Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Huis, Tuin & Keuken
  4. Wat eten we vandaag? (6)

Dit onderwerp heeft 3083 reacties, en bestaat uit 124 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 124.
De laatste reactie is geplaatst op 01-05-2012 14:12. Dit onderwerp is gesloten!

Wat eten we vandaag? (6)

Ga naar een onderdeel
  1. Boekenwurm
    Afbeelding van Boekenwurm

En we gaan hier onverdroten verder..... :mmm:

Terug naar Wat eten we vandaag? (5).

ModLibelle wijzigde dit bericht op 01-08-2011 11:46 met 57%: Link toegevoegd

2. Boekenwurm

Lizan; ik ben niet zo'n garnalen liefhebber...
    Maar bedankt.

3. Eez
    Afbeelding van Eez

Goed werk BW! Nummer 6, dus al vijf delen met meer dan 3000 berichten. Dat betekent dat we al over de 15000 berichten hebben geschreven met z'n allen en dat alleen op dit forum. Gingen er twee oude forums aan vooraf? Dan zullen we de 50000 toch al ruimschoots gepasseerd zijn. :cheer: Op naar de 100!

BW je kunt natuurlijk soep maken van de courgettes en die soep invriezen. Alleen na één keer courgettesoep eten heb ik er altijd voorlopig wel weer genoeg van dus wat je hier nou weer aan hebt... ?

De pruimencake is heerlijk. Gisteren versgebakken was ie natuurlijk super, maar vandaag heeft het ook wel wat, lekker soppig :)

We eten vanavond een roerbakje van paksoi, paprika, lente-ui en sojareepjes. Vanavond ga ik met een vriendin naar HP in 3D, heb er zin in! Maar nu moet ik eerst heel dringend met een tijdschrift in de tuin zitten.

4. hemelskoekje
    Afbeelding van hemelskoekje

quote:
    Eez schreef op 01 augustus 2011 @ 15:11:
    Maar nu moet ik eerst heel dringend met een tijdschrift in de tuin zitten.

:lol:

Eez wat is HP?

BW, courgette...heerlijk. Ik maak er vaak een gebakken prutje van samen met aubergine, ui, knof en tomaat. Zálig.

Gister simpel gegeten. Groenten, stukje vlees en frietjes gebakken. Vanaaf eigen rode bietjes maar ik heb daar eigenlijk niet zoveel zin in dus veranderen kan nog :rol:
    Heb ook wel zin om nog ff een terrasje te pakken maar meestal heb ik daarná helemáál geen zin meer om te koken ....

Gister met oudste zoonlief gesproken via Skype. Zit alweer 5 dagen in Africa (Malawi), vrijwilligerswerk aldaar tot november. Vreemd is dat als je kids al in BCN zitten, dat Africa ook niets meer uitmaakt. ver weg is ver weg :|

Hoe is t met de poes Mariaw?

Droom wat je niet doet en doe wat je niet durft...

5. mariaw
    Afbeelding van mariaw

Gunst zeg, op deze stralende zomerdag zomaar ook in ene een heel nieuwe wat eten we vandaag.
    We gaan zeker hard. Ik zal straks de oude postings even terug lezen, ja vanaf gisteren dan...

Hk; t is prima met Tompoes. Hij mag nu buiten en zit een een loeier van een touw vast om zich nu de tuin eigen te maken maar hij snapt er werkelijk helemaal niets van.
    Lig ik op een dekentje te zonnen en te lezen, komt 'ie erbij liggen.... Jongen, je kan op ontdekkingreis ga de hort op... No way, veiligheid eerst. is ook wel weer schattig.

Eten wordt nu gehaald. Ik dacht alleen te zijn vandaag maar de OV kwam als suprise langs enj wilde perse een kapsalon. Ik heb de hele dag nog niet veel gegeten en ben gaar van t zonnebaden dus ik vind t allang goed. Lui varken dat ik ben :lol:

O daar is 't ie

6. Eez
    Afbeelding van Eez

Goedemorgen!!

Harry Potter, HK. Was een leuke film, best spannend en dat is wel bijzonder aangezien ik natuurlijk al wist hoe het zou aflopen. Het was vooral ook heel fijn om van tevoren én na afloop nog even op een terras iets te drinken, hoera voor het lekkere weer en de vakantie.

