Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Huis, Tuin & Keuken
  4. Tuinkriebels en groene vingers (6)

Dit onderwerp heeft 977 reacties, en bestaat uit 40 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 40.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 14:18.

Tuinkriebels en groene vingers (6)

Ga naar een onderdeel
  1. mariaw
    Afbeelding van mariaw

Twin; :kater: :kater: :kater:
    Ik ben blond denk jij nu echt dat ik snap wat jij omschrijft :blond:
    ha ha ha ha
    Daar heb ik nou een dochter voor.
    Sterkte met de verbindingsproblemen.
    Maar wel mooie fotoos gelukkig.

Vonzzzz; veel plezier en mooi weer op vakantie.

Sienna; ja tot morgenochtend 10 uur.
    Maakt niet veel uit hoor, ik wordt alleen gebeld als er echt iets heel heel heel serieus is. Ik ga net zo makkelijk slapen zometeen

2. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

MARIA, je bent niet de enigste die niet weet waar Twin het over heeft.
    Kijk die router kan ik nog volgen maar daarna haak ik af.

VONZIE Fijne vakentie en hopellijk heel veel zon.

Fijne dag allemaal.

3. gertine
    Afbeelding van gertine

twin bij mij zit de router tussen de vaste en laptop soms gaat dat ook niet zo met de draadloze verbinding, dan haal ik hem eruit en wacht een paar minuten, meestal heb ik dan wel weer verbinding

sol omnibus lucet

4. bloemetje
    Afbeelding van bloemetje

Nou Twin voor mij is het ook abacradabra wat jij schrijft.
    Vind het knap dat jij dat allemaal zo kunt omschrijven.Ik zou het niet weten :nee:
    Ik moet met zoiets ook terugvallen op mijn zoons.
    Ik hoop dat je evengoed geslapen hebt onder het denken :gaap:

Het zonnetje komt nu heel voorzichtig door hoop op een droge beetje zonnige dag.Vanmiddag naar een feest,zijn wel binnen,,maarja met fijn weer is het fijn er heen te fietsen.

5. twinmom_67
    Afbeelding van twinmom_67

Voor mij is het ook hokuspokus hoor ik heb op goed geluk wat gedaan alleen kreeg ik vanmorgen dus weer geen verbinding met de router op die laptop.
    Maar goed heb ik verbinding moet ik nog eea ww invoeren en wat ik ook doe ik kom er gewoon niet in.Terwijl het onze eigen verbinding is die die eindelijk gevonden had.

Vanmiddag naar de papagaaienopvang geweest er ffe uit :
    Sommige vogels mag je ook voeren met nootjes en bij sommigen hoor je dan lekkerrrrr dank je wellllllll of een die riep hele tijd joehoeeeee.(een joehoe vogel hihi en dan is het geen eens roze maandag :D ).

Paar mooie birds op de kiek gezet.
    Dit is net metalic

http://i52.tinypic.com/35chket.jpg

Deze is ook mooi

http://i56.tinypic.com/9jkn7n.jpg

Deze zitten in de vollierre waar je doorheen kan lopen en je de vogels appeltjes kan geven.
    Op gegeven moment had ik een halsband parkiet op mijn schouder die een knoop wilde slopen.

Deze zat weer ergens anders

http://i51.tinypic.com/2mgnpd0.jpg

Hier kan ik mij uren vermaken bij de ringstaart makies ik vind die altijd heel grappig.
    Nu waren er niet zo veel.Er waren wel 2 jonkies een tweeling van een jr.

Door dat verblijf mag je ook lopen,maar natuurlijk niet de dieren voeren of aaien zoals ongeveer in de apenheul zeg maar.
    Volgens mij komen die daar ook vandaan.
    Eerste keer toen we er door liepen zaten ze in hun hokje konden ze wel naar buiten hoor,maar hadden denk ik geen zin zag je ze door het raampje gluren zo van gnagna nu gaan wij mensen kijken nanana.
    Tweede keer dat we er door liepen waren ze buiten.

http://i55.tinypic.com/10mnd60.jpg

http://i56.tinypic.com/feqrd2.jpg

Bambi liep ook rond die loopt het hele park rond en kan je gewoon aaien heet ook bambi,maar of het nu dezelfde is als paar jaar terug of zijn vacht heeft nu de volwassen kleur kan ook.Ik kan hem nog herinneren was die lichter en zonder de bekende stippen nu was die donkerder met die stippen wat een hertje heeft.
    Maar het kan goed dat zijn vacht nu de volwassenvacht is.
    Ik zal nog is op de externe schijf zoeken heb nog foto's van paar jaar terug was die een stuk lichter.

