Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Libelle Café
  4. Mailmaatjes over de hele wereld (3)

Dit onderwerp heeft 1987 reacties, en bestaat uit 80 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 80.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 09:23.

Mailmaatjes over de hele wereld (3)

Ga naar een onderdeel
  1. moppie49
    Afbeelding van moppie49

http://i52.tinypic.com/333vqme.jpg
    Heb niet veel te vertellen, wil vandaag weer een paar kaartjes maken .
    Even tijd voor mezelf nu.
    Hier schijnt de zon, maar voor hoelang? De voorspellingen zijn niet zo mooi. Afwachten dan maar.
    Groetjes

2. Moonlight 281
    Afbeelding van Moonlight 281

hoi Maatjes,

leuk is dat he Letje dat je mensen verstaat terwijl ze denken dat ze ongehinderd wat kunnen zeggen.
    daarom zou ik ook graag spaans leren, dan kan ik naast duits, engels en frans me in veel talen verstaanbaar maken en verstaan wat mensen zeggen, zeker op vakantie altijd fijn om met de plaatselijke bevolking wat te kunnen babbelen.

Genoten van een rustig dagje Moemoe? Heerlijk!

ik geniet van een "leeg" huis; iedereen is naar 2 van onze paarden kijken die in training staan. Ze hebben het fototoestel meegenomen
    dus ik zie ze straks wel, er moet iemand thuis zijn bij alle dieren.

hier is het alweer mooi weer, gisteren de zon doorgekomen en ook vandaag een zonnige en droge dag, dus in het zuiden is het prima Moppie.

ik ga maar weer eens strijken en al wat aan het eten doen, fijne dag iedereen.

3. letje
    Afbeelding van letje

Goed Moppie een dagje voor je zelf. Wij hebben dat allemaal nodig op z'n tijd. Zoals jij nu Moon. Allemaal weg en jij thuis voor de dieren. hihihihih
    Hier is het 38 graden en met de humidity voelt het als 48. Dit is meer voor Scotsdale en hier is het een record breaker.
    Net even de bloemen water gegeven want die hebben dit niet besteld en je kan het aan ze zien.
    De duiven hebben ook een dagje af want baas gaat niet voor een toss.
    Vanmorgen hebben ze wel een inenting gehad. Ik hielp met het vast houden van de duiven. Toen ik uit de hitte binnen kwam kon ik gelijk een douche nemen. Het water liep van mijn gezicht.
    Morgen wordt het iets beter maar niet veel voor de komende tijd. Ik denk dat het te heet is om te volleyballen morgen. Vorige week vond ik het zand eigenlijk al een beetje te heet.
    Tot straks letje

Keep smiling

4. letje
    Afbeelding van letje

http://i10.photobucket.com/albums/a140/lenieb/Image008.jpg

letje wijzigde dit bericht op 21-07-2011 20:57 met 8%
    Keep smiling

5. moppie49
    Afbeelding van moppie49

http://i54.tinypic.com/332b90o.jpg
    Morgen naar moeder en daarna door naar het westen.
    LETJE leuke foto van jou hoor. Met een lief duifje in je handen. Moest jij die loslaten daar?
    SUZAN heeft haar taak er bijna opzitten voor vandaag. Ben benieuwd hoe het is gegaan, De wandelaars hebben toch wel redelijk goed getroffen met het weer. Vandaag de laatste dag.
    Groetjes en tot later.

6. Moonlight 281

hoi Maatjes,

leuke foto Letje, je kunt zien dat je gewend bent met duiven om te gaan hoe jij ze vast houdt.

Jij ook alvast een gezellig weekend Moppie.

Ja, de laatste dag 4-daagse,hier is het prachtig weer gebleven, 20°C en geen regen, het is niet het natte weer geworden wat voorspeld was, wel komt er zondag heel veel naar beneden heb ik gezien.

net mijn man weggebracht zodat hij de vakantie kan gaan inluiden, zoon + vriendin zijn met vrienden een weekendje naar de Belgische kust, en dochter is net thuis van haar werk.
    We hebben besloten dat wij het er ook van nemen en gaan dadelijk lekker samen uit eten.

Eerst nog een wasje wegstrijken, honden uitlaten, en paarden binnen halen, dat is wel te doen.

