Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Gezondheid & Psychologie
  4. Heel de dag op bed, wie vertelt er iets gezelligs? (6)

Dit onderwerp heeft 3060 reacties, en bestaat uit 123 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 123.
De laatste reactie is geplaatst op 23-11-2011 17:18. Dit onderwerp is gesloten!

Heel de dag op bed, wie vertelt er iets gezelligs? (6)

Ga naar een onderdeel
  1. lievejulia
    Afbeelding van lievejulia

choupette,ik kom er morgen even op terug,ik moet mijn abo. van de telefoon opzeggen en nog een rijm maken ivm sinterklaas as. vrijdag.en nog een was ophangen,onze zoon heeft zijn rechter nier nog wel. hij is nu 20 was 4 toen hij de willimstumor kreeg,was de juiste leeftijd als ze ouder zijn kunnen er meer nare dingen bijkomen

tolletje,ik bedoel inderdaad marion het laatsten wat ik van haar heb gehad was een lieve kaart bij het overlijde van ons pap.ik zal clineke wel een vragen

2. kirstennl
    Afbeelding van kirstennl

Daar ben ik weer.....

Ziezo weer een dag voorbij. De groep kwam al om 4 uur. Eerst koffie met gebak en daarna een koud buffet met stokbrood. Iemand was 70 jaar geworden en vierde dit met de familie. Maar omdat ze maar een klein pensioentje heeft kon het niet teveel kosten. Maar we hadden toch salades staan en wat kost stokbrood nu helemaal? We hebben er dus een hartstikke leuk buffet van gemaakt en ik had voor bij de koffie 4 taarten gebakken. Een appelkruimeltaart, een chocolade taart, een caramel taart en een aardbeien kwark taart. Daar hadden we iedere keer 70 jaar op gezet. Dat mensje was zo blij toen ze het zag. De rekening viel haar geweldig mee. Leuk toch voor haar?

Hier was de hele dag volop zon. Ik kon de terrasdeur zelfs open zetten. zo lekker was het. Maar toen ik om 9 uur naar huis ging, zat het weer pot dicht. Niet echt fijn. Sligro zoon moet vanavond laat uit Rotterdam komen. Zal blij zijn als hij weer thuis is. Ik heb het niet zo op mist.

CHOUPETTE, je heb ook de nodige zorgen....... Ieder huisje heeft zijn kruisje zeggen ze wel eens. Maar ik geloof dat we hier allemaal ons kruisje wel hebben. Maar hier kan je je ei kwijt. Ik ben altijd blij als ik hier wat zorgen van me af kan schrijven. De groep 'meiden' proberen je altijd weer op te peppen.

KABOUTER, daar zou ik dus helemaal knetter van worden. Al die tijd maar op nieuws wachten. Ik hoop zo voor jullie dat het positief gaat uitpakken. Ik blijf duimen voor jullie.

EMMA, maak je niet te druk over eten. Ongeveer alles kan je eten. De waarschuwingen is meer omdat er sommige mensen gevoeliger voor zijn dan anderen, maar over het algemeen kan het allemaal geen kwaad.

MARIGENE, fijn dat je er weer bent. Hopelijk gaat het allemaal een beetje. Doe alles in je eigen tempo. Dat is toch het beste. Sterkte lieverd.

ROMMELTJE, waardeloos die mist. Ik heb nu ook last van mijn rug. Gewoon een zeurderig pijntje. Met weersomslag hakken pijntjes en kwaaltjes er veel harder in. We zullen maar duimen voor nog een paar mooie rustige dagen.

TOLLETJE, ik ben blij dat ik aan zee woont. Bijna altijd zeewind, dus geen last van jouw raasdonders. Lekker trouwens, met spekjes, ui, kruiden en een lik pickalilly ben ik ook verkocht. Kan je je niet met baby olie insmeren? Die wordt ook goed opgenomen in de huid zodat de lakens niet vet worden. Als ik veel in de keuken sta met al die stoom en warme fornuizen, is mijn huid ook gortdroog. Maar bij mij helpt baby olie wel redelijk om het toch nog een beetje soepel te houden en de jeuk te stoppen.
    Ik hoop dat het bezoek leuk is. Dan is het in ieder geval de moeite waard. Lees jij morgen maar lekker alles. Dat schrijven komt later wel weer.

