- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 1256 reacties, en bestaat uit 51 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 51.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 09:14.
Groetjes uit België en Nederland (3)
- Geplaatst op zaterdag 23 juli 2011 17:23Belgisch vaarsje
Hoi dames,
Omdat het op topic 2 niet meer gaat zoals het moet, wil ik proberen met een nieuwe topic aan te maken.
Dus vanaf nu start topic 3.
'k Ben benieuwd of deze gaat lukken.
Hier kun je deel 2 vindenModLibelle wijzigde dit bericht op 23-07-2011 20:04 met 18%: url naar deel 2Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op zaterdag 23 juli 2011 17:28choupette
hallo vaarsje ,,even antwoorden ,,hopelijk gaat het nu beter gaanje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op zaterdag 23 juli 2011 17:57whoopy
Hoera daar hebben we de hele middag op gewacht
er komt een dag dat morgen niet meer komt,tot die tijd wil ik genieten!! - Geplaatst op zaterdag 23 juli 2011 18:35Belgisch vaarsje
Allee, 't is te hopen dat nu iedereen deze topic vindt, laat de andere maar zakken, die hebben we niet meer nodig.
De kleinmannekes zijn net het huis uit. Ik heb de ganse dag mogen babysitten en braaf dat ze geweest zijn.
Jelle schuift al goed vooruit met zijn kruipen. 'k Moet hem nu goed in 't oog houden, want hij kan aan alles aan.
Mijn zus is altijd wat ontgoocheld als je Jelle zijn vorderingen ziet, dan vergelijkt ze dat met prematuurtje Robbe. Ze schillen maar een week, maar dat mag ze eigenlijk niet vergelijken, want Robbe is 3 maand te vroeg geboren en je moet alles van die leeftijd zien.
Ik zeg haar dat ook altijd, maar toch is ze d'er nooit gerust in.
Er staan hem weer nog vele testen te wachten op wat vanalles en het is toch weer steeds afwachten of alles goed is. Laten we hopen van wel.
Zo nu maar eens snel mijn stalletje opzoeken, de koetjes staan al te wachten.
Tot een volgende dames.Belgisch vaarsje wijzigde dit bericht op 23-07-2011 18:36 met 0%Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op zaterdag 23 juli 2011 18:45whoopy
jeetje Vaarsje dat is vroeg 3 maanden
maar wat fijn dat alles goed gaat
en nee hoeft helemaal geen zorgenkindje te blijven
heeft alleen nu meer aandacht en zorg nodig
en nu zit jij je koetjes te verwennen
ik g de bedden opmaken in de camper
had alles gister al gewassen wil altijd meteen schoon hebbener komt een dag dat morgen niet meer komt,tot die tijd wil ik genieten!! - Geplaatst op zaterdag 23 juli 2011 19:43brittfan
Hallo B/N-ers
Toch maar een nieuw topic geopend dan. Het is maar goed dat ik het gemeld heb aan de redactie.
Zeg Bv-tje, die Jelle is een rappen, onze Stijn die komt nog geen centimeter vooruit en is net een jaar geweest. Als hijop zijn buik ligt gaat hij in zijn achteruit tot hij ergens vast zit met zijn beentjes.
Morgen komt hij voor een paar uurtjes. Papa mama en grote zus gaan ergens ver weg op kraamvisite. Stijn is pas ziek geweest en moet echt zijn middagdutje nog doen, en trouwens ze zijn bang dat hij het pasgeboren babytje zou aansteken.
