Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Gezondheid & Psychologie
  4. Heel de dag op bed, wie vertelt er iets gezelligs? (6)

Dit onderwerp heeft 3060 reacties, en bestaat uit 123 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 123.
De laatste reactie is geplaatst op 23-11-2011 17:18. Dit onderwerp is gesloten!

Heel de dag op bed, wie vertelt er iets gezelligs? (6)

Ga naar een onderdeel
  1. sannelotte2
    Afbeelding van sannelotte2

Dankje Rommeltje, ik heb niet veel pijn, maar voel mij zo verdrietig.
    Moet steeds huilen. Weet niet wat ik heb.
    Heb het idee dat ik gewoon niks mag hebben en als dat wel zo is dat ik dan te veel ben. Ik merk dat ik mijn eigen leven niet leid, ben alleen maar bezig met of mijn kinderen wel gelukkig zijn.

2. kabouter
    Afbeelding van kabouter

Heel veel sterkte Sannelotte!!!!!

3. kabouter
    Afbeelding van kabouter

Lieve tolletje

We gaan in principe wel met vakantie vakantie, 16 juli hopen we te gaan, het dat bijna 2 weken geleden van Rosa, maar mocht het toch niet fijn gaan, dat ze veel huilt ofzo, dan gaan we niet hoor, afwachten maar ik dnek dat het gewoon door gaat hoor, daar kunnen we ook lekker met haar zitten. Want dat is het enige wat ze straks kan.

Zo lekker weekend, manlief heeft zijn eerste week erop zitten, hij is nu alweer aan de klus bij zijn broer, rond hald 10 is die er weer niets aan.
    Morgen ga ik winkelen met mijn moeder in Putten...en rond 17.00 gaan we naar de sporthal Twan heeft zijn eerste gym uitvoering :lol: de opa's en oma's komen allemaal kijken, en ook mijn broer met de kinderen, ik doe dan ook mee we hebben goed geoefend dus ben benieuwd.
    Morgenavond op visite en zondag kerk, en 's avond vrijwillgerswerk in het zorgcentrum en dan is het weer maandag ;)

Nog 1 week werken en dan ben ik 5 weken thuis, 2 weken zorgverlof aangevraagd en daarna 3 weken vakantie.

Nou Tol je bent weer op de hoogte, Rosa is wakker, dus ik ga haar halen!

liefs van mij

4. kabouter
    Afbeelding van kabouter

Rosa is zo'n blij kindje

http://i55.tinypic.com/2hcg37b.jpg

5. emma280
    Afbeelding van emma280

Sannelotte, sterkte hoor!! Het is zo naar om je verdrietig te voelen.

Kabouter, wat een schatje is Rosa! Natuurlijk gaan we een bakkie doen samen op de Klimberg :koffie:
    Als Rosa na de ingreep niet zoveel kan is het misschien juist wel leuk om een poosje in een andere omgeving met haar te zijn. Op de camping heeft ze in ieder geval genoeg te zien ;)

Manlief nog niet thuis. Overwerken. En als hij er is moet ik douchen en omkleden om naar een bruiloft te gaan van een neef. Manlief past op.
    Morgenavond bij vrienden op de koffie en morgen manlief ook werken op de dag.. dus weer een druk program.
    Verder had ik gisteren barstende hoofdpijn en misselijk. Kon heel weinig verdragen...alle spanning rondom zoon kwam er gewoon uit. Vandaag had ik echt weer zoiets van: yes we zijn er weer! Dinsdag maken we er gewoon een feestje van. Ik ga een leuke traktatie maken als afscheid. :cheer:

Wens jullie allemaal een fijne avond :love:

emma280 wijzigde dit bericht op 24-06-2011 18:42 met 3%

6. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

SANNELOTTE

Misschien komt de spanning voor de operatie eruit en moet je daarom huilen, kan me dat goed voorstellen.

En je hebt het ook niet makkelijk met de zaak en alles daarom heen.

Natuurlijk wil je dat je kinderen gelukkig zijn maar dat wil niet zeggen dat jezelf ook niet mag genieten.

Lieverd ik hoop echt dat je je snel weer wat vrolijker voelt en echt je bent niet teveel.

Liefs van Rommeltje

7. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

KABOUTER

Goed van je dat je zorgverlof hebt aangevraagd daar is het voor.

