- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3060 reacties, en bestaat uit 123 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 123.
De laatste reactie is geplaatst op 23-11-2011 17:18. Dit onderwerp is gesloten!
Heel de dag op bed, wie vertelt er iets gezelligs? (6)
- Geplaatst op donderdag 23 juni 2011 11:01mariaw
Goedemorgen allemaal,
Hier is het tot nu toe nog steeds droog maar de wolken zien er af en toe vreselijk donker uit. de zon piept er ook tussendoor maar het is maar kil vind ik.
Nu maar hopen dat het zaterdag vanaf 18 uur droog en lekker weer is en niet veel wind graag. dan vier ik mijn verjaardag. Op de dag zelf, zondag, wordt het dus mooi weer. Ik ben niet verbaasd want ik heb altijd mooi weer op mijn verjaardag en zit altijd buiten.
vandaag dus vrij en ik ben lekker alleen hier thuis dus ik ben allerlei klusjes aan het doen. Nagels lakken, benen ontharen etc etc.
Dan zometeen even poetsen en daarna even naar de bieb en de stad en dan wil ik eigenlijk ook nog even een eerste ronde supermarkt gaan doen voor de frisdranken etc alvast in huis te halen.
De rest komt zaterdag overdag allemaal wel want dan hebben we ook nog tijd zat.
De diploma uitreiking was geslaagd. Ik ben echt super trots op haar, ondanks alle prive toestanden heeft ze t toch maar mooi geflikt.
Mijn ex was er ook en die had ik 5 maanden niet gezien. We hebben elkaar zeer netjes genegeerd en dat voelde voor mij toch wel het beste.
ben wel wat eerder weggegaan want ik had geen zin om hem op de parkeerplaats tegen te komen of wat dan ook.
Daarna dwars door Utrecht in 1 x goed gereden naar mijn vriend. dat is nog niet zo gemakkelijk als je geen tomtom hebt en utrecht overal eenrichting verkeer heeft en ook nog eens alrtijd voor de helft opengebroken ligt. hahahaha
Bij mijn vriend heerlijk even een glas wijn gedronken en daarna lekker geslapen.
Het heeft wel wat dat Latten maar aan de andere kant geeft het ook wel wat onrust. Maar goed het is zoals het nu is en het is ook goed zo.
Fijne dag allemaal - Geplaatst op donderdag 23 juni 2011 11:12kabouter
Haha Emma de camping van Kabouter
We doen wel een keer een bakje samen hé?Ben blij voor jullie en je zoon!
Ben aan het werk, het regent enorm, maar ach dat is ook wel fijn werkweer, vanavond anar een cursusavond, positief opvoeden.
Weer een nieuwe deel kan dat niets meer teruglezen.
Maar ook weer veel plezier allemaal in dit nieuwe deel!
Tol fijn dat je het ergste gehad heb buiten, en ja teer stinkt, als ze dat maar niet begin volgende week doen als het zo benauwd warm word.
Nou fijne dag! liefs - Geplaatst op donderdag 23 juni 2011 11:17rommeldam
TOLLETJE
Is vanzelf goed gekomen met de pc lag niet aan die van mij maar aan een groepstoring bij de provider.
Hier is het zonnig maar wel een stevige wind maar ben niet weggewaaid met wandelen.
Wasmachine staat weer aan en we gaan nu koffie en thee drinken.
Jammer nu het goed weer wordt ruimen ze jullie strand op ha ha ha ha .
Ja als de leidsters weg zouden moeten bij de psz dan loop ik er inderdaad niet meer binnen.
MARIA
Nog proficiat met je dochter, natuurlijk ben je trots op haar.
Je kunt de boodschappen toch ook thuis laten brengen als het heel veel is en zwaar?
Zal duimen dat het stralend weer is zaterdag.
Alvast heel veel plezier gewenst ( zo dat kan ik niet meer vergeten)
tot later. - Geplaatst op donderdag 23 juni 2011 11:30ase
Goeie morgen, Tolleke hoe is het nu met de slingbenen zijn ze al stabieler geworden, rustig dan maar dat je niet valt. als ze asfalt gaan leggen stinkt het erg, zeker als het warm wordt, moeten ze dan vandaag maar doen nu is het fris, hier hetzelfde weer als bij jullie het kan regenen maar ook zonneschijn mooie luchten dat wel. Pol werkt zich in het zweet op de sportschool, hij blijft goed bezig.
Maria gefeliciteerd met je dochter knap dat ze het toch gehaald heeft het was geen gemakkelijk jaar voor haar. Zaterdag moet het dan droog en warm genoeg zijn, ik duim met Rommeltje mee.
Emma fijn dat je zoon ook blij is met de volgende klas het komt goed zal je zien,een hele opluchting dat je zoon het zelf ziet zitten en er blij van wordt, leuk een afscheid van zijn klas.
