Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Gezondheid & Psychologie
  4. Heel de dag op bed, wie vertelt er iets gezelligs? (6)

Dit onderwerp heeft 3060 reacties, en bestaat uit 123 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 123.
De laatste reactie is geplaatst op 23-11-2011 17:18. Dit onderwerp is gesloten!

Heel de dag op bed, wie vertelt er iets gezelligs? (6)

Ga naar een onderdeel
  1. poltol
    Afbeelding van poltol

Ik ga proberen, om het een en ander te vertellen, hoe dit topic tot stand is gekomen.
    Ik ben heel mijn leven eigenlijk al aan het kwakkelen met mijn gezondheid, maar sinds 1995 is het goed mis. In 1972 begon ik met een zeer hoge onderdruk en dat met 23 jaar, was niet best. Het duurde 4 jaar, voor dat dit onder controle was en er ook al veel schade was. In 1976 kreeg ik ook diabetes, dit heb ik nooit als een ramp gezien, er is goed mee te leven, alleen heb ik wel veel complicaties op gelopen. In 1995 is het met mijn hart goed fout gegaan, zwaar infarct en hartstilstand. Ben toen meteen gedotterd en opereren was eigenlijk geen optie, omdat de kans dat ik er door zou komen gering was. Maar na nog 2 varkentjes [zo noem ik ze maar, klinkt vriendelijker], bleek de toestand zo slecht, dat ik nog een week te leven had. Toen hebben ze een spoed operatie gedaan en moesten Jan en ik afscheid nemen van elkaar, de kans van door de operatie komen was 5 procent. Maar onkruid vergaat niet en ik redde het wel, maar met een zeer matige conditie, zou nooit meer veel kunnen en een levens verwachting van 8 jaar. Na 2 jaar zat de helft van de omleidingen al weer dicht en de rest was niet best. Door mij heel erg rustig te houden en nu al bijna 7 jaar op bed, ben ik er nog wel steeds. Wel ga ik steeds verder achteruit en heb steeds meer persoonlijke hulp nodig. Maar Jan is nu met de VUT [dienstjaren vut, heeft 43 jaar gewerkt, waarvan 36 in de volcontinu] sinds heden en is mijn steun en toeverlaat, mijn mantelzorger, mijn huisman, maar vooral mijn maatje.
    Sinds mei 2007, heb ik een laptop en ben ik veel op visite bij Libelle. Daar ik problemen met het korte termijn geheugen heb, was het terug lezen voor mij bij de topics vaak moeilijk en kon het vaak niet meer volgen, waar het over ging. Nu houd iedereen op mijn topic er rekening mee, men schrijft over alledaagse dingen en ik heb er veel plezier mee en de dag gaat wat prettiger om, want het valt soms best tegen, altijd op bed. Ik kom er nog wel uit om te wassen en aan te kleden en om te eten, maar ben dan ook weer blij, als ik er in lig.
    Mijn topic vriendinnen zijn velerlei, maar die je het meeste tegen komt zijn.
    Willy, weduwe en was getrouwd met een Griek en woonde op Kreta en heeft 2 zonen. Sinds februari 2010 woont ze weer in Nederland met haar oudste zoon.
    Kabouter, is onze jonge moeder van Twan en Rosa
    Sannelotte, is getrouwd en 2 grote kinderen en is Oma en zit met haar man in de fietsenzaak
    Rommeltje, werkte op een peuterspeelzaal, maar is om gezondheidsredenen moeten stoppen, maar is ook verder zeer druk en heeft net als mij, een fotohobby en kaarten maken doet ze ook [ik niet dus, zie je het al op bed, knippen en plakken]
    Essetut, getrouwd en grote kinderen en Oma en grootste hobby haar hond Gijs en twee ondeugende poezen . Speelt ook fluit en kookt graag en zorgt graag.
    Ozzy, woont op Tasmanië bij Australie en heeft 3 kinderen. Heel leuk, door seizoen verschil en tijd verschil en natuurlijk een heel ander leven daar.
    Maria, is een werkende moeder met twee grote kinderen.
    Marigene, onze kaartenmaakster en lange stukken schrijfster en vrouwtje van Tommy en Oma van Eva en Levi.
    Ase, ook een tuinkriebeltante en kaartenmaakster, die met haar man geniet van kleinkinderen e.d.
    Kuki, komt ook af en toe eens langs waaien met verhalen over kleinzoon en het leven in Spanje
    Kirsten 1, is een dame met vele activiteiten. Ze heeft pas haar restaurant in Vlissingen geopend, heeft ook een antiekzaak gehad, die nu door haar man wordt afgebouwd, is moeder van 3 grote kinderen
    Kirsten 2, die samen met man in de stacaravan woont als tussen oplossing en is altijd onderweg om weer ergens wat te regelen.
    Emma, ook moeder van jongere kinderen en dus best druk.
    Lievejulia, met oudere kinderen en ook nog werken buiten de deur
    Ik hoop, dat ik niemand vergeten bent.
    Verder waait er zo nu en dan iemand voorbij.
    Als je verdere vragen hebt, kan dat via het topic of via mijn inbox.
    Nogmaals welkom en veel lees en schrijf plezier.
    Tolletje

Naar Heel de dag op bed, wie vertelt er iets gezelligs? (5).

