- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 1987 reacties, en bestaat uit 80 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 80.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 09:23.
Mailmaatjes over de hele wereld (3)
- Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 03:36letje
[fgcolor=#4400B3Moppie je hebt het weer gezellig gehad. Je went aan je nieuwe huis. Knus en geriefelijk noem je het. Is het een stuk kleiner dan je eerst had? Wel leuk aan het water neem ik aan. Goed zo!! Geniet er maar van.
Suus je familie zit wel ver van elkaar vandaan zeg. Hoe heb je je man leren kennen? Zal wel op school of zoiets geweest zijn. Of op vakantie? Dan heb je dat zoals twee van mijn dochters die nu ver weg wonen.
Nu dat je moeder het niet zo goed doet is het moeilijker dat is zeker. En jij hebt een smoes om niet naar die bruiloft te gaan? Dat klinkt als mijn man die een smoes heeft om niet naar die van mijn broer te gaan. Hij heeft een erg belangrijke race met de duiven. Wel vervelend voor degenen die dan alleen moeten gaan en in dit geval ben ik dat dan. Hoe vind jou man dat. Zegd hij niet dat je je taak moet ruilen met iemand anders? Moeten is er dan niet bij maar wel een vraag? hihihihih
Moemoe wat een prachtige bloemen voor moederdag van jou. De kleuren zijn erg mooi.
Hier heb ik nu twee van die grote planten van Hydrengias. Leuk was dat.
Zoon was hier dan met vrouw en dochter en dat was erg gezellig. Zoon heeft het een en ander verandert op mijn computer en ik ben aan het proberen weer naar mijn hand te zetten. lief bedoelt maar niet leuk voor mij. Iedereen doet de computer op hun manier en veranderingen zijn moeilijk. Vooral als je maar net gewend bent met deze nieuwe.
Verder wat in de tuin gewerkt. De tuinslang was aan het lekken en dat hebben wij met veel moeite kunnen maken.
Voor een tos geweest ook en morgen weer naar de gym. Zo gaan wij maar door. Het is een dag geweest met allerlij vervelende kleine problemen en die zijn allemaal opgelost. Goed he??
Zo kunnen wij lekker slapen.
Tot morgen dan maar weer. liefs van mij hier in canada letje
[/fgcolor]
Keep smiling - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 07:15ambusuus
Goeiemorgen allemaal
,
Nog even lekker bij jullie kletsen voor ik naar moeder ga. Helaas is het geen fraai weer. Dus gezellig stadten na het bezoek zal er niet inzitten. Ik neem een boek mee en ga lekker op haar kamer zitten lezen. Hand vasthouden en ze mag wat mij betreft gaan.
Moppie ik geloof absoluut dat jullie er een leuk en knus huis van hebben kunnen maken. Dat is jullie wel toe vertrouwd haha. Veel sterkte de komende weken/maanden. Wij zijn toch wel een jaar bezig geweest om alles zo’n beetje te krijgen zoals het nu is; niet meer een toonkamer met meubelen, maar een eigen tintje eraan gegeven met wat specifieke mooie en leuke spulletjes en wat warmte erin met smaakvolle accenten
. Nu nog moet ik wat gaten boren voor grotere en zwaardere dingen. Maar dan is het geloof ik wel echt af
.
Letje hoe Klorus en ik elkaar hebben ontmoet? Hier in het westen. Klorus had zijn proefschrift bij de drukker liggen en had een baan aangenomen bij de Shell (dus zou hij in Amsterdam of Den Haag gaan werken). Dus wilde hij daartussen in gaan wonen.
Ik had net een baan in Leiderdorp (opleiding tot operatiekamerverpleegkundige) en was ook op zoek naar woonruimte. We kwamen elkaar af en toe tegen bij verschillende woningkijksessies. Uiteindelijk zijn we samen verder gaan zoeken. Vonden een eengezinshuis en huppekee even samenwonen en maar gauw getrouwd want zijn moeder vond “hokken” wel heel erg vreselijk. En dat is al weer 34 jaar geleden
.
Ik vind trouwens dat ik, als ik de Limburgse familie zondag heb gezien, ik niet weer dat hele stuk hoef te rijden voor een familiefeestje. Klorus gaat ook niet altijd mee naar Groningen. We vinden het allebei goed zo.
Soms heb je van die dagen waarop je allerlei kluisjes te doen hebt. Maar als alles goed gegaan is heb ik dan wel een voldaan gevoel na zo’n dag. Na gedane arbeid is het goed rusten zegt men wel eens.