Is het je man meegevallen op het werk?

En ben je al weer wat over de schrik heen dat Rosa een operatie moet?

Hoop wel dat jullie op vakantie kunnen.

Wat leuk Twan die zijn eerste gym uitvoering heeft.

Geniet maar.

Liefs

8. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

EMMA

Goed sat de spanning eruit is gekomen.

Veel plezier met de traktatie maken.

Fijne avond op de bruiloft.

liefs

9. poltol
    Afbeelding van poltol

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/h/hallo/dt-002_T2GoApplesGalHello-vi2.gif

Hallo Allemaal.
    De dokter is weer geweest, maar had haast, had alle huisbezoeken moeten doen en moest een dubbel avondspreekuur doen, omdat de HA in opleiding de kleine moest opvissen op de crèche vanwege waterpokken en dat is in België. Maar al met al is hij nog haast een half uur geweest. We hebben alles doorgesproken en een paar oplossingen gezocht, wilde me een antibiotica kuur geven, maar ja, werk ik waarschijnlijk ziek van, moest het dan nog maar een paar dagen aan zien, vond mijn huis heel erg onrustig. Ik zei laat maar zitten, dit kom ik ook wel weer te boven. Tja en verder rust, rust en nog eens rust. Denk, dat dit de komende weken wat makkelijker gaat lukken, als de goden niet tegen me zijn.
    Vanmiddag als een blok geslapen en stevig liggen dromen, was blij weer wakker te zijn, want dacht aan flarden te worden gebeten door een boze hond.
    Pol is nu even naar de Buuf en moet dan ook nog strijken.
    De kermis was woensdag om 24 uur afgelopen en donderdag om 12 uur was haast alles al weg, zelfs de hele grote attracties, moesten alleen nog wat wagens worden weggereden, maar dat moest na winkelsluitingstijd.
    De stratenmakers gaan snel, maar voorlopig zitten we nog minimaal 3 weken in de troep. Was vandaag weer erg veel herrie, vooral vanmiddag, maar ik weet van niets, mijn naam is haas.

Kirsten 2, of die warme dagen van korte duur zijn kan best, maar we moeten ze wel weer doorstaan en ik ben nu eenmaal geen liefhebber, dus ieder uur is er ene teveel.
    Over je zwager, ik denk, dat het hem heel veel energie kost, om alles zelf te doen en dan is hij blij, dat hij even alles aan een ander over kan laten en even genieten van bezoek en niet alles moeten. Kan mij dat wel voorstellen, het is voor hem denk ik toch de hele dag op de toppen van zijn tenen lopen.

Marigene, we laten het weer gewoon zijn gang gaan, geen regen of zonnedans, we zien wel wat het ons brengt, als ze daarboven mijn boodschap maar hebben begrepen, ze doen toch wat ze willen.
    Vervelend voor je dochter, dat ze veel minder opdrachten heeft en haar studie moet afbreken, tja het nadeel van een kleine zelfstandige en inderdaad is het niet te hopen, dat ze nu weer een terugval krijgt.
    Zag pas prijzen van die coockers, maar schrok me rot, dacht eerst is misschien ook wel iets voor ons, maar mijn fluitketeltje is toch voordeliger.
    Morgen andere dochter weer thuis, dan kan je weer lekker oppassen en genieten van alle vorderingen, want dat zal wel prijs zijn, als ze hele dagen met al die volwassenen waren.

Rommeltje, je moet meneer Rommel niet in alles geloven, als jij denkt een plu nodig te hebben, stop je hem die gewoon in zijn hand.
    Ha, ah, je bent nogal voorzichtig met je aankondigingen, maar nu denkt ie misschien, komt er nooit een eind aan de mededelingen. Nu ja, jullie zijn al lang genoeg samen om elkaar door en door te kennen.
    Tja, die antwoorden van de HA, die weet je van te voren, maar het is meer, dat hij weet, hoe het gaat en wat er nu weer speelt en hopelijk ooit tot een oplossing komt en misschien is er een verband en is een mededeling van mij de juist ontbrekende schakel.
    Zo lag Pol zijn vader jaren terug al 6 weken voor zijn rug op bed en zei toen tegen de dokter, ik heb maar van die koude voeten. Toen moest ie meteen zijn bed uit en naar het ziekenhuis voor een operatie. Je denkt dan, zo’n losse opmerking over koude voeten……, maar het was net de ontbrekende sleutel.