En heb je nog bietjes gegeten HK?

Wij eten vanavond ook bieten maar dan in de vorm van soep, ik maak er een frisse soep van, met een klodder griekse yoghurt met bieslook erin. Erbij brood met smeersels. Die moet ik nog even bedenken.

7. hemelskoekje

Nee Eez, geen bietjes... het werd een loempia :lol:

Vanaaf is er hier in t durrrp avondmarkt dus vwb het eten dat zal wel weer eenvoudig worden.

8. lizan
    Afbeelding van lizan

Brrrrr bietjes, nee ik word daar niet blij van, in welke vorm dan ook, ik blijf de aarde proeven...sorry voor alle bietenliefhebbers :muziek:

Wat mooi HK, dat je zoon vrijwilligerswerk doet in Afrika. Ik zit er bij te grijnzen, bij wat je zegt. Ver is ver ja, maar pffff, ik vind het toch maar wat, zolang als jij ze niet ziet. Leve Skype, dat dan weer wel! :x

Mariaw, ik zie dat helemaal voor me, jij alles doen om dat beestje de vrijheid te gunnen om zijn nieuwe omgeving te verkennen en hij blijft gewoon lekker bij jou liggen. Wel heel schattig hoor!

Wat een zalig weer is het jongens, dat wordt eindelijk weer eens lekker buiten eten. Gisteravond ook gedaan trouwens, het viel nog best mee met de temperatuur.

Ik doe de bbq aan en daar gaan grote garnalen op waar ik een lekkere wasabimayo bij geef (zelf maken, hij was laatst zo lekker). En daarna kebabjes met veel munt en peterselie erin, humus van witte bonen erbij, komkommersla en brood. Mmmmm en niet vergeten om een lekker flesje koud te leggen. :cool:

Het beste dat je aan je kinderen kunt geven, is het geschenk van je tijd

9. Boekenwurm

hahaha, en wat eet ik? Bietjes.
    Even balansen met veel bietjes , een gegrild tartaartje (magere hamburger voor mij ) en een paar kleine aardappels.
    Iets te lekker geschranst het weekend, zaterdag had de buurvrouw voor ons gekookt, en vooral het toetje was goddelijk. De weegschaal was ook enthousiast :lol:

Over poezen en de vrijheid gesproken, ik heb een benauwde ochtend gehad. Gister een bakkie gedaan bij kennissen en terug was de ene kat pleite ( de jeweetwelkater) , wij rammelen met de snoepjes en we hoorden af en toe vaag "mauw" Maar waar :? Uiteindelijk naar bed en vanmorgen weer een zoektocht, hier en daar een briefje in de bus, want ik hoorde inmiddels overal mauw :kater: En er zijn wat mensen op vakantie dus ik kreeg al visioenen van een opgesloten kat en wij met hakbijlen ramen en deuren in beuken, maar dan moet je eerst wel weten waar het kreng zit.... Ik bedoel het schatje..
    Mijn gevoelens gingen heen en weer van angst, en bezorgdheid en ook boosheid, van waar zit die sukkel nou toch....
    Bleek ie toch bij buren te zitten, op mijn zoveelste tocht door de steeg hoorde ik het weer, dus ik rukte de deur open, en daar zat de dombo , toch in hun schuur... Buurman had gekeken zei hij.... :rol:
    Enfin, hij huppelde vrolijk mee en ik kon daarna aan de pcm...
    (Paracetamol Hemelskoekje :D )
    pffft; zo'n beest toch.
    En dat ik dan ook zo'n overbezorgd watje ben.... <:8)
    Dus geniet nog maar even van jouw plakker Mariaw... ;)

Kweekt of heeft iemand hier wel eens verse kruiden in de vensterbank in de winter?
    Ik ben inmiddels zo ge(ver)wend met mijn bakken aan de schutting, met munt, peterselie, basilicum, tijm en nog wat spul...
    Is dat te doen in huis?