Ik heb net zo’n tuinslang. Vooral Kleinzoon vindt het schitterend om de plantjes water te geven in de tuin
Mensen ik ga even ontbijten en dan onder de douche en dan op het fietsje (door de regen) naar het station.
Iedereen een fijne dag; maak er wat van
.
Hierna mag ik 3 dagen werken. Dus dan kom ik misschien aan het eind van de middag even langs.
Take care en stay safe
- Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 08:10Moonlight 281
hoi Maatjes,
Suzan, hier is het nog droog, maar er zou wel veel regen komen vandaag, in de trein zit je gelukkig droog, ik hoop dat je moeder nog een paar gelukkige momenten met je heeft vandaag.
Gaan jullie volgende week op vakantie?
En wat lief van je dochter!
Letje, jij een man die niet meewil naar een bruiloft en zo hebben we allemaal onze eigen dingen waar we mee om moeten gaan, ik zou het ook niet leuk vinden, kan hij niet nakomen?
Moppie, weer verder met inrichten, ik ben zover nog lang niet, duurt nog wel zo'n 5 weken voordat we kunnen verhuizen.
Zondag ben ik al verrast met een mooie hoge vaas met orchideeën en gistermorgen stond dochter naast mijn bed om me wakker te maken voor een verrassingsdagje: we zijn naar Bobbejaanland geweest met zoon + vriendin erbij en ik heb weer zoveel genoten en gelachen dat ik er weer even tegen kan.
Jullie weten: een pretpark staat hoog op mijn lijstje met dingen die ik heel leuk vind om te doen.
We hadden prachtig weer en het was helemaal niet druk, dus beter kun je het niet treffen.
Nu aan de slag, want gisteren is er niets gebeurd, de kabouters zijn ook niet langs geweest, dus....
Maatjes, een fijne dag waar en met wat dan ook.
- Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 04:37letje
Het is een drukke dag geweest maar wel veel gedaan. Kom morgen weer langs. toedeloe letjeKeep smiling - Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 08:27moppie49

Goedemorgen allemaal.
Hier schijnt op dit moment de zon, terwijl het net heeft geregend.
Niks aan.
Moon, ja er komt heel wat te kijken als je gaat verhuizen en dat je dan moet inpakken. Sterkte alvast. Ik weet waar je aan begint. haha
We gaan vandaag gewoon verder waar we zijn gebleven.
Iedereen een fijne dag.
Groetjes Moppie - Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 17:24ambusuus
Goeiemiddag meiden,
Ik heb zojuist een nieuwe koffer gekocht. En van onze oude had de geest gegeven tijdens de verhuizing en een fris (gifgroen) kleurtje is beter dan dat zwart. Deze zie ik direct liggen op de bagage band haha.
Morgen en overmorgen nog werken, dan vrijdagavond oppassen en dan midden in de nacht de wekker en dan zaterdagochtend heel vroeg weg. Dan hebben we wel een hele dag om van de zon te genieten. Ik zal zo nog even factor 30 en 50 pakken. Die hebben we vast wel nodig.
Gisteren ben ik echt kletsnat geregend toen ik van station Groningen naar mijn moeder fietste. Ik heb hier wel een regenpak in mijn fietstas, maar die zat natuurlijk niet bij de OVfiets uiteraard. Moeder was redelijk helder voor de verandering. Dat kan ook even een opleving zijn. We zien en horen het wel. Ik heb een uurtje bij haar gezeten en toen wilde ze slapen. Ik ben even de stad in geweest en heb met mijn zusje thee gedronken bij Starbucks op het station. Toen een lekkere warme pastamaaltijd gekocht en die lekker gegeten in de trein op de terugweg.
Moon ook vandaag hebben we af en toe een plensbui en af en toe een lekker zonnetje. Het waait wel hard dus echt aangenaam is het niet echt.
Je bent weer heerlijk verrast met Moederdag. Als ik ooit een dagje in een pretpark ergens mee win dan krijg jij die prijs; ik vind het drie keer niks. Hartstikke fijn dat jullie zo’n plezier hebben gehad. Nu kan je er weer even tegen.
Letje we spreken/schrijven later wel weer.
Moppie, je bent nog steeds aan het uitpakken en inrichten. Sterkte ermee. Je ziet het nu wel elke dag een beetje beter,mooier , leuker worden. Dat is echt alleen maar fijn. Sterkte verder.
