- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 63 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 24-12-2011 14:27.
Ik ben de minnares
- Geplaatst op zaterdag 03 september 2011 23:15RellebelInderdaad, Onlymyself kan beter zo door blijven gaan.
Het zal niet voor niets zijn dat hij (de laatste tien jaar) een goed huwelijk heeft.
En zij een vrij leven, met een minnaar waar zij alleen de lusten mee beleeft, en niet de lasten.
Er zijn genoeg vrouwen die daarvoor kiezen, voornamelijk onafhankelijke en zelfstandige vrouwen.
Een getrouwde man is dan wat veiliger, die zal je niet zo gauw gaan claimen.De een zijn dood is een ander zijn brood. - Geplaatst op zondag 04 september 2011 15:07lana
quote:Rellebel schreef op 03 september 2011 @ 23:15:
Inderdaad, Onlymyself kan beter zo door blijven gaan.
Er zijn genoeg vrouwen die daarvoor kiezen, voornamelijk onafhankelijke en zelfstandige vrouwen.
Als je haar het advies geeft ( of de tip) dat de TO beter zo door kan gaan, kan dat alleen maar betekenen dat je zelf ruime ervaring het in het "2de keus" zijn en alle voordelen die dat met zich meebrengt.
Zij vraagt aan ons "tips" omdat het niemands keus is ( dus ook niet haar keus) om 2de keus te zijn.
Ze klinkt niet erg "onafhankelijk", ze wil dan ook tips om haar situatie te veranderen.
En tot haar schrik, heeft deze "zelfstandige" vrouw die gekregen en kruipt vervolgens onder de tegels. - Geplaatst op zondag 04 september 2011 15:40clineke
Tips? Je kan je beter de adem besparen want een minnares heeft haar keuze gemaakt gebaseerd op de gedachte dat haar situatie "echt anders en heel bijzonder" is en de nelis waar ze een "relatie" mee heeft laat haar natuurlijk in die waan. Zijn vrouw begrijpt hem niet
of hij heeft "een goed huwelijk en wil vrouw en kinderen niet kwetsen." Alleen persoonlijke ervaring en de daarbij horende builen, meestal na verlies van een aantal jaren van haar leven, laten haar uiteindelijk zien dat haar positie dezelfde is als allen die haar zijn voorgegaan en die na haar zullen komen. TO is nog niet zo ver. Zolang er vraag naar is zullen er minnaressen zijn.
Natuurlijk is er ook het type waar Rellebel op duidt: De onafhankelijke vrouw die alleen af en toe gezelschap en sex maar geen vaste relatie of huwelijk wil. Tja...clineke wijzigde dit bericht op 04-09-2011 15:45 met 16%"To love a person is to learn the song that is in their heart, and to sing it to them when they have forgotten." - Anonymous - Geplaatst op zondag 04 september 2011 17:20lakota
To heeft dus al weer tijden niet gereageerd.Misschien denkt ze dat dat niet hoeft en leest alleen alle reacties.Om eerste viool te blijven, moet je heel hard werken en oefenen.nee ook de eerste viool is niet altijd perfect, ik heb het nergens over perfect zijn.Alleen dat je wel veel in je mars moet hebben,om eerste viool te kunnen zijn.
TO,heeft al 10 jaar geen moeite met tweede zijn.het kost vast veel minder inspanning dan eerste zijn.En mijnheer laat het heerlijk tegen zich aanleunen.Die geniet van het spel van twee violen.Mooi toch!
Perfect is niemand. - Geplaatst op zondag 04 september 2011 21:24Anky
TO heeft nog geen één keer gereageerd, ik denk dat ze niet bestaat en er alleen maar weer een afgezaagd onderwerp is gekozen door Libelle herself. - Geplaatst op zondag 04 september 2011 22:42Jussttina
Maak het nou uit of only wel reageert of niet..
Ik vind het wel leerzaam, helemaal niets afgezaagd aan. - Geplaatst op maandag 05 september 2011 09:30Anky
quote:Jussttina schreef op 04 september 2011 @ 22:42:
Maak het nou uit of only wel reageert of niet..
Ik vind het wel leerzaam, helemaal niets afgezaagd aan.
Het lijkt me dat als iemand een vraag stelt en er antwoorden op komen het wel zo beleefd is om even te reageren.
Positief of negatief.
Wat dat afgezaagde betreft, er zijn al zoveel keer minnaressen langs gekomen dat je van te voren al kan weten welke reacties en van wie er zullen komen. - Geplaatst op dinsdag 11 oktober 2011 15:31usa58Draai er een punt aan en ga je eigen leven leiden.
