Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Libelle Café
  4. Mailmaatjes over de hele wereld (3)

Dit onderwerp heeft 1987 reacties, en bestaat uit 80 pagina's. U bent momenteel op pagina 56 van 80.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 09:23.

Mailmaatjes over de hele wereld (3)

Ga naar een onderdeel
  1. letje
    Afbeelding van letje

Suus je bent het zat die winter?? Ik moet lachen als je praat over vroeger slapen op zolder. Dat was koud toen der tijd. Tijden zijn wel veranderd maar dan toch nog een wc die koud is?? Jammer voor jou.
    En je hebt het nog druk om klaar te komen met het huis van je dochter.
    Holland heeft het zwaar nu met die ‘klimaat verwarming’. Je blijft lachen dan. Het heet wel ‘klimaat veranderen’ want dat is zeker aan het gebeuren. Nederland heeft natte winters dacht ik en geen sneeuw winters. Dan bij ons is het ook het omgekeerde.
    Wel leuk als de elfsteden tocht door zou gaan.
    Moon je bent nu eindelijk warm en hopelijk is het nu verholpen.
    Flo wat een pech met die bus van jou. Koffie is nog nooit zo lekker geweest na zo’n trip lijkt mij. Dat fototje van Tim Horton is erg leuk. Zo is het hier. Er zijn wel 5 Tim Hortons als ik naar de gym ga en dat tripje is dan 10 minuten. Je zou zeggen hoe komen ze aan genoeg klanten?? Weet je dat je altijd in de rij moet staan voor een bakkie.. Ongelooflijk!!
    Ik moet mij klaarmaken voor mijn 6 maandelijkse schoonbeurt bij de tandarts. Daarna ga ik mij fotos ophalen van de trip. Ze zijn erg leuk uitgevallen en ik heb er al verschillende gezien.
    Toedeloe letje

fotos van mijn trip

letje wijzigde dit bericht op 07-02-2012 16:17 met 3%
    Keep smiling

2. ase
    Afbeelding van ase

Kom even een goeie fijne avond wensen en voor straks
    http://i41.tinypic.com/sll3f7.gif

Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt.

3. springbokkie
    Afbeelding van springbokkie

Droomt iedereen van de zomer net als op het plaatje van Moemoe?

Suus de blijdschap spat er vanaf over de thuiskomst van de dochter en kleinzoon.

Mijn kleinzoon heeft deze week Cito toets, maar hij is er niet van onder de ondruk. Hij heeft zijn schooladvies al :duim:

Gisteren was een mooi afscheid en ik heb eindelijk het ware verhaal zonder emotionele, achterdochtige verhalen via via via, je weet hoe een muisje een staartje krijgt.

Nichtje kwam er op het einde van haar zwangerschap achter dat ze uitgezaaide borstkanker had. Toen was het te laat om er nog iets aan te doen. De baby moest via een keizersnede gehaald worden en dat liep bijna fataal af.
    Ze kreeg sterke pijnstillers die ze palliatief geven bij terminale patienten, maar die waren niet de oorzaak van het overlijden.

Ondanks het grote verdriet was het een mooi persoonlijk afscheid.

Alleen nu ligt er een berg werk waar je U tegen zegt. Daar ben ik niet blij mee. Morgen overwerken, vrijdag overwerken.... vrijdag oud papier ophalen en dan naar Baak om te tolken. Druk, druk, druk. :kater: ;( :nee:

Always be yourself - life's too short to be anyone else.

4. cinnemon
    Afbeelding van cinnemon

Och.. Och.. wat hebben jullie weer veel geschreven, moest ook een beetje om Letje glimlachen, hoe zoo ??..

Nou gisteren gingen we naar een zee zwembad?, dat is een zwembad aan zee, dat loop vol door de zee en als het tij terug trekt, dan blijft het bad vol, iets meer dan kniediep, dus ook voor kleine kinderen, eerst gingen we lunchen onder de bomen, ik zei tegen mijn dochter; "we gaan niet bij die "oude van dagen" zitten", ik hoorde het me zelf zeggen, ik dacht gelijk; wat een lef, schande !!, ben zelf ook al 65 geweest, ach.. het leek een hele groep oudere mensen die bij elkaar hoorden.

Letje een boek schrijven ??, ik heb er aan gedacht om de familie geschiedenis een beetje op te schrijven met zoveel mogelijk namen van Opa's en Oma's, broers, zusters enz. en geboorte datums, zodat ze dat later goed kunnen bekijken bij google als ze iets willen uitzoeken, en hoe kom ik op dat idee ??

Wij hebben hier iedere avond een antiek show van Engeland op de tv. en daar kwam een grote brief tevoorschijn met daar op de woorden , "Voor mijn kleinkinderen als ze geinteresseerd zijn" en daar zat in een hele familie geschiedenis, dit zou uiteraard voor jouw ook heel leuk zijn, want jij hebt ook veel mee gemaakt in je leven, onder andere emigratie en veel kinderen opbrengen enz.