Ik kom morgen nog wel even langs. Ik heb een latere dienst; tot 17.00 uur. Dus ik kom wat later langs denk ik. Maar ik heb de boodschappen al, en de winkels zijn morgen dicht, dus dat scheelt weer.
Iedereen een fijne Hemelvaartsdag.
Take care en stay safe
Gggrrrrrrrr weer geen reactie van de smileys; sorry - Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 22:42letje
Wat ben jij weer in het zonnetje gezet Moon. Erg lief van je kinderen om je mee te nemen naar een pret park. Er zijn niet veel moeders die zo’n kado krijgen. Leuk voor de kinderen om jou zo te zien genieten. Zo blijf je jong!!
Wat zal jij ook een lieve oma worden een dezer dagen. hiihihih
Suus nog een paar nachtjes slapen en web ben je. En dan nog met een nieuwe koffer!!
Jammer dat het nu net niet goed gaat me je moeder. Niet goed getimed. Maar zo is het leven denk ik.
Dus jullie hebben hemelsvaart dag. Wat is het toch nog een katoliek land dat Nederland. Wel fijn anders zou je niet meer weten dat het hemelvaarts dag was. Jullie gaan allemaal nog naar de kerk?
Vandaag naar de kapper. Weer kort laten knippen. Vind dat toch wel het beste staan vind ik. Dan nog wat boodschappen en met man mee voor een pigeon toss.
Hier iets leuks over de duiven.
Er was een van de cocks ‘mannetjes duif’ die heel aggresief was en andere cocks van hun nest zou vechten. Zo aggresief dat Ton hem apart zetten.
Nu dat zelfde duifje krijgt op z’n kop van al de andere cocks. Die zijn denk ik samen gegaan en zouden hem een lesje geven.
Dus nu wordt hij elke keer achterna gezeten. Zo erg dat Ton hem nu bij de kleintjes zet. “Dan krijgt hij misschien meer zelfvertrouwen” Niet te geloven wat er zoal in de wereld van de dieren omgaat.
Op onze tocht vandaag zagen wij twee honden die elkaar goed kende en een ervan zat gewoon op de rug van de grootse hond. ‘Niet om te doen wat jullie denken’ gewoon zo dicht bij z’n kop. Het zag er zo leuk uit dat ik een foto wilde maken maar dat namen ze niet en begonnen tegen mij te blaffen.
toch nog een paar fotos genomen en die zal ik als ze goed uitkomen hier plaatsen.
Tot morgen letjeKeep smiling - Geplaatst op donderdag 17 mei 2012 06:39ambusuus
Goeiemorgen maatjes,
Jullie willen niet weten hoe ik erbij zit, haha
. Met een been omhoog en met in een hand een scheermesje om alle haartjes weg te krijgen. Met de andere hand aan het typen. Haha, multitasken noemen ze dat geloof ik. Gelukkig is het al licht genoeg om het meeste te zien verdwijnen en vroeg genoeg dat de hele wereld om mij heen nog diep in slaap is.
De koffer is goeddeels ingepakt; nou ja, wat ik denk nodig te hebben heb ik al in de koffer gemikt. Er is (nog) geen sprake van georganiseerd “inpakken”
. Dat moet vanavond maar even. Dan is Klorus naar het feest van zijn broer. Ik ben wel later thuis, want op feestdagen beginnen we op zuid en om 09.00 uur. Dus ik ben langer onderweg en ik ben pas om 17.00 uur vrij. Maar dan heb ik toch nog een hele avond de tijd. Ook moet ik nog een kofferlabel zoeken voor deze nieuwe koffer.
Morgen nog een dagje werken en daarna oppassen want dochter wil uiteraard nog graag even trainen alvorens ze dat 10 dagen niet kan of ze moet een andere oppas regelen
.
Letje je hebt helemaal gelijk; deze vakantie is uitermate slecht getimed. Maar we hebben juist tussen allerlei andere activiteiten deze tien dagen uitgekozen. Ik wist van te voren niet dat moeder zo slecht zou worden precies nu. We gaan het wel horen. Je moet ook niet alles willen weten van te voren
.
Haha wat een leuk duivenverhaal heb je. Soms lijken het wel een beetje mensen wat hun gedrag betreft. Ook het honden verhaal heeft wat menselijke trekjes. Ik denk dat dieren en mensen niet zo ver van elkaar afstaan wat gedrag betreft
.