- Geplaatst op dinsdag 11 oktober 2011 16:10Goo1 ding: hij heeft het goed voor elkaar. Hij eet van 2 walletjes en heeft het waarschijnlijk prima naar zijn zin.
Nu jij nog..... - Geplaatst op zaterdag 15 oktober 2011 00:20Remoh
Tja een bekend thema, ik ben ook iemand die altijd gezegd heeft, dat gebeurt mij nooit! Maar helaas heb ik dus nu toch een relatie met een gebonden man, ben zelf ook gebonden. Wil de situatie niet goedpraten, maar de relatie heeft mij wel een stuk sterker en gelukkiger gemaakt. Ik ben me bewust geworden dat ik echt wat miste in mijn huwelijk (en wat ik miste), waardoor ik steeds ontevredener werd. Hij zal zijn vriendin ook niet verlaten, ik denk ook niet dat dat tussen ons goed zal gaan, omdat hij het tegenovergestelde is van mijn man en ik denk dat ik als ik met hem zou leven, een deel vvan mijn man zal missen. Eigenlijk misbruiken we elkaar!!! en dat vond ik na enkele maanden niet echt goed voelen. Ik ben vervolgens met mijn man naar een paartherapeut gegaan en inmiddels zijn we hard aan het werk. Of het weer wat wordt tussen ons?? - Geplaatst op zaterdag 15 oktober 2011 05:52missmarple

Ik vind dit tegenstrijdig klinken. Je relatie-met-de-minnaar heeft je een stuk gelukkiger gemaakt, maar het gevoel dat jullie mekaar (je man en jij, of je minnaar en jij) misbruiken voelde niet goed. En dit gevoel heeft er blijkbaar voor gezorgd dat jullie nu hard aan het werk zijn gegaan bij een paartherapeute.quote:Remoh schreef op 15 oktober 2011 @ 00:20:
Tja een bekend thema, ik ben ook iemand die altijd gezegd heeft, dat gebeurt mij nooit! Maar helaas heb ik dus nu toch een relatie met een gebonden man, ben zelf ook gebonden. Wil de situatie niet goedpraten, maar de relatie heeft mij wel een stuk sterker en gelukkiger gemaakt. Ik ben me bewust geworden dat ik echt wat miste in mijn huwelijk (en wat ik miste), waardoor ik steeds ontevredener werd. Hij zal zijn vriendin ook niet verlaten, ik denk ook niet dat dat tussen ons goed zal gaan, omdat hij het tegenovergestelde is van mijn man en ik denk dat ik als ik met hem zou leven, een deel vvan mijn man zal missen. Eigenlijk misbruiken we elkaar!!! en dat vond ik na enkele maanden niet echt goed voelen. Ik ben vervolgens met mijn man naar een paartherapeut gegaan en inmiddels zijn we hard aan het werk. Of het weer wat wordt tussen ons??
Als je iets mist in je huwelijk dat jou ontevreden maakt ....waarom er niet mee kappen en voor een waardige relatie gaan? Je zit nu met je echtgenoot in paartherapie, omdat het met jou minnaar op den duur niet zou klikken. Was je anders ook in paar therapie gegaan? Nu je weet dat je minnaar de ware niet is ga je stappen ondernemen om aan je huwelijk te werken. Rare volgorde. - Geplaatst op zaterdag 15 oktober 2011 09:38Remoh
Soms is het leven behoorlijk tegenstrijdig, ik denk zelf dus dat iemand in een minaar dat zoekt wat er gemist wordt, eigenlijk zou je dan op zoek moeten gaan naar iemand die een mix is tussen partner en minaar, is ook een beetje vreemd. Of niet? zoiets kan ik in ieder geval niet zo rationeel.
Zomaar ophouden met mijn man wil ik niet, omdat we twee kinderen hebben en ik hem wel een goede vader vind. Mijn vriendinnen vinden wel dat de paarth. weggegooide moeite is, en die zien mij eerder met mijn minaar.
Tja ik geef je gelijk behoorlijk tegentrijdig allemaal - Geplaatst op zaterdag 24 december 2011 00:09missmarple
waardeloze vriendinnen heb je dan... - Geplaatst op zaterdag 24 december 2011 14:27Anky
Met een minnaar is het allemaal nog spannend denk ik. Zeker als het eigenlijk niet kan. Maar als je eenmaal met je minnaar gaat samenleven is de spanning er naar mijn idee ook weer snel af. Dan kom je weer in een tredmolen terecht en wat doe je dan?
Weer een andere minnaar nemen???
Dit onderwerp heeft 63 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 24-12-2011 14:27.
Ik ben de minnares