Gister heerlijk met een andermans pasje rondgestruind samen met dochterlief bij een voedselgroothandel :cheer:
    Op zoek naar muntlimonade, dat had ik laatst ergens gedronken, en ik vond het zo lekker dat ik gemaild heb naar die zaak; hoe het heette en waar je het kon kopen.
    En het is gelukt. Dus ik kan mezelf een heerlijke alcoholvrije traktatie inschenken, het was siroop van Monin, en dan samen met citroenlimo, ijs, limoenschijfjes, en een tak munt.... :mmm:

Boekenwurm wijzigde dit bericht op 02-08-2011 13:25 met 0%

10. hemelskoekje

Nou gelukkig BW, kat weer terecht :duim: Thnx trouwens voor je uitleg van de pcm... ik zat alweer te fronzen :lol:

Lizan, ik ben ook trots op zoonlief. Hoop dat hij het er erg naar de zin heeft maar zo te horen wel. Ze zijn een nieuwe bieb aan t opstarten voor de schoolkids en de bewoners.

Het is hier bloedheet en benauwd zeg maar gelukkig eindelijk zomer, yes :duim:

Oja bw, ik heb hier op de vensterbank al enige maanden basilicum, peterselie en bieslook staan. Ze staan wel goed in het licht en ik geef ze om de dag water en ze doen het uitstekend.

11. Boekenwurm

Vooral de basilicum ging wel eens raar doen bij mij HK.
    Heb je dit ook in de winter staan?
    Je betaalt je scheel vind ik voor een bosje kruiden en lang niet altijd ben je alles nodig en bij mij in de buurtsuper kan ik ook niet alle kruiden krijgen altijd , zoals koriander.
    En basilicum en koriander dat lukte mij niet om in te vriezen...

Nog een compliment voor je zoon trouwens; vrijwilligerswerk daar; petje af....

Lizan; ben je al weer helemaal klachtenvrij trouwens?
    Gezien de alcoholische plannen van vanavond denk ik niet dat je nog zwaar aan de medicijnen zit :D, maar heb je helemaal geen uitslag en pijn meer?

12. mariaw
    Afbeelding van mariaw

BW; leg eens uit, hoe doet een basilicum als 'ie raar doet.......
    Je maakt me nieuwsgierig.

HK; lekker aan de zwier op de avond markt :cheer:

Hier de hele dag een workshop gedaan en morgen mag ik wederom workshoppen.
    Je zit de ganse dag op je reet en het enige wat je hoeft te doen is praten en denken en luisteren en gedachtenlijnen uitpluizen en t is altijd weer raar om te ervaren hoe je daarvan moe kan zijn :lol:
    Maar je hoort me niet klagen, ik geniet van de wilde ideeen van anderen en het uitwissellen en ik krijg er nog voor betaald ook. Wat wil een meisje nou nog meer ;)

Ik ga nu rijst koken want de OV komt zo en die krijgt een curry te eten met rijst. Ik heb zelf totaal geen trek dus ik eet een hapje mee of ik maak even nog een salade erbij. Kreeg nog lekkere frisee krop van mijn vader dus ik denk dat die t gaat worden.

En wat een zalig weer zeg. Ik ben alleen maar buiten. Ja buiten nu dan nu ik even naar binnen moest om die rijst te doen en langs mijn laptop liep om een muziekje op te zetten en tegelijk even hier langs kwam.

Fijne zwoele avond allemaal :love:

mariaw wijzigde dit bericht op 02-08-2011 19:07 met 0%

13. Boekenwurm

slap, bruin, te droog of te nat, frummelig
    zo ziet rare basilicum eruit

Boekenwurm wijzigde dit bericht op 02-08-2011 21:58 met 2%

14. lievejulia
    Afbeelding van lievejulia

ik ben er ook nog,maar wij hebben zoveel gefiets gister 60 km naar ammerzode geweest met de voet-fietsveer over de maas,onderweg een terrasje en eten ja net wat de pot schaft

15. Eez
    Afbeelding van Eez

quote:
    mariaw schreef op 02 augustus 2011 @ 19:07:
    Ja buiten nu dan nu ik even naar binnen moest om die rijst te doen en langs mijn laptop liep om een muziekje op te zetten en tegelijk even hier langs kwam.

Mariaw: goed verhaal! :lol: Ik moest er erg om lachen. En niet op een een juf-Nederlands-manier maar op een wat-ben-je-toch-leuk-manier. Het geeft echt perfect de stemming weer waarin je was! :love: terug.

Julia, wat schafte de pot? Geen zadelpijn, hoop ik?

