- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 1256 reacties, en bestaat uit 51 pagina's. U bent momenteel op pagina 32 van 51.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 09:14.
Groetjes uit België en Nederland (3)
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 22:37Belgisch vaarsje
Goede avond B/N,
Gisteren bij mijn zus geweest om onze fietsvakantie voor de maand juni vast te leggen.
We waren er nogal vroeg uit van wat het zou worden.
Niet ver, we steken maar juist de grens over.
We komen in de buurt van ons Britje.
Een huisje in het vakantiepark Beach resort in Kamperland, Zeeland gehuurd en dan van daaruit weer alle dagen de fiets op om de streek te verkennen. Indien het weer dan wat meezit, zal dat wel leuk worden.
Na dat de reis vastgelegd was zijn we zoals de vorige 2 zondagen samen beginnen knutselen.
We hadden met de malletjes van Marianne Design enkele figuurtjes uitgesneden en het was de bedoeling dat we die op onze kaart moesten gebruiken, maar dan maakte ieder een eigen creatie ervan.
De mijne is nog niet helemaal klaar, die van mijn zus staat al op de groepshyve en die ziet er totaal verschillend uit dan de mijne.
Dat je met dezelfde materialen iets heel anders kan maken, dat is nu juist het leuke eraan.
Can super leuk dat de kinderen zich zo goed konden vermaken op de bevroren vijver en jullie vonden het vast ook fijn om er naar te kijken.
Choup was het je zoon die de operatie moest ondergaan?
Een spoedig herstel voor hem toegewenst.
Britt, ons koetje Brit heeft in de vroege vooravond gekalfd. Een tamelijk klein stierkalfje. Bruin lijfje met een wit kopke. Hij ziet er lief uit.
Hoe gaat het met je moeder? Is ze nog steeds in de kliniek?
Blikje, voor mij mag het winteren, maar niet teveel vorst en zeker geen sneeuw of ijzel. We hebben het zelf niet in de hand en maar best ook zeker, want de ene zou het zo willen en de andere weer anders. Er is zo al genoeg ruzie in de wereld.
'k Ga het niet te laat maken vandaag, want misschien moet ik er nog uit voor een kalving.Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 09:05blikopnul

Goede morgen B/Ners.
Leuk vaarsje, dat je je vakantie al grotendeels hebt gepland.
Het kan maar rond wezen. Ik hoop dat je goed weer zult hebben.
Leuk, zo te knutselen met je zus.
Choupje, hoe is het met de patient- Is hij al weerom naar huis? Dat gaat tegenwoordig zo vlug, het is net een automatic, zo er in, zo er uit. Ik hoop dat hij snel helemaal opknapt. Hoe is het met jou? Nog verkouden of gaat dat de goede kant op?
Can, kinderen genieten wel op het ijs. En als het geen diep water is, is er ook weinig kans dat ze erdoor zakken.
Hier wordt ook volop geschaatst op de vaart. Als het ijs dik is, is er een kraam waar ze "IJsmoppen" verkopen. Een Westlander is pas echt op het ijs geweest als hij met IJsmoppen naar huis terugkeert.
Dat schijnt al een traditie van meer dan een eeuw terug te zijn.
Britt, hoe is het met jou? En hoe gaat het met je moeder? Ben je er erg druk mee?
Groetjes allemaal, Blikje
blikopnul wijzigde dit bericht op 07-02-2012 15:28 met 0%Mothers hold their children's hands a while and their hearts forever. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 14:00caniannybiBlikje, leuk zo'n traditie van ijsmoppen.Ik hou wel van die echte Hollandse gewoonten. Ze verdwijnen al zoveel.
Het was heerlijk om te zien, de jeugd op de vijver. Kleindochter had een stoel op het ijs gezet en zou zo ontzettend graag zien dat ik erop ging zetten. Ze zou me heel goed vasthouden, maar ik waag het er niet op.
Vaarsje, een leuke streek ga je in. Ik ben ook wel eens op dat resort geweest.
Wij gaan dit jaar met de jongste en zijn 2 kinderen mee naar de Provence, Zuid-frankrijk.
Zijn vrouw gaat met haar moeder de hele maand Juli naar Indonesie, waar vandaan ze geadopteerd is.
Choupette , gaat het weer met je zoon. Nu het glad is loop je zeker minder?
Britt, hopelijk gaat het met je moeder beter nu .
We gaan zo op een bakkie bij de oudste zoon.
Zijn dochter krijgt saxofoonles van mijn man. Kijken hoelang ze het volhoudt.
Het is in ieder geval helder buiten. Fijne dag can - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:54blikopnul

- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 09:21brittfan
dag B/N-ers,
Even vlug een berichtje. Het gaat redelijk met mijn moeder, ze moet bijkomen van die operatie en natuurlijk twee flinke klappen op twee maand tijd is niet niets. Ze ziet nog bleekjes en moet veel rusten. Dagelijks even binnenwippen en van alles doen voor haar.
BV-tje,
leuk dat je richting Zeeland komt, ik hoor nog wel wanneer en misschien kunnen we wat afspreken
Vandaag is oudste jarig. 31 jaar geleden vroor het ook zo, maar niet zo erg als nu. Ik heb toen 10 dagen in het ziekenhuis gelegen ( dat was nog toen die tijd na een stuitbevalling ) en iedereen die binnenkwam rilde van de kou, het leek zo lekker van achter het glas
Nu nog wat werken ;
groetjes ! - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 10:04choupette
goede morgen b/ners
bvtje , blikje ,,can ,,,neen het was klein zoon ,,ik denk dat hij vandaag nr huis mag ,we moesten maandag in het ziekenhuis gaan ,met de sch ma ,,en we zijn tergelijk goeie dag gaan zeggen aan tit boy ,,,hij was kontent ons te zien ,dus alles goed ,zijn nog iets gaan drinken in de cafetaria ,,
,,maar ,,gisteren middag had ik jongste zoon aan de foon ,,,hij had slecht nieuws voor flo ,,werd maandag met uitdrogings verschijnselen nr het ziekenhuis gebracht ,,direkt een infuus gekregen ,,,nu hoop ik dat alles goed gaat ,,papy heeft geld nog daarna ,,hij was een beetje ,schagrijnig ,,,
bvtje ,,een goed stierkalfje ,,,en ja ,,er is genoeg ruzie in de wereld ;;zou ik ook graag eens doen ,,een fietsvakantie ,
blikje ,,met mij gaat het goed ,,nog een beetje hoesten ,,tis vooral de moraal die niet meegaat
can ,,ja ,,wandeling doe ik niet voor het moment ,,het is zoals je zegt ,,die gladheid die me tegenhoud ,,
brit ,,ik hoop dat alles goed gaat voor je moeder ,,
fijne dag nogje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 10:05choupette
brit ,hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van oudsteje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 10:07choupette
url=http://www.animaatjes.nl/plaatjes/]
[/url]je ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 15:12caniannybiChoupette, jij krijgt toch ook van alles te verduren. Zielig voor Flo om weer in het ziekenhuis te liggen.Beterschap ermee.
britt, fijn dat je moeder een beetje opknapt. Het is ook niet niks. de bel gaat, mijn bezoek komt eraan. groetjes can - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 15:57brittfan
choup,
wat erg voor je kleinzoon. En het ging net zo goed weer dat je overlaatst zei. Heel veel sterkte ermee !
Hier in nl zijn ze allemaal aan de elfstedenkoorts, ben benieuwd of die doorgaat maar heb zo mijn twijfels.
Nu eens wat aan hobby doen, af en toe zo eens tussendoor in een verloren uurke
groetjes. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:55blikopnul

Goedenavond B/Ners,
Britt, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je eersteling!
Moet je erheen? Zo ja, doe voorzichtig buiten!
Choupje, wat een ellende toch bij jou,. Het stapelt zich maar op. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte.
Dat hebben jullie wel nodig.
Hebben jullie ook zo´n hekel aan die kou of ben ik de enige?
Mijn lijf doet zeer en ik ben niet vooruit te branden. Ik ruim wat op, maak eten klaar en verder rommel ik maar wat aan.
Lente, dat is waar ik naar snak!
Allemaal een prettige avond, straks lekker slapen,
Groetjes, Blikje
blikopnul wijzigde dit bericht op 09-02-2012 10:38 met 0%Mothers hold their children's hands a while and their hearts forever. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 20:36choupette
goede avond ,,b/ners
ik heb een smsje gestuurd naar mijn exsch dochter om te vragen of tit boy naar huis mocht ,,hij is al van gisteren thuis ,,dus is al goed nieuws ,,had niets aan me gezegt ,,,zelfs zoon niet ,,beh ,,beh
can ,,flo is niet in het ziekenhuis gebleven ,,na de infuus van maandag mocht hij terug naar huis ,,maar moet morgen terug voor een consultatie ,,
morgen ga ik naar de gym ,,mijn vriendin is er niet meer ,,ze heeft nl de echtscheiding aangevraagd en woont niet meer in het dorp ;;;
blikje ,,ik snak ook nr de warmte ,,nu sluit ik af ,,,grey's begint ,,,bisous ,,je ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 09:30caniannybiBlikje, ik snak ook naar de lente.Vroeger vond ik de winterlucht buiten heerlijk, maar mijn lijf ook niet meer , dus warmte, heerlijk.
Choupette, niet leuk van je exschoondochter, maar gelukkig is flo weer thuis.
Britt, ik denk dat het gedaan is met de 11 stedentocht. Was toch leuk geweest.
Ik zal vandaag eens op je hyves gaan kijken Vaarsje. Ik kom daar niet zoveel, meer op facebook. Hoewel. meer kijken dan iets neerzetten.
We gaan naar Nieuwegein, oppassen. Fijne dag allen
Can - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 10:46blikopnul
Hallo B/Ners,
Een heel goede morgen.
Can, ik denk dat wij meer gebaat zijn met warmte dan met dit weer.
Bij de therapeut krijg ik nog electro, wel lekkerder dan tractie, vind ik. maar ik laat het maar aan hem over.
Veel plezier bij het oppassen.
Ik ben er niet rouwig om dat de schaatserij niet doorgaat. Financiëel zal het wel een enorme strop zijn.
Ik vond wel dat ze alles erg overdreven en opbliezen, maar ja, ik ben geen Friezin.

