Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Mode & Beauty
  4. Nagels lakken

Dit onderwerp heeft 78 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 05-04-2012 20:32.

Nagels lakken

Ga naar een onderdeel
  1. internetredactie
    Afbeelding van internetredactie

Lak jij in de zomer je nagels? Praat mee en deel je beste nagellaktips en de nieuwste zomerkleuren. 

2. marijke1
    Afbeelding van marijke1

Wat heeft het jaargetijde te maken met nagellak?

Op het bovenstaande berust copyright©

3. zwaluw
    Afbeelding van zwaluw

Ik lak mijn nagels in alle seizoenen.

4. twinmom_67
    Afbeelding van twinmom_67

Ik heb ze altijd gelakt nu oranje whaha.
    Al dan niet met nagel stickertjes er op en het zijn mijn eigen nagels geen nepnagels.
    Ik heb alle kleuren van de regenboog aan potjes nagellak dus kan alle kanten op.

Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. !

5. silvia
    Afbeelding van silvia

Mijn vingernagels worden zelden gelakt. Is op het werk niet toegestaan, dus eigenlijk alleen in de vakantie zit er weleens nagellak op.
    Maar mijn teennagels zijn zeker in de lente en zomer, gelakt, minstens tot eind oktober, en vaak eigenlijk de hele winter door!

6. Vogelblij
    Afbeelding van Vogelblij

Alleen nagelverharder in verschillende zachte kleurtjes en dat af en toe als ik er zin in heb. Ik vind de chemische lucht van dat spul niet te harden.
    Het ruikt naar vergif. Zelfs als ik het op mijn tenen heb, ruik ik het. Dat kan echt niet gezond zijn.
    Ik heb wel voor gevoelig, maar de remover is net zo erg.
    Als het niet zo giftig zou zijn dan zou ik het misschien wel gaan gebruiken, want als het niet te opzichtig is dan vind ik het best wel mooi.

Pimpelmeesje

7. gertine
    Afbeelding van gertine

quote:
    internetredactie schreef op 05 mei 2011 @ 09:50:
    Lak jij in de zomer je nagels? Praat mee en deel je beste nagellaktips en de nieuwste zomerkleuren. 

wat een onzin om hier over te praten

sol omnibus lucet

8. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Ik vind puur zonder lak het mooist, ze wekelijks bij gehouden.

9. Marigene
    Afbeelding van Marigene

quote:
    gertine schreef op 05 mei 2011 @ 15:49:
    [...]

wat een onzin om hier over te praten
    Helemaal met je eens Gertine, ik dacht ook al , wat een interessant onderwerp.....

Oost west thuis best!

10. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

French manicure is mooi

11. Vogelblij
    Afbeelding van Vogelblij

Nou, dit topic heeft er voor gezorgd dat ik nu weer iedere dag mijn nagels behandel met verzorgende olie. Daardoor gaan ze er wel mooier uitzien. Is ook lekker voor de nagelriemen. Dat is beter dan welke lak dan ook.

Vogelblij wijzigde dit bericht op 05-05-2011 21:52 met 0%
    Pimpelmeesje

12. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Al tig jaar lang, doe ik voordat ik ga slapen..
    Hand olie natuurlijk, lekker zacht en glibberig.. en ik gebruik daarna vaseline voor mijn 10- vingers, vooral bij de nagelriemen.

Mooie handen is ook een visite kaart..
    Zelfde als mooie lacht.

Helaas heb ik wel lelijke voeten..

13. dhali
    Afbeelding van dhali

Mijn teennagels lak ik alleen in de zomer , wanneer deze dus vaak te zien zijn.( open schoentjes , strand etc)

Ik heb al zo'n 10 jaar gelnagels ( geen french manicure dus...vind ik lelijk)...meestal houd ik ze naturel.
    Het is een groot werk om ze verzorgd te houden, want ik vind het vreselijk als de gelakte nagels half afgebrokkelt zijn.
    Verder ook geen toeters & bellen zoals glitters, plakplaatjes etc...dat maakt het voor mij weer "over het randje".

Momenteel heb ik zowel op mijn teennagels als op de nagels van mijn handen diep donkerblauwe nagellak.
    Dit modekleurtje bevalt mij wel.

One thing you can give&still keep....is your word.