Sannelotte, ik kan me wel voorstellen, dat jij een beetje labiel bent. Al die toestanden en verdovingen- roesjes en pijnbestrijding doen aan je geestelijke gesteldheid niet veel goed. Je ziet er toch min of meer tegen op, want niets loopt bij jou, zoals je mag verwachten.
    Dan de thuissituatie die ook maar niet loopt zoals gewenst en je dochter die juist op die momenten ook niet goed gaat……., Maar ze zijn volwassen en ze zullen toch een beetje hun eigen broek op moeten houden en niet alles op jouw bordje leggen. Onze generatie is er ook niet minder van geworden, zelf onze boontjes te doppen. Dat je bij springt, als je kerngezond bent en alles lekker loopt, maar jullie hebben genoeg aan jezelf. Dat je af en toe eens oppast, prima, maar je kan niet ook hun huishouden op je nek nemen. Het toont wel je betrokkenheid, maar eens houdt het op. Nu moet je gewoon aan jezelf denken, des te eerder ben je weer bij de mensen en als je dan weer eens voorzichtig bij springt.

Kabouter, wat een lekker vrolijke dame op de foto. Reken maar, dat ze jullie door die moeilijke weken gaat loodsen met haar lach. Kinderen kunnen zoveel hebben.
    Niet verkeerd, dat je zorgverlof neemt en dan de vakantie er achter aan, komt mooi uit.
    Veel plezier met de uitvoering van de gym. Ha, ha, ik heb ooit een uitvoering haast in de war gegooid als kleuter. Had de hoofdrol met een spel en zei vlak voor de opvoering, dat ik niet dorst en het niet deed. Maar heb het toch gedaan, ik als kabouter spillebeen.
    Geniet van het weekend, al is het weer erg druk.

Emma, jij ook weer een hoop druktes in het weekend en je man veel werken, maar wat, als hij geen werk had……, dan klopte het ook niet en had je echt grote zorgen.
    Kan me wel voorstellen, dat alle spanningen van zoonlief er uit komen, maar nu op naar het weekend en genieten en een dinsdag een feestje er van maken.
    Nog een paar weken en dan hebben jullie lekker vakantie, toch weer leuke dingen om naar uit te kijken.

Lieverds, allemaal een heel fijn weekend en tot morgen.
    Ik ga in de bladen duiken, die zijn ook weer binnen en doe het rustig aan.
    Dikke knuffel.

de wereld is groter dan mijn bed

10. mariaw
    Afbeelding van mariaw

Vandaag heb ik zoveel onderwerpen besproken die zo uiteen lopen dat om 4 uur mijn hoofd helemaal vol zat.
    eenmaal thuis eerst maar eens even een roseetje gepakt en zitten kletsen met zoon die thuis was en daarna lekker een eigen verse bolognese saus gemaakt. koken maakt dan mijn hoofd leeg, dat helpt.
    Dus nu ben ik wel weer in de weekend modus.
    Morgen de boodschappen doen en de voorbereidingen en dan komt vanaf 18.00 uur de visite tot in de late/vroege uurtjes.
    Gaat zeker weten gezellig worden en zolang t maar droog is ben ik blij.

Sannelotte, Rommel heeft een punt. Narcose doet iets met je waar je van te voren niet echt een beeld van kan hebben.
    Zoals Emma zegt dat ze merkt dat de stress eruit komt met fysieke klachten zo kan dit bij jou net zo zijn en dan nog extra versterkt met die narcose. narcose is gewoon gif, vergeet dat niet.

marigen en sannelotte;
    Niet tobben over de kinderen meisjes.
    je kan het niet beinvloeden, zij hebben hun eigen leven
    wij hebben het ook allemaal gered en zij komen er ook allemaal op hun eigen manier.
    Zonder tegenslag geen voortuitgang.
    En het leven bestaat toch voornamelijk om te leren omgaan met de zaken die andere mensen / situaties veroorzaken.
    kijk dus elke keer weer naar waar je echt zelf invloed hebt en als je dat niet hebt heeft het totaal geen enkele zin om er over te tobben.
    Is negatieve en uitputtende energie, en uiteindelijk put je jezelf daarmee uit en heeft je kind een vermoeide mss tobberige moeder terwijl ze meer hebben aan een ouder die positief is.
    makkelijk praten heb ik he..... maar ik bedoel het goed hoor.

