij gaat zelfs met haar op vakantie en vertelt thuis dat hij voor zijn werk weg moet.

Ben je er dan trots op als minnares wat je doet?

Ik wil in een relatie number one zijn. Precies, het is alles of niets.

2. Rellebel
    Afbeelding van Rellebel

Ik wil in mijn relatie geen nummer zijn.

De een zijn dood is een ander zijn brood.

3. lana
    Afbeelding van lana

quote:
    Rellebel schreef op 27 augustus 2011 @ 09:50:
    Ik wil in mijn relatie geen nummer zijn.
    Ik wel hoor. Ik geniet er al 35 jaar van. Heerlijk.

4. lana
    Afbeelding van lana

quote:
    Vrouw50 schreef op 26 augustus 2011 @ 22:48:
    Denk je dat echt? Dat iemand na tien jaar de funktie te hebben vervuld van "bijzit", alles nog ervaart als leuk, lekker en spannend?
    Lana, je begrijpt het verkeerd. Ik heb het niet over de vrouw, maar overde man die steeds de spanning van het verbodene opzoekt!

Maar in feite geldt dat ook voor de man. Hij heeft bij twee vrouwen "verplichtingen" of in feite heeft hij twee huwelijken die om onderhoud vragen. Tenminste als hij alles "leuk, lekker en spannend" wil houden.
    Gedoe, gedoe....

5. Tinkelbel
    Afbeelding van Tinkelbel

Wat ik me afvraag, hoe is het mogelijk dat een man al 10 jaar lang een minnares heeft, zonder dat zijn vrouw het door heeft ? of het moet al zijn dat de minnares steeds genoegen neemt met 2 uurtjes op een avond ofzo ! ????? het traditionele overwerk !!!!!!

Het zijn de kleine dingen die het doen !!!

6. Anky
    Afbeelding van Anky

Ach misschien weet zijn vrouw het allang en vindt ze het best. Effe lekker zelf wat doen, of misschien heeft ze ook wel een minnaar en gaat ze daar naartoe als manlief met zijn minnares aan het wippen is.
    :tong:

7. gabriella maria
    Afbeelding van gabriella maria

quote:
    sexyjane schreef op 22 augustus 2011 @ 18:58:
    Al die reacties hier! Ik geef je hierbij mijn verhaal, mischien heb je daar meer aan. Ik heb 7 jaar een relatie gehad met een getrouwde man.Hij had al meer dan 20 jaar een slechte relatie met zijn echtgenote. Om een lang verhaal kort te maken: hij koos voor mij en scheidde van zijn vrouw. We zijn nu 4 jaar samen en ik heb in ieder geval één grote fan: zijn ex-vrouw. Zij kreeg de kans om weer gelukkig te worden, binnen 3 maanden had ze een andere écht leuke vent. Zij is mij godsdankbaar en ik zit met de gebakken peren. Hij is helemaal niet zo leuk meer als in onze verboden periode, integendeel zelfs! Kon ik maar terug in de tijd, dan wist ik het wel.

hahhahahahhahahhahahahahahhahahahahhhahaahha
    sorry ik kon ff niet meer ophouden van het lachen :duim:
    rot voor jou,, maar ik vind het een schitterende eye opener,

MOED IS DAT ZACHTE STEMMETJE,, DAT ZEGT EIND VAN DE DAG,, IK PROBEER HET MORGEN NOG EENS.

8. lana
    Afbeelding van lana

quote:
    gabriella maria schreef op 31 augustus 2011 @ 23:56:
    [...]

hahhahahahhahahhahahahahahhahahahahhhahaahha
    sorry ik kon ff niet meer ophouden van het lachen :duim:
    rot voor jou,, maar ik vind het een schitterende eye opener,

Dat is het inderdaad!
    Wat ik dan weer niet begrijp is, dat de eerste echtgenote 20!! jaar met een vervelende vent blijft zitten ( en door een andere vrouw wordt "bevrijdt") en echtgenote twee ( sexyjane) alweer vier jaar met een hork zit opgescheept.
    Wat makeert die vrouwen?