ModLibelle wijzigde dit bericht op 21-06-2011 22:09 met 1%: Link toegevoegd
    de wereld is groter dan mijn bed

2. kirsten2
    Afbeelding van kirsten2

het 2e stukje is voor mij ha-ha Tol ik moet je helaas even corrigeren op het feit dat wij niet een stacaravan vertoeven maar in een chalet ha-ha. vele mensen zeggen nog steeds stacaravan.

gefeliciteerd met deel 6 op naar deel 7 ha-ha

3. Marigene
    Afbeelding van Marigene

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/geboorte/2.gif

Lieve Tolletje,

Gefeliciteerd met deel zes van je topic...
    We zullen er vast weer met veel plezier schrijven...

Heel veel liefs en welterusten :love:

Oost west thuis best!

4. kirsten2
    Afbeelding van kirsten2

goedemorgen we gaan zeker weer vrolijk door ha-ha

hoop Tol dat je goed geslapen hebt en dat alles zich gedragen heeft.

ik ga straks een uurtje sporten, de kennissen krijgen hun nieuwe meubelen straks manlief brengt dan samen met Jan hun oude bank bij de gemeentewerf alhier.
    hoe de dag verders verloopt zie we wel moet wel inpakken en wassen.

5. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

Hallo allemaal

Deel 6 alweer wat gaat het snel maar ja we schrijven ook wel veel.

Heb redelijk goed geslapen en wakker voor ik uit bed kwam ha ha ha ha

Mijn man is de stofzuiger aan het begeleiden door de huiskamer de slaapkamers enz zijn al gedaan.

TOLLETJE

heb je het weerbericht al gezien voor volgende week maandag en dinsdag?
    Daar wordt je denk ik niet vrolijk van.

Ik ga wat doen ( was in de machinen oa) en waai weer een keertje langs.

6. lievejulia
    Afbeelding van lievejulia

tolletje,als ik stof over heb maak ik een schort voor je heb nog een patroon in kast liggen

en nu ga ik naar den bosch

7. Marigene
    Afbeelding van Marigene

Rommeltje , wat is dat weerbericht dan?
    ooo je maakt me nieuwsgierig......
    ik ga gauw eens kijken....

Oost west thuis best!

8. poltol
    Afbeelding van poltol

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/woensdag/animaatjes-woensdag-62875.jpg

Goede Morgen Lieve Dames.
    Zit ik me toch een potje moeilijk te doen, want nu moet ik reageren op het oude en nieuwe deel en dat met mijn bol, dat zal nog niet meevallen. Gisteren natuurlijk veel te druk geweest, dus heb nu een spijker in mijn kop, ik zie sterretjes overdag, loop te slingeren als een zatlap en ik heb een slaap…….., niet normaal meer, maar dat heeft ook voor een deel een andere reden, want slaap heel erg gebroken, word steeds wakker van de pijn in mijn been en moet dan gaan verleggen en kom dus niet in een diepe slaap. Maar met een paar dagen extra rust zal ik wel weer bij trekken.
    Ja, zo rol je soms zo maar van het ene in het andere. Gisteravond dus ook nog gedoucht en dan voor ik mijn laptop afsloot ook nog een nieuw deel openen. Had gelukkig wel al voorbereidend werk gedaan, al maakte ik toch weer foutjes, maar die moeten jullie me dan maar vergeven.
    Maandagavond had ik een spuitfout gemaakt en die kwam dus gistermiddag boven drijven. Had giga bloedsuikers, maar met een extra injectie kortwerkende, is nu alles weer een beetje op de rit.
    Probeer vandaag de bladen uit te krijgen en dan kan ik weer gaan studeren op de laptop, alles op zijn tijd.
    Voor de deur is het ook steeds een herrie, ze zijn de stoepen aan het opbreken en laten die tegels lekker kletteren. We kunnen nu haast nergens meer heen.

Kirsten 2, opruimen schiet niet op met een paar doosJES en een tasje, maar alles wat weg is, is weg zullen we maar denken.
    Nu eerst maar die kast in orde brengen, anders is het overal een bende.
    Ik heb een dure schaal van tupper, waar je ook vlees in kan braden in de oven, maar ben de gebruiksaanwijzing kwijt, ken jij die dan perongeluk???
    Van die kennissen is wel radikaal, maar hadden die boerderij, omdat de kinderen paardreden en ze altijd logees hadden en een bed en brochje, maar nu hij met de vut is en zei afgekeurd gaat worden voor die hersentumor, moeten ze veel stappen terug doen en is dat huis veel te duur. Trouwens de kinderen zijn voor het grootste deel de deur uit en de laatste zal ook wel snel vertrekken.