Choupje, jammer dat je zo´n weinig coöperatieve sch. dochter hebt.
Ik heb heel aardige s. dochters, helaas is er nu een ziek en men weet niet wat ze mankeert. Ze krijgt allerlei onderzoeken
en er zijn dingen op kweek gezet.
Ik hoop dat ze gauw weten wat ze mankeert en er wat aan kunnen doen. Er blijft zo niets van haar over.
Groetjes, BlikjeMothers hold their children's hands a while and their hearts forever. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 18:11choupette

je ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 18:14choupette
ik kom jullie een goed nieuws zeggen ,,
de scan van flo ,(die hij had gedaan verleden week ) was goed ,,
nu word/is hij ingeschreven op de wachtlijst voor een donor ,,,
ik weet het kan misschien nog lang duren ,,,maar laten we hopen van
niet ,,,en heeft hij een normaal leven ,,,je ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 18:55brittfan
Choup,
Ik hoop met je dat er vlug een donor zal zijn voor Flo. Het is toch aan de nieren dat hij mankeert ? Veel sterkte ermee.
De elfstedenkoorts is over maar wie weet, ik hoorde dat er mid volgende week weer flinke vorst verwacht wordt. Straks is het te kiezen of de echte carnaval of de Friese carnaval op het ijs
Voor mij mag het dooien hoor, maar wat is er beter, alsmaar regen of dit. Iets minder vriezen mag wel, ik zie ertegenop om op de fiets daardoor te gaan, je gezicht zou bevriezen met die wind en kou.
BV-tje
alles goed bij jullie ? Ook last van de vorst zeker ? - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 19:18blikopnul

Goedenavond B/Ners,
Choupje, goed dat het met Flo de goede kant op lijkt te gaan.
Dubbel idee eigenlijk, niertjes voor Flo zijn een "gift" van een ander kindje. Maar als iemand overlijdt vind ik het zelf wel een troostende gedachte, dat er iemand anders gelukkig wordt gemaakt met de organen.
Nog steeds geen zomer, ik heb het de hele dag maar koud.
Prettige avond,
Groetjes, BlikjeMothers hold their children's hands a while and their hearts forever. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 20:17choupette
blikje ,,ja ,dat zei zoon ook ,,maar de dokter zei aan zoon ,,,je mag zo niet praten ,,laat staan denken ,,,iedereen weet dat ,,soms voor een leven ,,een ander leven afneemt ,,,,,,en ze gaan er maar 1 nier geven ,,,
wens allen een goede avond ,,bisous slaap welje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 08:03choupette

groetjes van mij ,,,,ik moet de bovenkuis beginnenje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 11:53blikopnul

- Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 14:15caniannybiFijne dag allemaal can
- Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 14:17choupette
blikje ,,hier ook een mooie zonnige dag ,,,we zitten bijna in het midden van de winter ,,,de lente komt eraan ;;;je ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 17:55caniannybidag allemaal
Gisteren heb ik te snel op versturen geklikt, want mijn hele verhaal was weg vanmiddag.
Ik heb net alle moed bij elkaar geraapt en ben even naar buiten geweest, maar alles doet pijn, dus kan ik beter even wat warmte krijgen. Nog even en het is lente, Blikje.
Choupette, het is te hopen dat er snel .,een donor komt voor Flo
Jammer dat een kind al op zo'n jonge leeftijd veel moet mee maken.
IK ben al mijn dassen en mutsen weer kwijt, dus begin ik maar weer opnieuw te breien, je moet iets.
Vanavond komt Flikken, vind ik wel leuk.
Fijn weekend allemaal
can - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 20:35choupette
wens allen een goede avond
je ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur
Dit onderwerp heeft 1256 reacties, en bestaat uit 51 pagina's. U bent momenteel op pagina 32 van 51.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 09:14.
Groetjes uit België en Nederland (3)