Kabouter aan het werk en bij jullie al regen lekker binnen blijven.
Tupper ware heb ik ook veel gehad maar als er wat stuk ging niet meer vervangen er is zoveel moois dat ik andere doosjes gekocht heb wat ik over heb doet het nog goed en gebruik ik ook.
De boodschappen zijn binnen en verder zie ik wel wat de dag brengt niet veel bijzonders denk ik.
Fijne dag allemaal.Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt. - Geplaatst op donderdag 23 juni 2011 11:36kirstennl
Goedemorgen dames,
Stralende zon, beetje wind. Stik naar mijn zin. Wat wil een mens nog meer?
MARIA, Petje af voor je dochter. Ze heeft het toch maar mooi voor elkaar gekregen. En zoals jij met je ex omgaat....super. Lekker de eer aan jezelf houden.
TOLLETJE, jij ook met je grandioze ideen. Dat idee van jouw houden we dus in ons achterhoofd. Een snertwandeling. Zie ik dus helemaal zitten. Vlak bij de zee, de duinen en het bos. Kunnen ze hier een mooie start maken van de winter.
Gisteren is alles met de bridgeclub prima verlopen. De sjacherijnen waren er niet. En met een klein groepje zijn we na afloop nog iets blijven drinken. Die mogen van mij allemaal terug komen. Het was reuze gezellig.
Vanmorgen bij dochter op school geweest voor een evaluatiegesprek. Ze hoeft niet meer naar van de Valk terug voor stage. Ze gaat voor de restaurant richting kiezen en gaat bij een collega van ons stage lopen. Daar zal ze het dik naar haar zin hebben. Ze mag zelfs haar studie met een half jaar verkorten omdat ze het weer zo lekker doet. Zelfs op school merken ze dat ze weer goed in haar vel zit. En de begeleider heeft aangeboden om te helpen als het nieuwe dotje van haar exvriendje vervelend loopt te doen. Hij zou haar dan wel even onder handen nemen.
Dochter helemaal weer gelukkig. Op school blij, dochter blij en wij blij.
Nog twee weken dan heeft ze vakantie. Ze mag door de weeks al bij het nieuwe stage adres komen werken. Dan heeft ze meteen al een berg studiepunten te pakken. In het weekend blijft ze dan bij mij helpen. Misschien ga ik een korte cursus stagebegeleiding doen, dan mogen 1e jaars studenten hier ook komen leren/werken. De cursus stelt niets voor en is in 1 dag gedaan omdat ik alle benodigde papieren al heb.
Vandaag lekker makkelijk. De kok kookt de daghap (surinaams). Vanmiddag komen de bestellingen voor het feest binnen. Ben al een beetje wat spullen aan het wegzetten. Alles moet zo leeg mogelijk worden, kan er ook niet stuk gaan.
Man heeft last van zijn rug. Die kon gisteren niet meer lopen van de pijn. Ik denk dat hij op de tocht heeft gezeten en dat het een spiergroep is. Het is ook niet echt zijn rug maar meer aan de zijkant. Maar hij is zo'n zwartkijker, die denkt dan meteen dat hij het aan zijn nieren heeft van de plastabletten. Maar niet naar de dokter gaan!! Mannen kunnen zo verschrikkelijk eigenwijs zijn! Ik zal hem vanavond wel eens een shiatsu massage geven. Misschien dat het helpt. Kan ik mijn praktijk weer een beetje oefenen
Ziezo, lekker bijgekletst en nu ben ik aan een bak koffie toe met op de achtergrond klassiek muziek. (ben ik echt blij mee)
Doei doei tot laterNiemand veroordelen en over niemand oordelen. - Geplaatst op donderdag 23 juni 2011 11:40Marigene

Lieve allemaal,
Hier is het hetzelfde weer als bij jou Tol, zonnig en dan weer een donkere lucht.
ook vrij fris,maar ik heb wel de deur op de haak staan.
Tommy loopt wat van binnen naar buiten en terug.
Nou Tolleje over dat tupperware, ik ben ook altijd wel een enthousiaste gebruiker geweest hoor, en nog,maar het valt me gewoon tegen dat je terwijl ik er zoveel geld heen heb gebracht gewoon voor leugenaar uit wordt gemaakt.
dat doet gewoon voor mij de deur dicht....
een kan van destijds 120 gulden waarvan de tuit gewoon afbrokkelt, en dan zeggen , die heb je op het vuur gehad, ik HEB niet eens vuur, ja in de kachel en daar zit glas voor.
inductie doet het alleen maar als er een pan op staat, zet je er iets anders op werkt het niet eens, dus hoe kan dat dan?
