Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Gezondheid & Psychologie
  4. Heel de dag op bed, wie vertelt er iets gezelligs? (6)

Dit onderwerp heeft 3060 reacties, en bestaat uit 123 pagina's. U bent momenteel op pagina 123 van 123.
De laatste reactie is geplaatst op 23-11-2011 17:18. Dit onderwerp is gesloten!

Heel de dag op bed, wie vertelt er iets gezelligs? (6)

Ga naar een onderdeel
  1. emma280
    Afbeelding van emma280

KABOUTER,
    Gefeliciteerd met het goede nieuws!! :duim:
    Dat moeten jullie maar lekker gaan vieren!

Zoonlief is nu naar de groep hoogbegaafd/uitgedaagd. Ik ben zo benieuwd of hij het leuk vind. Om drie uur ga ik hem ophalen.

Meiden zijn lekker aan het kleuren aan de tafel. Ze hebben nieuwe stiften gekregen (100 stiften voor 4 euro van de HEMA) zo kunnen ze weer even voor uit!

Vanavond eten we macaroni met ham en gebakken uitjes. LIEFS :love:

2. choupette
    Afbeelding van choupette

kabouter ,,,dat is goed nieuws ,,ben je gerust en opgelucht
    emma ,,hoe oud zijn je kids ,?? als ik vragen mag
    hier is het grijs en soms zon ,,maar niet koud ,,,zo'n 11 graden

je ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur

3. Marigene
    Afbeelding van Marigene

Hoi allemaal,

Wat een goed nieuws kabouter!
    Ben echt blij voor jullie....

Emma spannend,hoop dat hij het naar zijn zin heeft gehad,je zoon bedoel ik....

Tolletje ik hoop dat het gezellig was met je bezoek,en je niet weer 4 dagen bij moet komen....

Choupette wat erg die ziekte van je kleinzoontje,hoe kom je toch zo jong aan zo iets?

Essetut weer een moeilijke middag,
    Toch zal het je goed doen dat je hulp zo blij met de spulletjes is!
    Sterkte hoor.....

Rommeltje nog steeds belabberd weer voor jou,nou voor mij ook hoor word er niet vrolijker van,hobby ligt op zijn kont,ik kom nergens meer toe,geen zin in ook....
    Maar als je dan ook nog pijn krijgt van die mist,balen hoor,blijf maar lekker in je fijne stoel bij de kachel....

Kirsten 2 weer uitgerekt bij de Pilatus'?

Kirsten nl wat heb je veel ideeen steeds ,knap hoor!
    Lijkt me moeilijk steeds iets nieuws verzinnen...

Sannelotte hoe gaat het nu met het dieet van Mirthe?
    Komt ze al wel een beetje aan?
    En is ze niet steeds meer zo ziek?

Nou mensen ik ben er weer vandoor,geen grote bijdrage van mij ,nog,komt hopelijk wel weer een keer

Liefs en een dikke knuffel voor Tolletje.
    Ook van Tommy...

Marigene wijzigde dit bericht op 23-11-2011 15:01 met 0%
    Oost west thuis best!

4. kirsten2
    Afbeelding van kirsten2

Kabouter wat fijn voor jullie kunnen jullie met een goed gevoel de feestdagen in.

Wij waren een stick kwijt met foto,s erop alles afgezocht, nog even bij mijn vader in de pc gekeken ook niet, in tasje van manlief, waar zijn autopapieren weleens inzitten, ook niet, hij kijkt in de doos met foto,s (nog een keer) die staan bij de pc om ingescand te worden, en ja hoor daar was hij pffff,

Emma ben ook heel benieuwd hoe je zoon het heeft ervarne deze middag.

Marigene ja ik ben weer een stukje langer ha-ha.

Rommeltje beterschap.

5. lievejulia
    Afbeelding van lievejulia

kabouter,gefeliciteerd heel fijn

marigene,die kinderen die jong kanker krijgen gebeurd in de aanleg. dus al in de zwangerschap van de moeder,wij hebben allemaal cellen en daar is er een van een kankercel. heeft verder nergens mee te maken.wij hebben mee gewerkt aan het onderzoek van komt het dadelijk ook voor bij zijn zussen maar de hebben dat niet ook niet voor in de toekomst van als zij ooit kinderen krijgen.het was voor zoon vette pech

nu kan ons mam ook geopereed worden in nijmegen. heeft ook een tumor op haar linker nier is ouderdomskanker in april wordt ze 81

6. ModLibelle
    Afbeelding van ModLibelle

Beste forumbezoekers,

Dit topic heeft inmiddels meer dan 3000 berichten en er kan een nieuw deel worden aangemaakt.
    Als het jullie niet lukt doen wij het morgen.

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

AlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl

7. choupette
    Afbeelding van choupette

lievejulia ,,marigene ,,ik denk en weet zeker ,als he vroegere huisarts flo eerder had gezonden naar het ziekenhuis ,ging dat niet zo ver komen ,,maar ja ,,wij zijn maar kleine mensen ,,,

8. lievejulia
    Afbeelding van lievejulia

choupette,onze huisarts heeft toen gelijk de kinderarts gebeld niets afwachten .onze mazzel is geweest de kinderarts kwam uit het amc en wist gelijk wat zoon had op donderdag wisten wij wat hij had en op zondag kreeg hij de eerst gemo kuur

9. choupette
    Afbeelding van choupette

lievejulia ,,op 19 juni ,belde haar moeder op dat flo weer had overgegeven (ze waren zoon en sch dochter )op weg om hun nieuwe auto te halen ,,flo was bij haar moeder ;;toen zijn zij nr een andere dokter geweest die hen direkt nr het spoed zond ,,en na de echo ,,en s'anderdaags de scan ,,werd hij direkt nr lille gezonden te laat ,,de tumors hadden de beide niertjes al aangetast ,,ze hebben wel overwogen om 1 halve te redden ,,maar tervergeefst ,,het was te laat ,direkt chemo gehad ,,

10. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

MARIGENE

Gelukkig heb je je kerstkaarten al klaar.
    Kan me goed voorstellen dat jij geen zin hebt om kaarten te maken.

Heb vanmiddag een minuut of tien zitten borduren moest nog maar een heelm klein stukje en het bleef maar liggen .
    Is nu klaar maar voel het meteen dat het al teveel is, dus kijk ik maar wat tv of ga zitten lezen.

DANK JE WEL VOOR ALLE LIEVE WENSEN.

11. poltol
    Afbeelding van poltol

HALLO ALLEMAAL.

ER IS EEN NIEUW DEEL AAN GEMAAKT.
    WILLEN JULLIE OP DEZE GEEN BERICHTJES MEER PLAATSEN.

VEELPLEZIER OP DEEL 7

TOLLETJE

ModLibelle wijzigde dit bericht op 23-11-2011 17:30 met 19%: Link toegevoegd
    de wereld is groter dan mijn bed

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x