- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 840 reacties, en bestaat uit 34 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 34.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 11:32.
De blaf- en miauwclub (2)
- Geplaatst op zaterdag 05 mei 2012 09:31Jes50
goede morgen binky
poe he ik ben toch geschrokken
mijn moeder viel van de trap
tjonge wat een klap zeg
ik vind het zielig voor haar maar het leuke is wel dat ze nu de deur voor mij open laat kan ik de hele dag in enn uit lopen
het komt wel goed met cindy hoor het duurt alleen even langhet is ook altijd wat! - Geplaatst op zaterdag 05 mei 2012 10:16jsteen1
ja dat zegt mijn moeder nu ook Nikis .
Ja ik geloof het dat je je rot bent geschrokken joh ,maar wat je al zegt je mag in en uitlopen en je vrouwtje blijft een paardagen thuis
bij jou is toch fijn voor je he en dan kan ze op vakantie en komen de buurmeisjes lekker met je spellen .
ik ga mijn moeder maar even helpen zo ze gaat de badkamer een grote beurt geven dan is ze er een poosje vanaf ,ik kijk wel bij haar of het goed gaat .
dikke knuffel vanmijn voor jou moeder .
- Geplaatst op maandag 07 mei 2012 07:21Jes50
ha binky
ja jouw vakantie gaat ook door he
gelukkig maar hoor
want een beetje warmte is wel goed voor je als je wat ouder wordt hihihihi
ja dat vind ik wel leuk hoor met die meisjes spelen
en ik mag dan ook naar buiten toe
dikke knufhet is ook altijd wat! - Geplaatst op maandag 07 mei 2012 18:30jsteen1
Nikis ik moet morgen goed uitrusten van me moeder want
woensdag moet ik naar sandra pffffffff ik vind het niet meer zo fijn al dat gepluk aan me lijf maar ja anders heb ik het veel te warm he ,
in spanje .
Cindy moet morgen weer naar de DA en dan gaat ze woensdag logeren bij oma het kind de schoonmoeder en als het dan goed
gaat mag ze bij haar blijven in de vakantie want ze kan nu niet naar vrienden om dat ze niet mag zwemmen de komendetijd ze is te veel verzwakt en de wonden zijn nog niet helemaal dicht het geneest wel mooi hoor maar ja de DA vind het niet goed vandaar .
maar ysja gaat wel mee dan kunnen wij lekker in het zonnetje liggen .
heerlijk joh .
ik heb vandaag ook in de tuin geweest met mijn ouders en toen
gingen we naar binnen omdat de zon weg was en even hier schrijven maar we werden er uit gegooid en hebben nu steeds dat het internet wegval bah niet leuk he .
ik hoop dat het er nu wel staat .
knuffel voor jou en je moeder .
binkie. - Geplaatst op dinsdag 08 mei 2012 09:32Jes50
nou binkie we zien elkaar een poosje niet meer na de vakantie gaan we weer een feestje bouwen he?
dikke knuf van mij en ik hoop dat het goed gaat met cindy
en veel plezier hoor lekker spelen met ysja leuk hoorhet is ook altijd wat! - Geplaatst op woensdag 09 mei 2012 07:41jsteen1
ik had gisteren een heel stuk geplaats en alles is weer weg
ik vind dat erg vreemd hoor .
Nikis geniet lekker van je buurmeisjes he leuk met ze spelen
en naar buiten nou hier komt het met bakken uit de hemel joh bah
net nu ik naar sandra moet zo maar mijn vader gaat dan met de plu naar buiten en dan draagt hij mijn lekker dus blijf ik wel een beetje droog
- Geplaatst op woensdag 09 mei 2012 10:02Sterin
Hoop niet dat jullie het erg vinden als ik hier weer even binnen val....
Maar vrees dat ik-we het niet kunnen maken om steeds zonder een kaarsje te plakken op het kaarsjes topic zitten te schrijven over de huidige situatie van Cindy...
jsteen, ik ben blij te horen dat het met Cindy zoveel beter gaat!
Wie wil dat niet, lekker gevoerd en verwend worden.
Jammer dat jullie nu net op vakantie gaan en haar evt. uit handen moeten geven. Jullie gaan naar het buitenland?
Kan ze niet lekker onder de parasol liggen, en mee?