Marigene, nu ik ben ook een tupperhuisvrouw hoor, en je kan zeggen wat je wilt, vind het toch steeds het beste spul, alleen is alles lekker gedateerd, want ja, gebruik het nu 40 jaar en nu beginnen dingen echt kapot te gaan, kan je het wel vervangen krijgen, maar ja, krijg je een Jantje met een Klaasje, want die oude kleuren zie je niet meer. Alhoewel, als we nog even wachten is dit ook weer terug, net als alles uit die tijd.
    Heb je kalender gezien en echt……, hij is super, maar ik heb vaak 3 jarige op ene dag. En schrijf je eerst voor je tekent? Anders vallen de plaatjes weg.

Maria, ha, ha, jij moet er haast je agenda op naslaan, wat je allemaal deed, meid, ik zou dat niet vol houden hoor, wat een drukte dag in, dag uit. Gelukkig voor jou meestal leuke dingen.
    En het ziet er niet naar uit, dat je het de komende dagen rustig aan kan doen, voel je haar al, Sara, begint al een beetje in je bloed te kruipen hoor. Maar nu dus al voorpret voor je feest, maar eerst je dochter haar diploma, ook een felicitatie waard.

Kabouter, jij lekker aan getut met de kindjes, ja lieverd, nu zie je maar weer, dat parttime werken fijner is als fulltime. Je hebt dan net iets meer gezellige momenten voor jezelf met de kinderen. Kom je weer een keer aan jezelf toe.

Rommeltje, jij ook bedankt voor je kaart.

Emma, denk, dat je dus toch kiest voor die klas overslaan. Kan je zoon zich daar nu toch ook in vinden? Moeilijk hè, maar achteraf kun je pas zeggen of je er goed of verkeerd aan deed, dus dat is van later zorg. Je neemt in ieder geval geen onbezonnen beslissing.

Kirsten NL, klinkt niet verkeerd met die ananas, maar maak het toch maar niet al die lekkere dingen, de groei gaat er anders nooit uit.

Julia, we horen haast allemaal tot de generatie tupper en dat we het allemaal nog gebruiken en hebben bewijst wel dat de kwaliteit en gebruiksgemak ongeëvenaard is.
    Ha, ha, jij denkt simpel……, een stukje stof over voor een schort……, meid ik heb een beddenlaken nodig om mij te bedekken en dan nog……!!!

Rommeltje, pfff, ga niet helemaal meer naar boven scrollen hoor. Maar wat dat weer betreft, geven ze maar 3 dagen erg warm op, dus dat overleef ik wel. Die vrienden in Turkije hebben 40 graden, echt niet gezond.

Kirsten 2, jij gezellige dagen, weet niet of ik er later nog erg in heb.
    Hier is het geen buitendroog weer, wij hebben een inktzwarte lucht.

Lieverds ik ga er vandoor, moet nog een paar mails en dan…….plat!!!!
    Allemaal een fijne dag en tot later.
    LIEFS

9. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

MARIGENE

Heb je het weerbericht al gezien?

TOLLETJE

Ik heb ook steeds slaap maar geef er niet aan toe overdag want dan slaap ik s'nachts niet .

Er werd in de buurt een super heropend en we hadden een kortingsbon dus zijn we gaan winkelen.
    Was heel veel in de reclame en kreeg ook nog kortingsbonnen mee voor volgende week, heb die al uit zitten zoeken dus volgende week gaan we weer.

Alles zit al in de vriezer en nu is het koffie /thee pauze.

tot later.

10. Marigene
    Afbeelding van Marigene

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/woensdag/animaatjes-woensdag-86395.gif

