- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 977 reacties, en bestaat uit 40 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 40.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 14:18.
Tuinkriebels en groene vingers (6)
- Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 11:43twinmom_67
Ik verklaar deel 6 voor geopend.
Het voelt lekker aan buiten zullen we dan toch nog een (na) zomer gaan krijgen?Het is nog wel bewolkt da's weer wat minder,maar goed beter dan regen en kou.
Terug naar Tuinkriebels en groene vingers (5).ModLibelle wijzigde dit bericht op 01-08-2011 11:50 met 106%: twinmom_67 wijzigde dit bericht op 01-08-2011 11:44 met 81% | ModLibelle heeft link toegevoegdSchijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 11:44rommeldam
Goed gedaan TWIN - Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 11:46twinmom_67
Graag gedaan ffe het topic in het favorietenlijstje gezet anders wordt het steeds zo zoeken.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 12:01twinmom_67
Ik kreeg van de buuf een zak vol met pruimen oepsss wat moeten we nu daar is van gaan maken zijn der wel heeel errug veel.
Is ffe rond googlen voor wat receptjes anders weet ik het echt niet.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 12:36sienna
Bedankt Twin.
Niks 'na'zomer. De zomer is pas 6 weken bezig maar ik eis van de zomer nu wel een mooie, lange inhaalslag!!
Helaas moet ik de hele week werken omdat mijn collega nog op vakantie is en de oproepkrachten ook. Waarschijnlijk ga ik morgen een middagje werkspijbelen. Telefoonnummer op de deur, dan bellen ze maar. Ik ben er dan binnen 5 minuten.
Pruimenjam, pruimentaart. Kijk maar even op smulweb.nl, daar vind je genoeg. - Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 13:45twinmom_67
Hahaha al een beetje rond gekeken moet niet te lastig zijn ik beetje kookklungel soms hoor .
Heb nog eea mix voor appeltaart gooi daar die pruimen wel in maken we er een pruimentaart van
Wel zonder pit natuurlijk he.
Straks gevulde gourgettes maken heb er weer een aantal uit de tuin dat groeit echt als kool , gehakt ligt uit de vriezer heb al pakje fetakaas en dan wat lenteuitjes er door en heb een blikje met mais en toestandjes gooi dat er ook wel door.
Hahaha ik ben erg hoor net als met pasta salade da's soms net we gooien er in wat voor handen is.
Ik ga volgend jaar zeker weer gourgettes planten zag pas ook zaad voor gele gourgettes die ga ik volgend jaar ook uitproberen.
De tomaten doen het ook lekker langzaam aan zijn er een aantal aan het verkleuren ik heb grote en mini tomaatjes straks tomaten overschot grinnnnn dat wordt tomaten saus of tomatensoep etcc
en anders als het te veel is geef ik er wel div weg .Kids zijn gek van cherrie tomaatjes die komen wel op.
Zo straks is ffe de pruimen taart klaar maken hihi als het lukt wat ik wil kan je die pitten planten?Ik heb er nu een in een potje gedaan is kijken wat het word.
Nou toedels allemaal.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 14:16twinmom_67

Zonnebloem zonder hoogtevrees deze keer

Doosje met somniferum(papaver) zaad

twinmom_67 wijzigde dit bericht op 01-08-2011 14:21 met 8%Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 21:45twinmom_67

Hahaha net of die zijn middelvinger op steekt zo van weg wezen.

Zien jullie die lange snuit:

Phlox langzaam in bloei

Koorddanser

Weer bramen in bloei en ik heb er al een boel geplukt afgelopen keren en verwerkt in een smoothie

twinmom_67 wijzigde dit bericht op 01-08-2011 21:54 met 49%Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 21:57twinmom_67
Ik heb de foto's kleiner gemaakt is het zo prettiger mbt het inladen?
Je merkt alweer dat de dgn snif korter worden.
Pas was het tot bijna half 11 nog licht.
Ik heb heel veel foto's weer gemaakt hihi samen met mijn dochtertje die heeft ook de smaak te pakken met haar camera die gaat ook op tuinsafarie grappig.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 22:13gertine
wat is de natuur toch mooi en twin fijn dat je dat zo laat zien
bij mij staan er ook van die viezen inktzwammen in de tuin nou ja ik steek ze er iedere keer uit maar het moest is een tijdje droog zijn dan verdwijnen ze van zelf wel
morgen en overmorgen ben ik in amsterdam gezellig bij mijn moeder
ik hoop dat het mooie weer nog even aanhoudtsol omnibus lucet - Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 22:34sienna
Scheelt idd een hoop tijd, Twin.
Gertine, veel plezier in Amsterdam!
Morgen probeer ik wat uitgebreider te schrijven. - Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 14:06ModLibelle
Beste forumbezoekers,
Indien je problemen hebt met het laden van de pagina vanwege de vele foto's is het misschien een idee om via MIJN FORUM, hier rechtsboven op de pagina het aantal berichten lager in te stellen via TOON MAXIMAAL ... berichten per pagina. Dus bijvoorbeeld op 10 of 20.
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nlAlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 17:57sienna