9. alice2003
    Afbeelding van alice2003

[quotDat is het inderdaad!
    Wat ik dan weer niet begrijp is, dat de eerste echtgenote 20!! jaar met een vervelende vent blijft zitten ( en door een andere vrouw wordt "bevrijdt") en echtgenote twee ( sexyjane) alweer vier jaar met een hork zit opgescheept.
    Wat makeert die vrouwen?[/quote]

Ja, hele goede vraag, maar ik denk dat je die vraag aan heeeeeel veeeeel vrouwen kan stellen....Het antwoord is iets in de trend van: berusting; weggaan is nooit makkelijk.

10. yukio
    Afbeelding van yukio

Ja waar is de TO?
    Maar ik zal mijn mening toch even geven...'hij heeft een goed huwlijk..' kijk daar wringt de schoen.
    Ik snap dit niet. hij kan geen 'goed huwlijk' hebben als hij er een ander op na houd. Wat is er goed aan zijn huwlijk? in mijn inziens is dit huwlijk volgens hem goed omdat hij kan doen en laten wat hij wilt, zoals er een minares op nahouden, al 10 jaar!!!!!

Hij heeft een vrouw die in haar onschuld waarschijnlijk alles voor hem doet, koken, schoon maken, boodschappen doen, voor de kinderen zorgen, seks als hij zin heeft...enz enz enz...natuurlijk blijft hij bij haar en snoept ondertussen lekker van het aanbod dat gewoon altijd op hem wacht.
    Grrrr...je bent zelf slachtoffer en je maakt zijn vrouw slachtoffer..hij is de baas en vind dat natuurlijk fantastisch..en jij leeft in een fantasie wereld..altijd maar hopend dat hij voor jou kiest...dat doet hij never en nooit.

En als je gaat dreigen dat je de affaire eindigt als hij niet voor jou kiest mag je drie keer raden wat hij zal doen..hij zal je laten vallen als een baksteen en naar iemand op zoek gaan die niets van hem vergt...alleen dan de paar uurtjes die hij haar geeft...bah bah bah...houd toch eens op met je zelf medelijden, want dat is het toch?
    Doe die man zijn vrouw een plezier en kap ermee....

Leentje leerde Lotje lopen

11. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

quote:
    yukio schreef op 03 september 2011 @ 11:08:

Hij heeft een vrouw die in haar onschuld waarschijnlijk alles voor hem doet, koken, schoon maken, boodschappen doen, voor de kinderen zorgen, seks als hij zin heeft...enz enz enz.......

Waarom linkt veel mensen aan...
    Een goede vrouw > koken schoonmaken boodschappen ?
    Waarom geen zelfstandige vrouw, ijzersterk, directrice
    van een software bedrijf ?

.. On topic:
    Wat is een goed huwelijk dan ?
    Na 20 jaar , kan je krampachtig bij dezelfde man/ vrouw blijven
    met een grimas op je gezicht ... of je kan af en toe
    buiten snoepen en ' gezellig ' maken voor jezelf.

Ik vind, iedereen moet het zelf weten betreft zijn / haar eigen geluk.
    Zolang er geen slachtoffers vallen, ze kunnen al 10 jaar geheim houden, nou gewoon door gaan dan als je tevreden bent.

To zal toch wel weten waar ze mee bezig is?

Love
    J

12. Rellebel
    Afbeelding van Rellebel

Inderdaad, Onlymyself kan beter zo door blijven gaan.
    Het zal niet voor niets zijn dat hij (de laatste tien jaar) een goed huwelijk heeft.
    En zij een vrij leven, met een minnaar waar zij alleen de lusten mee beleeft, en niet de lasten.
    Er zijn genoeg vrouwen die daarvoor kiezen, voornamelijk onafhankelijke en zelfstandige vrouwen.
    Een getrouwde man is dan wat veiliger, die zal je niet zo gauw gaan claimen.

De een zijn dood is een ander zijn brood.

13. lana
    Afbeelding van lana

quote:
    Rellebel schreef op 03 september 2011 @ 23:15:
    Inderdaad, Onlymyself kan beter zo door blijven gaan.