Lieve allemaal,

wow dat is voor mij wel een heerlijk vooruitzicht ,maar inderdaad voor Tolletje minder.
    ik hoop echt dat het dinsdag eens zandbakken weer is , want steeds is het op dinsdag nat en fris geweest, nou ja op een paar dagen na.
    Tolletje ik heb ook veel tupperwaren en gebruik het ook nog, maar de service is gewoon niet meer wat hij was
    ik heb twee van die dure koffie/thee kannen en bij een brokkelt de tuit helemaal af, kun je dus niet mee schenken zonder alles vol te spatteren, nou denk maar niet dat die onder de garantie valt, zeggen ze dat ik die tuit boven het vuur heb gehouden, moet je nagaan ik kook op inductie!!
    het is dus helemaal niet waar, nou ik krijg dus geen andere , en zo nog met een paar dingen.
    heb een magnetron schaal , waar spontaan de deksel van scheurt, eerst werd mij beloofd dat ik een nieuwe kreeg, maar dat duurde en duurde maar , dus de volgende keer , weer die schaal meegenomen, Nee zat niet in de garantie....
    nou inmiddels heb ik een mooie Alfi kan gekocht, ook 120 euro ,maar wel veel sjieker, die oude brokkelkan gaat mee op vakantie, en verder gebruik ik hem niet meer, o ja de deksel die drukknop was ook kapot, kreeg ik wel een andere maar moest wel 5 euro bijbetalen, snap nog niet goed waarom ....
    een heel goedkoop dekseltje dat scheurde , ja dat kreeg ik wel vergoed, toen heb ik gezegd, nou jullie zijn gewoon een klant kwijt, en ik ga naar geen enkele party meer, koop wel ales in de winkel
    ik heb nog maar een par van die oude dingen het meeste namen dochters mee toen ze op kamers gingen en ik kocht gewoon nieuw, nu heb ik dus twee keukenlades vol en sommige dingen zijn in gebruik maar veel ook niet.
    bv de schaar is super, die gaat in 2 stukken in de vaatwasser, en komt er kraakschoon uit, zoals je weet ben ik nogal vies van alles, t is nog net geen fobie ,maar gaat wel een beetje die richting uit.
    blikopener van dezelfde serie is ook super hoewel steeds meer blikken een trekdop hebben...
    Op de kalender in de toilet komen alleen familieleden en vrienden waar we ook op verjaardag gaan , de andere hangt hier in mijn hokkie daar staan vaak ook meerdere namen op, en mocht het zo zijn dat er meer mensen op een dag jarig zijn dan maak ik er extra dagen onder, dat gaat met die stempel.
    de eerste vellen versierde ik eerst met stempels , en schreef later maar andersom is inderdaad makkelijker dus nu liggen alle maanden geschreven klaar , het is dus niet getekend,maar het zijn magnolia stempels, die gebruik ik niet vaak meer maar het zijn de enige waarvan ik alle jaargetijden heb , dus vandaar.
    Het is hier maar somber weer en ik heb me al een keer omgekleed, had een tuniek aan met een kapmouwtje, vond ik te fris, nu een blouse aan en die is eigenlijk weer te warm...haha ik blijf lekker bezig
    ik was laat op kwart voor negen pas, dus zat om half 10 of zo aan mijn ontbijtje met krant.
    Rommeltje dat was geluk met die bonnen in de super, en ook weer voor volgende week, ja ze weten wel hoe ze de klanten binnen krijgen haha
    Jeetje Tol een spuitfout, hoe kan dat dan?
    is dat iedere dag anders?
    vervelend dat je er dan later last van krijgt, goed dat je het zelf weer kunt herstellen, moet je toch ook een halve dokter zijn......
    Nou het duurt wel lang bij jou voor de deur, pppffttt wat zal jij blij zijn als ze klaar zijn zeg, dat kan ik me wel voorstellen.
    Nou ik denk dat ik zou mijn lappie ook eens opstart, en de foto s ga ordenen , wacht ik niet zo lang als de vorige keer ben ik hopelijk ook niet zo lang bezig...
    O had ik al verteld dat manlief zijn laptop nog heeft verkocht?
    nou een vriendin wil hem hebben voor haar werk, dus hij blij en zij blij, zij heeft een voordeeltje (halve prijs, 7 maanden oud) en hij heeft zijn nieuwe onderdelen bijna gratis.....
    nou ja het is natuurlijk nog een verlies,maar daar moet je niet over zeuren vind ik , je leeft maar een keer en het is zijn hobby, verder maakt ie nergens geld aan op...haha
    nou ik wens jullie een fijne dag allemaal , veel liefs en tot de volgende keer, knuffels voor Tolletje van Tom en mij.....woef.....

Oost west thuis best!

11. kirstennl
    Afbeelding van kirstennl

Goede middag dames,

HOPPA, al weer een nieuwe topic. We schrijven hier ook allemaal graag volgens mij. Het is ook leuk om al die belevenissen van iedereen te volgen. We gaan gewoon voor de 7e door.

Er is vandaag geen zon, maar ook bijna geen wind. Dus een aangename temperatuur.
    Vanavond komt de bridgeclub weer. Zelfs de organisator vind dat er een paar verschrikkelijke zeuren tussen zitten. Maar we kunnen er wel om lachen. Raam wel open, dan weer niet open, niet mogen praten en zelf dan gaan zitten kwekken.
    Het is voor de lol maar ze zijn bijna allemaal bloedserieus bezig en heel fanatiek.

Vandaag zorg ik maar weer voor de gemeenschappelijke hap. Ik maak lekker stoofvlees. Dat staat al een dik uur te sudderen. Dat is het voordeel van een restaurant. Alle kruiden en pannen zijn aanwezig. Dat werkt wel een stuk makkelijker dan thuis. Het ananasijs is goed geslaagd. Nu is het hard genoeg om te scheppen.