Ik heb 2 van die kannen, 1 was voor de koffie maar die wordt dus maar 2 keer per jaar gebruikt, niemand lust bij ons doorloop koffie dus die zet ik alleen op verjaardagen als ik een grote pot moet hebben, nou de brokkelpot dus dat is de nieuwste van de twee,(in de euro tijd gekocht voor ongeveer 75 euro, precies weet ik het niet meer) is voor thee en ja die werd dag in dag uit heel de dag gebruikt, en ja daar wordt hij niet mooier van, maar dat de tuit afbrokkelt.....ja ik weet niet hoor.....
Maar goed ik ga er verder niet over zeuren, ik heb nu een mooie roestvrijstalen alfy kan, veel mooier en werkt ook goed, blijft het ook kokend heet in....want dat is wel het geval ook met de tupperkan....
fijn dat je nu weet welke de ovenschaal is, volgens mij kun je die gewoon net als alle anderen gewoon in de oven gebruiken, ik heb er toen over getwijfeld maar vond hem toen te duur, ook al omdat ik weinig ovenschalen gebruikte.
nu ben ik blij want ik gebruik bijna altijd de stoomoven en daar heb je vaste schalen in, ik bedoel die er bij horen.
Nou Tolletje ik hoop ook dat ze niet gaan asfalteren als het heet is, maar ja het werk moet doorgaan natuurlijk.
dan maar even de ramen dicht en de airco aan?
Maria ik ga voor je duimen dat het zaterdagavond droog is, en ook een beetje goede temperatuur.
lijkt me gek zo met je ex oog in oog te staan na vijf maanden, ik hoop voor jullie kinderen dat jullie eens weer gewoon met elkaar om kunnen gaan.
onze buren hebben ouders die waren gescheiden toen zij al volwassen was, in het begin niet maar later kwamen ze beiden op de verjaardagen van de kinderen , en op het laatst haalde de moeder van de buurvrouw haar ex zelfs met de auto op , omdat hij te ziek was om te rijden, ik heb daar altijd met bewondering naar gekeken, ook hoe ze met elkaar omgingen, een tijdlang hadden ze beiden een relatie met een ander dus, en dat ging ook gewoon zonder gedoe daar.
Haar vader is inmiddels overleden, maar nooit hoor je van haar moeder een onvertogen woord over hem , en daar heb ik bewondering voor, zij is toch van een oudere generatie waar het vaak was , trouw of niks, ze is nu in de 80....
Ja latten kan fijn zijn maar geeft inderdaad ook onrust, hoorde van onze kinderen altijd , je leeft met een tas, dan weer hier dan alle spullen weer mee dan weer daar , dus ze waren blij als ze dan samen een huis hadden.
Nou ja oudste woont alleen , heeft wel een soort vriend ,maar wil er geen relatie mee, haha veel te benauwend vind ze dat....
Nou ik ga eens even aan de thee heb nog niks op, ik wens jullie een fijne dag allemaal, met hopelijk niet te veel regen
dikke knuffel voor Tolletje , en een pootje van Tommy, die staat weer naar de buurhond te loeren....Oost west thuis best! - Geplaatst op donderdag 23 juni 2011 13:49mariaw
Kirstennl; ja dat ken ik van mannen....... mijn vriend kan ook zo reageren.
ik maak er dan een geintje van. Heeft hij bijv hoofdpijn en begint hij over dat hij mss een hoge bloedruk heeft en dan kan ik t niet nalaten om dan meteen te zeggen; welnee joh, minimaal een trombus en straks een beroerte.
Iedereen heeft toch een keer hoofdpijn hahahaha
Mijn vader is net als mijn vriend en ik ken t dus al mijn hele leven. mijn moeder en ik hebben er samen lol om ;-)
Pas als ze niks zeggen en ermee door blijven lopen moet je oppassen en ze akuut meenemen naar de doktor.
Wat lief dat jullie allemaal duimen voor zaterdag; nu kan t echt niet meer stuk.
marigene; zo'n relatie en omgang heb ik wel met mijn verloofde/vriend van 25 jaar geleden.
Met mijn ex zal dit nooit gebeuren. Ik wil tov hem niet verder gaan dan afstandelijke beleefdheid en hem zoveel mogelijk niet zien.
Er is teveel gebeurd.
Ik zal ook nooit meer ergens alleen in 1 ruimte met hem zijn, of bij hem in een auto stappen .Nooit meer. - Geplaatst op donderdag 23 juni 2011 16:28kirsten2
goedemiddag allen uit het mooie Den Helder
de reis is goed en rustig verlopen, hier werd manlief al gelijk aan het weer gezet ha-ha zwager heeft een nieuwe modem gekregen van Ziggo, maar die deed, doet het niet manlief heeft gebeld naar de helpdesk maar nog steeds niet gelukt, er wordt nog teruggebeld.
straks gaan we lekker eten (hoop ik ha-ha) werk nu vanaf onze klap maar die werkt ook niet lekker. pfff.