Nog een prettige avond verder allemaal. Het begint hier te gieten ! - Geplaatst op zaterdag 23 juli 2011 20:21choupette
goede avond
vaarsje ,,met flo is het net zo ,,als ik een kindje zie van zijn leeftijd en nu zeker met kévin zie ik ook dat hij veel achterstel heeft ,maar ja ,het ventje is ook heel ziek geweest ,en heeft veel ondergaan ,is ook veel kalmer of zijn broertje ,
ik sluit af ,,tot morgen bisousje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op zaterdag 23 juli 2011 20:25whoopy
onze dochter vroeg kroop niet maar rolde door de kamer heeft lang geduurd tot ze ineens ging lopen eigenlijk nooit gekropen
is hier de hele avond al nat motterig vrees voor morgen
een fijne avond voor wie al sluiter komt een dag dat morgen niet meer komt,tot die tijd wil ik genieten!! - Geplaatst op zaterdag 23 juli 2011 20:29choupette
whoopy ,mijn oudste zoon deed dat ook ,,en zat toen gekneld onder de kast ,,we vertellen dat altijd ,,en moeten er nu om lachenje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op zaterdag 23 juli 2011 20:37whoopy
het was een raar gezicht maar ging altijd goed
maar ze loopt nu hoor hahahaer komt een dag dat morgen niet meer komt,tot die tijd wil ik genieten!! - Geplaatst op zaterdag 23 juli 2011 21:44whoopy
ik ga ook afsluiten ga lekker vroeg mandje in
voel me doodmoe
slaap lekker allemaal en morgen weer gezond op
er komt een dag dat morgen niet meer komt,tot die tijd wil ik genieten!! - Geplaatst op zondag 24 juli 2011 08:15whoopy
Goedenmorgen
wat een zaligheid dat alles weer normaal is hier
je zou er bijna van afkicken hahaha
hier is echt petweer motregen waar je doornat van wordt
en een fikse storm de hele nacht al
dus thuis blijven
we gaan de zolder opruimen
en leegmaken en dan morgen de kringloop bellen
er komt een dag dat morgen niet meer komt,tot die tijd wil ik genieten!! - Geplaatst op zondag 24 juli 2011 10:11choupette
goeie morgen ,iedereen
whoopy ,,nu loopt hij ook goed ,,omdat hij geen rij bewijs heeft doe hij veel te voet ,,en als ik ga tot bij hem ,,gaan we altijd te voet naar auchan ,(winkel ) super markt ,eigenlijk ,dat is op 2 km van bij hemje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op zondag 24 juli 2011 10:33blikopnul

Hallo B/Ners,
Wat een rare boel was dat toch van de week, je zette iets neer en weg was het!
Ik kreeg hele rijen van die gele berichtjes: ongelezen privé-bericht, allemaal dezelfde. ik hoop dat dat nu ook over is.
Verleden week heb ik weer een oogbloeding gehad en zie nu haast helemaal niets meer. Als ik dus niet vaak kom, is het geen des-interesse, maar slecht zicht.
Het is erg vermoeiend en angstwekkend.
Komt ook heel slecht uit met vam alles, maar ja. Het is niet anders.
Ik wens jullie een fijne zondag en
groetjes, BlikjeMothers hold their children's hands a while and their hearts forever. - Geplaatst op zondag 24 juli 2011 11:07whoopy
Choupette dat is ook veel gezonder en goedkoper
wij hebben niet eens meer een auto
hebben 3 jaar terug een nw gekocht en na 1 jaar stond er 1800km op en garage wilde graag terug dus meteen gedaan
Blikje ik vind het vreselijk eng klinken en je lijkt er zo nuchter over
wij hebben de zolder geleegd
alle kerstspullen incl.kerstboom gaan morgen allemaal naar kringloop
ook de garage gedeelte gedaan al die overbodige vazen en bloempotten en vreselijk veel meer bergen dozen staan er klaar
morgen eerst nw dozen halen en kunnen we nog meer vullen
maar nu voor vandaag is welletjeser komt een dag dat morgen niet meer komt,tot die tijd wil ik genieten!! - Geplaatst op zondag 24 juli 2011 14:13choupette
goeie namiddag
blikje ,,ik hoop van harte dat het eens beter zal zijn ,,
hier een klein zonnetje ,maar echt niet warm
fijne dag nogje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op zondag 24 juli 2011 16:05whoopy
hubje is aan het friet snijden begonnen is zijn zondags taak en zo lekker bakken
en eten maar
er komt een dag dat morgen niet meer komt,tot die tijd wil ik genieten!! - Geplaatst op zondag 24 juli 2011 20:28choupette
boterhammetje op ,,nu sluit ik af ,tot morgen bisousje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op zondag 24 juli 2011 20:32whoopy
totmorgen en een fijne avonder komt een dag dat morgen niet meer komt,tot die tijd wil ik genieten!! - Geplaatst op zondag 24 juli 2011 21:57whoopy
het is eindelijk droog
er komt een dag dat morgen niet meer komt,tot die tijd wil ik genieten!! - Geplaatst op zondag 24 juli 2011 22:38caniannybigelukkig jullie weer teruggevonden.