Verder is het rustig. Er gebeurt niet zo veel bijzonders hier. (eigenlijk een beetje saai) maar dat is de stilte voor de storm van as vrijdag. Alle bestellingen zijn gedaan en de laatste partij komt morgen.
    Ik ga proberen om goed uit te rusten. Vrijdag zal het wel tegen 5 uur of later worden voor ik hier klaar ben. Misschien ga ik zaterdag wel een uurtje later open. De eerste uren zie ik toch niemand.
    We hebben nog een leuke boeking gekregen. Van de McCain fabriek (van de frietjes) komen ze hier binnenkort met 30 man BBQ en buffet eten. Ze hebben aangeboden om zelf de friet mee te nemen. We krijgen 5 dozen!! Dat zijn 50 zakken met friet! Ze willen er zeker van zijn dat we lekkere friet serveren ;).
    Ze hadden er zelf lol om. Wel een leuk vooruitzicht. Het gaat als een lopend vuurtje hier. Ook de marechaussee (wat een woord) hebben al geinformeerd. die hadden het weer van die politiegroep gehoord. Leuk om te horen allemaal, zijn we in ieder geval goed bezig.

klanten!!! tot later

Niemand veroordelen en over niemand oordelen.

12. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

KIRSTENNL

Ha ha ha ha ha mensen die komen en zelf de frites meebrengen.
    Wel leuk van ze.

MARIGENE

Nou ik heb een katoenen trui aan en een jeans en kan het goed hebben.

Ben drie leidsters op de psz blij gaan maken ) nou ja dat moet nog komen want ze waren er niet' met een kaart want ze mogen allemaal blijven.

daarna nog naar de buurman van de tuin plantjes gehaald voor in de tuin want er was schade door de wind en regen en ja dat moest even weer opgevuld worden.

Moest rolletjes hebben voor de zakkensluiter mar helaas die verkopen ze niet meer dus maar een nieuwe zakkensluiter met rolletjes gekocht.

Man zit tennis te kijken maar het zijn dames en die vind ik iets minder om naar te kijken, hoewel ik mijn ogen uit keek toen ik het pakje zag dat een dame aan had.

waai nog wel een keertje langs.

13. ase
    Afbeelding van ase

Hoi allemaal, Tolleke gefeliciteerd met je nieuwe dee, het gaat hard, komt er van met zoveel klets tantes. ha ha, wat een gedoe met je suiker wordt je dan erg ziek of een hypo zou je zomaar kunnen krijgen, je weet wel heel goed met medicijnen om te gaan , kan ook niet anders na zoveel jaren ziek te zijn, heel knap van jou, je bent een kanjer. Heb je vanmiddag goed kunnen slapen of deden de stratenmakers zo goed hun best dat jij wakker lag van de herrie, het zal een genot zijn als je straat klaar is, dan heeft Pol tijd over moet hij geen toezicht meer houden, goed hoor Pol, alles bijhouden.
    Ha ha Rommeltje dat pakje van Serina moest ik ook om lachen dat ze zo de baan op durft.
    Kirsten nl je krijgt de beste reclame die er is van mond op mond en daarom komen ze bij jou, ga je lachen om de zeurders vanavond, die kom je overal tegen, zo fijn dat het goed loopt.
    Marigene je man dat hij van de laptop af is , twee mensen blij wat wil je nog meer, en geld kun je aan het einde toch niet mee nemen, dus nu genieten .
    IK ben benieuwd of je je schort krijgt grappig hoor, kun je lekker kliederen op bed, doe je toch niet.
    VAnmorgen boven de gordijnen en ramen gewassen en jawel hoor een uur later regen, was ik net terug van boodschappen doen, in de hobbywinkel hadden ze niet wat ik wilde was dus goedkoop weg, toen nog een broek willen kopen, hadden ze ook niet naar mijn zin in de modewinkel niet de hobby, wel een leuk vest gekocht kan je aan hebben deze dagen, maar de warmte komt er aan en ook onweersbuien. De tuin doet het zo goed na alle regen alles bloeit mooi en het gras is groen geworden.
    Allemaal een fijne avond.

Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt.

14. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

ASE

Ze heeft wel gewonnen.

Hier een flinke bui regen gevallen, denk dat het genoeg is nu voorlopig.

15. poltol
    Afbeelding van poltol

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/h/hallo/froghi2qb.gif

Hallo Allemaal.
    Daar ben ik weer, heb lekker geslapen, zelfs door alle herrie heen. En een herrie was het volgens Pol, want ze hebben nog een paar wagens stol gebracht en met de trilplaat bewerkt en alles hier recht voor de deur. Ook hebben ze bij iedereen een rijplaat neer gelegd, waar er stol voor de deur ligt. Als het goed is, kunnen we weer met iets meer fatsoen bij de huizen komen. De heren zullen Pol zo zachtjes al wel zat zijn, want die loopt zo’n beetje ook alles te regelen voor de beide buren.
    Hebben net heerlijk gegeten, stamp rauwe andijvie, met veel rauwe uitjes en azijn en spekjes van verschillende smaken. We hebben gesmuld.
    Nu dan weer dood moe in bed. Lijkt wel, of de moeheid steeds heftiger wordt.
    Zijn jullie ook zo benieuwd hoe het met Sannelotte is???