Mensen ik ga zo mijn lekkere rustige ontbijtje nuttigen en dan onder de douche, even lekker mijn velletje insmeren (ter voorbereiding op de zon van overmorgen) en dan mijn geliefde uniform aan
en aan het werk!
Iedereen een fijne, gezellige en zonnige Hemelvaartsdag gewenst.
Take care en stay safe
- Geplaatst op donderdag 17 mei 2012 09:33springbokkie
Suus straks type je op je been en scheer je de pc!
Ik wens jullie een hele fijne vakantie toe.
Letje die dieren zijn inderdaad grappig. De duiven regelen zelf de hiërarchie to ze zien.
Hemelvaart is niet alleen katholiek, de protestanten vieren het ook.
In Duitsland hebben ze nog veel meer kerkelijke vakantiedagen!
Moonie ik had gelezen dat je zo 'n heerlijke dag in Bobbejaanland had gekregen van de kinderen. Ontzettend lief van ze.
Soms lees ik maar als ik 's avonds thuiskom ben ik vaak zo moe van de hele dag fanatiek typen dat ik het 's avonds niet meer wil doen.
Gisteren heb ik de spoedbrieven niet allemaal afgekregen en ga vrijdag (op mijn vrije dag) nog even werken. Dan hopelijk naar Nijmegen om lekker vlees te halen.springbokkie wijzigde dit bericht op 17-05-2012 09:59 met 61%Always be yourself - life's too short to be anyone else. - Geplaatst op donderdag 17 mei 2012 20:14springbokkie

Kijk eens wat een prachtige foto van een gestrand schip in Kaapstad, ZA!Always be yourself - life's too short to be anyone else. - Geplaatst op donderdag 17 mei 2012 21:06ambusuus
Haha Springbokkie, het is helemaal goed gekomen met mijn multitasken
.
Ik denk dat dit voorlopig mijn laatste berichtje is aan jullie. Ik ga straks lekker onder het dons
. Morgen vroeg op en een vroege dienst. Daarna direct door naar Kleinzoon; uit de creche, even spelen en naar bed brengen. Dan komt Klorus me aflossen en ga ik naar huis. Daar kruip ik weer snel in mijn mandje en om half 3 's nachts gaat de wekker
. Klorus gaat niet naar bed; hopelijk slaapt hij in het vliegtuig.
We zijn op de 29ste 's avonds laat weer thuis en ik heb de 30ste een vroege dienst.
Dan is Kleinzoon jarig
dus ik denk dat ik pas op de 31ste weer hier terug ben.
Ik wens iedereen alle goeds de komende 10 dagen en hoop dat jullie ook hier een beetje beter weer krijgen.
Take care allemaal en stay safe alsjeblieft
- Geplaatst op vrijdag 18 mei 2012 01:22letje
Suzan veel plezier met je trip. Een beetje rust is voor jou ook goed lijkt mij ook al vind je werken erg leuk. hihihih Zal moeilijk zijn om te relaxen???
springbokken wat een pracht foto is dat. ZA is een heel mooi land. Jammer van de onrest daar. Je zus doet het goed daar en wil beslist niet meer terug naar holland.
Het is hier een gezellige dag geweest. Gym enz. Vriendin had de vorige keer een rok bij zich om na de gym in om te kleden. Ik dacht om ook eens een rok aan te trekken. Wij lachen altijd om de goede invloed die wij op elkaar hebben zo ik dacht ik laat eens zien dat zij invloed op mij heeft.
Thuis voelde het als dat het toch wel een beetje fris was en ik er een drie kwart broek onder gedaan. Man zei dat het beter was om die rok thuis te laten. Ik dan met een groen tshirtje en een rood kort feestje er over heen dan die grijze broek...... Een sjaaltje waar een zware ketting aan vast zag en ik voelde mij heel wat. hihihihih Leuk om eens te kijken wat je eigenlijk wel goed staat. Mijn korte haar er nog bij... Goede reactie van vriendin. Zus was er ook en die keek een beetje gek over het lachen wat wij deden over de invloed die wij op elkaar hebben.