14. twinmom_67
    Afbeelding van twinmom_67

Donker blauw ,zwart of heel donker paars,donker bruin dat vind ik niet mooi lijkt net of je van die eucalypta nagels hebt.
    Ik heb het ook wel eens gehad,maar haalde het er snel weer af.

Mijn tenen moet ik wel renoveren dat ze open schoen proof zijn, de eelt schraper er langs en invetten.Én dan een vrolijk kleurtje lak op de nagels.

Wat ik wel fijn vind de nagellak van nu is sneller droog dan voorheen.Hoe vaak ik vroeger niet overnieuw kon beginnen als er weer is eea beschadigd was in de nog net niet droge lak.
    Ik heb nooit de dure merken overigens gewoon huismerk kruidvat of zo of ergens in eea geinig voor weinig winkel.Zelfs dat blijft goed zitten.
    Ik doe altijd 2 of 3 lagen dan dekt de kleur het beste een laagje vind ik te transparant zeker bij de lichtere kleurtjes.

Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. !

15. TheWolReturns899
    Afbeelding van TheWolReturns899

Echt, nagellak is zoooooooooooooooo uit het jaar kruik..

16. pakezel
    Afbeelding van pakezel

Ik vind het 's zomers toch wel erg gezellig staan, hoor, een set netjes gelakte teennagels in een vrolijke kleur.

17. JHaz
    Afbeelding van JHaz

Ik woon op een plek waar ik het hele jaar door sandalen draag, en vind het maar kaal zonder een kleurtje op de nagels van m'n tenen. Gisteren was de eerste dag in heel lang dat ik dat niet had, dus ga vandaag weer lakken.

Op de nagels van m'n vingers heb ik geen kleur, maar die zijn ook altijd gelakt.

Mode of geen mode; ouderwets of niet ouderwets; maakt me niets uit, als IK het maar mooi vind.

18. Gwennie
    Afbeelding van Gwennie

Ik lak altijd mijn nagels. Momenteel heb ik een rode ondergrond met wat gouden en zilveren 'vegen' eroverheen. Ik ben gek op Konad nailart. Daarmee kan je met stempels leuke figuurtjes op je nagels 'stempelen'. Vorig jaar ontdekt bij de Huishoudbeurs. Laatst had ik mijn nagels cobalt blauw met wat zilveren streepjes, ook heel fris in de zomer.

19. dhali
    Afbeelding van dhali

Nu weer een ander leuk kleurtje ontdekt...Bubblegum.....dit is dus idd. kauwgom roze! :D

Ik krijg ( vooral op mijn werk) veel "blikken" van mensen, gevariëerd van verbaasd tot een goedkeurende glimlach.
    Mijn dochter van 20 vind het ordinair & niet meer bij mijn leeftijd passen.
    Daar heb ik dus "poep an".... :cheer:

One thing you can give&still keep....is your word.

20. ans
    Afbeelding van ans

Op mijn teennagels heb ik zomer en winter nagellak op
    Vind ik verzorgd staan :)

groetjes ans ....

21. dori
    Afbeelding van dori

Ik heb in de zomer maar nu ook al een kleurtje op de teennagels.En in de winter een blanke coat. Vindt voeten ontdaan van eelt en een kleurtje op de teennagels erg verzorgd staan. Ik vind een paar onverzorgde voeten met eeltlagen en schimmelnagels gruwelijk in openschoenen. Kan je je medemens niet aan doen!

22. ellydev
    Afbeelding van ellydev

ik lak mijn nagels heel het jaar vind ik verzorgd staan

23. wonderful
    Afbeelding van wonderful

Mijn teennagels zijn blauw!

To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't!

24. jothea
    Afbeelding van jothea

heb je je gestoten dan wonderful?

flauw grapje hé :D

mijn teen en vingernagels zijn nu in regenboogkleuren......door mijn 6jarig nichtje gelakt en ik laat het mooi zitten :cheer:

een vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk.

25. wonderful
    Afbeelding van wonderful

quote:
    jothea schreef op 22 juli 2011 @ 12:04:
    heb je je gestoten dan wonderful?

flauw grapje hé :D :lol:

mijn teen en vingernagels zijn nu in regenboogkleuren......door mijn 6jarig nichtje gelakt en ik laat het mooi zitten :cheer:
    Ook leuk!

To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't!

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x