Proberen invloed te krijgen op iets wat je niet kan beinvloeden frustreert enorm en is een hele grote stress factor.
    met name Sannelotte; probeer het los te laten want deze stress zal anders zeker een negatieve invloed hebben op je herstel.

Zo dat was de preek weer voor vandaag ;)

Ik ga mijn keuken eens aan de kant maken, mijn vriend zit nu in de trein hierheen en die moet ook nog eten straks.
    verder geen enkel plan voor vanavond. Lekker niks doen.

Rommel, bedankt voor je erge mooie kaart uit de oude doos hahahahaha :love:

11. kirsten2
    Afbeelding van kirsten2

Tol jij hebt toch iedere keer weer een andere kijk op bepaalde zaken als ik misschien omdat je het van buitenaf bekijkt.
    We hebben heerlijk Italiaans gegeten en ons verwend met een taxi te gaan zwager heeft taxi bonnen voor een heel jaar, zo kon manlief ook een biertje nemen tijdens het eten en hoeft hij eens niet te rijden. vond het emt de fiets nog iets te onzeker en te fris.

Sannelotte weet precies hoe je je voelt , ikm heb zelf ook een dip gehad maar toen lag ik voor de 2 ekeer achtereen in het ziekenhuis en net als bij jou was de operatie niet vlekkeloos verlopen, dan is deze reactie niet vreemd, gewoon je zelf laten gaan, mag best je hoeft niet altijd sterk te zijn.
    veel sterkte en een knuffel..

Tol jammer dat de HA niet vfeel tijd had voor je vandaag, wat bedoelde hij met dat je huis onrustig was?
    Hoe is het trouwens met de kaarsen afgelopen ?

fijne avond allemaal, zit nu op de pc van zwager mag ik niet te lang in beslag nemen ha-ha

12. kirsten2
    Afbeelding van kirsten2

ps er zijn vanavond wijze woorden gesproken tegen Sannelotte, hoop dat het haar steun geeft

13. kabouter
    Afbeelding van kabouter

:? Hoe gaat dat dan met Rosa zei krijgt ook narcose <:O
    Maak nu opeens zorgen...

Rommeltje manlief heeft heeft het super naar zijn zin.
    Echt heel fijn!
    Ik heb het geacepteerd dat het zo moet met Rosa maar zie er enorm tegen op, als ik er goed over nadenk zoals nu, dan heb echt een beklemming op mijn borst, soort hyperventilatie....gelukkig is manlief de rust zelve dat is zo fijn...

Ooo tolletje wat een grapjas :lol: zo kort voor je voorstelling, dan was je wel sportief hoor, ik ben te lui om te sporten...

Emma heel begrijpelijk dat alle spanning eruit kwam, ik heb dat ook echt, naar het ziekenhuis bezoek laatst was ik ook een paar dagen heel beroerd! het is je kind en dat is zo appart! dit gevoel heb ik ook nog nooit eerder gehad omdat het 2.5 jaar vanzelf is gegaan,....

Hoorde dat paps morgen ook mee gaat, heerlijk even weer 'kind' zijn en lekker met hun op stap lekker ergens koffie drinken enne.....paps betaald dan doet die altijd, zegt niets maar als het op betalen aan komt staat die opeens naast me, die lieverd!!! hou zoveel van ze.

Nou ga gauw weer wil nog even strijken doei doei

14. mariaw
    Afbeelding van mariaw

Kabouter;
    1000 en 1, ontelbare kindertjes worden dagelijks onder narcose gebracht. Ze weten echt heel goed wat ze doen in t ziekenhuis, maak je niet ongerust meisje.
    Wordt ze wel echt onder narcose gebracht of krijgt ze een roesje. Dat is nl heel veel lichter en echt iets anders.
    Kleine kinderen hebben er echt minder last van.
    Narcose wordt toegedeeld op basis van lichaamsgewicht dus een klein kippetje als Rosa krijgt ook maar erg weinig.
    Mijn broer is in zijn leven denk ik meer dan 20 x geopereerd. vanaf dat hij een baby was ivm open verhemelte en hazenlip. Nou als je m zou zien dan weet je dat het goed komt met jouw Rosa.
    Mijn broer is 2 meter lang en de vrolijkheid en nuchterheid in optima forma. Slim, aardig en humoristisch. Kortom, hij heeft er geen last van gehad.
    de narcose stoffen worden door je lichaam zelf afgebroken en uitgescheiden. de een doet daar langer over dan de ander.