Wens jullie allemaal een fijne vrijdag verder.

7. letje
    Afbeelding van letje

Leuk plaatje Moppie. En Moon ik ken dat gevoel om het er even van te nemen en als je dat dan met je dochter kan doen 'des te beter'... Welk restaurant ben je geweest?
    Wij hebben nog gespeeld op het strand en het ging behoorlijk tot het wat later werd 10.30 en wij toch wel voelde dat het heter ging worden. Toen maar gestopt en ergens onder een parasol wat zijn gaan eten. Ik heb alleen een ijsje genoemen. Kan niet goed die grote warme dingen eten als het zo heet is. Grote hamburgers en hotdogs, die zien er voor mij niet appetitingly genoeg uit.
    Toen nog even naar de mall met zus die wat wilde praten over haar trip naar holland. leuk geweest en veel mensen weer gezien.
    Nu thuis en ik ga eens kijken wat ik voor eten ga maken. Met de airco in huis is het wel uit te houden. Buiten is het wel 35 graden en met de humidity nog hoger. laat ik de bloemen niet vergeten. Man heeft het meeste al besproeid met de sproeier maar sommige bakken hebben dan toch wel een gieter vol nodig.
    toedeloe en tot straks letje

Keep smiling

8. ase
    Afbeelding van ase

Hoi maatjes, kon eerst niet op het forum komen, nu gelukkig wel.
    Letje leuk zo je de duif vast houd, moest ze naar huis vliegen en was het ver.mooi weer hebben jullie hier is het fris hoor, en het weekend wordt herfst achtig, niet mooi dus.
    Ik dacht dat ik Suzan zag bij de vierdaagse met een brancard, we horen het nog wel.
    Moon jij zit lekker te eten fijn om met je dochter te gaan, laat de mannen hun plezier maar hebben.
    Moppie fijne dag bij je moeder en later een paar dagen bij je vrienden.
    Fijne avond

Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt.

9. Moonlight 281

goeiemiddag Maatjes,

Letje stuur die zomerse temperaturen snel naar hier want hier wordt het storm en regen vananavond en morgen.
    Je zou bijna zin hebben in stamppotten, overigens heb ik altijd wel trek, of het nu warm of koud is, dus ook een hamburger gaat er dan wel in.
    Heeft je zus in Den Haag gelogeerd? Dan heeft ze vast weer veel herkenbare foto's voor je.

Moemoe, het is prima weer voor je hobby vandaag.

Suzan moet vast de evaluatie nog doen van de afgelopen week, er zijn minder uitvallers geweest dan de andere jaren, maar dat was door het prima wandelweer.
    Wel zijn er weer véél blaren geprikt dus ze zal haar handen vol hebben gehad.

Man en ik gaan dadelijk met 3 honden naar de bossen, kunnen we erna rustig de tijdrit in de Tour bekijken, want dan liggen ze even uitgeteld en rustig.
    Heel rustig in huis nu zoon+vriendin er niet zijn en dochter naar haar werk is.
    Dat is ook weer wennen hoor.

wens jullie allemaal nog een fijne dag verder.

10. ZusterSuus
    Afbeelding van ZusterSuus

Hoi Meiden :muziek: ,
    Ik ben weer thuis. Wat een rustige vierdaagse was het. Bijna TE! Af en toe hebben we ons bijna doodverveeld. Ik heb twee dagen op een rustplaats gestaan. Daar was helemaal bijna niks te doen. Men zegt wel eens dat als je iets gemakkelijk kan doen, je het dan met twee vinders in de neus kan. Nou wij konden dit met wel TIEN vingers in de neus doen. :lol: Zelfs het opruimen vanochtend ging flitsend. Dus ik was om half een al thuis :duim: .
    We hebben wel wat minibuitjes gehad en een geweldige plensbui. Maar toen waren de meeste lopers al binnen. Wel stond toen onze personeelsruimte bij mijn tent onder water. Daar stonden en lagen de nodige jassen en tassen (in een modderplas dus)....OEPS! :nee: .
    Maar mag ik volgend jaar alstjeblieft shitweer of een hittegolf (grapje). Dit was veel te mak naar mijn zin. Ik wil actie, :) ik wil mijn handjes laten wapperen en niet moe worden van het hangen op een stoel en slap geouwedeur :koffie: met omstanders.
    Ik ga gauw verder met opruimen. En wil wel goed vroeg naar bed. Mijn maatje was niet lekker dus heb ik twee van de 4 dagen een dubbele dienst gedraaid. Zelfs als je weinig doet wordt je dan toch wel echt afgedraaid :kater: .
    Het eten was fantastisch deze week; veel beter dan vorig jaar. Dus ik ben een paar kilo aangekomen geloof ik van het weing doen en te veel lekker eten. :koffie:
    Ik ga aan de gang.
    Ik reageer morgen op jullie, als Kleinzoon weer vertrokken is. Die heb ik wel gemist :| .
    Take care en stay safe :duim:

Take care en stay safe

11. emmaroos
    Afbeelding van emmaroos

dag idereen

ik zit hier in tranen, was net met de hond uit en zie een auto wegrijden en meteen daarna een katje over de straat kronkelen, heb gelijk ergens aangebeld of diegene de dierenambulance wilde bellen, en thuis gekomen heb ik zelf ook gelijk gebeld, maar ze waren al onderweg,. maar vrees t ergste, t koppie zat
    onder t bloed, en t leken wel de laatste stuiptrekkingen , oo ik vind t zoooooo erg, t was nog een jonkie, zo'n lief zwart.witje, dus dames please, kijk onder je auto voor je weg rijd, t zal niet de eerste en niet de laatste keer zijn, ik ben er kapot van, dat rot verkeer, bah,, ik kan er nog steeds om janken, ben er echt kapot van :sad:

12. ZusterSuus

Ach Emmmaroos. ;( Je hebt prima gehandeld. Wat zielig voor het poesje en de eigenaren. Sterkte meis <:r .
    Ik heb mijn rapportage van de afgelopen week bijna af (anders vergeet ik dingen die toch wel gemeld moeten worden voor een beter verloop volgend jaar).
    Ook de was hangt bijna helemaal op het rek. En ik kom weer een beetje in het gewone ritme.
    Ik ga zo eten koken en de rest van mijn spullen opruimen. En dan gaan we weer gewoon doen.
    Morgen ben ik er weer als Kleinzoon weer terug is na een paar uur bij ons geweest te zijn als Dochter wil trainen in open water zwemmen in Amsterdam.
    En dan maandag weer werken.
    Tot morgen dus :bye: .
    Take care en stay safe

Take care en stay safe

13. Moonlight 281

Emmaroos, je hebt gedaan wat je kon doen, te hopen dat het katje niet veel meer heeft geleden.

Ha Suus, je bent er weer! Weinig te doen gehad? Op de TV zag ik toch echt honderden blaren geprikt worden, misschien stond je al te vroeg in het parcours en waren de lopers daar allemaal nog te fit.
    Maar blij dat je er weer bent, en daar zal je kleinzoontje ook wel zo over denken.

Ben dus wezen wandelen in de bossen en een plensbui over ons heen gekregen dat het niet mooi meer was, vertrokken met zon en thuis gekomen met zon maar ertussen regen, de honden gaven er niks om, renden en snuffelde net zoveel als anders.

Lees net dat Amy Winehouse is overleden vandaag in Londen, waarschijnlijk overdosis, zonde van zo'n jong leven met zoveel talent.

Helemaal naar ben ik van die aanslagen in Noorwegen, je zult je kind maar op zomerkamp hebben zitten en dan komt daar een idioot die in het wilde weg begint te schieten: tot nu toe 91 doden geteld.
    De wereld zit raar in elkaar, onze lieve heer heeft vreemde kostgangers.