Tol die beschrijving probeeer ik wel te achterhalen weet natuurlijk niet wanneer me dat lukt maar moet lukken ha-ha. - Geplaatst op donderdag 23 juni 2011 17:24sannelotte2
Hoi hoi
Daar ben ik weer, het heeft even langer geduurd dan de bedoeling was.
Er waren complicaties dus moest ik er blijven.
Mijn bloeddruk viel steeds weg, nu blijkt dat ik waarschijnlijk niet tegen de morfine kan, want had dit eerder ook al gehad, maar was nu extreem.
De pijn valt wel mee, kan aleen mijn knieen niet buigen, moet twee weken met krukken lopen, en mag vier weken niet fietsen. Ze hebben het oude litteken gebruikt en die is best kwetsbaar dus moet even voorschichtig zijn, de nietjes mogen er vijf juli uit, daarna zal het vast veel betr gaan.
Nou ik ga eens even terug lezen
hoi moi
Rommeltje en tol, pol bedankt voor jullie mooie kaartenxxxxxxxxxxxxx - Geplaatst op donderdag 23 juni 2011 17:31kirsten2
Sannelotte fijn dat je weer thuis bent, we waren heel benieuwd hoe het met je ging, doe maar lekker rustig aan alles des te beter herstelt alles. - Geplaatst op donderdag 23 juni 2011 17:33rommeldam
SANNELOTTE
Fijn om wat van je te horen.
Jammer dat je moest blijven.
Hoop dat als de nietjes eruit zijn het beter gaat.
graag gedaan hoor.
liefs - Geplaatst op donderdag 23 juni 2011 18:28poltol

Hallo Allemaal.
Het heeft daarnet voor het eerst geregend vandaag, dus we mogen niet klagen, maar Pol trekt net zijn jas aan om naar Appie te gaan en het begint weer, moet trouwens toch even wachten, want ons eekhoorntje is er, zat lekker aan het buffet.
Vanmiddag redelijk goed geslapen, had best veel last van PHPD [pijntje hier, pijntje daar], zelfs mijn haar op mijn hoofd deed zeer.
Maar al met al best uitgerust, al is dat maar voor even.
Heb daarnet eens even de gids bestudeerd, maar op mijn spelletjes na, kan ie wel uitblijven denk ik, kan ik weer verder met mijn computerstudie.
Vanmorgen een smsje gehad van Essetut, hebben een mooi appartement en mooi weer, genieten zeer. Hebben ze terug geseind, vooral te genieten.
Maria, natuurlijk duimen we mee, je wordt tenslotte maar ene keer 50 en dat moet een spetterend feest worden, maar dan niet spetterend van de regen, ha, ha.
Kan me voorstellen, dat het soms best lastig is, op twee adressen te leven.
Pff, je zal wel wat nodig hebben aan boodschappen, ondanks dat je dat buffet hebt.
Het is inderdaad een hele prestatie van je dochter, maar jullie verdienen allemaal een compliment, hoe jullie deze moeilijke periode door zijn gekomen. Kan me voorstellen, dat je behoorlijk afstand houd met je ex.
Kabouter, vandaag weer werken, nu ja, je verlet niets met het weer, alleen lastig voor Opa en Oma, want die kunnen geen kant op met die kleintjes.
Hoe bevalt het manlief, is hij al een beetje gewend aan de nieuwe collega’s? Je moet toch altijd weer afwachten.
Wanneer zit jij op de camping, of kan er nog een kink in de kabel komen met Rosa.
Rommeltje, fijn, dat je computer weer normaal doet, niet zo ellendig, dan niet je ding te kunnen doen.
Ben blij van dat strand verlost te zijn, want net als een echt strand, kan het er behoorlijk stuiven.
Ben benieuwd, te horen van Pol, hoe het met het asfalteren is, hoor ik wel van Pol als hij terug komt, heb er nog geen last van gehad.
Ase, ook al een tupperklant geweest, tja, heb ook niet alles vervangen hoor wat kapot was, had zoveel, was soms blij, als er weer iets minder was.
Jij de boodschappen weer binnen en wat de dag je heeft gebracht, dat horen we nog wel, als ze maar niets hebben gehaald.
Alles goed in de tuin en met de beestjes????
Kirsten NL, nu, dat van die snertwandeling heb ik niet bedacht hoor, maar doen ze in Oostvoorne een paar keer, ook b.v. met Hemelvaartsdag dauwtrappen met een ontbijtbuffet er aan vast.
Zal wel eens bij zwager informeren. Je zou eigenlijk iedere maand iets moeten hebben, dan blijft de loop er een beetje in. Net als met die thema avonden weet je nog, bruine bonen, of high thea middag.
Niet gek voor dochter, is dat voor jou niet lastig, dat ze alleen in het weekend beschikbaar is?
