- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 977 reacties, en bestaat uit 40 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 40.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 14:18.
Tuinkriebels en groene vingers (6)
- Geplaatst op zondag 13 mei 2012 21:29twinmom_67
Dikke papaverknop lijkt wel een eitje.

Deze willen we liever niet zien

Ben ik in beeld

Knoppen in de hortensia's die doen het in de rechterborder heel goed.

Lieveheersbeestje op mijn vinger nieuwste nagelversiering
twinmom_67 wijzigde dit bericht op 13-05-2012 21:33 met 3%Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zondag 13 mei 2012 21:42twinmom_67

Grappig doorkijkje het kartonnetje is van een vogel vet ring (vet bol in de vorm van een ring,maar dan leeg gegeten door de vogeltjes en dan krijg je dit vond het wel grappig er een foto doorheen te maken).

Dikke knoppen in de pioenrozen in een zitten er al zeker 9 stuks mooiiiiiii zoveel heb ik er nog nooit in gehad in de andere zitten er ook diversen.

Papaver op punt van bloeien een heel klein beetje piept het bloemetje er tussen uit:

De schutting vol gegroeid met kamperfoelie die in knop zit de stek elders in de tuin doet het ook goed.Er naast staan oa bessen en een stek van de framboos die ook met knopjes zit en er zit nog klimhortensia bij.
Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zondag 13 mei 2012 21:49twinmom_67
Nu de laatste serie

Kruidenrekje

Bloemetjes in de pottenboom in elke pot zijn er 9 in die standaard heb ik deze combinatie gedaan lobeliaatjes, een witte en een roze petunia nu nog flink groeien dat het er overheen gaat groeien dat je die potten niet meer ziet,maar een zee aan bloemen.

De waterlelies beginnen weer uit te lopen.Het water is smerig beetje rood achtig,maar is niet van de roest.Soms lijkt het net tomatensoep hihi heeft het geregent is het weer ffe helder.Denk dat ik het er uit haal dit water en de planten er ook ffe uithaal en er vijverfolie in doe,wat substraat en dan weer terug zetten met evt nog wat andere vijverplantjes erbij in de zinkenteilen.