Ik ga ook even onder de douche springen. Voel me een beetje plakkerig. Veel gelopen vanavond en had eigenlijk te warme kleding aan. Dacht dat het kouder zou zijn...
    Slaap lekker iedereen en voor morgen een hele fijne dag.

Niemand veroordelen en over niemand oordelen.

3. choupette
    Afbeelding van choupette

goeie morgen ,,allemaal ,
    hier regent het voor de verandering ,,heb goed geslapen ,,ondanks moeilijk in slaap geraakt ,,,vanmorgen de bovenkuis ,,,en morgen namiddag is papy thuis ,,dan gaan we de kerst boodschappen doen ,,ieder een kadootje ,enfin de kl kids alleen ,,,de anderen weet ik niet ,,fijne dag nog allemaal

je ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur

4. kirsten2
    Afbeelding van kirsten2

Goedemorgen, hier geen mist meer gelukkig, ook niet koud geweest vannacht

Choupette hoe is het met je hoofdpijn vanmorgen,?

Tol hopelijk goed geslapen, geen gepieker meer?

ga zo straks voor een uurtje naar Pilatus, even de boel wat langer maken. met rekken en strekken van de benen ha-ha.

5. poltol
    Afbeelding van poltol

http://www.animaatjes.nl/dieren/dieren-plaatjes/beren/101.gif

Goede Morgen Lieve Vriendinnen.

Ha, ha, overal de mist weg en nu is het hier dus mist en regen. En ook nog donker, althans, je moet wel licht aan in huis, wil je kunnen zien wat je doet.
    Straks dus visite en daarom maar een super klein stukje.
    Heb ook al mijn pilcontainers klaar gemaakt, altijd weer een hele klus........, goed opletten!!!!!
    Hoop, dat iedereen nu een zonnetje heeft, want ik zit niet voor niets in de mist en regen....., heb de zon aan jullie uitgeleend.
    Wens jullie een fijne dag en tot later of tot vanavond.

LIEFS

de wereld is groter dan mijn bed

6. kabouter
    Afbeelding van kabouter

Choupette Wat erg!!!

O wat is gezondheid toch belangrijk en ja ik besef het ook te weinig.....

Dames hier nog steeds onzekerheid, manlief snapt er ook niets van!
    morgen is die bijeenkomst en voor die tijd werd iedereen persoonlijk ingelicht....dus dan moet het echt vandaag!! ben er ook heel naar van moet ik zeggen....

Twan weer naar school gebracht, Ha Juf! zei die toen die binnen kwam zo liefffff......hij vind het zo leuk! vandaag ging het over Jozef ( verhaal uit de bijbel ) Ga nu even thuis aan de gang Rosa gaat nu steeds staan overal tegen aan...zo leuk! eerst vond ze het heel eng nu niet meer dan lach ze!

Vanmiddag met de 2 naar de kapper :hyper: hopelijk gaat mijn moeder even mee dat scheelt maar hopelijk ging het net zo goed als de vorige keer.

Nou dag lieve tol en anderen heel veel sterkte, eigenlijk voor iedereen als je het zo bekijkt, ach we hebben elkaar nodig...

Emma geniet van je brie hoor, het kan gewoon!

groetjes bye bye

7. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

Fijne dag allemaal.

8. choupette
    Afbeelding van choupette

hallo ,
    kirsten2 ;;;hoofdpijn is over
    ,toletje ,,,vanmorgen al 3 soorten weer gehad ,,vanmorgen rond 7 uur regen ,,dan kwam de zon rond 8u30 ,,en ineens weg en nu is alles potdicht van de mist
    ik ga om boodschappen

9. kirsten2
    Afbeelding van kirsten2

Veel plezier met de visite Tol. we doen het met de zon om en om wij mist jullie zon, en andersom.

10. essetut
    Afbeelding van essetut

Goedemorgen Tol en alle anderen

Hulp is lekker aan het werk, heb zelf net even geholpen en nu even uitrusten, hebben net een bakkie op samen en afgesproken voor vanmiddag, dan gaan we samen naar het huis van mijn schoonmoeder en daar komt schoonzoonlief uit zijn werk heen met de aanhanger, dan laden we de spulletjes voor mijn hulp in. Zit ze er voor de kerst gezellig bij met een bij elkaar passend meubilair! Ze heeft er zo'n zin in! Ik zie er erg tegenop om naar het half lege huis te gaan, zo mistroostig, maar ja....laatste lootjes!