Sterkte met je man zijn rug, herken het wel. Maar weet niet meer wie het zei, je moet op gaan letten, als ze niet klagen en je ziet dat er iets is.
Marigene, hier ook geen toptemperaturen, maar ze komen er aan, dus maak je maar alvast klaar voor pufdagen.
Wat die kannen betreft, het is natuurlijk zonde, maar ja, hij was zeer intensief gebruikt, dan kan dat gebeuren en nu ben je toch ook blij met deze kan en om je de waarheid te zeggen, met sommige dingen hoop ik wel eens, ging het maar kapot, wil je wel eens wat anders, maar ja, dat gebeurt alleen met spullen die je graag gebruikt en dat afschuwelijke glas blijft altijd heel.
Tja, scheiden doet lijden zeggen ze wel eens, maar soms kan men toch nog met elkaar door ene deur. Vaak is het maar net, hoe ver men het heeft laten komen.
Over latten kan ik niets zeggen, pffff, denk dat dit nog niet bestond in onze tijd.
Kirsten 2, jij in het noorden van het land en je man meteen aan het uitzoeken voor broerlief, fijn, dat hij jullie heeft.
Maak er fijne dagen van en het zou niet gek zijn, als jij voor mij een gebruiksaanwijzing voor die schaal kan achterhalen, zou je heel dankbaar zijn.
Sannelotte, ben heel blij te lezen, dat je weer thuis bent, kunnen we weer kaarten sturen, wilde eerst weten hoe je er door was gekomen.
Maar het zat dus weer eens tegen, tja, het zal Pietje de Boer weer niet zijn, zijn we hier met zijn allen goed in.
Maar gelukkig mocht je weer naar huis en al heb je dan nog pijn e.d., je kan nu weer aan je herstel gaan werken.
Heb je die scootmobiel nog tot je beschikking, want je fiets staan nu een poosje op stal.
Houd je maar goed aan de regels en niet forceren. Die tijd slepen we je wel weer door.
Lieve Mensen, ik ga straks eerst douchen en dan aan de studie denk ik.
Allemaal een rustige avond en tot morgen.
LIEFSde wereld is groter dan mijn bed - Geplaatst op donderdag 23 juni 2011 19:42ase
Goeie avond, Tolleke goed geslapen en je voelt je beter uitgerust toch iets goed, haarpijn is erg vervelend heb ik al mijn leven lang soms hoor niet te vaak,en weet Pol al wanneer er asfalt komt in de straat/
Sannelotte gelukkig ben je thuis al viel het tegen nu rustig aan met je knie op je scoot kun je weg en de fiets wacht wel, beterschap.
Vanmiddag een heel erge hoosbui gehad en even een beetje verder alleen mooie lucht met donkere wolken.
De dag bracht niets en haalde ook niets, alleen wat papier verkeerd gesneden en dat is niet erg, en tennis gezien,nu nog, dadelijk een kopje koffie en de dag is voorbij.
Straks na de douche lekker slapen tot morgen,Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt. - Geplaatst op donderdag 23 juni 2011 19:52rommeldam
ASE
Ik liep vanmiddag in een hoosbui maar had een paraplu ( klein maar beter dan niets) van Bosch Service ha ha ha , liep ik reclame te maken.
Dat papier kun je misschien nog wel ergens anders voor gebruiken.
Ik heb altijd een mand staan met restjes papier en dat gebruik ik vaak om bloemen of zo mee te maken.
Nu ga ik ook tennis of iets anders kijken.
Fijne avond allemaal. - Geplaatst op donderdag 23 juni 2011 21:18kirsten2
Wij doen heel veel voor hem Tol , en hij waardeert gelukkig ook heel erg, vanavond heerlijk bloemkool met een kaassausje en aardappellen met een vissnitzel met een leuke groep allemaal een taak en dat wordt zonder morren gedaan,ha-ha.
een van de mannen heeft gekookt , toen ik hem daar bezig zag dacht hij bij de begeleiding hoorde maar later begreep ik door zijn houding van niet, maar hij is behalve kok ook een ontzettende plaaggeest en kan heerlijk lachen ha-ha.
dat hebben we ook weer ervaren, kan geen kwaad om dat eens te ervaren dan kun je je gelukkig prijzen dat wij gezond zijn op die manier dus, en heel fijn dat er zulke instantie,s bestaan.