Ik heb zelf ook aan zo iets gedacht, want als mijn kleinkinderen 50 jaar zijn, wie vertelt ze dan, hoe Oma op het idee kwam en waarom, om te emigreren en waar is dan al die andere familie in Ned.

Letje, zie je dat het een goed idee is om je boek te schrijven , maar begin bij je familie, over hoe je als jonge blom met je verloofde kwam naar Canada, maar liever naar Australie ging en waarom dat niet doorging enz.

Suus, goed uitgelegd !, van de drukte bij verschrikkelijke kou op de ambulances, ik neem mijn petje voor je af, rij a.u.b. voorzichtig, want ook een ambulance-wagen kan glijden. en kindertjes achterop bij deze kou, zou verboden moeten zijn, want ze bewegen helemaal niet.

Springbokkie, dank je voor je toelichting, borstkanker bij zwangerschap, nog nooit van gehoord, wat zijn wij allemaal gelukkig omdat het ons is niet overkomen, maar ik wens die man heel veel sterkte. Kan iemand anders het oud papier voor jouw ophalen ?, dat scheelt jouw tijd !, maar succes met het overwerk.

Moon, kun je er niet een beetje zout indoen, zodat het water niet zo snel bevriest, misschien is dat slecht voor paarden, ben geen expert, is maar een idee.

Flo, jij heb een mooi beroep, iedere keer als jij het koud hebt, dan neem jij gewoon een warm bakkie koffie, proost. ha..ha..

Allemaal een fijne dag/nacht ook degenen, die ik vergeten ben en de stille meegenieters

5. flo
    Afbeelding van flo

Goedemorgen all over the world
    Vandaag geen school er is her dus ik ga werken van half 10 tot 6 uur
    bus is geen optie die rijd vreemde tijden of ik ben telaat of tevroeg hopelijk staat 6 uur iemand me op te halen fijne woensdag de week kan doorhttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/woensdag/animaatjes-woensdag-64471.gif

http://www.forumticker.nl/tickers2/tickers/image/stoppen_met_roken/a-roken-4/aa-roken-1/2012-2-20/-52/366/MSBtYWFuZCAzIHdla2VuICYgNSBkYWdlbiBnZXN0b3B0IG1ldCByb2tlbi4=

6. Moonlight 281
    Afbeelding van Moonlight 281

goeiemorgen,

Letje wat een leuke foto's heb je gemaakt, en wat heerlijk die omgeving en witte stranden, ik verheug me erop dat we daar over 2 maanden ook lopen in de ZON.

Ja, dan wordt alles duidelijke hè Springbokkie, praatjes gaan snel rond.
    Sterkte met al het overwerken en het papier ophalen.

Wat een goed idee Cinnemon, zo'n zwembad aan zee.
    En zout in het water doen is geen optie, ze zouden dan nog meer gaan drinken.

Floor de week weer doormidden, werk ze vandaag met véél koffie.

Vanavond valt de beslissing of de Elfstedentocht doorgaat maar het ijs is nog niet overal goed, dus........spannend.

We gaan de paarden voeren, brrrrrrr.

Fijne dag iedereen.