Lizan, ik zat bijna te kwijlen bij je plannen, klonk heerlijk, was het ook zo?

Ik kom nu pas echt in een vakantieritme, lekker lang gekletst nog met mijn vriendin die vanavond mee-at en oppaste. Gelukkig slaapt Mini deze dagen ook wat langer uit...

BW mijn basilicum doet ook altijd idioot in de vensterbank. Maar dat heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat ik slecht watergeefbeleid heb. Dan weer te weinig, dan weer te veel. Dan wordt de boel wel slap-bruin-frummelig :|

16. lizan
    Afbeelding van lizan

Tis weer een Hollandse zomer zeg, 1 dag mooi weer met gisteravond hier toch al weer snel wat druppels en nu is het ook weer grijs en nat. In het bos was het gewoon klammerig vies, bah. En hond sprong in moddersloot dus die moest bij thuiskomst nog eens onder de tuinslang.

Heel herkenbaar Mariaw, wat je schrijft over zo´n dag zitten en luisteren ja. Ik ben blij dat ik het niet meer hoef, heb jarenlang verslagen gemaakt van dat soort dingen, ook heel vermoeiend want je kunt het je niet permitteren om even in te zakken. Want je zult zien dat je dan net de essentie mist :gaap:

Julia, knap hoor om met dat warme weer zo´n heel eind te fietsen!

Mijn kruiden buiten doen het zelfs niet eens goed met al die nattigheid. Ik ga komend weekend eens even flink huishouden in het miezerige kruidentafeltje, het ziet er niet uit. En misschien dat ik dan ook eens binnen wat ga neerzetten, heb met de hele verbouwing van het voorjaar een brede vensterbank in de voorkamer gekregen, daar zou ik ook wel eens iets kunnen neerzetten.

Ja BW, ik ben klachtenvrij, hoewel ik maandag bij het sporten merkte dat mijn conditie een flinke opdonder heeft gekregen van het geheel. Maar dat werken we wel weer bij de komende tijd. Vandaag voor controle bij de huisarts geweest en ze was tevreden. :duim:

Mijn eten zag er toch iets anders uit gister Eez. Ik reed naar mijn visjuwelier en onderweg kwam ik natuurlijk in een enorme rij richting strand te staan, dus geen grote garnalen. Dus heb ik alleen kebabjes gemaakt en tzatziki. Voor manlief nog een paar dunne speklapjes, daar is hij dol op. Hij heeft ze prachtig knapperig gebakken, er zat geen randje vet meer aan. Heerlijk buiten gezeten.

Vanavond eten we bij vrienden dus dat is lekker makkelijk.

17. Boekenwurm

Eez; houd vast dat vakantiegevoel :cheer:
    Oh gelukkig; dat jij dat ook hebt met basilicum.
    Ik heb nu binnen ook een kweek staan, we kregen via familie op het werk een zakje van de HEMA, om zelf op te kweken. En ik had nog een echt origineel olijfolieblikje staan, uit Italië, die ik maar niet weg kon gooien , maar die stond te verstoffen in de keuken, en ineens had ik het :idee:
    Basilicum erin; decoratief en functioneel...

Eten word dus de courgette roomsaus; portie voor ons en portie om weg te geven morgen .

Mariaw; meneer had het gisteren zo warm zei hij, dat van mijn zwoele plannen niks terecht kwam :D

18. hemelskoekje

Bw, het was ook klammerig warm gister maar verder is hier geen drup gevallen eigenlijk.

Gister naar de avondmarkt geweest en een leuk jurkje gescoord. Gewoon in een winkel dus niet bij een kraam. Een zwierig jurkje voor een zomers gevoel. Nu maar hopen dat de zomer nog even aanhoudt.

Vandaag vreemd weer maar wel warm. Nieuwe tuinkussens zorgen voor een frisse wind in de achtertuin.
    Morgenmiddag komen mn ouders eten en gaan we paling roken met allemaal lekkere hapjes erbij. Vanmiddag hier ansjovis gefrituurd. Héérlijk. Vanaaf worden het spareribs denk ik.