Madeliefjes
Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op maandag 14 mei 2012 18:50twinmom_67
Zoo op de afwerking na is het terras af op naar project 2 afbreken rommel afdakje langs de zijkant van het huis waar de kliko staat en daar iets bouwen waar de fietsen oa onder kunnen en je van de verloren hoek af bent en afgesloten is dus evt rommel buiten het zicht staat inclusief die kliko.
De bakken deze dgn goed zetten iets veranderen blommetjes er in en dan nog kijken voor een kleinere lounche set laat de zomer maar beginnen
Momenteel kan je ffe je kont niet keren in de tuin men lijkt wel de uitdragerij momenteel van malle pietje.Maar goed straks staat alles op zijn plekkie.Nog ffe geduld aub.Gras her en der staat 2 kontjes hoog moet hoognodig gemaaid worden,maar dan moet alles er vanaf i.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 19:58springbokkie
Mooie foto's weer Twin! Dat vogeltje is zo schattig.
je hebt al flink wat planten in potten staan.
Wat een regen weer vandaag! Wel goed voor de tuin.
Vandaag heb ik me weer suf gewerkt - gelukkig waardeert de aardigste baas het allemaal wel.Always be yourself - life's too short to be anyone else. - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 20:57twinmom_67
De rozenboog voor staat en in potten heb ik lathyrus gezet er vlakbij ,zodat dat er tegen aan kan groeien.Ik had nog 4 aardewerk potten die ik nooit gebruik,en nu van pas komen.Pas wat lathyrus opgekweekt slierten waren inmiddels al ongeveer 10 cm dus in de bakken gezet.
Denk dat ik er als vaste plant clematis en of passieflora bij ga zetten.
Paar jaar terug had ik het ook zo met een rozenboog voor over het pad en daar lathyrus tegen aan laten groeien.
Deze rozenboog is iets groter en sierlijker gekocht via mp.Hubs heeft de poten op geimpregneerd hout gezet en zo de grond in wat beton erbij dat het geheel goed blijft staan en hopenlijk tegen een zuchtje wind kan.Die vorige was zo'n goedkope die ik ooit is bij xenos had gekocht,maar na 2 jr door een storm om was gegaan.
Vanmiddag nog rondje tandarts een zenuw was aan het vervelen.Dus een wortelkanaalbehandeling er tegen aan.Flinke verdoving er in.Alleen werd ik duizelig er van merktte het al toen ik door de jumbo liep na dat ik bij de ta was geweest zit er vlakbij.Heb ik nog nooit gehad dat ik dizzy werd van een tandarts verdoving en die heb ik toch al vaak gehad in mijn leven.Buiten een stijve wang of lippen etcc nog nooit dizzy er van geweest.
Toen die was uitgewerkt was dat ook gelijk weg dus overduidelijk door de verdoving.Misschien dat ze een andere vloeistof gebruikt heeft of zo ik weet het niet.Ik ga dat toch ffe er over hebben.Over een paar weken weer terug komen om de vulling goed te maken nu is het een "oude " witte vulling met een opgevuld met noodvulling gaatje.Nu wel wat napijn,maar 2 para's en een ibuprofen 400 er tegen aan gegooid nou ja niet letterlijk dan,dan is het te verdragen.Het reageert niet meer op warmte en kou dus die zenuw is ook geelimineerd .Wist niet eens dat ik er nog werkende zenuwen in had zitten.Al zo vaak wkb's gehad.Nu is het schoongemaakt niet gebrand wat ook wel is gedaan wordt het doodmaken van die zenuwen.Ffe bbquen blegh dat stinkt altijd zo hihi.twinmom_67 wijzigde dit bericht op 15-05-2012 21:03 met 43%Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 18:22springbokkie