7. ambusuus
    Afbeelding van ambusuus

Goeiemorgen mensen :duim: ,
    Ik heb weer eens ouderwets uitgeslapen. Om de een of andere reden lukt me dat zelden meer de laatste tijd. Maat dit was weer een prima nachtje.
    Straks weer naar het huis van Dochter om de kledingkast af te maken. We hadden geen scharnieren en geen deurknoppen gekocht destijds :nee: . Dus die heb ik even gehaald. Toen ik daarmee wilde gaan werken snapte ik er geen hout van hoe die scharnieren in elkaar zouden moeten passen :nee: . Dus weer naar IKEA. En jawel, eenvoud ten top, maar je moet het wel even weten (en dat was dus twee keer naar IKEA en dat kost tijd). Dus die kastdeuren moeten vandaag nog "even" gedaan worden. Plus die deurknoppen die je gewoon zelf met een boor door die deur op eigen gekozen hoogte kan plaatsen. Jawel, maar dan moet je wel een boor bij de hand hebben :| . Geen idee of Dochter zo’n ding heeft? (dat zal wel, ergens) Dus neem ik die van ons maar mee straks. Dan de rest van de boodschappen voor haar zoals fruit, brood e.d. en dan kan ze vrijdag komen (morgen moet ik werken). Ik heb nog geen bericht of ik vrij kan krijgen dan :? ; ik heb zojuist mijn baas nog even een herinneringsmailtje gestuurd.
    Floor sommige moeders/vaders denken dat het niet zo koud is omdat zij zelf goed bewegen op die fiets. Maar die kindjes zitten dus ook niet de hele tijd stil. En juist als jij als fietser even tussen twee sneeuwbergjes in wilt rijden, beweegt zo´n kind en rijd jij pardoes over een ijsrand en ga je met kind(eren) op je gezicht,bbbbrrrrrrr. :muur: <:r
    Ben jij netjes op je werk gekomen vandaag?
    Moon, ik ga ervan uit dat ik wel vrij krijg. Ik heb erg veel overuren staan en volgens mij heb ik alles zelf netjes geregeld zodat niemand er nadeel van heeft.
    Wat zal jij een hoop spierballen krijgen van dat ijshakken voor de paarden in hun waterbakken :lol: . Volgend jaar kan je ook rustig naar buiten kijken met dit weer en nostalgisch denken aan het werk voor de paarden in deze kou. Hoe mooi en leuk het ook is, met deze temperaturen is het wel afzien.
    De Elfstedentocht……… :? ……. ? Het gaat dooien zondag( :muziek: ) dus ik weet het niet.
    Letje, het is nou eenmaal zo gegroeid in Canada dat men de koffie bij Tim Hortons of Starbucks ofzo haalt. Dus is het er altijd druk, want hoeveel inwoners heeft jullie plaats? Als iedereen er (maar) drie koppen koffie haalt per dag dan moet het er wel altijd druk zijn.
    De foto´s zijn leuk zeg. De letterlijke en figuurlijke warmte straalt ervan af. :foto:
    Moemoe wat een leuk plaatje heb je geplaatst. Ik heb ´s avonds meestal geen puf meer om nog achter de computer te kruipen. Dat je dan nog zo´n lollig plaatje plaatst vind ik erg leuk :duim: .
    Springbokkie, ik heb het vaker gehoord van kanker tijdens de zwangerschap. Dan moet je kiezen voor het kind of voor jezelf bbbbrrrrrrr wat een afgrijselijke keuze moet je dan maken.
    Het beste met al je (achterstallig) werk. Baak in het vooruitzicht is ook werken, maar meestal toch ook wel ontspanning :gaap: , toch?
    Cinnemon, wat leuk zo´n zeezwembad :D .
    Ik zit zelf niet (meer) achter het stuur van de ambu gelukkig. Ik wilde als 4-jarige al zustertje worden. Maar chauffeurtje heb ik nooit bedacht. Dat vond ik dus ook absoluut niet leuk om te doen en heb bij mijn functioneringsgesprek voor elkaar gekregen dat ik nu alleen nog maar als verpleegkundige op de ambulance werk. Echt hartstikke fijn hoor. En ik vertrouw mijn collega chauffeurs volkomen.
    Mensen ik ga naar Dochters huis. Morgen moet ik vroeg naar mijn werk, dus als ik niet over hoef te werken kom ik 's middags nog even.
    Take care en stay safe :bye:

8. ase
    Afbeelding van ase

Goeie avond, nog steeds koud, Moon voor jou vind ik het erg, zoveel meer zwaar werk bij de paarden, maar het moet.
    Springbokkie nu het echte verhaal gehoord, wat zwaar voor je nichtje weten dat je erg ziek bent en er niets aan kunt laten doen, de enige troost is dat ze niet heeft hoeven lijden want het is heel zwaar
    met chemo en alles wat er bij hoord.
    Nu heb je het wel heel druk, loop je zelf niet voorbij met alle werk en ook naar Baak al doe je dat heel graag.
    Suzan je bent nu klaar bij je dochter wat fijn dat ze eerder komt nog een dag en dan is het vrijdag.
    Letje leuke foto's heerlijk in de zon en aan het strand , het plezier spat er van af, lekker even midden in de winter naar de zomer. die komt er voor ons ook aan over een tijd.
    Flo druk met kopjes koffie, is zo lekker na het boodschappen doen en zeker in deze koude dagen.
    Cinnemon een boek schrijven is nog al wat om te doen maar een verhaal over je familie is natuurlijk heel leuk, wij hebben een boek met stamboom over de familie van mijn man, is leuk om te lezen en te zien.
    Het is al veel later licht de lamp mag nog lang niet aan is fijn, de zon schijnt nog maar het heeft de hele dag gevroren niet veel maar toch.
    Ik heb jaren geleden een paar borden gekocht van onbewerkt porselein, die wilde ik schilderen, heb ik nooit gedaan, enkele jaren geleden heb ik mozaiek steentjes gekocht om op de borden te lijmen, ben vandaag mee begonnen, te gek om iets zolang te laten staan, of het mooi wordt is de vraag heb het nooit eerder gedaan, ik zie nog wel wat het wordt, mijn vingers zaten ook onder de lijm komt er van als je iets wilt doen wat je niet kent ha ha.
    Allemaal een fijne avond.