By the way...ik heb mn basilicum voor moederdag destijds gekregen en hij staat nog steeds groen te wezen. het waren trouwens geen zaadjes maar het was al een plantje. In Spanje had ik m op t aanrecht staan en bleef hij amper een week goed, hier staat ie voor t raam en doet t wonderbaarlijk goed. Ik flats er om de paar dagen een flotsje water bij.

19. rema
    Afbeelding van rema

Vanavond even gemakkelijk, aardappelkroketjes, schnitzel en Griekse salade.

20. mariaw
    Afbeelding van mariaw

Ja en dat was de zomer idd weer.
    Jammer Bw dat je meneer niet even zwoel kon doen met die hitte ;) Het was juist zo een zalige avond.
    Wij hebben lekker buiten op de patio gegeten en hebben tot ver na 23 uur buiten gezeten. kaarsje erbij, wijntje erbij en lekker kletsen en genieten.
    tompoes mocht ook de patio op die afgezet was maar waar hij toch weer een paar ontsnappingspogingen toe deed.
    Hij moet erg rustig wennen zegt iedereen, hij is ook dom hoor. Hij snapt niks van t buiten zijn.
    Staat te kwaken als een eend van pure bangingheid en opwinding...... Eerst heb ik een kat die blaft als een hond en nu een kat die kwaakt <:(

Vandaag aten wij een curry van een klein zakje van Verstegen. Uitje fruiten, boontjes erbij, aardappelblokjes, tomaat in stukjes en dan ook nog wat kokosmelk. Even een kwartier laten pruttelen en het was prima.

Verder weer workshop vandaag. Ik doe het niet meer 2 dagen achter elkaar zo'n workshop begeleiden. De 2e dag ben je echt moe en leeg en merk je dat je hoofd niet meer zo open staat voor nieuwe ideeen van anderen.
    Maar goed zo gaan die dingen soms.

Lizan; balen dat je niet bij de visboer kon komen.
    Mijn kruiden staan buiten of te droog of te nat, heb er niet t juiste gevoel voor denk ik.

HK; lekker een nieuwe jurk.
    Vandaag zag ik weer een stukje BBC van Rick Stein in Spain. Deze x was hij in Morella en in de Ebro Delta. Ik kreeg een zeer zware heimwee naar vakantie in Spanje aanval.
    Heerlijk recepten van tuinbonen en ook van salades en bedenk het maar aan authentiek spaans eten. Hmmmmmmmmm

Julia; beetje bijgekomen van al dat gefiets?

Rema; dat gemakkelijke klinkt wel lekker hoor.

Eez; Die workshop van vandaag moest ik begeleiden met een 28 jarige dame die ik niet eerder ontmoet had. Ze deed me erg aan jou denken, zelfde uitstraling. Later bleek dat ze van origine neerlandica is. Toch ook grappig dat je dan in een heel ander vakgebied terecht kan komen.

mariaw wijzigde dit bericht op 03-08-2011 21:36 met 0%

21. hemelskoekje

Nah, geen spareribs maar een tosti pffffffffffffffffffff..... Volgens mij ben ik de enige die wel ees mot met zn kereltje heeft. Of niemand schrijft erover :nee: . Toe maar..hou maar op en schei maar uit. Ik heb mn portie wel weer gehad voor vandaag :rol: Leuk, komen morgen mn ouder gezellig langs. Nah....mannen.....een schop onder hun kont kan je ze geven. Ssssssooowww voel me even een bikkel nu :hamer: Ssssowww....en nu voel ik me me weer even sterk :duim:

Waar is Pippoo trouwens of komt die helemaal niet meer ....

hemelskoekje wijzigde dit bericht op 04-08-2011 00:59 met 15%

22. lizan
    Afbeelding van lizan

O O die HK, weer een nachtelijke bromaanval, vandaag weer een beetje kalmer in huize HK? :cool:
    En tuurlijk, overal is wel eens wat HK, de een schrijft erover, de ander niet. De een is wat explosiever dan de ander, maar je bent geen uitzondering hoor! En af en toe even knallen schoont de lucht zullen we maar zeggen ;)

Hihi Mariaw, het lot heeft blijkbaar bepaald dat jij de vreemdsoortigen in poezenland krijgt. Een kwakende kat, het moet niet gekker worden!
    Leuk he, die Rick Stein, ik ben nu op mijn laptop in porties zijn french odyssee aan het kijken. Die heb ik toen helemaal gemist toen het werd uitgezonden een paar jaar geleden. Erg leuk ook, alle afleveringen staan op you tube, dus af en toe trakteer ik mezelf op een half uurtje Rick Stein :D