Twin ik kan helemaal met je meevoelen qua tandartsbehandelingen.
Hi hi hier ook geen enkele kies meer met gevoel en heel veel kronen en een paar bruggen.
Een rozenboog wil ik ook wel, had eigenlijk om die van een tante gevraagd maar ben er nooit meer op teruggekomen.Always be yourself - life's too short to be anyone else. - Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 21:21gertine
twin wat een mooie foto's, op het moment bvloeit er niet zoveel hier maar het weer gaat veranderen dan gaat er veel bloeien, zal tijd wordensol omnibus lucet - Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 22:08twinmom_67
Toch de tandarts gebeld dat ik niet lekker ben geworden op die verdoving .Kan dus goed zijn een overgevoelige reactie hoor je vaker zelfs als je hem al vaker gehad heb dat soort zoals ik.Zonder verdoving komt ze mijn mond niet in met de boor .
Vanaf volgende keer krijg ik er dan een zonder adrenaline,want dat is blijkbaar de boosdoener geweest.Viel echt op toen die uitgewerkt was dat het duizelige weg was.
Vanmiddag nog ffe last ik at een broodje met pompoen pitten.Kwam er een denk ik net met dat kauwen te hard op die nog gevoelige kies.Nou ja zo voel ik niks,maar door het kauwen oeffffffff gat in het plafond bijna.Logisch die zenuw moet nog ffe herstellen na dat gepeur er in dus extra gevoelig dan.
Duurde ffe voor het weg trok ,daarna bleef het gzd weg.Het reageerd gelukkig niet meer op kou en warmte.Maar ik had ffe op het moment dat het gebeurde de duvels uit de hel gevloekt hoor.Dacht shipsss ik kan weer terug.Ze zei gisteren al als ik last had gelijk bellen,maar het bleef bij dat gelukkig.Was dus echt door dat pitje hihi dan maar ffe soppen in de thee om het zachter te maken of links kauwen.Of ffe voorzichtig met pompoenpitbroodjes van de jumbo hihi af en toe eet ik die wel eens met wat filet americain.
Ik heb de rozenboog via marktplaats.Is wel een brede dan die ik toen had.Ik heb er 4 potten bij gezet met daarin latyrus opgekweekt en nog wat van die erwten in de potten geduwd zijn grote potten die ik toch nooit gebruikte.Paar ijs bloemetjes erbij gezet voor de kleur en fleur erbij.
Latyrus vind ik altijd wel leuk heb ze vaker gehad en zijn gemakkelijk op te kweken.Het ruikt zo lekker .
De opgekweekte stokrozen doen het goed zie dat ze goed groeien van de herfst had ik ze in de grond gezet de zaailingen.
Brrr is het toch kouddd echt niet leuk meer meende dat ijsheiligen al voorbij was.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op donderdag 17 mei 2012 09:39springbokkie
Twin goed dat je de tandarts gebeld hebt over de verdoving.
Lathyrus vind ik ook leuk, er staat een vaste bij mij die niet geurt. Nu heb ik eenjarige gezaaid.
De blauwe lupinezaadjes die ik van jou gekregen had waren allemaal verdroogd,
ik hou me aanbevolen voor de volgende oogst.
Ik ben de kou ook zat. maar de tuin is erg mooi. Straks als eht heet en droog wordt, is het een ander verhaal hier en moet ik veel sproeien. De lindeboom van de gemeente zuigt al het water uit de grond.springbokkie wijzigde dit bericht op 17-05-2012 09:43 met 54%Always be yourself - life's too short to be anyone else. - Geplaatst op donderdag 17 mei 2012 16:44twinmom_67