9. letje
    Afbeelding van letje

Goede middag. Je slaat de spijker op z’n kop Cinnemon met je verhaal van dat je niet bij die oude van dagen wilt gaan zitten.
    Ik heb in de gaten waarom wij jong blijven. Dat komt omdat je met jongere bezig bent. Zogauw je van een ouderen van dagen club lid wordt vind je zelf oud.
    Die volleyball waar ik dan op bent is zo dat ik nu de oudste bent. Niet de langzaamste hoor. Sommige doen het langzamer dus ik voel mij best goed. De ouste van het clubje is pas gestopt nu. Zij is 78 dus ik heb nog even to go... hihihih
    Hier is het bijna lente weer met veel zon, het kan gewoon niet op.
    Moemoe je bent iets nieuws aan het doen?? Leuk is dat he? En je komt dan op allerlei problemen want je hebt het nog nooit gedaan. Hihihih Houd ons op de hoogte.
    Ik ben dan weer aan het spelen met de cell phone. Maak een photo en nu heb ik uitgevonden dat ik het per email kan opsturen. Vandaag of morgen stuur ik het eens naar jullie. Als afzender zie je dan mijn cell # dus dat is wel vreemd en zou je het niet willen openen. Ik waarschuw daarom als ik het ga doem Een paar keer geoefend met dochter en vriendin. Op die manier blijf je ook een kind. Als het maar niet kinds wordt is het ok. Hihihih
    Suus leuk dat je dochter weer thuis komt. Een hele drukte voor je maar wel erg leuk.
    Cinnemon je hebt gelijk voor een verhaal voor je kleinkinderen later is leuk. Mijn broer heeft een boek geschreven waar in de emigratie enz in staat . ook nog verhalen van mijn grootouders dus dat is voor de kleinkinderen ook leuk later. Ik kan het dan een beetje meer persoonlijk doen. Weer iets om naar uit te kijken. Zo blijf je ook jong toch!!
    Triest dat verhaal van jou Springbokkie. Als je toch een kind ter wereld brengt en weet dat je er nooit van kan genieten en je man achter laat met de kinderen. Ongelooflijk om je in te denken.
    Ik ga naar een funeral vanavond van een dame die 94 was. Dat is nog eens een leeftijd.
    Ook sprak ik met mijn zus gisteren en zij doet het ook erg goed zegd ze. Nu nog kijken hoe mijn broer het doet. Mensen worden ouder en dat krijg je wel nu in de familie.
    Moon ik hoop voor jou dat het gaat smelten en geen elf steden tocht. Maar voor de Nederlanders zou het wel leuk zijn
    De fotos geven je een idee wat je nog te goed hebt. Ik weet zeker dat je het naar je zin zal hebben. Het is er erg mooi en echt wel uit te houden. Hihihihh
    Heeft iemand je opgepikt Floor of moest je toch nog met de bus naar huis.
    Tot straks letje

Keep smiling

10. flo
    Afbeelding van flo

zo hier ben ik ff bekaf maar goed Ik ben er heen gelopen ruim half uur en ik had me warm toen ik op werk kwam.Dacht ff bakkie doen en dan beginnen Maar door zieken moest ik toch de koffie corner in Had andere plannen . Maar goed ik kom eraan zitten er al klanten hahahah dus meteen begonnen Lekker gewerkt en 6 uur stond de auto met Jaap al op me te wachten Thuis gekomen eten klaarmaken en ben nog steeds bekaf
    Suus wat heerlijk straks je dochter en kleinzoon weer tezien he
    ben je vrij???
    Ik stop en ga weer lui op de bank groetjes

http://www.forumticker.nl/tickers2/tickers/image/stoppen_met_roken/a-roken-4/aa-roken-1/2012-2-20/-52/366/MSBtYWFuZCAzIHdla2VuICYgNSBkYWdlbiBnZXN0b3B0IG1ldCByb2tlbi4=

11. Moonlight 281

goeiemorgen Maatjes,

is de kast in elkaar gezet en ben je morgen vrij Suzan? Hoe laat landt je dochter?
    Wat zal jij een hoop omavitamientjes kunnen uitdelen! :love:

Kan me voorstellen dat je bekaf was Floor, vanmorgen geen berichtje van jou, dat valt wel op. Ben ik weer eens de eerste.

Letje, je bent zo oud als je je voelt, en dat geldt zeker voor jou.
    Niemand die jouw juiste leeftijd zou schatten als je jou zo bezig ziet.
    En dat bedoel ik dan positief.

Is het wat geworden Moemoe, lijkt me wel leuk werk, niet zo priegelig, lijkt een beetje op puzzelen en daarom trekt het me wel.
    Ik ben gisteren aan een nieuwe puzzel begonnen die ik voor mijn verjaardag heb gekregen, dat is dan weer een uitdaging.
    Nu hier in dit kleine huisje heb ik wel tijd om weer eens zoiets te beginnen.
    Enkel het werk met de paarden vergt wel 3.5 uur per dag. Gelukkig staat er minder hh tegenover.

Springbokkie, lukt het allemaal op je werk? Rustig aan hoor, méér dan werken kun je ook niet.

Moppie, alles goed? toch niet ziek?

Cinnemon, is de zomer nu op zijn retour bij jullie, hoelang hebben jullie nog mooi weer?

De Elfstedentocht gaat jammer genoeg niet door nee, dus dan mag de lente vandaag beginnen van mij.

Maatjes, iedereen nog een fijne dag.