doeiii

14. letje
    Afbeelding van letje

Oh wat is er weer veel gebeurd. Eerst, fijn dat jij er weer bent Suus en heelhuids thuis gekomen. Man zal er blij om zijn en je kleinzoon en dochter.
    Dan Emmaroos. Arme meid om zo iets te zien. Een diertje in pijn en je staat er machteloos bij.
    Dan wat er nu weer in de wereld is gebeurd met een verward individual. Gekke mensen die zomaar rond lopen. Je hebt gelijk Moon 'je zou je kind maar op zo'n kamp hebben. brrrrrr
    Ik heb nog niet alles gelezen. Doe ik straks op m'n gemakkie. Moon mijn zus maakt nooit fotos dus ik denk niet dat ik bekende fotos van haar te zien krijg. Gek vind ik dat altijd want je weet dat ik altijd met het toestel rondloopt.
    Nog steeds heet hier en een goede regenbui zou hier goed zijn. Dus jou honden houden ook van de regen. De duiven zitten allemaal buiten als het regent met de vleugels omhoog. hihihih toedeloe en veel plezier met de tour Er zijn de twee broers van Flaanderen die het goed doen en degenen van Australia!!! Cinnemon ben je opgebleven om het te zien???? Toedeloe again, letje

Keep smiling

15. cinnemon
    Afbeelding van cinnemon

Sorry, Sorry, ik ben geen liefhebber van de Tour, dus ik kijk niet.

Wel vind ik het verschrikkelijk wat in Noorwegen is gebeurt.

EmmaR, ik vind het ook zielig!!

Suus, fijn dat je weer terug bent, ik denk ook dat je ergens in het begin stond van de route van de vierdaagse, vandaar dat het zo stil was, volgende keer een boek mee.

Ik heb Amy Winehouse hier wel op tv gezien, maar wie zij is ???? geen idee.

Letje, mooie zonnige foto, ja.. het is heet bij jullie volgens de tv.

Voor de rest hier zonnig 22 graden, en ik heb niet veel te melden, zit eigenlijk te wachten op nieuws van mijn dochter, ze is nu in Zweden met haar gezin, gaat ook nog naar Oslo, of is al geweest ? geen idee , maar geen bericht, is goed bericht.

cinnemon wijzigde dit bericht op 24-07-2011 03:05 met 5%: toegevoegd

16. letje
    Afbeelding van letje

Cinnemon ik kijk ook erg weinig van alles op de tv. Zit wel vaak naast man die het dan wel doet en dan pick je wel eens het een en ander op. Dan als ik hoor van Australia denk ik aan mijn dochter en gezin en jou natuurlijk. hihihih
    Dan Belgie en ik hoor wie van daar rijdt. Ik hoor net van mijn man dat het twee broers in luxemburg was. dus dicht bij Moon maar toch niet in Belgium.
    Arme Suus heeft het niet druk gehad. Ik ben het wel met je eens dat als je weinig te doen hebt de tijd erg langzaam gaat. En dan praten de hele dag of koetjes en kalfjes is dan erg vermoeiend. Je bent weer druk met je eigen baan nu dus niet getreurd.
    Cinnemon ik hoop dat je dochter okay is daar in Noorwegen. Laat het ons weten als je wat van haar hoort. Erg treurig wat daar allemaal gebeurd.
    Net ook nog een overlijden van een duiven melker. Niet in onze club maar wel dicht bij waar wij wonen. Gek is dat als mensen gewoon een hart aanval krijgen en dan poef weg zijn. Het leven hangt maar aan een zijden draadje...
    Nog even naar een duiventos geweest. Het koelde genoeg af zei man dus dat ging dan nog wel. Weer fotos gemaakt met mijn mobieltje. Die gebruik ik alleen om fotos mee te maken. hihihih
    Tot morgen mijn ogen vallen dicht. toede loe letje

letje wijzigde dit bericht op 24-07-2011 04:12 met 17%
    Keep smiling

17. ase
    Afbeelding van ase

Goeie middag, nog geen regen hier maar er komt een heel donkere lucht aan dus nog even en het plenst.
    Emmaroos erg om te zien met dat katje zo naar, je hebt het goed gedaan.
    Hedalmeisje hoe is het met jullie wat een ellende in het land, wat en zieke geest om zomaar zo veel jonge mensen bewust dood te schieten is toch niet te begrijpen, het zal je kind zijn, en die arme ouders die hun kind een prettig kamp wilden geven en dan dit.
    Moon klets nat geworden, ja honden geven daar niets om voor jullie minder prettig, maar ik vind nat worden vreselijk, overkomt me ook niet vaak, brr zo nat .
    Letje jullie met de hitte geloof ik, en de duiven kunnen toch vliegen ik hoop dat je man weer eerste is met een duif.
    Cinnenmon je kijkt niet naar de tour maar een Australiër wint wel de tour, zijn ze dan trots bij jullie op Cadel Evans zo heet hij .
    Wij kijken het laatste stuk elke dag,
    Morgen gaan we naar onze zoon op zijn vakantie adres ze vroegen of we een paar dagen komen, dus tot donderdag gaan we naar hun toe, leuk een plaatsje aan de Moezel we kennen het al, gezellig even een paar dagen vakantie.
    Tot donderdag of vrijdag, fijne zondag allemaal.