Maar zoals bij elke ingreep in een lichaam in een syteem is het wel zo dat het effect heeft. Dat is denk ik wat sannelotte nu ook merkt en voelt.

Ga alsjeblieft niet stressen meisje. Je kind voelt dit hoe klein ze ook zijn en ik denk dat ze daar mee last van kan hebben dan van welke narcose dan ook.
    Relax, ontspan en heb vertrouwen :love:

15. lievejulia
    Afbeelding van lievejulia

wij zijn net thuis van onze oudste dochter

kabouter,ga echt geen zorgen maken over die narcose ze blijven daar heel goed bij. ga geen spookverhalen in je hoofd halen die er niet zijn,je mag gerust het ziekenhuis bellen het is jullie kind,je mag mij bellen als je vragen heb,weet je wat ik zet mijn 06 in je inbox :love:

en nu gaan we slapen

lievejulia wijzigde dit bericht op 25-06-2011 00:52 met 0%: stukje vergeten

16. poltol
    Afbeelding van poltol

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/z/zaterdag/animaatjes-zaterdag-90800.gif

Kom jullie alvast een fijne zaterdag wensen en voor Maria een mooi feest.
    Tot later.
    LIEFS

17. kirsten2
    Afbeelding van kirsten2

goedemorgen Kabouter ik sluit me bij anderen aan, wat betreft Rosa, ik heb als kind ook veel narcose gehad maar nooit geen last van gehad, en inderdaad een kind merkt heel gauw als moeder gestresst is.
    heel veel sterkte knuffel

Tol hoop dat je goed geslapen hebt ik wel ben alleen superstijf als ik uit bed kom pfffff .
    hopelijk gaan ze in de buurt geen gekke dingen doen, zodat je een rustig weekend krijgt.

de bdoeling is dat wij vanmiddag naar de werf gaan voor het Historisch weekend.

Mariaw veel plezier op je feest.

18. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

Hallo allemaal

Kwart voor tien werd ik voor de zoveelste keer wakker en toen ben ik maar opgestaan.

ik kom later lezen.

liefs allemaal.

19. poltol
    Afbeelding van poltol

http://i56.tinypic.com/2rrrtdv.jpg

Rosa heeft de ovendeur als spiegel ontdekt.

Goede Zaterdagmorgen Allemaal.
    Nu goed…….., kan me wel wat anders bij goed voorstellen. Het is hier windstil en het regent met een temperatuur van 12 graden, brrrrr!!!
    Maar ja, als we de weergoden moeten geloven staat hier een maandag en dinsdag pffffff!!!!! Weet je wat? Ik wacht het gewoon af, wordt het te warm, zet ik de airco bij en wordt het te koud de kachel of ik trek een vest aan.
    Vannacht niet zo goed geslapen, kon eerst al niet in slaap komen van de jeuk in mijn gezicht en later ben ik me aan het dromen gegaan……, moest met een auto met aanhanger door een schuur met allemaal deuren en ze waren allemaal te smal. Nu, ik kan je vertellen, dat is heel frustrerend.
    Ben je net weer lekker in slaap, gaan ze hier met kraantjes rijden en piepen…….., op zaterdag………, om 6.45 uur………, ze lijken wel niet goed bij hun hoofd. Hoor ook steeds ergens drilboren………, ik wil rust!!!!!!
    Heb ik nog een irritant iets……, zitten er twee harde stugge haren in mijn kin en ik krijg ze niet te pakken, grrrrrr!!!!!
    Zo….., al mijn frustratie heb ik gespuid.
    Puzzel was vlot af vanmorgen, de krant is gelezen, Pol is weer druk met zijn taken en loopt een beetje te drentelen, want ja, wel of geen regenkleding aan….., in ieder geval wel de hoge wandelschoenen en de vuilniszak over de boodschappenkar.