Ik zal ze voor je bewaren de blauwe lupine zaden hier bloeien er al een paar en in een aantal planten zitten knoppen.
De witte vingerhoedskruid begint te bloeien en de roze komen ook langzaam aan in knop.
De blijvende blauwe ridderspoor komt ook langzaam aan in bloei en de blijvende papaver hebben dikke knoppen.Langzaam aan komt er meer kleur in de groene oase hihi alles was nog zo groen voor nu komt er meer en meer kleur.
Gras is gemaaid werd tijd en spullen weer een beetje op zijn plekkie.
Langzaam aan begint het minder op de uitdragerij van malle pietje te lijken achter.Aantal bakken op zijn plek met bloemetjes er in paars roze wit en blauw van de lobeliaatjes.Stom eigenlijk de bakken plant ik wel met bepaalde kleuren en in de tuin zelf is het villa kakelbont.
Nog wat afrikaantjes geplant knal oranje ik heb eigenlijk niks met afrikaantjes,maar langs die rand fleurt het wel op.Ach het is toch villa kakelbont nu in de tuin kan dat er ook nog wel bij.Vanavond de moestuinbak inrichten samen met hubs.Terras is af moet nog wel afgewerkt worden.
Ik heb een conifeer onderhanden genomen hihi lees uhh kaal geknipt .Nou ja groeit wel weer bij hoor zo niet pech gehad.Die takken iriteerde mij mateloos dus flink geknipt.Nu rekje voor gezet valt de schade hihi niet op.Kan er makkelijker staan nu dat rekje.twinmom_67 wijzigde dit bericht op 17-05-2012 16:46 met 13%Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op donderdag 17 mei 2012 18:36ase
Goeie avond, Twin het vingerhoedskruid doet het goed hier heb veel planten in de tuin, bloeien dit jaar niet denk ik, de stokrozen hebben knoppen.
Hier was het zonnig en nu al uren achter de sluierbewolking.
fijne avond,
Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt. - Geplaatst op donderdag 17 mei 2012 19:09springbokkie
Moemoe hier was het ook zonnig maar nu bewolkt en meteen een stuk kouder.
Hopelijk is het maandag droog want kleinzoon gaat met schoolreisje naar de Efteling.
Het vingerhoedskruid komt hier overal op, wel grappig en er zitten knoppen in.
Dank je Twin, dat je lupinezaad voor me zult bewaren.
Ik heb 2 soorten oranje in de overwegend groen/blauwe tuin staan en dat geeft een lichtpuntje. De weigelia is donkerrood, ook mooi. Verder staan er allerlei akeleien, wel 3 kleuren.Always be yourself - life's too short to be anyone else. - Geplaatst op donderdag 17 mei 2012 23:55twinmom_67
Ik heb ook veel vingerhoedskruid en voor beginnen de witte en een enkele roze al te bloeien.
Voor had ik afgelopen herfst div planten van achter neer gezet en mijn plan was een plek zo aan te planten dat dat niet zo verloren was.Missie geslaagd in deze.Ze zijn mooi hoog .Staan achterin.
Zag ergens een pol ik dacht het is gras maar voelde anders aan dan gras .Ik denk dat het een vuurpijl (kniphofia is),ffe gegoogled er op en dat groen lijkt er wel op.Ik heb ze toen geplant vanuit dat pakket van de aldi dus kan goed.
Ik zal als ik morgen tijd heb wel weer wat foto's maken van de vorderingen.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op vrijdag 18 mei 2012 10:56gertine
al de planten staan weer buiten het staat meteen weer heel gezellig sommigen zijn nog wat kaal maar dat komt wel goed