12. flo
    Afbeelding van flo

Voor ik vergeet Suus een hele fijne dag morgen je bent toch wel vrij hé
    Geef ze maar een grote dikke knuf
    Ik heb lekker wat kaarten gemaakt en zo beetje rommel knutzel dag gehouden en ik zeg tegen alle lady's over the world
    http://www.animaatjes.nl/plaatjes/a/avond/animaatjes-avond-76370.gif

13. letje
    Afbeelding van letje

Flo wat fijn is dat he als je man dan toch jou komt ophalen. Ik kan mij indenken dat het lopen naar huis je niet de voorkeur zou geven. Mooie kaarten maken? Erg leuk.
    Moemoe kan het ook zo mooi doen. Daar heb ik geen geduld voor maar wel om ze te maken op de computer. Zo zijn wij allemaal anders en ik mag graag horen hoe andere het doen.
    Moon je kleine huisje zeg je, dat moet wel een gekke gewaarwoording zijn geweest voor je. Wen je er een beetje aan? Wij praten ook wel eens een kleiner huis te nemen en dan denk ik ook ‘wat zal ik al die ruimte missen.
    Dank je voor je complimentje vandaag, daar kan ik dan weer even op teren.
    Vandaag niet naar de gym geweest. Er waren zoveel kleine dingetjes die gedaan moesten worden. Alles legde ik dan maar op de desk van mijn comp en moest het toch wel eens een keertje uitsorteren enz.
    Gisteren een bericht dat de safety deposit box in de bank van 45 naar 60 dollar gaat. Als je een sleutel kwijt bent moet je inplaats van 4.95 er na 1 April 60. dollar voor betalen. Wij gingen eens kijken of we beiden sleutels nog hadden en je raadt het een ervan was weg. Ook weten jullie wat er dan gebeurd??? Alles ondersteboven en zoeken naar dat ding. Ik moet wel vertellen dat ik het getal van 4.95 pas later zag. Wij namen ons voor dat wat er in die box zit geen 60 dollar waard was vandaar het zoeken van die sleutel om het op te zeggen.
    Vanmorgen zei ik nog ‘wat het ook kost ik ga die box opzeggen. Man geeft mij het formulier en ik zie die 4.95...... Dat zoeken is wel niet voor niets geweest want je kijkt zo door al je papieren en het is onstellend hoeveel je weg kan gooien.
    Weet je dat toen ik in holland was 2009 jij een email stuurde naar T. Moon? Weet je dat T hem had geprint om aan mij te laten lezen. Die print vonden wij ook. Dat was hardstikke leuk om die weer eens te lezen. Mijn gedachten gingen toen ook terug naar die overnight die wij toen hadden. Mmmmmmm Voor herhaling vatbaar.
    Verder is het hier zonnig boven nul. Ik genoot van het buiten zijn. Het wordt kouder morgen dus wij moeten er maar van genieten. Deze winter gaat wel in de history boeken van hoe warm het was.
    Toedeloe letje

Keep smiling

14. emmaroos
    Afbeelding van emmaroos

[fgcolor=#B000B3]goedenavond leedies

wat vreselijk jammer dat de 11 steden tocht niet doorgaat, anders was ik er zeker heen gegaan, lijkt me zo'n spektakel, hopelijk komt er nog nw vorst op niet al te lange termijn :lol:
    mn lief en ik hebben afgelopen weekend de kast in elkaar gezet, en die heb ik de afgelopen dagen ingericht, en net naar de kringloop geweest om al wat overbodig was, weg te brengen, en dat was heel wat,
    wat er nu in m,n boekenkast staat, is leuk, en heerlijk weer al die verhuisdozen weg,mijn ervaring is dat ik t toch nooit meer mis,
    ken echt genieten als t dan weer opgeruimd is.

vandaag lekker met de meiden v d wandelclub in de sneeuw gewandeld en natuurlijk ff gezellig koffie gedronken, dat doen we al 8 jaar elke donderdag

Letje wat een leuke foto's krijg gelijk helemaal zin in de lente, en je ziet er zeker weten, heel jong uit, maar je doet ook veel en t bewegen doet ook goed, en je bent zo lekker slank
    en goed dat je je box nagekeken, hebt, zou anders zonde zijn van die 60 euro, en wat leuk he dat je dan een mail tegenkomt van Moon

nog even over dat koken met Jamie, t zou een half uur in beslag moeten nemen, maar haha niet voor mij althans, mn lief en ik zijn samen wel ff langer bezig geweest.