Maria, ik geloof, dat je de ouderdom gaat voelen meid, alles is niet meer zo vanzelfsprekend en kost net even iets meer moeite, maar wees gerust, het went en op de duur voelt het zelfs prettig, een beetje bezadigd en de gedachte……., zal mijn tijd wel duren.
    Hier zou je op het weer schieten, maar ja, het zou hier pas in de loop van de morgen gaan regenen en tegen de avond opknappen. Als alles nu een paar uur is vervroegd, is het bij jou op tijd droog, maar een vuurtje zal je vanavond denk ik wel kunnen gebruiken, maar is ook wel weer knus. En wespen en muggen vliegen ook niet als het wat frisser is, zo heeft ieder nadeel weer een voordeel. Maak er een mooi feest van en ja, ook maar alvast gefeliciteerd.
    Ha, ha, een preek op vrijdag……., tja die van zondagmorgen zal er wel bij inschieten, zal wel een latertje worden vanavond.

Kirsten 2, heb ik een verkeerde kijk op zaken, omdat ik er van buiten tegen aan kijk, moet je het zeggen hoor, sorry.
    Jullie je dus een beetje laten verwennen met uit eten.
    De HA is toch nog bijna een half uur geweest hoor, maar alles moest wel meteen to the point, want ik had veel vragen. Over 14 dagen weer verder en dan moet ik hem 3 weken missen, heeft ie vakantie.
    Ha, ha, moesten de heren achter de pc????
    Veel plezier op de werf.

Kabouter, maak je niet te druk over die narcose….., ze weet er straks niets meer van, laat haar maar lekker in dromenland. Ik denk, dat volwassenen er veel meer problemen mee hebben, die maken zich van te voren zenuwachtig en zorgen, als maar niet dit en als maar niet dat en als dan alles goed is afgelopen komen de tranen van opluchting.
    Laat Rosa na de narcose maar veel drinken, is ze lekker snel van die gassen in haar lijfje af. En geloof me maar, straks denk jij ook, heb ik me daar nu zo druk om gemaakt.
    Ja….., ik was sportief vroeger, heb altijd op gym gezeten en op de padvinderij, heb veel gewandeld en geschaatst [bij de ijsclub Pol leren kennen, al snap ik nog steeds niet, dat dit niet bij de padvinderij was] en heb veel gezwommen. Had toen alle diploma’s voor mijn leeftijd en met turnen ook.
    Tja, wij zijn toch eigenlijk altijd wel sportief bezig geweest, kamperen en veel wandelen en fietsen en toch……., altijd dik en alle kwalen van luie mensen.
    Geniet van het shoppen vandaag.

Julia, jullie een leuk feest gehad bij dochter en ook nog laat geworden. En dan ook nog het op kunnen brengen kabouter op te kikkeren.

Rommeltje, ook goede morgen/middag! Ben je de slaap aan het in halen????

Pol belde net, ze zijn de tweede laag op het asfalt aan het brengen van de zijstraten en de boel aan het afwerken. Zag er prachtig uit.
    Nu dat zie ik dan wel, als het bij ons zo ver is, nog een aantal weken geduld.
    Ik ga jullie groeten en kruip onder het laken, vertik het om mijn raam dicht te doen, liever koud met frisse lucht, dan de boel dicht.
    Allemaal een fijne dag.
    LIEFS

20. ase
    Afbeelding van ase

Goeie morgen, Tolleke niet lekker na een slechte nacht wat vervelend jeuk is net zo erg als pijn, dat ze zo vroeg aan de weg gaan werken op zaterdag, het zal klaar moeten dat ze dat doen, laat ze maar werken zoveel eerder zijn jullie er vanaf. leuke foto van Rosa.
    Kabouter natuurlijk maak je ja druk om de operatie, alleen Rosa weet er straks niets van en de narcose daar heeft ze geen last van en ze letten zo goed op, maak je niet te druk het is zoals gezegt een kind voelt als mama zich te druk maakt, sterkte meis.
    Rommeltje uitgeslapen dat zou ik ook wel eens willen doen maar dat lukt me niet, is ook niet erg.
    Kirsten 2 ga je op de werf verkopen met het weekend is het leuk dat historisch weekend en doen ze dat elk jaar, als er veel bezoekers komen is het mooi meegenomen.
    Maria het wordt droog vanavond en de temperatuur loopt nog op, hier een miezer regen ik zag op de radar het bijna het land uit is iets warms zal wel nodig zijn, veel plezier vanavond.
    Ik heb een vestje aan het is te koud morgen gaan we genieten van zomerweer, niet fijn voor Tolleke, eerst vanavond een verjaardag.
    Allemaal een prettige dag.

Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt.

21. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

TOLLETJE

Heb ook jeuk gehad vannacht en steeds wakker en dan dat kuiken met zijn doedelzak dat steeds langs kwam als ik weer in slaap viel ha ha ha ha werd wakker van mijn eigen gelach.

Heb nog niet alles gelezen komt nog wel.

doei

22. sannelotte2
    Afbeelding van sannelotte2

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/dankjewel/kaartjebedanktvoorallelievemailtjes.gif

23. kirsten2
    Afbeelding van kirsten2

Tol ze gunnen je ook geen rust hé
    wat dat gezegde van gister betreft, dat was juist goed heb er met manlief over gehad,(zwager is even naar de kapper en wat boodschapjes doen,) dat was iets om over na te denken, en we zeiden beiden daar kan Tol best wel eens gelijk in hebben. die kijk van buitenaf kan juist eens goed zijn wat ik al zei wij zitten er dicht op en kijken er anders tegenaan.

we hebben vanmorgen samen een deel van linnenkast nagekeken en al een flinke zak voor de kledingbak, met handdoekken, en wat kleding, hij heeft zo vreselijk veel overbodige dingen, wat hij dan wel inziet als we er samen naar kijken.
    Ik zei ook tegen hem jij kan niet tegen een onopgeruimd huis maar ej veroorzaakt zelf die rotzooi dat moet je proberen te voorkomen, daar geeft hij je dan wel gelijk in weet zeker als we de volgende keer komen dat er niet veel verbetering inzit, ha-ha.
    Hij heeft heel veel fotolijsten staan, met foto,s van de 3 meiden, dat regelt hij allemaal zelf .hij heeft een mooie busverzameling zowel op de pc als in het echt. hij is gek op de oude tijd daar koopt hij boeken van en allemaal in dat kleine huisje ha-ha.
    maar we laten hem daar lekker zijn gang mee gaan.

allemaal een fijne dag ondanks de regen

Ase wij verkopen niets en wat je daar kan kopen zullen hooguit wat foto,s of miniatuur oude auto,s of vrachtwagens .
    manlief en zwager vinden dat altijd leuk om daar te kijken, en ja ik meen dat het ieder jaar is.

24. kirsten2
    Afbeelding van kirsten2

Zussen=2C

Op een dag zat een jonge vrouw bij haar moeder thee te drinken.<=pan class="ecxapple-converted-space">
    Ze spraken over het leven, het huwelijk, over de ve=antwoordelijkheden in het leven en de verplichtingen die volwassenheid met=zich meebrengt.

De moeder roerde in de thee=en zei bedachtzaam tegen haar dochter:
    Vergeet =e zusters niet.
    Ze worden steeds belangrijker n=armate je ouder wordt.&nbs=;
    Hoeveel je ook van je ma= houdt, hoeveel je ook van de
    kinderen die je=misschien zult krijgen zult houden,
    je zult a=tijd je zusters nodig hebben.
    Denk eraan zo af =n toe met ze mee te gaan en
    dingen met ze te do=n.
    En onthoud dat "zusters" alle vrouwen beteke=t.
    Je vriendinnen, je dochters, je collega'= en al je vrouwelijke familieleden.

Je hebt=vrouwen nodig.
    Zo is het met vrouwen.

Wat een grappig advies, dacht de jonge vrouw.
    Ik ben een pasgetrouwde vrouw.
    Mijn man en het gezin dat we zullen stichten zal zeker alles zijn dat ik nodig heb om mijn leven waardevol te maken.

Toch luisterde ze naar haar moeder.
    Ze hield contact met haar zusters& vriendinnen
    en maakte ieder jaar meer vriendinnen.
    Naarmate de tijd verstreek, kwam ze er langzamerhand achter dat haar moeder wist waar ze het over had.
    Als door de tijd en het leven veranderingen en mysteries in een vrouw groeien zijn "zusters" de steunpilaren in haar leven.