ase wijzigde dit bericht op 24-07-2011 13:22 met 0%
    Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt.

18. ambusuus
    Afbeelding van ambusuus

Goeiemiddag allemaal ;) ,
    Ik heb zojuist Kleinzoon en Dochter weer thuis gebracht. Dochter wilde in Alkmaar zwemmen maar het was nog steeds slecht en kil weer. Dus heeft ze niet zelf gezwommen, maar wel anderen aangemoedigd en mensen die halverwege stopten lekker vertroeteld. Ik heb ondertussen met Kleinzoon een spoorbaan en een paar duplo-huizen gemaakt hihi :) . En straks mijn wasjes van gisteren zo veel mogelijk weer in de kast doen; ik hoop dat het droog is. Het regent hier de hele dag al, hard of zachtjes maar droog is het geen moment. Ook de verwarming staat aan. Je zal nu in je tentje kamperen hier in de buurt bbbrrrrrrrr :nee: .
    Ik heb in ieder geval weer geslapen als een roos in ons eigen bed.
    Haha Moon, we hadden soms in het behandelcentrum ook wel veel mensen met blaren, maar het was ook iedere avond snel klaar <:D . We hebben geen enkele avond na 23.00 uur zitten blaren prikken en plakken. Andere jaren was dat vaak wel een of twee avonden het geval.
    Toch jammer dat je net tijdens een plensbui buiten liep. Maar je smelt er gelukkig niet van hihi :lol: . En Amy Winehouse zal het hoogstwaarschijnlijk zelf gedaan hebben. Je mag toch aannemen dat iemand van 27 weet wat de gevaren van drank en drugs zijn. Ze was met al haar talent niet gelukkig en dat was jammer <8o .
    Die knul in Oslo is volkomen gestoord. Als hij voor ieder leven dat hij vernield heeft een jaar gevangenis krijgt zonder de mogelijkheid om in de bajes op het internet te komen dan zal hij de rest van zijn leven achter de tralies verdwijnen en dat is eigenlijk nog te weinig :knipoog2: . Ik mag toch hopen dat ze hem niet zielig (want psychisch gestoord) vinden en hij voor een paar jaar in een inrichting komt waar hij dagelijks via internet nog met allerlei vreemdsoortige denkbeelden anderen kan aanzetten tot iets dergelijks.
    Letje, wat heerlijk dat jullie zulk mooi weer hebben. Geniet ervan en doe dat dan even voor ons allemaal. :D Hier is het knudde.
    Het overlijden van een bekende drukt je steeds met je neus op het feit dat het leven mooi en leuk is maar niet oneindig.
    Cinnemon, ook ik heb niets met wielrennen. :nee: Ik hoop dat je dochter ver van alle ellende in Oslo was. Dat was geen prettig aanzicht als ik dat van de TV mag geloven. Dus zoiets wil je ook helemaal niet tijdens je vakantie. Dan wil je leuke en mooie dingen doen en zien.
    Moemoe is het nog steeds droog bij jullie? Dat zou toch wel heel erg fijn zijn in dit regenachtige land <{:) .
    En jullie gaan een paar dagen naar het vakantieadres van jullie zoon. Dat is een gezellig en leuk idee. Dan hebben jullie ook even vakantie en wat kleinkinderen erbij. Heerlijk wat een leuk vooruitzicht. We horen wel hoe je het hebt gehad. Hopelijk zonder regen.
    Iedereen een fijne zondag gewenst en tot morgenmiddag als ik klaar ben met werken.
    Take care en stay safe :bye:

19. cinnemon
    Afbeelding van cinnemon

Suus, mijn dochter heeft me een emailtje gestuurd, alles gaat goed met hun, ze kon niet te lang op internet, want je begrijpt overal waar je komt tijdens je vakantie moet je even vragen; mag ik even op jullie internet ?. omdat ik dit zelf zo goed weet, bied ik altijd mijn gasten van overzee, gelijk mijn internet aan, omdat ik ook in dezelfde situatie heb gezeten.
    Suus, ik heb een heel artikel gelezen over "die gek", hij weet blijkbaar veel over Holland, is tegen islamitisering enz., hij heeft eigenlijk gedaan, wat sommige mensen denken, de regering opblazen, ja... ik vind het ook verschrikkelijk en ook verschrikkelijk voor die ouders, ik heb hier geen woorden voor, ik vind het heel erg.

Ase, De tour, ja.. de mensen zijn hier heel blij, ze hebben z'n vader en z'n moeder op tv gehaald enz. kan het me ook wel voorstellen, niemand verwacht dat een Australier wint.

Letje, je hebt gelijk als er iets van Canada op tv is , denk ik ook aan jullie, we hebben hier de serie, van "Moskee op de prairie" of zoiets, best leuk komt uit Canada. En dan te bedenken, hoe krijgen mensen een hart aanval ?, omdat de aderen half verstopt zitten ? ik weet het niet.

Ongelovelijk maar mijn 5 kleine cycame plantjes doen het heel goed in de kou, opgekweekt van zaadjes, snachts is het hier koud, 8 graden, maar we hebben zon, dus straks even in de zon zitten om op te warmen.

Woensdag mag misschien het gips van mijn arm, oh.. dan kan ik weer wat doen. allemaal tot de volgende keer

cinnemon wijzigde dit bericht op 25-07-2011 00:11 met 18%: toegevoegd

20. emmaroos
    Afbeelding van emmaroos

[fgcolor=#24B300]goedemiddag dames

dank voor jullie lieve woorden, ikmoest t echt even kwijt, ik was zo ontdaan,en ooo zo lief ,had van iemand een kaartje gehad, om me te troosten, dat doet me dan zo goed, ik heb trouwens niet meer gebeld, maar weet eigenlijk wel zeker, dat t poesje dood was , hoop dan maar dat t snel gegaan is.

wat gebeurd er toch veel op de wereld, nu weer dat afschuwelijks nieuws uit Noorwegen, dan denk je dat je kind lekker op kamp is , en dan zie je ze nooit meer terug, wat zijn er toch een zieke mensen die zomaar vrij rond lopen, t zal je kind maar wezen, brrrrrrrrr

en Amy Winehouse, een ster van wereldklasse, maar blijkbaar was dat voor haar toch niet genoeg, alhoewel t nog niet zeker is, dat ze overleden is aan overdosis drugs en drank, tja ,ze miste waarschijnlijk toch een hoop waar ze naar verlangde en niet genoeg kreeg, en dan doel ik op liefde, ieder mens heeft behoefte aan een knuffel en medeleven.

Susan jij weer in t gewone leven, en goh wat heb jij ook een heftig beroep, jij zult ook heel wat meemaken, ik vind jou van wereldklasse dat je dit doet, dat kan lang niet iedereen, denk ik zo, chapeau :duim: en jij weer heerlijk met kleinzoon gespeeld, ik zie t een beetje voor me, leuk lijkt me met je kleinkind, je word zelf weer een beetje kind , toch :lol:

Moonlight jammer van je natte pak, maar honden deert t niet, die van mij vind water heerlijk, dus ach een beetje regen, leuk om de vrolijke hondjes te zien, dat vind ik nou zo leuk aan dieren, die zijn altijd zo blij als ze je zien, zelfs de katten
    ik hoorde van t buurmeisje dat toen ik in New York was, de katten ook echt aankwamen voor een knuffel, dus die missen je ook wel degelijk als je weg bent , al krijgen ze te eten.

Letje wat leuk jouw foto, en wat grappig dat de duiven in de regen gaan zitten , en wat wij nu te veel hebben, hebben jullie dus te kort aan regen.ja altijd zo triest als je hoort dat iemand plotseling overlijd,, ja we zijn allemaal mensen van de dag, dus geniet zoveel je kan meiden.

