- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 1256 reacties, en bestaat uit 51 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 51.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 09:14.
Groetjes uit België en Nederland (3)
- Geplaatst op donderdag 17 mei 2012 09:52caniannybiGoedemorgen
Ik had gisteravond op het forum geschreven , maar kreeg het met geen mogelijkheid weg. Nu maar weer eens proberen
Blikje, leuk om zoiets thuis te doen.Laat je maar lekker helpen.
Britt, ik heb jou ook op FB gezocht, maar kreeg wel 6 dezelfde namen en toen wist ik het niet. Ik zal je een berichtje sturen hier, met mijn naam erop.
Choup, lekker weer nu om te wandelen. Ik weet nog niet hoe koud het is, maar de zon schijnt..
Het is hier geraniummarkt. Misschien dat ik er met mijn kleinzoon naar toe fiets, maar hij slaapt nog.
Iedereen een fijne dag Can - Geplaatst op vrijdag 18 mei 2012 08:46caniannybiGoedemorgen
Stil hier. Iedereen aan het genieten van de zon van gisteren.
Ik ben 2 dagen weg, Ieder een fijn weekend
can - Geplaatst op vrijdag 18 mei 2012 08:50choupette
goede morgen b/ners
can ,,ja vandaag lekker wandelweer ,,je ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op vrijdag 18 mei 2012 10:12blikopnul