Oh Kabouter jullie worden wel op de proef gesteld zeg!

Kirsten wat een drukte in het restaurant! Fijn hoor en je hebt zulke leuke ideeën allemaal! Fijn dat die 70 jarige mevrouw zo tevreden was!
    Andere Kirsten aan het sporten!!! Lekker hoor dat je je ei daarin kwijt kan!

Nou Tol jij zit waarschijnlijk lekker aan de koffie met visite! Geniet ervan maar laat je niet uitputten!

Lieve groetjes essetut

11. emma280
    Afbeelding van emma280

KABOUTER,
    Is het niet zo dat alleen diegene die ontslagen worden bericht krijgen? Of krijgen diegene die mogen blijven ook bericht (vandaag)?
    Hoop op goed nieuws straks!! :duim:

TOL,
    Gezellig visite, geniet ervan! :koffie:

Vanmiddag gaat zoonlief naar hoogbegaafd/uitgedaagd. Ik hoop zo dat hij het leuk gaat vinden en aansluiting vind bij de andere kinderen. Vind het zelf ook wel een beetje spannend ;)

Ga nog even wat doen...moet zo naar school de kids ophalen. Jongste dochter is vrij en wil nu even achter de computer... :bye:

12. kabouter
    Afbeelding van kabouter

Via de uitvoeder hebben ze net POSITIEF BERICHT GEKREGEN!!!! ze waren ingepland tot de bouwvak 2012!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Morgen wel naar het kantoor toe voor de officielle bijeenkomst.

BEN ZO BLIJ DANKBAAR EN OPGELUCHT..............

:cheer: :love:

13. kabouter
    Afbeelding van kabouter

Bedankt bedankt bedankt voor jullie steun en meeleven....

14. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

KABOUTER

WAT FIJN VOOR JULLIE.

Liefs van Rommeltje

15. emma280
    Afbeelding van emma280

KABOUTER,
    Gefeliciteerd met het goede nieuws!! :duim:
    Dat moeten jullie maar lekker gaan vieren!

Zoonlief is nu naar de groep hoogbegaafd/uitgedaagd. Ik ben zo benieuwd of hij het leuk vind. Om drie uur ga ik hem ophalen.

Meiden zijn lekker aan het kleuren aan de tafel. Ze hebben nieuwe stiften gekregen (100 stiften voor 4 euro van de HEMA) zo kunnen ze weer even voor uit!

Vanavond eten we macaroni met ham en gebakken uitjes. LIEFS :love:

16. choupette
    Afbeelding van choupette

kabouter ,,,dat is goed nieuws ,,ben je gerust en opgelucht
    emma ,,hoe oud zijn je kids ,?? als ik vragen mag
    hier is het grijs en soms zon ,,maar niet koud ,,,zo'n 11 graden

17. Marigene
    Afbeelding van Marigene

Hoi allemaal,

Wat een goed nieuws kabouter!
    Ben echt blij voor jullie....

Emma spannend,hoop dat hij het naar zijn zin heeft gehad,je zoon bedoel ik....

Tolletje ik hoop dat het gezellig was met je bezoek,en je niet weer 4 dagen bij moet komen....

Choupette wat erg die ziekte van je kleinzoontje,hoe kom je toch zo jong aan zo iets?

Essetut weer een moeilijke middag,
    Toch zal het je goed doen dat je hulp zo blij met de spulletjes is!
    Sterkte hoor.....

Rommeltje nog steeds belabberd weer voor jou,nou voor mij ook hoor word er niet vrolijker van,hobby ligt op zijn kont,ik kom nergens meer toe,geen zin in ook....
    Maar als je dan ook nog pijn krijgt van die mist,balen hoor,blijf maar lekker in je fijne stoel bij de kachel....

Kirsten 2 weer uitgerekt bij de Pilatus'?

Kirsten nl wat heb je veel ideeen steeds ,knap hoor!
    Lijkt me moeilijk steeds iets nieuws verzinnen...