er zijn wel drie rozen die in een pot stonden dood jammer maar als de aldi eerdaags weer rozen in de verkoop heeft vul ik de potten weer
ben al weken lang onkruid weg aan het halen lijkt geen einde aan te komen poeh en ik kan al zo weinigsol omnibus lucet - Geplaatst op vrijdag 18 mei 2012 14:45twinmom_67
Nu 2 potten bij de palen van de overkapping gezet met rode dipladenia toevallig in de aanbieding bij praxis.Wel tegen mijn principe in rood hihi ik vind dat eigenlijk een beetje vloeken bij roze en paars.Wat ik in andere bakken heb staan.
Heb er wat witte liesjes bij gezet en blauwe lobeliaatjes.
Ik heb nog 2 zinken punten die komen op de palen en daar dan rode verbena met iets wits er bij in.
Bakken bij a gehaald wilde eigenlijk dezelfde die ik voor heb die antraciet kleur lijkende op steen,maar eigenlijk kunststof zijn .
Maar die hadden ze nu niet normaal struikel je er zo wat over hihi nu niet nou ja dan maar paar gewone als terra uitziende potten komen altijd nog van pas.
Volgend jaar ga ik toch proberen die bouganvillia en dan fuchsia roze in elk geval een harde kleur wat bij de witte palen mooier uit komt.
Gek eigenlijk in de tuin zelf is het een bonte mix in de bakken blijf ik wel op kleurlijn mbt roze paars en wit en wat blauw er in.Nou ja voor de verandering is rood misschien is het toch wel mooi hihi en ga ik volgend jaar drastisch om in de bakken naar rood wit of zo.
In een paar bakken had ik zaadmengsel gestrooid das nu nog groen dus wie weet wat daar voor knal kleuren uit komen.Tropical surprise.Ik nog lekker slimpie met die dipladenia bloemen ik zeg gewoon diclofinac bloemen
ja lijkt er toch beetje op die naam.
Ach ergens in de tuin zullen ook wel rode bloemen komen hihi dus het kan wel.
Het staat wel leuk overigens.Misschien kan ik ze zelf nog laten overwinteren hihi ffe een test dan en dan volgend jaar toch bouganvillia er in die vind ik mooi.Realiseer me dat ik die geregeld ook in Spanje gezien heb.
Afwerk bandjes voor het terras besteld gele palisade paaltjes van gamma nog korting gelijk maar ffe meer besteld voor langs de border randen.Deze dgn zullen ze wel bellen dan aanhanger ffe huren en ophalen.
Zat nu te denken het pad aan te pakken en daar geel split op te gooien worteldoek er onder natuurlijk.Ziet dat er ook beter uit dan die verzakte stoeptegels met her en der gras er tussen.Nou is dat inmiddels gelig doordat ik er azijn over gespoten heb dat dan weg steken en zo.En evt vol plempen met paar zakken geel split.Alleen het pad dan he in de tuin.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 10:01springbokkie
Twin je moet wel heel streng zijn om niet allerlei vrolijke kleuren in je tuin te zetten. Ik hoor van veel mensen dat er toch soms iets bij komt dat eigenlijk qua kleur "vloekt"
Gertine je hebt alles ook weer buiten staan. Jammer van de rozen.
De abutilons hebben een beetje schade van de kou, maar de volgende lading bloemen zal wel weer mooi zijn.Always be yourself - life's too short to be anyone else. - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 15:28twinmom_67
Tadaaaa nog alleen de afwerking en nu nog met de "oude" tuinset.
We willen er een klein lounche setje op zetten heb er al een op het oog.Deze tuinset gaat dan elders in de tuin als het hout is opgeruimd wat er nu ligt.