Suus is t gelukt morgen, en wat heerlijk om je dochter en kleinzoon weer in je armen te nemen, jouw dag kan morgen niet meer stuk, en je hebt wel weer t een an ander beleeft lees, ik, en fijn dat je porto wel terecht is toch, al moest je ervoor naar Rotterdam/fgcolor]

emmaroos wijzigde dit bericht op 09-02-2012 19:10 met 0%

15. ase
    Afbeelding van ase

Goeie avond, Suzan morgen een heel fijne dag, knuffel die kleine man niet helemaal plat, en eindelijk je dochter weer zien heel fijn.
    Letje na veel zoeken gevonden,ik ruim elk jaar kort na nieuwjaar alle papieren na en doe weg wat weg mag dus nooit heel veel overtollig papier.
    Emma samen de kast in elkaar leuk om die in te richten en veel dingen in huis gebruiken we nooit dan is weg doen prettig omdat er ruimte komt in de kast.
    Moon een klein huisje ik denk dat je zo gewend was aan een heel groot huis dat je het nu snel klein vind, ik zou best een kleiner huis willen hebben maar voorlopig nog niet.

Ik zit te kijken naar het kinderziekenhuis, zo zielig de kinderen zo ziek of een operatie.
    Fijne avond allemaal.
    http://i42.tinypic.com/2m7dppl.gif

16. emmaroos
    Afbeelding van emmaroos

moon t heeft dus ok wel zo z, voordelen, je kleinere huisje, en goh wat een werk van de paarden, staan ze ver uit de buurt van je huis dan?
    en jij dus een puzzelliefhebber, knap al die priegelstukjes

Springbokie wel een hard gelach, een kindje en dan geen mama kunnen zijn, pffttt

Floor wat ben jij toch lekker aktief met kaarten, en bakken, en je sierraden, en dan ook nog werken,top :duim:

Ase ja lekker he dat langer licht, en wat leuk dat beschilderen van porcelein, altijd zo leuk als je iets nieuws uitprobeerd

Cinnemon, ja dat ken ik die uitspraak, haha van die ouden van dagen, maar dat wil weg zeggen dat jij je nog lekker jong van hart voelt, en dat is heerlijk, en een boek schrijven, goh leuk, zeker voor t nageslacht, ben benieuwd of je t ook echt gaat doen

ga ff eten

fijne avond of anderzins

ciao

17. Moonlight 281

hoi Maatjes,

ik dacht; misschien heeft Suzan wel iets laten weten of ze vrij is morgen, maar dat berichtje mis ik nog.
    Suzan, toch een hele fijne dag morgen, en knuffel er lekker op los!

zo vind je dus nog eens wat hè Letje, leuk dat je die mail hebt gevonden, zo zie je dat het wel vertrouwd is wat ik je man toen stuurde.

Fijn gefrobelt vandaag Floor! Leuk om zo een dagje door te brengen.

Moemoe, ik vind mijn huisje klein nu maar het is nog steeds veel groter als een gemiddeld huis in Nederland, maar ik was zo groot gewend de laatste jaren, vandaar.
    De paarden staan 10 autominuten hier vandaan, met mooi weer kan ik op de fiets.

Vanavond ben ik achterover op de grond gevallen, eerst op mijn handen, mijn achterste en ook nog met m'n hoofd op de grond geklapt.
    Heb nu veel pijn in mijn polsen, verder niets eraan over gehouden. Gleed over een ijsplaat uit waar ik normaal loop achter de kruiwagen en nu zonder, dus geen houvast gehad.
    Mijn man was boos op me, ik had er goed bewusteloos kunnen liggen zegt hij, zonder dat iemand wist dat ik daar bezig was.
    Tja...

Emmaroos wat fijn dat het steeds meer opgeruimd wordt bij je binnen, zo wordt het ook steeds gezelliger voor jou en je vriend.

Maatjes, fijne avond verder.

18. flo
    Afbeelding van flo

Suus ik heb ff bord uitgehangen hoop nog tehoren dat je vrij bent morgen
    http://t6.imagechef.com/ic/imgout/samp519dbd033af31c29.jpg

19. letje
    Afbeelding van letje

Moon, je laat mij schrikken zeg. Ik kan mij indenken dat je man kwaad was. Doe dat soort dingen dan niet alleen!! Maar hoe dan als je alleen bent. Wilt hij dat je wacht op iemand die je komt helpen. Je moet ook overal rekening mee houden. Vallen is niet goed en je kan er heel wat van over houden. Duuuuuuus Moon!!!

Tegen de tijd dat Suus dit leest heeft ze haar kleinkind al in haar armen gehouden. Wij weten nu ook wat een schat van een kind het is en voor knuffelen vatbaar. Hij zal het ook wel fijn vinden zijn oma en opa weer te zien. Erg leuk voor ons om met je mee te leven zo.

Emmaroos jou verhalen zijn ook erg leuk zo en blijf schrijven hoor. Wandelen in de sneeuw? Ik hoor veel van ijs en kou maar weinig van sneeuw. Hoeveel sneeuw en hoe maken de mensen de straten voor hun huis schoon. Een keer mopperde jij ‘Moemoe’ dat mensen de straat voor hun huis niet schoon houden. Is dat nu beter?

Ik wil wel graag alles weten. Dat komt door jullie verhalen ik een beetje in Nederland bent. Een van mijn vriendinnen vroeg of ik nog Nederlands kon lezen. Dat kan ik dan goed door met jullei dagelijks een praatje te maken.