hallo B/Ners.
Can, veel plezier op je dagjes weg. Het weer werkt wel mee!
Ik ben druk met opruimen hier in huis. Er staat een hoop in dat er nu uit moet, o.a. speelgoed zoals poppenhuis, auto´tjes en stoeltjes waar de kleinkinderen inmiddels zijn uit gegroeid.
Ik hoop dat alles goed zal verlopen en wij en onze gasten een leuke dag hebben.
21 mei is onze dag.
Vaarsje, wanneer is de jouwe?
Prettige dag iedereen,
Groetjes, blikje
Mothers hold their children's hands a while and their hearts forever. - Geplaatst op vrijdag 18 mei 2012 10:37caniannybiHoi Blikje
dat is al zo. Rust het weekend ook een beetje uit.maar ik weet nog steeds niet hoeveel jaar je getrouwd bent of heb ik iets gemist?
groetjes Can - Geplaatst op vrijdag 18 mei 2012 11:46Belgisch vaarsje
Hallo dames, hier zijn we ook weer.
Onze huwelijksverjaardagen vallen niet samen Blikje.
Bij ons is het op 28 mei en dan zijn wij 30 jaar getrouwd.
Ja, wij zijn allen benieuwd, hoeveel jaar bij jullie?
Zal wel iets speciaals zijn, vermits de krant er op af kwam.
Gisteren met m'n dochter en de kleinkids op stap geweest.
Een fietstochtje naar de kinderboerderij en naar de speeltuin.
Dat vonden ze natuurlijk weer leuk en ikke ook hoor.
Als afsluiter hebben we een ijsje gegeten op de kinderboerderij.
Een mooie zonnige dag vandaag.
Jammer dat ik binnen zit.
Mijn poetsdagje vandaag.
De tuin is ook helemaal klaar, daar heb ik voorlopig geen werk meer in.
De ramen die zouden nog wel eens gepoets mogen worden en dat is een werkje waar ik altijd tegenop zie.
Dames geniet nog wat van deze stralende dag, morgen is het misschien weer heel anders.
Groetjes uit België
Nog een foto van de deurhanger die ik gemaakt heb
Belgisch vaarsje wijzigde dit bericht op 18-05-2012 11:50 met 8%Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op vrijdag 18 mei 2012 16:51brittfan
Prachtige deurhanger BV-tje !
Jullie allemaal alvast van harte met de huwelijksverjaardagen en veel plezier.
Vanmiddag nog even met mijn moeder naar de stad geweest, we waren net bij haar thuis toen de eerste regendruppels weer naar beneden kwamen.
Het kan nooit eens een paar dagen droog blijven ! - Geplaatst op vrijdag 18 mei 2012 20:53choupette
bvtje ,,ja is inderdaad heel mooi ,
blikje en bvtje ,allebei gefeliciteerd ,
deze namiddag heeft het hier water gegoten ,,dus voorbij de wandeling ,,
wens allen een fijne avond ,,bisousje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 22:25Belgisch vaarsje
Oeps zeg, bij jullie regen?
Hier is nog geen druppel gevallen, hoeft ook niet want dan ligt het landwerk weer stil en het gaat nu juist goed vooruit.
Voor morgen voorspellen ze regen, maar eigenlijk zeggen ze dat al de hele week. We zullen wel zien wat ervan komt.
Ik kwam net nog eens kijken of Blikje wat geschreven had, maar ze houdt ons in spanning.
Nog een fijne avond allemaal.
Ik kruip maar eens onder de wol, 't is al de ganse week middernacht geweest om te gaan slapen.Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op zondag 20 mei 2012 18:07choupette
goeie avond b/ners
bvtje ,gisteren super weer ,,ben gaan wandelen in watten ,,vandaag weer grijs en regen ,je ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op zondag 20 mei 2012 18:25brittfan
hier nog geen regen gezien, het was vanmorgen koud, tegen een uur ofvier kwam het zonnetje erdoor. Maar als ik nu op buienradar kijk komt er vanuit de Ardennen het een en ander aan.
Voel me niet echt top, gisteren de hele dag gesnotterd, ik dacht dat het hooikoorts was maar vannacht sloeg het op mijn stembanden.
We hebben nog dansles vanavond, wil toch wel gaan want het is bijna eind van het seizoen, nog een keer volgende week.
Ook afgelopen nacht de kleintjes hier gehad, om 7 uur vanmorgen was het al reveille met Stijn, Marit niet, die werd pas rond kwart voor negen wakker. - Geplaatst op zondag 20 mei 2012 20:09caniannybiBritt, ik heb je gevonden en een vriendschapsverzoek gestuurd, Via mijn iphone, dus ik hoop dat het is goed gegaan, anders hoor ik het wel.
Het is hier de hele dag 23-24 graden geweest en sinds een uur is het donder en regen, dus mogen wij niet mopperen.
Blikje, slaap lekker vanavond voor je feestdag, maar nog steeds weet ik niet hoelang getrouwd. 40 0f misschien 50 jaar , maar zo oud ben je volgens mij nog niet.
Vandaag naar de verjaardag van mijn kleindochter geweest, 10 jaar alweer.vaarsje weer een beetje bijgeslapen?
Een fijne avond allemaal Van - Geplaatst op zondag 20 mei 2012 20:17choupette
can ,,hartelijk gelukwensen met je kl dochter haar verjaardag
sluit af ,,morgen naar de tandarts en de bovenkuis ,,dus heb ik weer mijn werk ,
bisous ,,en slaap welje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op maandag 21 mei 2012 07:37choupette
goeie morgen b/ners
hier grijs weer ,,weet niet of het koud ,,
ben aan het ontbijten ,,dan de badkamer in ,,en verder mijn werk doen ;
fijne dag allenje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op maandag 21 mei 2012 09:45caniannybiBlikje, van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag toegewenst met man , kinderen en verdere familie en bekenden.
groetjes Can - Geplaatst op maandag 21 mei 2012 10:02Belgisch vaarsje
Hallo,
Eerst Blikje en haar echtgenoot feciliciteren met hun huwelijksverjaardag
Maak er samen een supergezellige dag van.