De tijd verstrijkt
    Afstand scheidt
    Kinderen groeien op
    Liefde groeit en vergaat
    Geliefden overlijden
    Harten breken
    Ouders sterven
    Loopbanen eindigen

maar . zusters zijn er, tijd en afstand maken niet uit.
    Een vriendin is altijd binnen bereik als je haar nodig hebt.

En als je alleen door dat eenzame dal moet gaan
    zullen vrouwen in je leven aan de rand staan om je aan te moedigen, voor je te bidden, ten gunste van je tussenbeiden te komen en je aan het eind met open armen te ontvangen.
    Soms lappen ze regels aan hun laars en lopen ze naast je. Of komen ze om je eruit te tillen.Vriendinnen, dochters, kleindochters, schoondochters, zusters, schoonzusters, moeders, grootmoeders, tantes, nichten en buurvrouwen, allemaal zegenen ze je leven.
    De wereld zou niet hetzelfde zijn zonder deze verbondenheid tussen vrouwen.

Toen we dit "avontuur", genaamd vrouw-zijn begonnen,
    hadden we geen idee van de ongelooflijke vreugde en verdriet dat ons te wachten zou staan
    Noch wisten we hoe we elkaar nodig zouden hebben en nog steeds nodig hebben.

25. Marigene
    Afbeelding van Marigene

Lieve allemaal,

Nou ik hoop het echt zo voor Maria dat het droog wordt , hier giet het al uren!
    Dochterlief met man , schoonmoeder en de kindjes staan al uren in Nice op het vliegveld.
    om 10 voor 10 zouden ze vliegen , maar hun vlucht is gecanceld, vliegtuig kapot....Levi is al helemaal op , en nu krijg ik net bericht dat ze om kwart voor 4 vliegen naar Schiphol, dan met de bus naar Eindhoven gaan en dan moeten ze nog met de auto naar huis.
    Voor ze thuis zijn is het wel een urr of 10 ...
    Dochter sms t ik zal al lang blij zijn als we vandaag nog thuis komen, pppffftttt ik schiet er gelijk van in de stress
    ja ik weet wel dat helpt niet, maar ik vind het zo erg voor de kleintjes, die kunnen de hele dag niet slapen.
    heb net dochter gesms t of ik boodschappen voor ze moet halen, wacht even op antwoord voor ik boodschappen ga doen.
    Sannelotte ik kan me zo goed voor stellen hoe jij je voelt, en inder daad die narcose hakt erin, ik hoop dat het snel weer beter met je gaat, het is ook allemaal wel veel de laatste tijd, heel veel sterkte met alles!
    Och Kabouter, niet gaan stressen hoor ( moet je horen wie het zegt, de grootste stresskip die er is) maar ik denk ook dat Rosa er niet veel last van heeft , ze letten goed op en zo'n kindje krijgt op maat narcose
    onze tweede dochter heeft ook narcose gehad toen ze klein was en had daar weinig last van , ze sliep een paar dagen aan een stuk en dat was het
    zoonlief is ook eens onder narcose geweeest en die had ook niet echt last , oudste dochter kreeg meer een roesje, maar dat zal bij Rosa wel niet het geval zijn, is toch een grotere operatie
    ik zelf heb toen ik 4 jaar was een half jaar in het zieknhuis gelegen, vreselijk vond ik dat , er was maar 2 keer per week bezoek op woensdag en zondag, nu niet meer voor te stellen, ben toen ook geopereerd , weet nog dat ik onder zeil ging en heb mezelf op de tafel zien liggen, maar verder ben ik daarna gelukkig opgeknapt.
    had niemand verwacht overigens...
    Zo boodschappen lijstje van dochter is binnen, ik ga Tommy maar eens uitlaten en daarna aan de boodschappen beginnen....
    Tolletje ik hoop dat het toch rustiger wordt bij jou in de straat hoor, het heeft nu wel lang genoeg geduurd en dan ook nog in het weekend ..
    ik geef je een dikke knuffel en een pootje van Tommy, liefs en allemaal een fijne zaterdag verder

Oost west thuis best!

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x