Cinnemon, lekker dat je bericht hebt gehad van je dochter, mijn dochter is ook vrijdag vertrokken met haar vriend naar frankrijk, en zij rijdt dus alleen de hele route, want vriend die heeft geen rijbewijs,dus ik was ook wel ongerust toen ik zaterdag in de namiddag nog geen bericht had gehad, maar eindelijk s'avonds een berichtje dat ze goed waren aangekomen.
    ik kijk ook nooit naar de tour, interresseert me niet echt, en oo wat zal je genieten als je weer een gipsloze arm hebt, en wat leuk van die cyclaampjes dat ze t doen

Hele fijne dagen Ase bij je zoon op vakantie, zal mooi zijn daar aan de moezel.

Gisteren een leuke dag gehad bij een vriendin, woefmans was ook gezellig mee, jammer dat t regende, want ze woont vlak bij t strand, en ooo leedies, jullie raden t nooit, maar ik ga bridgen, , die vriendin had t erover, dat ze op les ging, en toen zei ik , dat ik t ooit ook wel eens wilde, , en ja hoor, zij zat bij mij in de buurt op les, dus de vraag , ga gezellig mee, en gelijk een mailtje aan de docent, en t was prima, dus jahahahah nu zit ik eraan vast, zo snel kan t gaan :D

ga even wandelen met woefmans, en morgenavond t nw paleisje van zoonlief en vriendin bewonderen,(ze zijn zaterdag verhuist) en ook t zwangere buikje ;)

geniet van t leven
    lieve groet/fgcolor]

emmaroos wijzigde dit bericht op 25-07-2011 15:25 met 0%

21. letje
    Afbeelding van letje

Goedemorgen, en het hier gezellig druk vandaag. Cinnemon, dus het werd wel gevierd dat een Australia man de tour won. Moet er nog even over vertellen met mijn dochter die in Australia woont. Doe het gelijk als ik hier klaar bent.
    Mijn computer gaat vaak van die gekke mankementen showen. Je wordt er gek van. Weer opnieuw opladen enz. Brrrr
    Nu is alles weer okay en wordt ik wat rustiger. Hihihihih
    Net een telphoontje van een vriendin en een afspraak gemaakt voor een etentje met ons drie stellen. Wij gaan naar een restaurant zodat niemand hoeft te koken. Ik heb er wel zin in.
    Dan ‘je kan het niet geloven’ hebben wij toch een bui gehad overnight!! Donder enz lighting enz enz. GOED DAT IK GISTEREN NOG DE BLOEMEN WATER HEBT GEGEVEN!! Lol
    Zus was hier en wij zijn er samen op uit gegaan om de bloemen water te geven en wat onkruid eruit te halen. Was leuk om samen te doen. Ik heb ook de ramen heerlijk open voor wat frissen lucht.
    Emmaroos een beetje van de schik bekomen met dat poesje? En ja dieren kunnen zo lief zijn.
    Suus weer samen met kleinkind. Ook je wasje weer in de kast. Zo’n week van huis brengt weer werk mee. En je moet ook weer koken! Hihihihih Ik heb chili vandaag en moet nog het een en ander halen in de store.

Ik hoorde net dat een van onze kleinzoons een weekje bij ons wilt komen. Hij gaat graag naar een day camp voor skateboards en dat is te ver bij hem vandaan. Dus blijft hij hier slapen en haal en breng ik hem naar kamp. Hij is 13 en wel weer eens leuk om hem zo mee te maken.

Verder niets te melden. Veel plezier allemaal en goed luck Emmaroos met je bridge lessen. Leuk om iets nieuws te leren.
    Toedeloe letje