Sannelotte hoe gaat het nu met het dieet van Mirthe?
    Komt ze al wel een beetje aan?
    En is ze niet steeds meer zo ziek?

Nou mensen ik ben er weer vandoor,geen grote bijdrage van mij ,nog,komt hopelijk wel weer een keer

Liefs en een dikke knuffel voor Tolletje.
    Ook van Tommy...

Marigene wijzigde dit bericht op 23-11-2011 15:01 met 0%
    Oost west thuis best!

18. kirsten2
    Afbeelding van kirsten2

Kabouter wat fijn voor jullie kunnen jullie met een goed gevoel de feestdagen in.

Wij waren een stick kwijt met foto,s erop alles afgezocht, nog even bij mijn vader in de pc gekeken ook niet, in tasje van manlief, waar zijn autopapieren weleens inzitten, ook niet, hij kijkt in de doos met foto,s (nog een keer) die staan bij de pc om ingescand te worden, en ja hoor daar was hij pffff,

Emma ben ook heel benieuwd hoe je zoon het heeft ervarne deze middag.

Marigene ja ik ben weer een stukje langer ha-ha.

Rommeltje beterschap.

19. lievejulia

kabouter,gefeliciteerd heel fijn

marigene,die kinderen die jong kanker krijgen gebeurd in de aanleg. dus al in de zwangerschap van de moeder,wij hebben allemaal cellen en daar is er een van een kankercel. heeft verder nergens mee te maken.wij hebben mee gewerkt aan het onderzoek van komt het dadelijk ook voor bij zijn zussen maar de hebben dat niet ook niet voor in de toekomst van als zij ooit kinderen krijgen.het was voor zoon vette pech

nu kan ons mam ook geopereed worden in nijmegen. heeft ook een tumor op haar linker nier is ouderdomskanker in april wordt ze 81

20. ModLibelle
    Afbeelding van ModLibelle

Beste forumbezoekers,

Dit topic heeft inmiddels meer dan 3000 berichten en er kan een nieuw deel worden aangemaakt.
    Als het jullie niet lukt doen wij het morgen.

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

AlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl

21. choupette
    Afbeelding van choupette

lievejulia ,,marigene ,,ik denk en weet zeker ,als he vroegere huisarts flo eerder had gezonden naar het ziekenhuis ,ging dat niet zo ver komen ,,maar ja ,,wij zijn maar kleine mensen ,,,

22. lievejulia

choupette,onze huisarts heeft toen gelijk de kinderarts gebeld niets afwachten .onze mazzel is geweest de kinderarts kwam uit het amc en wist gelijk wat zoon had op donderdag wisten wij wat hij had en op zondag kreeg hij de eerst gemo kuur

23. choupette
    Afbeelding van choupette

lievejulia ,,op 19 juni ,belde haar moeder op dat flo weer had overgegeven (ze waren zoon en sch dochter )op weg om hun nieuwe auto te halen ,,flo was bij haar moeder ;;toen zijn zij nr een andere dokter geweest die hen direkt nr het spoed zond ,,en na de echo ,,en s'anderdaags de scan ,,werd hij direkt nr lille gezonden te laat ,,de tumors hadden de beide niertjes al aangetast ,,ze hebben wel overwogen om 1 halve te redden ,,maar tervergeefst ,,het was te laat ,direkt chemo gehad ,,

24. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

MARIGENE

Gelukkig heb je je kerstkaarten al klaar.
    Kan me goed voorstellen dat jij geen zin hebt om kaarten te maken.

Heb vanmiddag een minuut of tien zitten borduren moest nog maar een heelm klein stukje en het bleef maar liggen .
    Is nu klaar maar voel het meteen dat het al teveel is, dus kijk ik maar wat tv of ga zitten lezen.

DANK JE WEL VOOR ALLE LIEVE WENSEN.

25. poltol
    Afbeelding van poltol

HALLO ALLEMAAL.

ER IS EEN NIEUW DEEL AAN GEMAAKT.
    WILLEN JULLIE OP DEZE GEEN BERICHTJES MEER PLAATSEN.

VEELPLEZIER OP DEEL 7

TOLLETJE

ModLibelle wijzigde dit bericht op 23-11-2011 17:30 met 19%: Link toegevoegd
    de wereld is groter dan mijn bed

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x