Mijn boek in het Nederlands is nu ook bijna uit. Leuk om weer in die taal te lezen. Ben het dus nog niet afgeleerd. Hihihih

Moemoe niet te veel naar droevige dingen kijken op de tv. Love Letje

Keep smiling

20. flo
    Afbeelding van flo

goedemorgen lady"s over the world
    Ik denk dat Suus erg druk is hopelijk komt dochter vandaag thuis
    Moon hoe is het nu met je na zo'n klap pfffffffff beterschap
    en meer niet te vertellen alleenhttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vrijdag/animaatjes-vrijdag-18347.gif
    na 8 uurtjes werken weeken

21. ambusuus
    Afbeelding van ambusuus

Maatjesvriendinnen, ik ben vrij.
    Ik had een heel stuk geschreven gisteren en toen ik het wilde plaatsen was de site even off line ivm updaten, wat ze elke week doen om de nieuwe Libelle erop te zetten. Ik ga even kijken of ik het hier nog op kan zetten.

Goeiemiddag maatjes,
    Sjee, ik werk nu meestal vanaf Rotterdam Noord. Dat scheelt me 20 km rijden en vooral de (beginnende) file op de A-20. Dus ik ben in iets meer dan een half uur thuis!!! YEESSSSSSSSS. Ik heb dus ook het idee, dat ik nog zeeën van tijd heb.
    Ik heb weer een puike werkdag gehad. Wel heel lang meet een patiënte rond gereden die nergens welkom was. Dat was echt heel erg triest. Ze bleek positief voor een of andere bacterie en dus wilde het verpleeghuis haar toch niet. Maar ook het ziekenhuis wilde haar niet terug want haar bed was al weer bezet door een volgende patiënt. Dat was echt sneu en gênant. En we hebben nu min of meer een “eigen” ambu voor de post Noord. En aangezien collega M en ik daarvandaan zullen rijden voelen wij het als ONZE ambu. We hebben hem na die patiënte (verplicht) helemaal schoongemaakt van binnen. Maar hij glimt nu wel als een keudeltje in de maneschijn. De buitenkant doen de collega’s vanavond. Dan mogen ze allemaal in de wasstraat want ze blijven vannacht in de (verwarmde) garage. Kortom een lekker werkdagje gehad.
    Moemoe, wat lijkt me dat ontzettend leuk wat je gaat proberen. Ik ben benieuwd hoe het gaat lukken. Houd je ons op de hoogte? Veel plezier ermee.
    Letje, schep niet zo op (hahahaha) met je lente. Hier smelt de sneeuw en het ijs ook langzaam. Het is af en toe plus een graad dus het voelt ook hier net of we (na die kou) ineens in een warmere luchtstroom zitten. Dus nee, helaas geen Elfstedentocht. Volgende keer beter.
    Leuk dat je je mobiel probeert te leren kennen. We zijn nooit te oud om te leren toch
    Floor, je bent gaan lopen; goed zeg. En anderen hadden zich afgemeld dus je kon gelijk aan het werk. Lekker dat je wel werd opgehaald.
    Yes Floor, ik heb vrij gekregen. Heerlijk dus morgen vrij en op Schiphol onze dochter en kleinzoon weer in de armen sluiten JOEHOE!!!!!!
    Moon de kastdeuren kreeg ik niet in mijn uppie in de hengesels, dus dat moeten dochter en ik een keertje saampjes doen volgende week.
    Ik geloof ook dat mijn voorraadje omavitamientjes eruit explodeert morgen. Ik knuffel het ventje helemaal fijn haha.
    Je bent weer aan een puzzel begonnen. Heb je daar ook ruimte om het te laten liggen?
    Ik ga nog even het een en Ander regelen voor “onze ambu”.
    Take care en stay safe

Nou ja zeg. Wil ik mijn stukje plaatsen is de hele site even off-line. Ik probeer het vanavond nog een keer.