Zwager had net bij thuiskomst ineeens weer internet dus die is ook weer blij ha-ha.
fijn ter horen dat alles goed gaat daar, doe haar de volgende keer maar de groetjes Tol.
fijne avond allemaal - Geplaatst op donderdag 23 juni 2011 22:08lievejulia
tolletje,dat groen doekje gebruikte ik voor een potje open te maken,ik heb niet te veel op de aanrecht staan wel een weegschaal,snijmachine,koffiezetappaart
marigene,ik gebruik voor de koffie een roestvrijestalen kan. koffie die je zet in een kan van glas stinkt net of die heeft staan koken,ik heb ooit in een gezin gewerkt daar stond de koffie heel de morgen te koken.ik dronk daar geen koffie
sannelotte,weer thuis
kabouter,nu kan je leuke stofjes kopen in de uitverkoop voor rosa vanaf 3,00 euro
marigene,ik wist niet dat in jullie hobywinkel ook stofjes voor leuke tassen worden verkocht
rommeltje,ik zal morgen avond zwaaien oudste dochter is morgen jariglievejulia wijzigde dit bericht op 23-06-2011 22:10 met 0% - Geplaatst op vrijdag 24 juni 2011 08:51rommeldam
JULIA
Gefeliciteerd met je dochter.
Ik zal terug zwaaien
KIRSTEN2
Fijn dat jullie het gezellig hadden en ook lekker eten.
Wij eten vandaag bloemkool maar zonder sausje.
Heb vannacht weer een uur of 3 wakker gelegen, maar niet vervelend, heb in gedachten de tuin veranderd ha ha ha ha
tot later. - Geplaatst op vrijdag 24 juni 2011 09:37poltol

Goede Morgen Allemaal.
We moeten ons eerst nog door een paar dagen met regen worstelen [Maria, ze hebben beloofd, dat het morgen om 5 uur droog wordt morgen en een lekkere avond wordt], en dan gaan we richting hitte.
Voor iedereen wat wils dus.
Allemaal een fijne dag.de wereld is groter dan mijn bed - Geplaatst op vrijdag 24 juni 2011 09:54kirsten2
goedemorgen hier is het steeds goed donker, Den helder heeft een Historisch weekend jammer van de regen.
Rommeltje was de tuin naar manlief zijn zin? ha-ha zou wat zijn als we dat allemaal konden doen terwijl we niet kunnen slapen - Geplaatst op vrijdag 24 juni 2011 10:23poltol
Goede Morgen Allemaal.
Ha, ha, had net mijn www op hyves veranderd en mijn angst uit gesproken, voor warme dagen volgende week, omdat de Limburgse weerlieden voorspeleden dat het 32 graden zou worden, kreeg ik meteen van Kuki een berichtje, dat het weer bij hen vandaan kwam en het daar niet warmer dan 27 was en in het noorden nog koeler met af en toe regen. Heb dus nu weer van 23 graden besteld en in ieder geval de zaterdagavond droog voor Maria. Kijk meer kan ik niet voor jullie doen.
Vannacht goed geslapen, merk wel, dat ik steeds sneller uitgeput raak en naar adem staat te happen. Gisteravond na het douchen had ik het echt even helemaal gehad. Maar het is nog vol te houden, dus we gaan nog even door.
Vanmiddag de HA weer, heb me een partij vragen voor hem, daar wordt ie vast niet blij van. Maar de ene vraag hangt aan de andere, moet maar een keertje.
Pol is weer druk aan het huishouden, straks nog even de boodschappen en dan hoop ik, dat ie eens even een beetje rust krijgt, want het is ook voor hem een beetje te gek geweest.
De buitenwerkzaamheden gaan gestaag door, ze zijn nu bezig met de bandjes voor de stoepen te zetten in de cement, de knallende kleppen hebben we ook al gehad en de piepjes van de machines pesten mij ook in mijn slaap, lijkt wel een nagalm.
De vogeltjes en eekhoorns vinden ons nog steeds aardig, want ze komen veelvuldig op bezoek.
Ase, die haarpijn heb ik gelukkig maar zelden, maar als jij dat vaak heb, wens ik je veel sterkte, want het voelt niet prettig aan en dat is zwak uitgedrukt.
Ha, ha, de dag bracht niets en haalde niets schreef je, had je hem wel over kunnen slaan.
Rommeltje, waarom neem jij zo’n kleine plu mee, je kan toch beter zo’n grote mee nemen, kan meneer Rommel hem als wandelstok gebruiken. Pol gebruikte hem ook vaak, om te tekenen op de grond, als hij mij al zijn wijsheden vertelt ahum.
Niet verkeerd die tip over die snippers papier, maar ja, jij gaat graag naar Zeeland en ons Zeeuwen bin zunig.
Wij doen zelden een sausje over de bloemkool, eigenlijk haast nooit ergens over, alleen witlof maken we wat aan, anders is het zo waterig.
O jéé, moet meneer Rommel nu aan de slag in de tuin met al je bedenksels. Je kan beter slapen ’s nachts. Ik sliep heerlijk was niet warm en dan slaap ik meestal lekkerder, lekker onder mijn dek.
Kirsten 2, goed van jullie, dat jullie veel voor je zwager doen, wel jammer, dat hij dan zo ver weg woont. Gelukkig is zijn internet dus spontaan weer goed, moet je zien, jullie blikken kunnen toveren.