Er zijn genoeg vrouwen die daarvoor kiezen, voornamelijk onafhankelijke en zelfstandige vrouwen.

Als je haar het advies geeft ( of de tip) dat de TO beter zo door kan gaan, kan dat alleen maar betekenen dat je zelf ruime ervaring het in het "2de keus" zijn en alle voordelen die dat met zich meebrengt.
    Zij vraagt aan ons "tips" omdat het niemands keus is ( dus ook niet haar keus) om 2de keus te zijn.
    Ze klinkt niet erg "onafhankelijk", ze wil dan ook tips om haar situatie te veranderen.
    En tot haar schrik, heeft deze "zelfstandige" vrouw die gekregen en kruipt vervolgens onder de tegels.

14. clineke
    Afbeelding van clineke

Tips? Je kan je beter de adem besparen want een minnares heeft haar keuze gemaakt gebaseerd op de gedachte dat haar situatie "echt anders en heel bijzonder" is en de nelis waar ze een "relatie" mee heeft laat haar natuurlijk in die waan. Zijn vrouw begrijpt hem niet :knipoog2: of hij heeft "een goed huwelijk en wil vrouw en kinderen niet kwetsen." Alleen persoonlijke ervaring en de daarbij horende builen, meestal na verlies van een aantal jaren van haar leven, laten haar uiteindelijk zien dat haar positie dezelfde is als allen die haar zijn voorgegaan en die na haar zullen komen. TO is nog niet zo ver. Zolang er vraag naar is zullen er minnaressen zijn.

Natuurlijk is er ook het type waar Rellebel op duidt: De onafhankelijke vrouw die alleen af en toe gezelschap en sex maar geen vaste relatie of huwelijk wil. Tja...

clineke wijzigde dit bericht op 04-09-2011 15:45 met 16%
    "To love a person is to learn the song that is in their heart, and to sing it to them when they have forgotten." - Anonymous

15. lakota
    Afbeelding van lakota

To heeft dus al weer tijden niet gereageerd.Misschien denkt ze dat dat niet hoeft en leest alleen alle reacties.Om eerste viool te blijven, moet je heel hard werken en oefenen.nee ook de eerste viool is niet altijd perfect, ik heb het nergens over perfect zijn.Alleen dat je wel veel in je mars moet hebben,om eerste viool te kunnen zijn.
    TO,heeft al 10 jaar geen moeite met tweede zijn.het kost vast veel minder inspanning dan eerste zijn.En mijnheer laat het heerlijk tegen zich aanleunen.Die geniet van het spel van twee violen.Mooi toch!
    Perfect is niemand.

16. Anky
    Afbeelding van Anky

TO heeft nog geen één keer gereageerd, ik denk dat ze niet bestaat en er alleen maar weer een afgezaagd onderwerp is gekozen door Libelle herself.

17. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Maak het nou uit of only wel reageert of niet..
    Ik vind het wel leerzaam, helemaal niets afgezaagd aan.

18. Anky
    Afbeelding van Anky

quote:
    Jussttina schreef op 04 september 2011 @ 22:42:
    Maak het nou uit of only wel reageert of niet..
    Ik vind het wel leerzaam, helemaal niets afgezaagd aan.

Het lijkt me dat als iemand een vraag stelt en er antwoorden op komen het wel zo beleefd is om even te reageren.
    Positief of negatief.
    Wat dat afgezaagde betreft, er zijn al zoveel keer minnaressen langs gekomen dat je van te voren al kan weten welke reacties en van wie er zullen komen.

19. usa58
    Afbeelding van usa58

Draai er een punt aan en ga je eigen leven leiden.

20. Goo
    Afbeelding van Goo

1 ding: hij heeft het goed voor elkaar. Hij eet van 2 walletjes en heeft het waarschijnlijk prima naar zijn zin.
    Nu jij nog.....