Blikje, ik hoop dat de bloeding snel oplost, zodat je weer kunt lezen.
Whoopy, Britt , Choupette en Vaarsje, veel plezier met jullie opgroeiende kleinkinderen. Geniet erven , het gaat zo snel.
vanavond zijn we uit eten geweest met zoon en 2 kids. De kleinste van 4 huilde dat hij met ons mee naar huis wilde, maar ze gaan morgen naar Turkye, hij begreep er nog niet veel van. Zal morgen wel anders zijn als hij in het vliegtuig zit.
Ik ga morgen met een vriendin naar de sauna, dat is heel lang geleden.
Slaap lekker allemaal Can - Geplaatst op maandag 25 juli 2011 08:43whoopy

goedenmorgen
het zonnetje is er weer,dus we kunnen weer naar buiten
Can wat zal zo'n hummel genieten van zo'n groot vliegtuig
ja het lijkt wel gewoon een luxe dat we weer normaal kunnen lezen en posten
mensen geniet van de dag hij kojmt maar eenmaal voorbijer komt een dag dat morgen niet meer komt,tot die tijd wil ik genieten!! - Geplaatst op maandag 25 juli 2011 11:22Belgisch vaarsje
Hallo B/N,
We zijn precies terug voltallig, iedereen heeft de nieuwe topic gevonden.
Dan is de trein terug vertrokken.
Hier is het even rustig.
't Is nochthans mijn oppasvoormiddag.
Jelle die gaat altijd een poosje slapen, maar Jens niet en nu vroeg hij om ook in zijn bedje te mogen, dus liggen ze er nu allebei in.
Gisteren hebben we op een verjaardagsfeestje gezeten en dan heeft hij veel geravot met de andere kinderen, daar zal hij nu nog zo moe van zijn.
't Was een mooie zonnige dag, we konden lekker in het zonnetje zitten ook al was dit niet voorspeld.
Blikje 'k wens je zeer vlug beterschap met je oog. Dat moet wel heel vervelend zijn. Ga er maar snel eens mee verder.
Britt wij vergelijken Jelle altijd met Jens en vinden dat Jelle in alles trager is dan Jens. Jens kon al lopen op 1 jaar.
Whoopy in plaats van naar de rommelmarkten te gaan kijken kan je nu met je eigen opgeruimd gerief er gaan staan. Dat heb ik vroeger ook nog gedaan, wanneer het rommelmarkt was in mijn gemeente.
Can geniet van je saunaatje.
Mij krijgen ze daar niet in. Niks voor mij die extreme warmte.
't Zou ook niet goed zijn voor mij, want ik heb last van couperose.
Choup ik begrijp dat het voor jou ook niet altijd zo makkelijk is met Flo.
't Was gisteren lekker zonnig, ben je nog gaan wandelen?
Dames nog een fijne maandag.
Groetjes uit BelgiëEen vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op maandag 25 juli 2011 13:22choupette
hallo ;b/ners
hier een zonnetje ,,doe ik straks het gras af
blikje ,,nee niet meer weest wandelen van ?????;als papy thuis is ,gaat dat moeilijk ,,en het weer is ook niet van de partij geweest
nu ,ik belde naar zoon ,,hij had een afspraak met de dokter en mijn sch dochter zal hem brengen ,,en natuurlijk zijn de kids weer ,,,bij haar moeder
je ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op maandag 25 juli 2011 14:26whoopy
Vaarsje klinkt als een goed/leukplan
alleen kan ik dat niet meer opbrengen
hou staan geen 10min vol en nee is veels te vermoeiend
dat heb ik voor de winst niet over
heb ze gebeld en komen woensdag morgen dus tijd om ook kledng uit te gaan zoeke,
we zijn naar naburig stadje geweest op de fiets
dus ben weer gelucht jammer genoeg was de zon al weer naar huis
maar een mens kan niet alles hebben
er komt een dag dat morgen niet meer komt,tot die tijd wil ik genieten!!
Dit onderwerp heeft 1256 reacties, en bestaat uit 51 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 51.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 09:14.
Groetjes uit België en Nederland (3)