Licht roze vingerhoedskruid

Blauwe lupinen

Oranje boven

Zeeuwsknoopje komt uit de knop
Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 15:50twinmom_67
Pottenboom ingericht
Het groeit al goed.Over paar wkn zal het wel grotendeels over de potten hangen.Die bovenste staat vast was ffe een knutselidee hihi voor de afwerking.

Het groen is papaver nog in de knop.
Tierelantijn op de tafel

Zinkhoekje en andere tuinposter die met de lavendel hangt achter tegen de schutting,waar ook dezelfde lavendelposter hing dus nu 2 dezelfde posters achter.

Rood wit en blauw wat witte liesjes bij gezet en blauwe lobelia's de dipladenia.

Kamperfoelie in knop deze is eigenlijk van de buuf maar komt bij mij over de schutting boven de tuinposter vind ik leuk.Zelf heb ik achterin er een tegen de schutting die ook flink in knop staat.Alleen gisteren wel bespoten met anti luis grrr vorig jaar ook al toen had ik hem flink gesnoeid nu is die groot geworden.
Deze is van de buuf die over de schutting groeit.

Deze is van mij zelf

Groene zone hihi veel staat nog in knop dus het is nog heel groen:

Villa kakelbont rozenboog in de potten zitten ijsbloemetjes en nu nog kleine sliertjes lathyrus.
twinmom_67 wijzigde dit bericht op 19-05-2012 15:51 met 1%Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 21:04springbokkie
Jullie hebben hard gewerkt en het is mooi geworden, Twin!
De poster is prachtig!Always be yourself - life's too short to be anyone else. - Geplaatst op zondag 20 mei 2012 14:38twinmom_67
Er komt ook langzaam een roze lupine in bloei volgens mij gezaaid van het zaad van toen bij de meeting.
De margrieten bloeien ook zaad gekregen toen van de buuf.
Langzaam aan krijgt het groen meer kleur.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op maandag 21 mei 2012 13:48twinmom_67
Zo ben ik weer net terug van de tandarts weer pfff zat idd weer troep in onder in de wortelpunt.Dus weer verdoving er in andere dan toen omdat ik er vorige keer dizzy van was geworden.
Nu een mond voor je gevoel de lippen van Mick Jagger,maar dan nog dikker.Gzd in het echt niet whaha lijkt wel of ze opgevuld zijn
Ik weet niet hoe dat aanvoelt,maar lijkt mij net zo aan voelen.Men het gevoel of ik mega zulu lippen(sjakie zulu ) heb nu ,en dat het scheef staat door de verdoving.Het is maar goed dat dat daadwerkelijk niet het geval is.
Morgen bellen hoe het is gegaan is het weer knudde dan gelijk terug komen.Ik hoop dat het het geweest is.Schoongespoeld met eea chloorachtig iets zo rook het toen ze die spuit leeg spoot in de kies of ruine hihi eigenlijk alleen nog de wanden als er niks meer in zit.Noodvulling er in en hopenlijk red ik het tot dat de boel met de definitieve vulling dicht gemaakt wordt.
Men ik heb echt een strippenkaart .Ze kunnen onderhand eea kortingsactie gaan houden 2 vullingen halen 1 betalen ,vullingen met korting ohohohoh..Airsmiles of zo
ik heb ze zo bij een gespaard.
Ja je kan er maar een grapje om maken he.Alhoewel afgelopen dagen de tranen mij soms nader stonden dan het lachen.Ongelooflijk hoe pijnlijk zoiets kan zijn wat zo klein is eigenlijk die zenuwen.Wist niet eens dat ik er uberhaupt nog levende zenuwen in had zitten die kies is al vaker behandeld met wortelkanaalbehandelingen.Blijkbaar zitten er nog levende zenuwen in.Of ze moeten aangroeien ik weet niet of dat kan hoor.
Nu maar ffe tijdelijk drinken met een rietje want als ik zo drink dan druipt het langs mijn mond met die rubberen lippen momenteel.En wat joghurt whaha wel goed voor de lijn elk nadeel hept zijn voordeel.Afgelopen dgn wel vaker vloeibaar gegeten .Ik leefde onderhand op paracetamollen en ibuprofennen.Kan je wel naar een weekend ta zeker dat afgelopen weekend,maar 9 van de 10 x kan je dan ergens minstens 10 km verderop ook wel een paar keer gehad.
Nou ja hopenlijk is het leed weer ffe tijdelijk geleden.
Nou ja nog maar wat tuinfoto's.
Een papaver bloeit al heel mooi rood.
Ook heb ik naast de blauwe lupine een paarse en een roze begint ook in bloei te komen.
Roze lupine

Blauwe met hommeltje die er verzot op zijn

En de paarse

Ramen was kat
(ffe kijken wat ik aan het doen was(foto's knippen in de voortuin) gelijk met zijn pootjes op het raam wrijven,zal er volgende keer een spons en een zeem onder binden kan die gelijk de ramen lappen
)

Ahh toe nou ik wil een pootje helpen

Zou je niet zeggen dat die inmiddels alweer 18 jr is.Kwa gedrag en doen en laten nog een kitten van een paar maanden.

Lieveheersbeestje

Zacht roze vingerhoedskruid

Knal rode papaver
twinmom_67 wijzigde dit bericht op 21-05-2012 13:51 met 3%Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op maandag 21 mei 2012 14:08twinmom_67
De zaailingen van het stokroos zaad wat ik gekregen heb van Ase

Mooie paarse lupine nog een keer

Rudbeckia blad volgens mij is deze van het zaad wat ik toen gekregen heb

Chinese anjers bloeien ook weer vrolijk ooit gekocht als zijnde eenjarig,maar ze komen elk jaar vrolijk op.Zaten in een pot met de hele strenge winter compleet bevroren geweest .Kwam toen weer op dus in de grond gezet en nu al een paar jaar komen ze gewoon weer op dus blijkbaar toch winterhard.

Ik heb er div kleuren van van licht roze tot donkerder roze ,witte en rode.
Deze gaat steeds verder open is een blijvende papaver van de buuf gekregen.

Net een toefje van een cupcake deze lupine die op punt staat van bloeien
Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op maandag 21 mei 2012 14:14twinmom_67
Het zonnetje in de tuin:

Witte vingerhoedskruid
Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op maandag 21 mei 2012 14:18twinmom_67
Vandaag is rood de kleur van de papaver:

En de verbena ook rood

In de 3 bakken voor bloeien de mini viooltjes lila en witte weelderig nog ffe dan hangen ze over de bakken en ze ruiken lekker:
Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. !
Dit onderwerp heeft 977 reacties, en bestaat uit 40 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 40.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 14:18.
Tuinkriebels en groene vingers (6)