Snap jij nu, dat de regering op zulk soort projecten als voor je zwager wilt bezuinigen? Het is toch te gek voor woorden, dat ze het gaan afremmen dit soort mensen zo zelfstandig mogelijk te laten functioneren.
Weer komt goed denk ik.
Julia, ik begreep je wel, maar ook, dat je het niet meer hebt, dat lapje en dus schreef ik over dat anti slip. Als je een pot dan ook nog OP een stuk antislip zet, schiet ie ook niet weg, zodat alles over het aanrecht vliegt en als je pech hebt over jou.
Die koffiekan die jij gebruikt, is daar ook het binnenwerk dan RVS, maar is het dan toch een warmte kan???? Ik vind die met glas van binnen ook altijd zo stinken, zelfs na steeds reinigen met een tablet voor je gebit en zelfs met Azijn e.d.!
Gefeliciteerd met dochter!!!!
Lieverds, ik ga stoppen, jullie allemaal een gezellige dag en tot later.
KNUFFELde wereld is groter dan mijn bed - Geplaatst op vrijdag 24 juni 2011 11:20kirsten2
die warme dagen schijnen maar van korte duur te zijn zoals ik de kranten moet geloven. zondag is hier de optocht van allemaal oude wagens, we wilden naar Texel maar zo ik vanmorgen begreep wordtdat niets.
Inderdaad Tol maar die lui hebben zelf schijnbaar gezonde mensen in de familie, dus die hebben dan ook geen idee wat er speelt in de maatschappij volgens mij.
Het zou inderdaad fijn zijn als hij wat dichterbij woonde maar nu hebben we een tussenstop voor als wij naar Texel willen ha-ha nee onzin hoor we komen altijd graag hier in deze mgeving we weten wat niet wat het is maar we voelen ons hier altijd thuis.
aan de andere kant is het ook weer een grote belasting voor ons want dan gaat hij aan ons hangen zeg maar.
hij heeft hier gelukkig goede buren die hem zoveel mogelijk helpen en in de gaten houden, veel kennissen waar hij terecht kan dat is heel geruststellend . - Geplaatst op vrijdag 24 juni 2011 12:47Marigene

Lieve allemaal,
Nou die parapluu heb je hier wel nodig, net vielen de hagelstenen uit de lucht.
Ik had het al voorspeld toen het voorjaar zo heet was, straks is het mooie weer weer op , net als vorig jaar toen ging het ook zo, alleen toen bleef het iets langer warm, Dochter lief liep toen op het laatst en Levi is geboren op de heetste dag van het jaar, ( 38 graden)
Maar verder is het verloop het zelfde dus ik denk dat we de zomer gehad hebben
eerst werd dinsdag 30 graden voor speld , nou daar is niks meer van te zien....ik baal als een stekker, we hebben nieuwe tuinstoelen gekocht voor nop......
Ik vind het echt veel te koud nu, heb nooit sokken aan in de zomer , nou ik zou ze bijna aan gaan doen waren het niet dat ik het gewoon geen gezicht vind.
Over de koffiepot , ik vind koffie altijd stinken , dus ruik het verschil niet, haha
vieze troep vind ik het ook, dus ik houd het gewoon bij mijn thee , en die komt uit mijn quookertje, nooit een betere aankoop gedaan!
Het water is gefilterd, en heel zacht mmmmmmmm
daar zet ik dus ook de doorloopkoffie mee op verjaardagen en iedereen roept erover dat ie zo lekker is, dus dat geloof ik dan maar.
hij is in ieder geval veel heter dan uit een apparaat.
Ja die bezuinigen overal , je wordt er tureluurs van, en in alle branches is het bagger.
toch hebben ze in sommige gevallen wel gelijk dat het nu veel te veel kost,maar de goeden moeten onder de kwade lijden en dat is verschikkelijk.
oudste dochter raakt meer dan 80 % van haar vaste inkomsten kwijt omdat die geen subsidie meer krijgen en haar niet meer kunnen betalen, zegt ze van de week, Weten jullie een baan voor mij?
terwijl ze nu een goedlopend tekstbureau heeft...
dat is balen hoor, ze woont alleen en moet dus voor haar zelf kunnen zorgen.
Ze studeert in deeltijd psychologie en moet daar mee stoppen omdat het volgend jaar 9000 euro college geld gaat kosten omdat het niet haar eerste studie is, heel jammer ze haalde alleen maar 10 en 9 ens.
Dus ik ben bang dat ze dan weer in gezondheid terug valt, door al die tegenvallers...
Nou Tolletje je hebt dus weer een hoop vragen voor de HA, schrijf je die dan op?
wel prettig dat hij zo vaak langs komt, en kan hij nu weer over de stoep lopen?
mijn broer zit in Frankrijk aan een of ander meer en daar is het ook niet echt warm klaagt hij, dochter in Zuid Frankrijk komt morgen naar huis ze hebben het niet warmer dan 28 graden gehad , zij vond het heerlijk maar schoonfamilie niet , die wilde warmer weer hebben....