21. Remoh
    Afbeelding van Remoh

Tja een bekend thema, ik ben ook iemand die altijd gezegd heeft, dat gebeurt mij nooit! Maar helaas heb ik dus nu toch een relatie met een gebonden man, ben zelf ook gebonden. Wil de situatie niet goedpraten, maar de relatie heeft mij wel een stuk sterker en gelukkiger gemaakt. Ik ben me bewust geworden dat ik echt wat miste in mijn huwelijk (en wat ik miste), waardoor ik steeds ontevredener werd. Hij zal zijn vriendin ook niet verlaten, ik denk ook niet dat dat tussen ons goed zal gaan, omdat hij het tegenovergestelde is van mijn man en ik denk dat ik als ik met hem zou leven, een deel vvan mijn man zal missen. Eigenlijk misbruiken we elkaar!!! en dat vond ik na enkele maanden niet echt goed voelen. Ik ben vervolgens met mijn man naar een paartherapeut gegaan en inmiddels zijn we hard aan het werk. Of het weer wat wordt tussen ons??

22. missmarple
    Afbeelding van missmarple

quote:
    Remoh schreef op 15 oktober 2011 @ 00:20:
    Tja een bekend thema, ik ben ook iemand die altijd gezegd heeft, dat gebeurt mij nooit! Maar helaas heb ik dus nu toch een relatie met een gebonden man, ben zelf ook gebonden. Wil de situatie niet goedpraten, maar de relatie heeft mij wel een stuk sterker en gelukkiger gemaakt. Ik ben me bewust geworden dat ik echt wat miste in mijn huwelijk (en wat ik miste), waardoor ik steeds ontevredener werd. Hij zal zijn vriendin ook niet verlaten, ik denk ook niet dat dat tussen ons goed zal gaan, omdat hij het tegenovergestelde is van mijn man en ik denk dat ik als ik met hem zou leven, een deel vvan mijn man zal missen. Eigenlijk misbruiken we elkaar!!! en dat vond ik na enkele maanden niet echt goed voelen. Ik ben vervolgens met mijn man naar een paartherapeut gegaan en inmiddels zijn we hard aan het werk. Of het weer wat wordt tussen ons??
    Ik vind dit tegenstrijdig klinken. Je relatie-met-de-minnaar heeft je een stuk gelukkiger gemaakt, maar het gevoel dat jullie mekaar (je man en jij, of je minnaar en jij) misbruiken voelde niet goed. En dit gevoel heeft er blijkbaar voor gezorgd dat jullie nu hard aan het werk zijn gegaan bij een paartherapeute.

Als je iets mist in je huwelijk dat jou ontevreden maakt ....waarom er niet mee kappen en voor een waardige relatie gaan? Je zit nu met je echtgenoot in paartherapie, omdat het met jou minnaar op den duur niet zou klikken. Was je anders ook in paar therapie gegaan? Nu je weet dat je minnaar de ware niet is ga je stappen ondernemen om aan je huwelijk te werken. Rare volgorde.

23. Remoh
    Afbeelding van Remoh

Soms is het leven behoorlijk tegenstrijdig, ik denk zelf dus dat iemand in een minaar dat zoekt wat er gemist wordt, eigenlijk zou je dan op zoek moeten gaan naar iemand die een mix is tussen partner en minaar, is ook een beetje vreemd. Of niet? zoiets kan ik in ieder geval niet zo rationeel.
    Zomaar ophouden met mijn man wil ik niet, omdat we twee kinderen hebben en ik hem wel een goede vader vind. Mijn vriendinnen vinden wel dat de paarth. weggegooide moeite is, en die zien mij eerder met mijn minaar. :? Tja ik geef je gelijk behoorlijk tegentrijdig allemaal

24. missmarple
    Afbeelding van missmarple

waardeloze vriendinnen heb je dan...

25. Anky
    Afbeelding van Anky

Met een minnaar is het allemaal nog spannend denk ik. Zeker als het eigenlijk niet kan. Maar als je eenmaal met je minnaar gaat samenleven is de spanning er naar mijn idee ook weer snel af. Dan kom je weer in een tredmolen terecht en wat doe je dan?
    Weer een andere minnaar nemen???

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x