Bedankt voor de tip, ik zal het 'ns uitproberen.quote:ModLibelle schreef op 02 augustus 2011 @ 14:06:
Beste forumbezoekers,
Indien je problemen hebt met het laden van de pagina vanwege de vele foto's is het misschien een idee om via MIJN FORUM, hier rechtsboven op de pagina het aantal berichten lager in te stellen via TOON MAXIMAAL ... berichten per pagina. Dus bijvoorbeeld op 10 of 20.
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nl - Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 21:18springbokkie
Twin wat is het merk van jouw camera? Ik dacht dat ik het zou onthouden, maar helaas ik ben het kwijt.
Ik zag ook ergens een boel paddestoelen staan, en dat midden in de zomer!springbokkie wijzigde dit bericht op 02-08-2011 21:20 met 25%Always be yourself - life's too short to be anyone else. - Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 22:53twinmom_67
Fuji s5700 is al 4 jr oud er zijn inmiddels al div nieuwere versies.
Kijk hier maar eens
Of hier
Ik zit er zelf nu ook vaak te kijken er is er nu ook een met 30 x optische zoom of met 26 x optische zoom.twinmom_67 wijzigde dit bericht op 02-08-2011 22:56 met 16%Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op woensdag 03 augustus 2011 14:28springbokkie
Dank je Twin dat is een interessante link! Zo 'n zoom is heel mooi als je zulke macro's maakt als jij.Always be yourself - life's too short to be anyone else. - Geplaatst op woensdag 03 augustus 2011 22:15mariaw
Vanavond weer binnen zitten hier, gisteravond was t zo lekker buiten echt genieten.
Maandagmiddag was ik vrij en heb ik heerlijk de hele middag in de tuin liggen lezen, daar komt een mens van bij.
Maandag avond eigenlijk heel vlot en snel eindelijk eens de taxus heb aan de voorkant geknipt, met de hand en ik moet zegen ik ben tevreden over t resultaat
Gisteravond lekker de hele avond buiten gezeten en genoten van de warme avond.
Met Tompoes gaat het goed. Hij mag , als ik thuis ben, aan een lang stuk touw de tuin in. Vind hij doodeng maar hij wordt al wat vrijer. Iedereen zegt 6 weken binnen laten maar dat is me echt te lang.
Iemand van jullie ervaring, tips en trucs?
Zometeen maar eens lekker bijtijds naar bed, lekker slapen - Geplaatst op woensdag 03 augustus 2011 22:28sienna
Wij zaten gisteravond ook nog laat buiten, Maria. Maar helaas ging het na een tijdje wel regenen.
Heb je het gezellig gehad in Amsterdam, Gertine? Je had in elk geval mooi weer.
Je hebt weer prachtige macro's gemaakt, Twin. Jouw bramen zijn al een stuk verder dan hier. Gelukkig maar want ik wil nog wel wat te oogsten hebben als ik terug ben van vakantie.sienna wijzigde dit bericht op 03-08-2011 23:01 met 1% - Geplaatst op woensdag 03 augustus 2011 22:54bloemetje
Sienna Aardbeien????????????
Volgens mij zijn het toch echt bramen hoor.
Ja hier is de temperatuur volgens mij een paar graadjes hoger dan bij jullie.
Mariaw Fijn dat het met je poes goed gaat.Zo,n beestje moet
zeker effe wennen.
Gistermiddag had ik bezoek en ook de hele middag heerlijk buiten gezeten.Niet te geloven dat het maar een dagje zo warm was.
Vandaag was het ook niet koud,maar het miezerde van tijd tot tijd. - Geplaatst op woensdag 03 augustus 2011 23:02sienna
Haha, domme fout van mij, Bloemetje. Komt zeker omdat ik vanavond zulke heerlijke aardbeien heb gegeten. Maar ik heb het even veranderd.sienna wijzigde dit bericht op 03-08-2011 23:02 met 13% - Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 13:33rommeldam
Was al voor negen uur in de tuin en heb genoten maar helaas vergeten om foto's te maken.
Nu ga ik een rondje doen om groenten weg te brengen.
Zoals elk jaar weer teveel. - Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 21:30gertine
wie heeft mij gevraagd voor zaad van de donker roze prikneuzensol omnibus lucet - Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 22:06lievejulia
sienna,een hele fijne vakantie. en wij vertrekken morgen voor een fietsvakantie naar friesland
- Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 22:21sienna

Jaaaa! Ik wil graag donkerrode en hele witte.quote:gertine schreef op 04 augustus 2011 @ 21:30:
wie heeft mij gevraagd voor zaad van de donker roze prikneuzen
Julia, fijne vakantie en hopelijk mooi fietsweer. Wij vertrekken de 14e. - Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 22:27gertine
ik heb geen donker rode wel donker roze en witte moet ik even vragen aan iemand van een ander forumsol omnibus lucet
Dit onderwerp heeft 977 reacties, en bestaat uit 40 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 40.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 14:18.
Tuinkriebels en groene vingers (6)