Klopt, het duurt even voordat een lidteken weer enigzins begroeid is. Die van onze Miep is ook nog steeds zichtbaar, en zal dat ws ook altijd wel zo blijven.
Hoop dat het bij het logeeradres van Cindy goed gaat!
Gr.Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op woensdag 09 mei 2012 15:58jsteen1
hoi Ster ,ja het mag hier altijd en nu hele maal ik ben even alleen het vrouwtje van Nikis is met vakantie en ik hou dit topic hoog .
en zonder kaarsje op het dieren topic mag wel hoor anders hadden ze wel op me vingers getiks de modes haha .
ik wil het daar ook hoog houden .
maar bedankt voor je belangstelling erg lief van je .
en nee vroeger ging cindy altijd mee maar ze kan niet meer tegen de hitte daar en ze mag niet zwemmen vandaar .
maar als het door gaat is dit heel fijn voor haar hoor ze komt er gaag
en is heel blij als oma bij hun komt ,het gaat er om of ze haar goed kan uitlaten . - Geplaatst op woensdag 09 mei 2012 17:00Sterin
Nu maar hopen dat alles goed gaat!
Dit vrouwtje is de stem even kwijt-vanaf eergister avond- heb ik weer!
Moet het nu helemaal van m'n fluiten en gebaren hebben...
Zal dit topic ook toevoegen- kom ik wat vaker langs!
Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op donderdag 10 mei 2012 10:14jsteen1
ooooooooooooo dat is niet leuk zeg heb je dan geen keelpijn er bij
ik wens je sterkte .
ik ben naar de trimster geweest en ik zie er weer super mooi uit zij mijn ouders .ik kan weer heel hard rennen gelukkig die zware jas is uit poe he dat was me veel werk voor sandra joh maar ik vind haar erg lief dus we kroelen dan ook alijd nog even .
nou ik ga weer mijn moeder heeft het druk want ze moet van middag naar fisio sport en ze moet nog wat in huis doen .
ik kom later wel weer kijken .knuf van Binkie. - Geplaatst op donderdag 10 mei 2012 20:08Sterin
Ja dit vrouwtje had ook ook keelpijn, maar gaat nu weer veel beter!
Vandaag ook gewoon volgens planning met een vriendin naar de Ikea geweest.
Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op vrijdag 11 mei 2012 07:18jsteen1
goede morgen ,Nikis heb je lekker met de meisjes gespeeld
en lekker buiten geweest of was het bij jullie ook slecht weer nou hier wel joh ,maar we gaan straks weer naar Ysja en Cindy
Cindy heeft bij oma gelogeerd en dat heeft ze als heel fijn ervaren het ging heel erg goed gelukkig en oma is ook erg lief voor haar .
maar nu ga ik lekker knuffelen met Cindy .
Leuk joh even winkelen bij ikea hou ik ook wel van maar moet dan
wel veel rusten is erg vermoeiend voor mijn .
fijne vrijdag
Binkie - Geplaatst op vrijdag 11 mei 2012 10:05Sterin
De hondjes zijn al vroeg weer uitgelaten. De jongsten hebben heerlijk gedarteld in een weiland.
Fijne vrijdag!Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op zaterdag 12 mei 2012 16:55jsteen1
ja dat vinden ze heerljk he ook lekker vies maken ja dat vond ik niet zo erg joh je maak ze toch ook weer schoon he .
nou Cindy heeft gisteren bij mijn in de keuken liggen kijken zo van ik krijg lekker kip van daag ik maakt dat bij docher zelf klaar dat vind ze heerlijk ik heb haar een paar stukje gevoerd en er zat rijst door
heb er ook wat brokken door gedaan en waarrempel ze at alles heel rustig op ze stond er bij te kwispelen joh vandaag heeft ze nog wat
dochter maakt het een beetje lauw zo uit de koelkas is slecht voor de
alleen het lopen gaar nog niet zo goed maar dat heeft nog tijd nodig ze is weer de oude Cindy ze reageerd wer op alles en dat is al fijn toch .
en ze gaat woensdag naar schoonzoon zijn moeder en daar blijf ze in de vakantie van ons dat vind Cindy heel fijn die klets veel en dat vind de hond heel gezellig ze loopt haar ook achterna in huis .
haha zij blij en wij ook natuurlijk .
nog een fijne avond .
- Geplaatst op zondag 13 mei 2012 10:49Sterin
Wat heerlijk dat het weer de goede kant op gaat met Cindy!
Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op zondag 13 mei 2012 18:21jsteen1

nikis knuf van mijn . - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 13:50jsteen1
Nikis nog 3nachte slapen dan is jou vrouwtje er weer hoor .
ik ga morgen ochtend weg ,we zijn nu bij Cindy en het gaat een stukje beter nu ze kan nu weer zelf wat eten ook gelukkig
en de wond geneest erg mooi maar de rest heeft zijn tijd nodig zegt de witjas .
voor jou vrouwtje alvast welkom thuis .
en ik kom vanuit spanje wel weer hier langs .
hele dikke knuffel voor jou en je moeder .en tot het weekend hopelijk .
Binkie. - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 15:04Sterin
Mooi dat het met Ciny weer wat beter gaat!
Fijne vakantie!!!!!Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 17:13jsteen1
dankje wel Sterin
- Geplaatst op vrijdag 18 mei 2012 21:35jsteen1
Hallo Nikis ,ik ben er weer van uit een koud spanje ik heb het reuze naar me zin met Ysja ,en Ysja de vader heeft oma gebeld en met Cindy gaat het ook heel goed bij haar .
we zijn van middag aan gekomen en zijn uit eten geweest nu ga mijn moeder douchen en naar bed ik ook we zijn zo moe .
jou moeder komt ook weer thuis vanavond fijn he .
ik kom morgen nog wel langs om alles te vertellen ik heb het heel erg leuk hier hoor en heb erg lekker gegeten .
dikke knuffel voor jou en je moeder .
Binkie - Geplaatst op zondag 20 mei 2012 14:42Jes50
ha binkie het wordt wel mooi weer hoor daar bij jou
hier is het nu ook beter ik ben weer veel buiten ben lekker bij mijn moeder op bed aan het slapen snachts
ben blij dat ze er weer is hoor
fijn dat het met cindy ook beter gaat
he miepje gaat het met jou ook goed nu?
ik ga weer even in de zon
knuf van nikishet is ook altijd wat! - Geplaatst op zondag 20 mei 2012 19:57jsteen1
hallo vriendjes ,Nikis ik vind het hier zo fijn joh het is lekker warm en heel erg groot ik mag heel de dag los lopen ik loop niet weg .
ik ben 3dagen in de auto geweest het was druk op de weg joh ik kon heel goed van uit mijn mandje naar buiten kijken het was super we hebben ook in 2 hotels geslapen in de laatste kwam het kind er ook bij en ysja natuurlijk wij hadden 2kamers naast elkaar dat was heel leuk ysja mog tot ze naar bed ging bij ons ik vond het zo spannend
ik ben hier zo op mijn gemak als mijn moeder weg gaat met het kind vind ik het niet erg thuis wel soms hier is mijn vader en ysja de vader dan bij ons .
nu ik ga nog even buiten kijken met ysja het stormd hier joh .
en wij zitten erg hoog dus heb je wat meer wind ,maar we kijken wel op de grote zee .
dikke knuffel van Binkie. - Geplaatst op maandag 21 mei 2012 13:35Jes50
ha binkie
ga je ook een keer in de zee spelen?
niet te ver hoor maar je kunt je poten goed wassen dan he?
ik ben veel buiten want de zon schijnt en het is niet koud
je moet de groeten van iedereen hebben en ze wensen je een fijne vakantie
knuf van nikishet is ook altijd wat! - Geplaatst op maandag 21 mei 2012 18:18jsteen1
nee Nikis dat mag hier niet meer maar we hebben een zwembad voor ons zelf en ik vind het leuk met water spelen maar Ysja niet .
we gaan uit eten zij het kind dus ik mag ook mee ja dat mag hier weer wel dat vind ik ook fijn .
ik heb het reuze naar mijn zin hier nikis ik wil hier wel blijven maar mijn moeder niet die zegt steeds het is niet ons huis ik snap er niks van maar ik geniet wel .
dikke knuffel van Binkie. - Geplaatst op dinsdag 22 mei 2012 11:32Jes50
ja het klimaat doet je aan vroeger denken he
lekker warm maar ja je thuis is hier hoor anders missen wij je weer ik ga lekker met mijn moeder in de tuin liggen knuf van nikis hoorhet is ook altijd wat!
Dit onderwerp heeft 840 reacties, en bestaat uit 34 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 34.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 11:32.
De blaf- en miauwclub (2)