Toen wij aan het eind van de gym koffie gingen drinken kwam er een vrouw net terug van de mall en zag ons drieën lopen. Zij wilde leuk zijn en zij zei "Is het de dag voor de oudjes in de mall" .WAT!!!! zeiden wij in unison Wij zijn niet oud!! Ze keek een beetje gek op over de reactie en ik zei dat zij ook niet oud was... Wij konden er echt om lachen en de lady wist niet meer wat zij moest doen. Ik denk dat ze dit nooit meer zal zeggen. hihihihihh
Ik hou op en zie jullie morgen weer. Suus nogmaals veel plezier. letjeKeep smiling - Geplaatst op vrijdag 18 mei 2012 08:56Moonlight 281
goeiemorgen Maatjes,
te laat om Suzan nog een fijne vakantie te wensen, maar misschien kijkt ze nog even snel hier mocht ze er nog tijd voor vinden.
Mooie foto Springbokkie, overgestuurd gekregen van je vrienden in SA ?
Boontje komt om zijn loontje zeggen wij dan over die duif Letje, maar de natuur blijft wel wreed natuurlijk, goed dat jullie het allemaal in de gaten houden.
En jullie oud????? Goed dat jullie weerwoord gaven aan die vrouw, wat denkt ze nu wel niet!
Af en toe moet je eens durven te combineren met je kleren, en als je je er goed in voelt is het oké.
Gisteren grote wandelingen gemaakt en wezen fietsen, geprofiteerd van het mooie weer. Nog naar het kapelletje geweest want dat was nodig: gisteren van dochter te horen gekregen dat er een vriend van haar vriendenclub zich voor de trein had gegooid.
Ik ken die jongen al van de basisschool dat zij erbij in de klas zat, ik was hulpmoeder en hij en zij stonden me dan samen aan de poort op te wachten, liep ik met aan elke kant een kinderhandje nog even over het schoolplein tot de bel ging.
Hij vertelde me altijd hele verhalen, en nu is hij er dan niet meer; ik heb er de hele dag aan moeten denken, ook aan zijn ouders, zo onbegrijpelijk.
Dochter had hem afgelopen week nog gezien, en samen met de anderen hebben ze dikke pret gehad. Het bleek dat zijn vriendin het uitgemaakt had. Ik vraag me af hoe dat meisje nu verder moet.
Maatjes, zwaar bewolkt vandaag, vanavond en vannacht ben ik alleen thuis, man is naar een verjaardag van een oude dienstmaat en dat was enkel voor mannen (hij is gescheiden, dat verklaart veel), dus heb ik vanavond een tv-avondje met enkel en alleen dingen die ik wil zien, ik heb veel opgenomen, wijntje erbij; genieten.
Ik ga aan de gang, fijne dag iedereen.
- Geplaatst op vrijdag 18 mei 2012 19:07springbokkie
Een oude vlam woont ik Kaapstad in een bejaardenhuis aan zee, ik ben hartstikke jaloers op hem,! Van hem kreeg ik het bericht van het gestrande schip. Hij vertelde dat hij veel aandacht krijgt van de dames in het tehuis en hij geniet het enorm.
Moon wat erg van de vriend uit de vriendenclub van je dochter. Ik kan me voorstellen dat je van slag bent.
Letje wat leuk van de kleding! Vanmorgen had ik ook dingen opnieuw gecombineerd en dat stond best aardig.
Nu ben ik weer moe. Voor volgende maand heb ik hulp gevraagd op het werk, ik wil het een keer af hebben en vrij nemen en me vooral vrij voelen.Always be yourself - life's too short to be anyone else. - Geplaatst op vrijdag 18 mei 2012 20:44letje
Wat droevig is dat Moon van die jongen. En ja wat moet zo'n meisje daar mee? Hij heeft er mee gedreigt misschien en nu heeft hij het gedaan.Ik denk wel dat zij wat counseling nodig heeft. En dan niet te denken aan de ouders. brrrrrrrr. Moet er niet aan denken.
Dan een feestje zonder vrouwen?? Jij hebt het goed bekeken met de tv voor je zelf met een wijntje. mmmmmmm Niet zo slecht.
Hie heb ik Vrijdag's altijd een paar uurtjes als man bij de club is en dat is altijd fijn. Gek is dat dat je eigenlijk vaak niet alleen bent.
Dan denk ik aan jou Springbokkie. Jij net als mijn zus die alleen is. Een mens wilt altijd wat hij niet heeft.
Zus zei vandaag nog. "Ga je mee naar 'en toen zei ze een naam van een andere mall'" Dat doe je ook niet zo maar.