Hier valt het inmiddels weer met bakken uit de lucht, en ik moet nog boodschappen doen, zit ik dus weer grandioos uit te stellen.
Kirsten 2 als jou zwager in een instelling woont dan veranderd er toch voor hem niks, of moet die ook bezuinigen?
ja het dichterbij heeft voor en tegens denk ik .
Ase haarpijn had ik wel als kind als ik pas lang haar had en bv staarten, dan deed het zeer als je die uit deed, nu heb ik daar gelukkig nooit last meer van, hoe kan dat dat jij dat altijd hebt dan?
Julia , ik weet niks van lapjes in de hobbywinkel hoor?
maar lapjes intereseren mij niet dus ik moet zeggen let er ook niet op, heb een broertje dood aan naaien, dus ik kijk daar niet naar, ik weet wel dat ze ook van die grove tassen breien ,haken? maar ik vind ze niet mooi en heb er niks mee.
voor mij hebben ze er steeds minder, ik koop er wel maar meer omdat er geen alternatief is.
ik heb een internetwinkel waar ik toch het meeste koop.
stempels bv hebben ze daar bijna alleen van die clear, stempels, nou dat is een kwaliteit van niks, daar maak je echt geen mooie afdrukken mee.
ik heb er wel ,maar gebruik ze weinig.
Inkten hebben ze ook geen goeie, ja die distress inkten heb ik wel , maar die gebruik je alleen om te kleuren/distressen, om te stempelen zijn ze niet geschikt.
Nou we gaan maar eens lunchen het is al weer ten enen zie ik
ik wens jullie nog een fijne dag allemaal en een knuffel voor Tolletje en een pootje van Tommy, die vind het ook niks dit weer, hoewel nu schijnt de zon weer......Oost west thuis best! - Geplaatst op vrijdag 24 juni 2011 15:11rommeldam
TOLLETJE
De grote plu lag boven en wij waren beneden in de garage.
Meneer Rommel zei dat er geen regen zou komen dus die wilde geen plu. liggen er 2 in de auto dus we hadden er ieder een kunnen pakken.
Nee hoor er gebeurt nu nog niets in onze tuin dat komt in het najjar en ik vertel telkens een ding tegelijk zodat meneer niet schrikt.
Hoe is het gegaan met je vragen?
Hoop wel dat je er ook antwoord op hebt gekregen.
MARIGENE
Wat erg voor je dochter dat ze moet stoppen met haar studie, is niet normaal zeg dat bedrag dat ze moet betalen.
Hoop dat ze niet ziek gaat worden.
Hier geen hagel gezien wel zon .
tot later. - Geplaatst op vrijdag 24 juni 2011 16:08sannelotte2
Hoi hoi
Ik ben mij een beetje aan het vervelen, heb wel wat te lezen, maar kan mijn verstand er niet bij houden.
Vanochtend is mijn hulp er weer geweest dus het huis is wel weer op orde. En straks ga ik eten koken is wel behelpen, maar gaat wel lukken.
Dochter gaat ook niet echt lekker, dus die is er ook niet veel. Mirthe is bij andere oma, en heeft vanmiddag voor het eerst twee vrindinnetjes te spelen. Dat kind zal genieten, want ze is dol op andere kinderen.
Wat ben ik toch dankbaar dat we dat kindje hebben.
Marigene, kan je dochter er dan geen lening voor krijgen om toch haar studie af te maken, desnoods, ja ik weet niet of het kan hoor, maar een lening van jullie|? Ja wat kun je een zorgen hebben he om je kinderen, en juist als ze groot zijn, ik kan altijd zo piekeren over mijn kinderen.
Tol, ik hoop dat de h.h. je weer wat voort kan helpen met raad en daad.
Toch een gerust gevoel dat hij je in de gaten houdt.
Kan hij wel al weer gewoon bij jullie huis komen?
En heeft Pol al veel gefietst? en hoe bevalt de elek. fiets? - Geplaatst op vrijdag 24 juni 2011 16:40rommeldam
SANNELOTTE
Jammer dat Mirthe nu niet bij jou kan zijn dan had je wel afleiding.
Heb je veel pijn?
Ja moeder ben je voor altijd en je wil zo graag dat het altijd goed gaat met je kinderen, helaas gaat dat niet.
Hoop dat het snel weer beter met je dochter gaat.
Knuffel
Dit onderwerp heeft 3060 reacties, en bestaat uit 123 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 123.
De laatste reactie is geplaatst op 23-11-2011 17:18. Dit onderwerp is gesloten!
Heel de dag op bed, wie vertelt er iets gezelligs? (6)