Gisteravond heb ik hem dus gemist,want we aten bij vrienden. Heel gezellig, maar het was wel allemaal erg veel en het werd laat. Gelukkig heb ik me beperkt tot twee glaasjes wijn, maar moe ben ik nu toch wel. Tja, zij hebben nog vakantie en kunnen vandaag rustig opstarten, manlief en ik stonden om half 7 alweer naast het bed :gaap:

Vandaag eten we dus iets lichts. Ik heb nog vier kebabjes over van dinsdag en daar maak ik een salade bij met een gazpachodressing. Ik had die ooit uitgeknipt uit een tijdschrift en ik ben benieuwd hoe die smaakt. In elk geval licht en fris.

lizan wijzigde dit bericht op 04-08-2011 10:17 met 0%

23. pieternel1
    Afbeelding van pieternel1

Dag allemaal! Ik ben ook weer in het land der levenden. We hebben een heerlijke vakantie gehad iondanks dat het weer niet altijd meewerkte.
    De weken met alle kids waren heerlijk en zo leuk om de nieuwe vriendin te leren kennen. Zo apart om oudste zo verliefd en zorgzaam te zien, hij is veel socialer geworden door haar. Hij was altijd erg op zichzelf en nu heeft hij belangstelling voor iedereen om hem heen en hij is zo trots op haar.
    Ook jongste heeft ineens interesse in vrouwen. Hij heeft een meisje in de supermarkt opgeduikeld en trekt daar heel veel mee op. Ik mag er alleen niets vragen of zeggen :lol:

Afgelopen zondag zijn we al thuis gekomen na een lange twee dagen van 2100km rijden. (Halverwege de route in Oekraine was de weg naar Kyiv afgesloten enn moesten we maar liefst 220km omrijden. (krijg je als er bijna geen wegen zijn op het platteland...., maar balen was het wel!)
    Ook heb ik op de laatste dag in Nederrland iets van een allergische reactie opgelopen. Geen idee waarvan maar het begon vrijdag met rode plekken en jeuk op een arm en dat breidde zich uit naar mijn andere arm, benen en daarna ook op mijn buik en rug.
    Ik verging van de jeuk en heb gisteren toch maar een afspraak gemaakt bij de dermatoloog. Gelukkig hebben we hier geen wachttijden en kon ik 's middags al terecht.
    Daar kreeg ik een injectie in een ader waar ik helemaal naar van werd en zo'n pijn deed dat ik meteen terug op het bed geplant werd en liepen er meteen drie verpleegsters en de dokter rond mijn bed om mijn bloeddruk te meten en me in de gaten te houden. Gelukkig zakte het vrij snel maar ik heb nog nooit zo'n eng gevoel gehad. Net of mijn bloed (of die vloeistof) door mijn ader bruiste tot aan mijn pols en daaran terug naar mijn schouder en borst. Toen het weer wat beter ging kreeg ik nog twee spuiten in mijn bil en een zak medicijnen en een detox dieet om het gif uit mijn lichaam te laten.
    Maar de jeuk is al een heel stuk minder en de rode plekken verbleken. Volgende week mag ik nog een kleer terug komen.

Eten stelt dus niet veel voor de komende week.
    Ik mag gekookte kip, aardappels, appels, yoghurt met cereal en water.
    Maar goed het is voor een goed doel en het is meteen goed voor de lijn want in de vakantie hebben we nergens naar gekeken dus er mogen wel wat kilootjes af.

We hebben echt de toerist uitgehangen met de kids en zijn naar Kinderdijk, Giethoorn, Kasteel de Haar enz geweest. Den Haag en Scheveningen zijn door het slechte weer niet doorgegaan.
    De tweede week, toen de kids weer naar Amerika waren hebben we door het slechte weer tijd gemaakt om een nieuwe badkamer uit te zoeken die eind van het jaar geplaatst gaat worden.

Verder heb ik globaal door alle berichtjes hier heen gescrolled.
    Ik hoop dat bij HK de rust is weer gekkerd na de bonje van gisteren. (gebeurt echt overl wel eens hoor!)