Ik had het een en ander bij de voordeur liggen dat ik mee zou nemen. Kom ik bij de volleyball en denk er aan. Dat kwam omdat ik naar buiten ging bij de achter deur. Man was niet happy. Gaat wel gauw over hoor.....
ik heb gebakjes gekocht voor vanavond als hij terug komt van de club.
het is hier Victoria Day. Dat gaat gemeen met vuurwerk s'avonds. Maandag alles dicht en veel mensen die nu voor het eerst naar de zomerhuisjes gaan. Zal goed druk zijn op de weg.
ik denk nu aan Ampetantje.
Tot straks dan kom ik nog even langs. toedeloe letjeKeep smiling - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 02:53letje
Hey Springbokkie, ik zie nu je berichtje van je oude flam die in een senior home woont nu maar wel in ZA. Zijn de voorzieningen daar zo goed? Beter dan in Nederland? Of is het het land waar je toch wat heimwee naar hebt?
Denk je nog eens daar te gaan wonen?
Ik val in slaap als ik aan het lezen bent en daardoor kom ik even bij de somp kijken. Wat spelletjes doen dat houd mij wakker. ihihihihih letjeKeep smiling - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 09:55springbokkie
Letje: die oude vlam is een Zuid-Afrikaner. Wij werkten voor hetzelfde bedrijf toen ik 17 tot 19 jaar oud was. Hij is getrouwd met een NL dame die meer bij zijn leeftijd paste (hij is 8 jaar ouder dan ik) en na 20 jaar zijn ze gescheiden. Nu woont hij sinds kort in dat bejaardenhuis omdat hij van alles mankeert. Daar krijgt hij veel aandacht van de dames en hij geniet dat enorm.
ZA is nu een 3e wereldland en al heb ik vaak heimwee, zou ik niet snel daar gaan wonen. Kaapstad is wel erg mooi met alle bergen een baaien, ze maken er niet voor niets zoveel reclamefilms.
Moon heb je genoten van je avondje alleen thuis?
Ik had een fles port gekocht om bramen-in-port te maken. Even een glaasje geproefd en ben toen in slaap gevallen op de bank
Always be yourself - life's too short to be anyone else. - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 11:02Moonlight 281
goeiemorgen,
haha Letje, jij lijmt jou man met gebakjes? En is het gelukt?
Springbokkie, ben maar blij dat het tussen jullie niets is geworden, zat je nu in een bejaardenhuis; daar ben jij nog veel te actief voor!
Mijn avondje was nog maar net begonnen of de makelaar van dit huis stond voor de deur: hij kwam er de platen van "te koop/verkocht" afhalen, het is dezelfde makelaar van onze appartementen en een aardige man dus nog even gepraat. Toen ik net in bed lag te lezen kregen 2 katten een aanvaring, dus ik er weer uit, zo ook vannacht om 3.30 uur, weer naar beneden, en heb daarna liggen lezen tot 5.00 uur, denk dat ik vanmiddag wel toe ben aan een middagdutje.
Ik heb twee glaasjes Baileys gehad Springbokkie, aar heb het niet gepresteerd om op de bank in slaap te vallen.
Hoe zou het met Moemoe zijn?
Maatjes, de zon schijnt, het is heerlijk weer, een fijne dag iedereen. - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 15:30letje
Goedemorgen. bramen in port??? Wat heb ik gelachen met dat proeven van jou Springbokkie.
Ik denk aan dat recept van rum cake. De hele fles was leeg toen de cake de oven in moest. hihihih
Dat huis waar jij woont temperary, is dat nu dan verkocht? Dat verkopen van huizen is wel een probleem in Nederland. Hier gelukkig nog niet.
Ik zit hier met een emmer sop om de badkamers te doen. hihihih Ga gauw aan het werk. LetjeKeep smiling - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 16:11ase
Goeie middag, Moon met moemoe gaat het wat beter moe maar daar wordt niet erg opgelet, gewoon doorgaan en doen wat er gedaan moet worden en nog wat hoesten, gaat gelukkig ooit over.
alleen kom ik hier veel minder lees nog wel en soms een berichtje.
Het huis waar je in woont is dus verkocht gaat goed daar, hier worden veel huizen en appartementen gebouwd maar de huizen verkoop loopt niet goed.
Letje is je emmer sop blijven staan of is er toch gewerkt .
Springbokkie lijkt me lekker bramen in port al houd ik niet van bramen de port is wel lekker, jij kon goed slapen na een glaasje.