Rommeltje, ha, ha, jullie verlangen naar de hitte en ik juist niet, zullen we middelen en een aangename 22 graden er van maken??
    Nu ik kan de hele dag wel slapen en dan ’s nachts ook, maar moet dan wel minder pijn hebben, och het komt zo het komt.
    Wat een bofkont ben jij weer met al die bonnen, ja zo lok je de mensen naar je winkel. Maar waren er wel artikelen bij, die jij kan gebruiken, want ja met al die allergieën val je meestal buiten de boot.
    Dat is nog eens goed nieuws voor de leidsters van de PSZ en inderdaad een felicitatie waard. Voor jou ook leuk, kan je tenminste nog eens binnen wippen.
    Tja, die aanvulrolletjes, dat zijn me toch een handige lui, verkopen wat en dan kan je later de spullen niet meer krijgen, nu ja, je hebt weer een nieuwe. Had ooit ook zo’n ding, nu die lag al snel in de vuilnisbak, kon er niet mee overweg. Hele rolletje naar de …… en nog het zakje niet dicht. Trouwens, was niet de enigste, want iedereen zei, is toch simpel en als ze het dan wilden voor doen werkte het niet.
    Ik kijk zelden meer naar tennis, sinds ze dat gekreun in hebben gevoerd, ben ik afgehaakt.

Marigene, als je de berichten moet geloven kan je echt zandtaartjes BAKKEN in de zandbak een dinsdag, maar het is nog geen dinsdag, dus de verwachtingen kunnen nog 20 keer worden bijgesteld.
    Jij hebt dus minder goede ervaringen met Tupper, ik had een paar kapotte zaken en wilde nieuwe kopen, want ja, na 40 jaar……, vond ik, dat je niet meer op garantie hoefde te rekenen, maar nee hoor, zei die mevrouw, U krijgt nieuw, al zal de kleur wel afwijken, want die is er niet meer en heb echt niets hoeven te betalen.
    Goh, dat ik je nu op een idee bracht, met eerst kijken waar de jarigen komen en dan pas je plaatje zetten. Zijn soms de simpele dingen.
    Tja, die spuitfout……, ik heb erg kleine handen en moet veel insuline spuiten. Nu gaat een spuit tot 80 eenheden, maar dan komt de knop zover omhoog, dat ik hem niet meer ingedrukt krijg, want heb natuurlijk ook nog erg pijnlijke handen. Moet meestal zo rond de 70 spuiten en doe dan eerst 40 en draai dan nog een keer het restant op, met de naald nog in mijn lijf en denk, dat ik dit vergeten was, want er zat in ieder geval 25 eenheden teveel in de pen. Dat viel me op, omdat er nog voor ene keer spuiten in zat en dat moet ongeveer 90 eenheden zijn en dat was dus veel meer. Maar ja, had de dag ervoor ook rare cijfers, dus was ik het toen vergeten, of toch gisteren? Lang werkende insuline is haast niet te corrigeren, als je teveel hebt gespoten, maar wel als je te weinig spoot, dus heb het zo gelaten en met een halve dag zat ik weer goed.
    Ha, ha, je man is die laptop al weer kwijt dus, kan ie weer met een andere beginnen, heeft ie er nu nog wel ene zelf?

Kirsten NL, pfff, je hebt er inderdaad zijkers bij, maar ja, om die op een subtiele manier duidelijk te maken, dat ze zeuren……., ze zullen ook wel niet je beste klanten zijn.
    Ha, ha, ja, dat koken voor zijn allen in de restaurant keuken is natuurlijk een eitje….., alles bij de hand en pitten zat en na afloop alles in de machine.
    Moet niet gekker worden, dat de klanten hun eigen spullen mee brengen, maar al die mond tot mond reclame is natuurlijk wel heel fijn en zeker, als het mensen uit de omgeving zijn, want wil je in de winter nog wat te doen hebben, zal het toch van hen moeten komen.
    Zwager van ons, doet voor de VVV in de winter nog wel eens een snertwandeling organiseren en dat is ook start en finish bij een restaurant. Daar blijven dan ook vaak nog wat mensen van hangen en een flinke strand/duin wandeling maakt hongerig.

Ase, eten op bed, daar waag ik me niet aan, zo zielig voor pol, als hij steeds het bed moet verschonen en alles weer moet wassen.
    Jij weer zuivere ramen en gordijnen.
    In de winkels niet gevonden wat je zocht, maar wel tegen een lekker vest aangelopen, juist….., vesten zijn nooit weg, kan je zomer en winter aan en ook buiten op een wat frisse avond.
    Fijn, dat je tuin weer mooi is na de regen, kan meestal wel wat hebben, maar ja, als we nog zo’n periode krijgen [wat velen hopen] kan het toch nog wel een zware dobber worden.