Keep smiling

22. ZusterSuus

Goeiemiddag dames :muziek: ,
    Zo, mijn eerste werkdag na een weekje Nijmegen zit er weer op. Lekker gewerkt, met een leuke collega. Morgen werken we ook samen. Dan neem ik een stagier mee die gesolliciteerd heeft om ambulance chauffeur te worden. Dus dat wordt ook gezellig :lol: .
    Ha Cinnemon, wat heerlijk dat je bericht hebt van je dochter :) . Ik stelde ook in Canada altijd mijn computer beschikbaar aan gasten die bij ons langs kwamen. Als ik in Nederland was mocht ik ook altijd even op mijn email kijken bij mijn zusje en mijn vriendin.
    Wat goed dat je zelf cyclamen hebt gekweekt. Leuk hoor als je dan zo’n goed resultaat hebt. Je hebt blijkbaar groene vingers zoals ze dat hier noemen ;) .
    Reken er op dat je arm eerst heel licht voelt; net of die steeds in de lucht gaat….vanzelf. En dat je hem nog niet direct helemaal kan gebruiken. Maar wat zal je opgelucht zijn als je weer je eigen arm terug hebt haha :rol: .
    EmmaRoos, ben je weer een beetje bijgekomen van de schrik?
    Wat een compliment zeg. Ik heb gewoon een wereldbaan in een wereldstad. En ik geniet ervan met volle teugen. Maar ik vind je compliment wel leuk; bedankt <:D .
    Ik wordt wel een klein beetje kind(s)( hihi) maar helaas ben ik wel wat stijver en strammer dan hij. Ik sta niet meer zo gemakkelijk op als we samen een huis van Duplo of een treinbaan van Brio hebben gemaakt.
    Dat je gaat bridgen! Wat leuk zeg. Ik hoor/lees graag hoe je dat vindt.
    En zaterdag het nieuwe huis bekijken van je zoon en zijn zwangere vriendin. Dat is leuk. Dan kan je hun gezamenlijke smaak een beetje peilen :idee: .
    Letje, je gaat gezellig uit eten met zijn zessen. Dat is wel een heerlijk vooruitzicht. En je bloemen hebben dubbel water gehad. Nou, als het zo warm is zal er ook een heleboel verdampen. Dus dan is het niet slecht voor ze.
    En je kleinzoon komt logeren. :D Ha, als ze 13 zijn, zijn ze vaak niet zo klein meer. Dat is gezellig. Je mag hem heen en weer brengen naar zijn skate board camp. Ik hoop dat hij er zonder kleerscheuren (en schaafwonden) vanaf komt. Ze kunnen hard en ongelukkig vallen. Maar vaak laten ze zich rollen en vangen rare klappen toch goed op :hypo: .
    Beste mensen, ik ga nog even lezen en dan eten koken en niet te laat naar bed. Want morgen is het om 5 uur al weer opstaan geblazen.
    Groetjes allemaal en geniet van het leven.
    Take care en stay safe :duim:

Take care en stay safe

23. springbokkie
    Afbeelding van springbokkie

Hallo, ik ben weer thuis en weer alles bijgelezen, leuke dingen en minder leuke dingen tot ronduit trieste dingen.
    Weer beginnen na de vakantie valt niet mee!

Always be yourself - life's too short to be anyone else.

24. Moonlight 281

hoi Maatjes,

omdat mijn man vakantie heeft probeer ik af en toe mee te komen lezen en kletsen, maar ben gewoon niet elke dag online.
    Vandaag weer nat geworden tijdens een fietstochtje, geen goed begin van de vakantie, ik wilde dan ook graag een last-minute boeken maar mijn man voelt er niet voor.

Letje, heb je het gezellig nu? Leuk hoor, niet koken en enkel maar genieten samen!

En jij bent er ook weer Springbokkie, leuk gehad en veel geleerd? En nu toe aan vakantie?! :D

En jij zit weer in het ritme van elke dag Suzan?
    Hoe is het met de vakantieplannen van je dochter? Of heeft ze zich bedacht?

Maatjes, ik lees alles bij maar reageer niet overal op, ga nu koffie zetten, wens jullie allemaal nog een fijne avond.

25. letje
    Afbeelding van letje

Springbokkie ook weer terug en ons clubje weer compleet. Moon ik kan zien dat je niet met je gedachte bij ons bent als je man vakantie heeft. Leuke dag tripjes maken. Jammer dat die mannen niet het zelfde willen als wij. boehoe!
    Hier is het weer heet aan het worden dus veel koeler met de regen? Wel is de regen gestopt nu. De bloemen zien er verslagenuit en die hebben nog wat tijd nodig om hier overheen te komen.
    Vanavond naar visity bij de funeral house.
    Tot straks letje

Keep smiling

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x