Gelukkig wil je niet naar je oude vlam met veel mankementen, jij al in een bejaarden huis, echt niet.
Wens jullie een prettig weekend en ik kom wel weer een keer langs groetjes.Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt. - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 23:32letje
Moemoe, beterschap meid.Vervelend dat dit zo lang duurt. Het beste is wel wat je doet. Rustig aan dan heb je het al druk genoeg.
Die emmer met sop heb ik goed gebruikt. hihihih Zelfs nog 5 porties in de was ook. De kerels zijn nu ook weg en ik nog het een en ander met de comp doen voor de club. Het is prachtig weer hier.
Gek is dat wel in Nederland dat er veel gebouwd wordt en zo veel huizen leeg staan omdat ze niet verkocht kunnen worden. Voor mij een raadsel.
Tot morgen letjeKeep smiling - Geplaatst op dinsdag 22 mei 2012 02:28letje
Goede avond. Het week end weer voorbij en morgen begint de week voor ons. Het is dan een drukte geweest. Veel fire works in de buurt en vanavond nog wat erbij.
Druk geweest ook met de duiven races met het bijkomende probleem van de internet enz. Gaat vaak niet goed altijd wel iets wat verkeerd gaat.
Zus was hier vandaag en het was erg gezellig weer.
Verder is het weer hier erg mooi en veel buiten geweest. De tuin is klaar voor de jaar bloemetjes die ik van plan ben om deze week te kopen. Dan komt er wat kleur in de tuin.
Tot morgen en hopelijk wat meer mensen die hier komen. Degenen die mee lezen kunnen ook best iets schrijven anders wordt het hier te eenzaam..... Love you forever LetjeKeep smiling - Geplaatst op dinsdag 22 mei 2012 02:31letje

Keep smiling - Geplaatst op dinsdag 22 mei 2012 08:03ambusuus
Goeiemorgen dames van het goede leven,
Bedankt voor alle goede wensen. Ik ben net fris onder de douche vandaan en nu staat Klorus te poedelen.
De heenreis is prima verlopen. En we hadden op het vliegtveld hier een vrijwel kompleet dicht wolkendek. Maar wij moesten nog een uur met de bus en wat bleek..............................hoe verder we naar onze bestemming reden hoe meer wolken we kwijt raakten. En ook hoe mooier de hotels en de omgeving werd
.
We zitten hier echt fantastisch. De boulevard over en dan zo huppekee de zee in; met een klein strandje er tussen.
Het is nog niet echt druk, maar wel gezellig; vooral veel jonge gezinnen en wat oudere mensen. Niet echt een overbevolking aan grijze hoofden gelukkig hihi.
Gisteren was het bewolkt en heb ik de hele dag gelopen. Vanochtend gaan we samen het oude dorp in. Het lijkt nu ook helderder dus vanmiddag kan ik weer aan het strandje.
Mensen, we gaan lekker ontbijten.
Moemoe, sterkte nog met je gehoest. Ik houd niet van port maar wel van bramen hihi
.
Moon sterkte met de makelaars, de katten en alle andere onruststokers
.
Letje geniet van het mooie Canades weer.
Springbokkie ik denk dat het een goed idee is om er een collega bij te vragen
.
Iedereen een fijne week gewenst. Geen idee wanneer ik er weer even ben hier.
Take care en stay safe
- Geplaatst op dinsdag 22 mei 2012 09:23Moonlight 281
hoi Maatjes,
snel even reageren voordat de dag weer om is.
Moemoe, beterschap, zou je er niet eens een dokter bijhalen? Het duurt toch al veel te lang.
Leuk dat je nog even geweest bent Suzan, wij hebben ook mooi weer, al laat de zon nu nog een op zich wachten maar hij komt eraan heb ik gezien.
Geniet maar lekker van je weekje daar.
En, heb je hulp Springbokkie?
Jullie een leuke dag gehad Letje, met mooi weer, dat is altijd fijn.
Ik ben gewoon hardstikke druk met iedereen bellen, afspraken om kleuren te komen bekijken, dan weer erbij te zijn als iets opgemeten moet worden en ondertussen ben ik ook mijn lijstje aan het maken voor de vakantie volgende week.
De was draait, de stofzuiger ligt klaar, fijne dag iedereen.
Dit onderwerp heeft 1987 reacties, en bestaat uit 80 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 80.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 09:23.
Mailmaatjes over de hele wereld (3)