Gelukt

22. ambusuus
    Afbeelding van ambusuus

Goeiemorgen ladies :duim: ,
    Dan nu mijn ochtend stukje haha.
    Het vliegtuig vanuit Dubai heeft vertraging zag ik op internet. Ze komen (voor zover nu bekend) om 13.13 uur aan.
    Ik werd vroeg wakker. We kregen om 4 uur vannacht een smsje van Dochter welk vluchtnummer ze hebben; en dat ze nu al helemaal doodmoe zijn :gaap: en dus niet gezellig meer zijn. Dat had ik ook niet verwacht. We zien wel vanmiddag :) .
    Floor, wat een schattige kaartjes maak jij. <{:)
    Letje ook ik heb wat minder geduld, dus het kaartjes maken laat ik aan anderen over en geniet mee van de kunst van anderen.
    Foei, je bent niet naar de gym geweest :nee: . Jaja, lekker smoesjes verzinnen (haha). Dat is het begin van het einde (van de gym).
    Wow, die prijzen van de safety deposit box zijn wel goed omhoog gegooid.
    Ik moet ook nodig door mijn la met nota’s en brieven e.d. Volgende week heb ik er wel tijd voor denk ik <:o .
    En nee hoor ik lees je stukje en moet nog de nodige uren wachten tot ik Dochter en Kleinzoon in de armen kan sluiten.
    Er heeft hier wel de nodige sneeuw gelegen, maar heel langzaam smelt het weg; het was gisteren rond het vriespunt. Hier in de straat wordt aardig geveegd. De buren helpen elkaar ook; dat vind ik erg leuk. :)
    EmmaRoos, je staat wel een hele dag in de kou hoor als je naar die Elfstedentocht gaat kijken bbrrrrrrrr.
    Dus jij hebt ook al een kast in elkaar gezet. Dan zijn we samen bezig geweest. Lekker hè om af en toe eens flink te ruimen. :idee:
    Moemoe heb jij ook naar dat kinderziekenhuis gekeken? Ik vind het altijd een aardig programma om naar te kijken. Wat sommige mensen moeten doorstaan met hun zieke kinderen is echt erg soms <:r .
    Moon, ik was er echt wel gisteren, maar kon mijn stukje niet kwijt. En na het eten kan ik het zelden meer opbrengen om achter de comp te kruipen; en ik was het ook gewoon vergeten hoor. Pas vanochtend zag ik dat mijn stukje er niet stond………………oooh ja die staat gesaved…………… nu dus hier ook haha :) .
    Wat lullig dat je man boos werd toen je was gevallen. Dan had hij het toch mooi even zelf moeten doen in plaats van zijn vrouw die ijsplaat op te sturen :hamer: . Maar ga er maar vanuit dat het bezorgdheid is van hem; hij is zich waarschijnlijk rot geschrokken. Heb je nog hoofdpijn en last van je polsen?
    Dan komt dus dit stukje gelijk na mijn vorige schrijfsel en nu met Smileys :D :lol: .
    Ik ga nog wat correspondentie doen en dan me warm lopen voor een welkom thuis.
    Take care en stay safe :bye:

23. springbokkie
    Afbeelding van springbokkie

Suus het verwonderd me niks dat je dochter moe en ongezellig is!
    Ga straks maar lekker knuffelen. Ze zal wel blij zijn met haar schone en opgeruimde huis.

Letje zo 'n zoektocht naar sleutels en papieren is vaak nuttig. Ik had dat ook en heb weer een berg papier weggegooid.

Vandaag is alweer vrijdag: huis stofzuigen en afstoffen, dan tuinhandschoenen opzoeken want vanmiddag gaan we oud papier ophalen voor de tuinclub en daarna naar Baak.

Mijn moeder had geen boodschappen nodig, dus ik heb alle rust om het huis op te ruimen.

Twee collega's hebben geholpen met typen en dat scheelt enorm. Lief van de dames!

Always be yourself - life's too short to be anyone else.

24. emmaroos
    Afbeelding van emmaroos

morning leedies

hier is t weer ijs en ijskoud, na een dagje dooi gisteren, weer lekker met woefmans gelopen, en Letje hier ligt nog genoeg sneeuw hoor, alleen de grotere wegen zijn schoon gemaakt, maar in mijn straat je is t nog volop winter, en ja heb mn straatje geveegd en idereen wel hoor in de straat, waar we zondag waren leek t wel helemaal syberië, in t natuurgebied, nog volop sneeuw.

Moon goh dat is nog goed afgekomen, dat je niks gebroken hebt, maar wat zul je geschrokken zijn, en oei heb je je polsen niet gekneusd?wel goed in de gaten houden hoor.

Springbokkie ff lekker zo'n dagje voor jezelf, kan je ff lekker opschieten,

Suus heerlijk dat je vrij hebt, en ja vertraging is niet zo gek met dit weer en dan ook nog van verre, maar vandaag gaat t helemaal goed komen met je oma en moeder liefde, door jou komt je dochter vanzelf weer in een goede bui, en ja niet zo gek, dat ze minder gezelig is, na zo'n reis, maar misschien valt t juist dan wel mee, :lol:

Letje leuk toch dat je door ons gebabbel zo goed op de hoogte blijft van t nederlands, en vertel wat voor boek is t? over je gezin/ familie, of haal ik nu dingen door elkaar?

nu ga ff opschieten, heb zo een afspraak in Egmond aan zee, met vriendinnen waar ik t pieterpad mee heb gelopen een paar jaar geleden, , we houden nog steeds contact een paar keer per jaar, zooo leuk
    maar ik moet ook nog ff stofzuigen en moppen want als ik terug kom dan komt mn lief hier, dus dames van t goed leven, ik ben weg

ciaociao

25. Moonlight 281

En Suzan heb je je kuikens weer onder moeders vleugels?

Hou het kort want ik kan bijna niet typen: zit met links in een mitella, beide handen/polsen zwaar gekneusd, met medicijnen en rust moet het goedkomen.
    Ik blijf meelezen hoor, aan mijn ogen mankeer ik niks gelukkig.

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x