Mariaw, ik moet zo lachen om jouw katten perikelen. (ook om die van BW trouwens, fijn dat poes weer terecht is)

Lizan, ik ga die Rick Stein ook eens opzoeken op internet. Misschien mogen we die hier wel kijken. Van Masterchef krijgen we opeens bericht dat we die niet in Oekraine mogen kijken...halverwege de serie nota bene!! :?
    Uitzending gemist gaat er niet op vooruit, je moet voor steeds meer (onbenullige) programma's gaan betalen en onze sateliet kan alleen maar Ned. 1,2 en 3, SBS6 en Net 5 ontvangen dus vbeel keuks is er dan al niet meer. Gelukkig hebben op de Russische sateliet nog wel een aantal Engelstalige zenders.

BW, in Zweden had ik altijd kruiden in de vensterbank, ook 's winters en die deden het uitstekend. Hier heb ik nog geen plantjes of zaad kunnen vinden maar in Nederland had ik munyt en basilicum plantjes bij AH gekocht en die per ongeluk buiten laten staan en die zijn in twee weken enorm gegroeid. Ik heb zoon gevraagd ze in de tuin te planten.

Eten vandaag is niet veel bijzonders; gekookte kip voor mij en gegrild voor Peter, erbij aardappels en worteltjes en doperwtjes. (die mag ik waarschijnlijk ook wel hebben.

"Live in each season as it passes; breathe the air, drink the drink, taste the fruit, and resign yourself to the influences of each." ~Henry David Thoreau

24. Modes
    Afbeelding van Modes

Hoi hoi allemaal, hier ben ik weer eens eventjes, de reden dat ik niet meer vaak kom kijken is dat ik er gewoonweg ff geen zin in heb, ligt niet aan jullie maar aan mijzelf.

Ben druk met allerlei dingen, en nu is mijn zoon drie weken weg op vakantie met zijn vader..dus kan ik in huis weer ff goed aan de gang zodat het weer lekker netjes, schoon en gezellig is als hij thuis komt..alleen heb ik niet veel energie..maar heb nog twee en halve week de tijd..

Qua eten is het wel ff fijn dat ik deze drie weken kan eten wat ik wil zonder dat ik rekening hoef te houden met zoonlief die niet zoveel lust!!!

Voor de rest gaat het lekker, en ik lees regelmatig jullie belevenissen

Ook dus over de katten perrikelen, ik had een minder leuke ervaring, moest op de katten van een vriendin passen en toen ik daar afgelopen vrijdag er was, lag er eentje dood!! Hij was al ziek, maar toch is dat niet echt leuk..enfin vriendin weer naar huis gekomen om het beestje te begraven...

Nou ik kom wel weer eens even aanwaaien..groetjesss

25. mariaw
    Afbeelding van mariaw

Modes; je komt wanneer je kan en er puf voor hebt. dat is zzo'n beetje een ongeschreven regel. Niets moet alles mag.

Nel; wat een heftige reactie zeg. ik zou wel even uitzoeken waar je zo allergisch voor bent maar ook welk spul ze inspoten en je die shock achtige verschijnselen kreeg. Bijzonder hevig verhaal en reactie.

Leuk he die zoons zo met hun dames. Is met dochters net zo leuk hoor.
    Zouden onze ouders het ook zo bezien hebben ooit.
    Zouden mijn ouders het nu ook zo bezien met mijn OV :lol:

Vanavond om 21.00 uur weer rick stein op bbc 2.....

HK; iedereen heeft mot met elkaar. gelukkig zou ik haast zeggen.
    Maar ik snap wel wat je verteld hoor meis :love:
    Probeer te ontspannen en t los te laten, de stress is het nooit waard. Je wint er niks mee.

Hier was t vandaag gewoon werken op ijn eigen kantoor, was voor de verandering ook weer eens fijn.
    Na t werk lekker even buiten gezeten maar nu binnen vanwege de erge regen. We hebben kliekjes gegeten.

Wilden we vanavond de stad in naar het Gay feest hier op de Hof. Roze donderdag. Maar met die regen blijven deze 2 heterootjes lekker binnen. Wel jammer voor Anita Meijer dat ze straks moet optreden in de regen en zonder ons ;)

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x