Hoeveel jaar weten we dus nog altijd niet, je mag het zelf invullen
Gisteren voorspelden ze regen, maar het was zo'n stralende dag.
'k Ben samen met mijn zus en schoonbroer gaan fietsen en het was echt warm op de fiets.
We hebben onze eerste 30 kilometerkes gedaan.
Vorig jaar waren we al volop aan't rondrijden en hadden we al een goede conditie voor onze fietsvakantie. Dit jaar is dat heel wat minder, want binnenkort vertrekken we al.
Die 30 kilometer was wel goed te doen, maar je voelt het toch wel in de knieën dat ze nog niet veel gewoon zijn.
Bij ons heeft het rond 8 uur 's avonds eens een regenbuitje gedaan.
Eens hevig, maar nog snel weer over.
Vandaag ziet het er maar mistig uit.
Brit dat is toch wat met die zieke mensen tegenwoordig.
Iedereen loopt zowat te snotteren.
Ik heb het er ook weer van, maar bij mij zit het vast in de longen.
Vroeger jaren niet gauw gehad, maar eens die longonsteking eens gehad te hebben, heb ik er vaak last van. 'k Zit ook al enkele dagen met wat allegie in mijn nek. Ook erg vervelend hoor, want dat kan nogal jeuken.
Een hele fijne dag nog voor jullie allemaal.Belgisch vaarsje wijzigde dit bericht op 21-05-2012 10:03 met 0%Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op maandag 21 mei 2012 11:08choupette
blikje en ventje ,,,hartelijke gelukwensen met jullie huwelijks verjaardag ,,nog vele jaren ,,
je ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op maandag 21 mei 2012 18:13choupette
goede avond b/ners
even mijn molen tonen ,,dat papy bezig is met maken

de eetplaats

je ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op dinsdag 22 mei 2012 08:01choupette
.-goede morgen b/ners
wilde een plaatje zetten ,,lukt weer niet ,,
hier grijs en mistig ,,choupette wijzigde dit bericht op 22-05-2012 08:03 met 80%je ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op dinsdag 22 mei 2012 08:05choupette

dan zomaar ,,en lukt het misschienje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op dinsdag 22 mei 2012 08:07choupette

al is ze niet buiten ,,dan haal ik ze ,,,,de zon ,,,,je ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op dinsdag 22 mei 2012 08:09choupette
en nu nog het ontbijt erbij ,,haha ,dan zijn jullie lekker verwend
je ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op dinsdag 22 mei 2012 08:23caniannybiChoupette, de zon schijnt hier volop en met het ontbijtje van jou erbij kan de dag niet meer stuk.
Mooie molen wordt het. Is het voor de kleinkinderen of voor in de tuin?
Ik hoop dat Blikje haar dag goed is doorgekomen.
Ik ga straks mijn man naar Belgie brengen en dan neemt hij zijn fiets in de auto mee.
Ik ga vanavond weer naar huis en hij komt donderdag. Fietst dan eerst naar Weert(kleine 2 uur) en dan met de trein.
Ik kan dan donderdag de oppasdag door laten gaan en morgen heb ik een paar afspraken.
Iedereen een zonnige dag Can - Geplaatst op dinsdag 22 mei 2012 09:13choupette
can ,,de molen is voor in de tuin ;veel oppas plezier ,donderdagje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op dinsdag 22 mei 2012 09:14blikopnul

Goede morgen B/Ners,
Wij hebben gisteren een fantastische dag gehad,
Jullie heel hartelijk bedankt voor de goede wensen.
Vaarsje, jij voor het mooie kaartje, was precies op tijd!
Ik hoop dat jij straks net zo,n mooie dag zult hebben.
We hebben van de kinderen een ingelijste fotocollage en bloemen, van vrienden veel bloemen en planten gekregen, en wat voornamer is, veel liefde ondervonden.
Allemaal een prettige en zonnige dag,
Groetjes, Blikje

Mothers hold their children's hands a while and their hearts forever.
Dit onderwerp heeft 1256 reacties, en bestaat uit 51 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 51.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 09:14.
Groetjes uit België en Nederland (3)