Lieverds ben weer weg, lekker onderuit, wat lezen en tv en wie weet, een dutje.
    Allemaal een fijne avond en tot morgen.
    LIEFS

16. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

TOLLETJE

Dan heb je inderdaad lekker geslapen .
    Nee hoor ik verlang niet naar de hitte maar wel naar droog weer, ik vind die 22 van jou prima.
    Ik heb rundvlees gekocht (naturel) dat kan ik eten en koeken zonder lactose is ook geen probleem, het meeste vlees is voor meneer Rommel.

Heb heel de tijd problemen met de mail, kan niet versturen en niet ontvangen en moet steeds een wachtwoord geven hoef ik nooit dus hoe ze daar nu weer op komen weet ik ook niet.
    Zal vanzelf wel weer goed komen neem ik aan.

Die zakkensluite heb ik al wel 30 jaar als het niet langer is en de nieuwe moest even 3 keer proberen maar nu heb ik het door en werkt erg goed.
    maar maak ik eerst wel de oude rolletjes op en gooi dan de oude zakkensluiter weg.

Zet het geluid uit als ze zoveel kreunen ha ha ha ha ha .

Kan altijd binnenlopen bij de psz hoor hoef er geen reden voor te hebben.

Vanavond ga ik kijken naar Nederlanders die hun droomhuis bouwen.
    Verder weet ik nog niet wat er komt.

Fijne avond allemaal.

17. kirsten2
    Afbeelding van kirsten2

goedenavond Tol is het een groene ovale schaal met deksel waar je ook pasta en rijst mee kan koken? die heb ik zelf nl wel maar helaas die beschrijving heb ik niet heb even gegoogeld heb wel de site gevonden van tupperware maar lukt me niet om verder te te komen als de hoofdpagina maar zoek nog wel verder dan hoor je wel of ik iets gevonden heb.

straks gaan we bij onze kennissen een bakkie doen nog voor zijn verjaardag morgen willen we op tijd wegrijden richting Den Helder, zie jullie morgenavond vanaf zwager weer.

en ja Tupper is op zich een goed artikel maar Marigene jij hebt denk ik pech met de demonstratrice? heb ook een aantal dingen met druk deksel, heb er gelukkig geen pech mee gehad.

fijne avond allemaal

18. emma280
    Afbeelding van emma280

http://i196.photobucket.com/albums/aa316/Heleen_album/didll29.gif
    TOL, gefeliciteerd met het nieuwe deel...dat is een CADEAUTJE waard.

Ben opgelucht. Heb een moeder vast ingelicht over zoonlief. Omdat zoonlief goed bevriend is met haar zoon. Gelukkig reageerde ze positief.
    Zoonlief kan niet wachten op dinsdag. Dan mag hij trakteren in de klas als een soort van 'afscheid'. Hij is nog steeds positief en nuchter. Gelukkig maar....!
    Nu kijken we vooral uit naar de vakantie....en als we naar de camping van Kabouter hopen te gaan :lol: Even een periode geen school...heerlijk.

Broer komt binnenlopen... snel koffie maken... liefs!

19. Marigene
    Afbeelding van Marigene

Lieve allemaal,

Kirsten 2 die groene schaal heb ik ,maar die kan dus niet in de oven ,dus die bedoelt Tolletje vast niet.
    De demonstratrice is echt een hele goede,heeft ook zelf een groep mensen die ze begeleid..
    Maar ze zegt zelf dat het beleid is veranderd en de distributeur tegenwoordig de dienst uit maakt,ze krijgt echt veel klachten.
    Maar ik heb me er bij neergelegd hoor ,de groene schaal waarvan de deksel dus gescheurd is die gebruik ik gewoon tot ie breekt :lol:
    En tolletje manlief heeft toch een gewone computer gebouwd omdat de laptop niet beviel,dus hij hoeft nu even niks anders hoor.....
    Ik ga even naar de dtective kijken,kijken of het iets is....
    Liefs van mij en mijn schoothond :byebye:

Oost west thuis best!

20. lievejulia
    Afbeelding van lievejulia

ik had van tupper ware ook een groen doekje-matje voor alles open te krijgen,maar dat heb ik niet meer was heel handig

21. Marigene
    Afbeelding van Marigene

Julia dat lapje heb ik in het oranje,ja super ding ik had ook een gele ,dat heb ik ooit weggegeven...
    Dat was zo'n klein cadeautje ,dat kreeg je als de party begon...
    Welterusten voor straks

Oost west thuis best!

22. kirsten2
    Afbeelding van kirsten2

Marigene we hebben even op internet gezocht, en op de ultra pro uitgekomen , Tol en ik hebben al contact gehad en het klopt inderdaad.

ja zo,n lapje heb ik ook nog, het waren altijd leuke hebbedingetjes maar op een gegeven moment was dat over jammer genoeg.

maar ik ga proberen achter de gebruiksaanwijzing te komen, de braderieën komen er weer aan ha-ha.

voor nu welterusten tot morgen vanuit Den Helder

23. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

Hallo allemaal

Hier bewolkt maar ik hoop dat de zon er straks door kan komen.