Nu weer ffe ontopic hihi heb net ffe de net geplante zeeuwse knoopjes water gegeven .Een zit een knopje in dus als die bloeit kan ik er binnenkort foto's van maken van de witte die ik gisteren gekocht heb.
    Bij de zaadjes zie ik nog niks ,maar ik heb geduld . :lol: Soms kan het langer duren he.

Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. !

6. sienna
    Afbeelding van sienna

Vandaag mijn onkruid tussen de tegels aangevallen met azijn. Ik ben heel benieuwd en hou jullie op de hoogte.

Twin, ik snap ook niks van die technische dingen met de computer. Gelukkig heb ik daar mijn ega-computerdeskundige voor.

Momenteel zit ik op te passen bij dochter en schoonzoon. De kleintjes zijn vanaf vanmiddag bij ons geweest omdat schoonzoon z'n vader van vrijdag op zaterdagnacht een vrij zwaar herseninfarct heeft gehad. Dat was flink schrikken. Hij is nu buiten levensgevaar, kan heel moeizaam praten en heeft tot nu toe nog geen tintelingen/gevoel in z'n benen en armen. Het blijft dus afwachten hoe het zich verder ontwikkelt. Ze gingen met schoonma ergens even een hapje eten na het bezoek en komen daarna naar huis. De kleintjes zijn gelukkig lief gaan slapen.

Het was vanmiddag lekker buiten tot ongeveer 5 uur. Toen kregen we een buitje en hadden al het speelgoed gelukkig op tijd binnen.

7. lievejulia
    Afbeelding van lievejulia

wij hebben de vakantie afgebroken schoonmoeder is overleden

8. gertine
    Afbeelding van gertine

quote:
    lievejulia schreef op 07 augustus 2011 @ 21:39:
    wij hebben de vakantie afgebroken schoonmoeder is overleden
    ach lieverd wat erg, ik wens je heel veel sterkte

sol omnibus lucet

9. twinmom_67

Julia gecondoleerd met dit verlies heel veel sterkte.

Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. !

10. sienna
    Afbeelding van sienna

Ach Julia, wat naar. Gecondoleerd en veel sterkte voor jullie.

11. bloemetje
    Afbeelding van bloemetje

Och Julia wat erg.
    Heel veel kracht en sterkte gewenst voor jullie allen!

12. springbokkie
    Afbeelding van springbokkie

Julia heel veel sterkte voor jouw familie.
    Sienna ook met de schoonvader van je dochter, hopelijk herstelt hij nog meer.
    Het is wat met die routers en zo. Ik heb een nieuwe laptop en dat ging ook niet vlekkeloos, maar nu begin ik te wennen.

Always be yourself - life's too short to be anyone else.

13. jippie_
    Afbeelding van jippie_

Julia, ook hier kom ik je sterkte wensen!

14. twinmom_67

Ik heb hem online gekregen hij stond nog op offline werken van alles geprobeerd weer en ineens connectie met internet,maar kon er niet op komen omdat de pc dus offline stond en dat omgegooid en bingo

Fffe snel nu vanaf lap.Wel wennen hoor,ga wel gewone muis er op zettenvind ik makkelijker dan dat padje.
    Persoonlijk heb ik liever de desktop.Voor de kids is het wel handig nu moeten ze de oude desktop delen en straks natuurlijk helemaal handig er nu 3 te hebben .
    Nou ik ga tukken hihi is al laat,maar ik kan mij er als een pitbull op gooien om die verbinding tot stand te brengen.Ondanks ik eigenlijk op dat gebied digibeet ben hoor kan zo de pc goed bedienen,maar mbt instellingen is het hokuspokus en op goed geluk.

twinmom_67 wijzigde dit bericht op 08-08-2011 01:25 met 56%

15. ase
    Afbeelding van ase

Julia gecondoleerd, wat erg voor jullie en de familie, sterkte de komende tijd.

Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt.

16. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

JULIA

Gecondoleerd en heel veel sterkte.

SIENNA

Sterkte voor je dochter en schoonzoon.

Ben een beetje erg druk vandaag dus weinig tijd voor de pc.

17. twinmom_67

Sterkte Julia

http://i293.photobucket.com/albums/mm60/funpagina/krabbelplaatjes/Overlijden/overlijden/overlijden-0046.jpg

18. lievejulia
    Afbeelding van lievejulia

bedankt voor de lieve woorden dat geeft een warm gevoel,ze is heel rustig ingeslapen haar dochter heeft haar dood in bed gevonden net of ze sliep.alle kinderen,kleinkinderen en aaanhang hebben haar vanavond in het uitvaartcentrum gezien ze ligt er mooi bij

19. sienna
    Afbeelding van sienna

Wel mooi voor je schoonmoeder dat ze zo rustig is ingeslapen, Julia.

Er is nog geen reactie te zien op mijn azijnaanval op het onrkuid. Misschien komt dat door het buitje. De azijn heeft maar 2 uurtjes kunnen intrekken.

Twin, ik gebruik ook altijd mijn muis bij de laptop. Met dat padje kan ik ook niet overweg. Gisteravond nog geprobeerd op dochter d'r lap zonder muis maar ik ben weer snel gestopt.

De schoonvader van dochter is stabiel en de 'beruchte' 72 uur zijn bijna om. Daarna trekken de artsen altijd conclusies, volgens mij. Hij praat wel maar heeft nog steeds geen gevoel in z'n benen. Dat vind ik wel zorgelijk. Z'n echte zoon (het is nl. schoonzoon z'n 'pleeg'vader) gaat zaterdag op vakantie en weet niet wat hij moet doen. Ik heb gezegd dat hij met een arts moet gaan praten en vragen wat verstandig is.
    We passen nu veel op omdat de kinderen vaak naar het ziekenhuis gaan. Het is een uur rijden voor ze dus dat kost aardig wat tijd elke keer.

20. bloemetje
    Afbeelding van bloemetje

Julia dan is je schoonmoeder in haar slaap overleden.Voor de nabestaande is het wel een gerustelling dat ze geen pijn heeft gehad.
    Maar het is wel zo abrupt, zo ineens.Dat zal wel moeilijk zijn.
    Heel veel sterkte gewenst.

Sienna Tjonge jullie ook in de zorgen,ja het is afwachten.Hopelijk komt het gevoel terug.
    Ik zou nog effe wachten of het onkruid kasje wijlen is,en anders opnieuw in de aanval over gaan. :lol: Bij mij had ik s morgens gespoten en s avonds was het al geel.Het was toen wel een erg warme dag!

21. Madelief s
    Afbeelding van Madelief s

Lieve Julia gecondoleerd met dit verlies. Wat een schrik om tijdens jullie vakantie terug te moeten keren..Inderdaad net als Sienna zegt wel heel mooi dat ze zo vredig ingeslapen is.
    Sienna jij ook sterkte met alles ik hoop dat jullie vakantie er niet door in de problemen komt.

Madelief s wijzigde dit bericht op 09-08-2011 02:32 met 28%
    Ik leef mijn leven zo blij als ik kan.Madelief,6 maart2011

22. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

JULIA
    Is haar dochter niet erg geschrokken?
    Wel vredig om in je slaap heen te gaan.

Iedereen die het nodig heeft sterkte en beterschap.

23. gertine
    Afbeelding van gertine

bij mij zijn de vlijtige liesjes helemaal uitgebloeid en zo raar zonder zaaddoosjes, hebben jullie dat ook zo vroeg in het jaar meestal is het begin september tenminste bij een warme zomer en anders later

sol omnibus lucet

24. twinmom_67

Hier staan ze nog volop te bloeien inclusief zaaddoosjes.
    Misschien stukje afknippen dan lopen ze snel weer opnieuw uit.Heel vaak gelezen en gehoord.

25. gertine
    Afbeelding van gertine

ga ik proberen twin

sol omnibus lucet

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x