Heb niets te melden maar wel veel gelezen over tupperware.

tot later.

24. poltol
    Afbeelding van poltol

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/donderdag/animaatjes-donderdag-99978.gif

Goede morgen Dames.
    Kom jullie alvast een fijne donderdag wensen.
    tot later.

25. poltol
    Afbeelding van poltol

Goede Morgen Allemaal.
    Het is donderdag, dus Pol is naar de sportschool. Ik kom haast niet op gang, sta bij alles te slingeren op mijn benen. Gisteren toch een redelijk rustige dag gehad, de buuf was ’s morgens nog wel een bakkie komen doen, maar verder niet veel bijzonders.
    We wonen ook niet meer aan het strand, ze zijn druk bezig met stol [fijn puin] op het zand aan te brengen en de stoepen op te rapen. Al met al wel weer een hoop herrie, maar het ergste hebben we denk ik wel gehad na vandaag. In de straten die al een eind klaar waren, hebben ze de laatste dagen/weken hard aan de stoepen gewerkt en daar gaan ze vandaag en morgen asfalteren, zal het hier wel gaan stinken denk ik, vind het nooit een fijne geur, slaat op je keel.
    Vandaag moet ook de apotheek nog een keer komen, want ja, ze hadden weer ene soort vergeten bij de HA, pfff ben haast weer aan een bestelling toe, als de vorige eindelijk compleet is.
    Het is een beetje raar weer hier, dan denk je, het kan ieder moment gaan gieten en dan komt weer heel stiekem de zon om het hoekje kijken. Het is een graad of 16, dus mij hoor je niet klagen.

Rommeltje, ha, ha, wij vinden 22 graden voldoende, maar die warmte freaken krijgen hun zin denk ik, zag bij de voorspelling voor Limburg voor maandag/dinsdag 32 graden staan. Daar ben ik dus echt niet blij mee, maar ze kunnen zich vergissen [wat ik dus ook hoop].
    Zal je even uit de droom helpen, als je computer raar doet, gaat dat echt niet vanzelf over hoor, dan heb je echt een computerdokter nodig.
    Ha, ha, het geluid uit bij kreunen, ben dus niet de enigste die me erger.
    Weet wel, dat je altijd binnen kan lopen bij de PSZ, maar je gaat toch hoofdzakelijk voor de leidsters en als die weg moeten, wordt het toch steeds minder leuk.

Kirsten 2, ha, ha, we zijn met z’n allen op de tupper tour. Blijkt toch, dat we allemaal een kast vol hebben. Gebruik niet alles even vaak, maar heb veel toch dagelijks in het gebruik. We weten nu wat voor schaal ik heb, maar nu de gebruiksaanwijzing nog. Heb anders wel weer zitten kwijlen bij het boekje, waar jij de link van neerzette. Maar goed, dat ik niet meer op party’s komt, want dan ging ik echt weer voor de bijl.
    Veel plezier in den Helder.

Emma, dat is goed nieuws voor je zoon en leuk, zoals jullie het aanpakken, ja gewoon afscheid van de klas en die vriendjes ziet hij in de pauzes wel. Moet denk ik toch wel een pak van je hart zijn, het is vervelend als een kind niet mee kan op school, maar dit is ook een hele opgave als ie te goed is.
    Nu op naar de vakantie, wanneer gaan jullie ook al weer?

Marigene, nee die schaal was het dus niet, maar we zijn er uit hoor. Jammer, dat jij slechte ervaringen hebt, maar ja, zou ook niet kloppen, als iedereen hetzelfde reageerde. Ik heb met verhuizingen ook het nodige weg gegeven, want mijn moeder had ook veel en ja, toen had ik veel dubbel, sommige dingen gaf ik dus spontaan weg, maar juist daar kreeg ik spijt van. Gelukkig gebruik ik heel veel spullen wel en ja, sommige minder en die schaal tja……., kom ik vast nog wel een keer uit.
    Was het al weer vergeten, dat je man alweer een andere had gebouwd, tja hobby hè……, kost altijd veel geld.

Julia, ik had die matjes ook, maar ben ze toch kwijt geraakt en ene tja, die kon niet tegen een hete pan. Maar ik weet niet of jij wel eens bij de Blokker komt, die hebben rollen anti slip spul voor op dienbladen of zo. Kost niet veel en ideaal en als je daar een stukje afknipt, heeft het ’t zelfde gemak als die lapjes.

Zo, ben uitverteld, ga lekker in de zon liggen lezen met het raam open, ik zie allemaal blauw aan de lucht.
    Allemaal een fijne dag en tot later.
    Dikke knuffel.

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x