Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Libelle Café
  4. De blaf- en miauwclub (2)

Dit onderwerp heeft 840 reacties, en bestaat uit 34 pagina's. U bent momenteel op pagina 28 van 34.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 11:32.

De blaf- en miauwclub (2)

Ga naar een onderdeel
  1. jsteen1
    Afbeelding van jsteen1

haha ik heb even met mijn vader gespeeld toen ik buiten bent geweest ,ik kan heel hart rennen joh mijn vader niet .
    ik ga altijd als het bed afgehaald is er onder kruipen mag van mijn moeder van pap niet ik doe het toch.
    ik doe dan net of ik mijn vader wil buiten haha dan heb ik lol met me moeder joh .
    ik had het van mrgen vroeg koud en ben lekket tussen mijn ouders in gaan liggen dat was zo lekker warm joh heerlijk .
    mijn moeder zit met pap aan de koffie ze hoef niet weg vandaag dus zijn we best een beet lui hihi.
    mag ook wel eens he .
    pap ga zo stofzuigen boven en mijn moeder gaat wat anders doen in de douch schoonmaken geloof ik nou ik help wel mee .
    knuffel van Binkie.

2. Sterin
    Afbeelding van Sterin

Gefeliciteerd met het nieuwe deel! :duim:

Ik- Miep heb het mooi voor mekaar. De hechtingen zijn er inmiddels uit en mijn wond is mooi dicht. Hoefde eindelijk die stomme kraag niet meer om, zolang ik maar van de wond af bleef. En dat kan ik redelijk volhouden. Gelukkig kan ik nu weer wild spelen met mijn huisgenoten, want dat doe ik het liefst...en knuffelen.. :love:
    Had gelijk alweer een wonde op mijn oor, maar ook dat gaat weer goed.
    Vanmorgen nog heerlijk in de tuin gestoeid. :D Vooral mijn pup maatje is daar dol op.
    Hoop dat het met jullie ook goed gaat...

Liefs

http://s4dd8dc4d8fcac.img.gostorego.com/802754/cdn/media/s4dd8dc4d8fcac/catalog/product/cache/1/image/370x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/nouvelles-images-poster-dalmatier-en-goudvis.jpg

Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen...

3. jsteen1
    Afbeelding van jsteen1

ik wist niks van een nieuw deel hah maar bedankt :cheer:

Hallo Miepje wat fijn joh dat het nu weer goed met je gaat .
    en de hechtingen zijn er ook al uit ,nu maar goed uitkijken dat je
    die boze hond niet meer tegen komt .
    loop maar even om dan joh je koopt er niks voor toch .wat fijn dat je weer kan spelen met je pup die zal r wel blij mee zijn zo lief maatje .
    ik hoop dat je af en toe even hier langs komt om je verhalen bij
    Nikis en mijn te vertellen misschien als het weer mooi weer word gaan we een feestje geven je mag ook komen en je vriend de pup ook ik let wel op je pup dan .
    die feestjes zijn zo leuk joh daar hebben katbier en dogbier alleen als je ouders het goed vind natuurlijk ik ben al oud dus mag het hebben en Nikis mag het ook van zijn moeder .
    miepje zorg goed voor je pup he en wees er lie voor .
    dikke knuffel van Binkie .

4. Jes50
    Afbeelding van Jes50

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/408890.jpg
    zo even de spieren losmaken hoor
    goede morgen
    je wordt wel lui maar ja daar is het winter voor
    heb gisteren ook even lekker door het huis gedenderd hihihihihihi
    he miepje gelukkig dat het weer goed gaat wel voorzichtig doen hoor en ja van het voorjaar houden we weer een feestje hoor
    als het wat beter weer is
    knuf van nikis

het is ook altijd wat!

5. Jes50
    Afbeelding van Jes50

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/410946.gif
    ik geniet van het zonnetje
    heb je lekker met ijsja gespeeld?
    ik ga zo lekker op bed slapen ben wel even buiten geweest op het paadje anders krijg ik van die koude poten in de sneeuw
    knuf van nikis

het is ook altijd wat!

6. jsteen1
    Afbeelding van jsteen1

ja hoor is altijd leuk met Ysja .
    ik lig nu in mijn vader zijn stoel in het zonnetje .
    mijn vader helpt toch mijn moeder met de bankstel poetsen en in de was zetten dat moet mijn vader doen .
    ik ga weer in de zon
    knuf van Binkie.

http://i44.tinypic.com/2ljp0k4.gif

7. jop envelop
    Afbeelding van jop envelop

hallo beestjes.hier zijn we weer.het hele huis heeft hier op zijn kop gestaan.sinds bruno dood is heeft de hele kamer een opknapbeurt gehad.nu is alles weer schoon en fris.onze kater werd er helemaal hor en dol van.hij durfde niet naar beneden te komen het vrouwtje had de kattenbak boven gezet.anders ging hij in bed plassen.maar nu is alles weer op zijn pootjes terecht gekomen.ik mis de schilder wel hoor want die bracht lekkere botten voor me mee,en gaf me heel veel aandacht.nu kan ik weer lekker met het vrouwtje kroelen.ze heeft weer tijd voor me groetjes timmy en pimmy

tja wat zal ik ervan zeggen?

8. Jes50
    Afbeelding van Jes50

daar vind ik nou toch ook helemaal niks aan als ze de boel gaan veranderen moet je weer overal je geur achterlaten nou dan ben je wel weer even druk geweest
    knuf van nikis op deze vriendjes dag
    he binkie je hebt post hihihihihi
    mijn moeder vond dat leuk ik ook ik lig nu lekker op haar bed want ze moet hoesten schrik me rot steeds maar wel gezellig hoor

Jes50 wijzigde dit bericht op 14-02-2012 10:30 met 32%
    het is ook altijd wat!

9. jsteen1
    Afbeelding van jsteen1

Nikis heb nik gehad maar misschien morgen dan wel he .
    zorg maar heel goed voor je vrouwtje nu en blijf maar lekker op haar bed liggen geef ze maar een dikke knuffel van mijn .

Timmy en pimmy wat zal het weer lekker fris ruiken dan he dat vind mijn vader zo fijn als er geschilderd is nou ijn moeder niet hor bah vieze lucht ,maar het word er wel mooi van ,ik hou ook niet van rommel dan staat alles door elkaar ik ben net als Nikis gewoon alles laten staan waar het stond .
    maar we zijn wel blij dat jullie er weer zijn hoor .
    ook een knuffel voor jullie .
    Binkie.

10. Jes50
    Afbeelding van Jes50

dan heeft de postbode zijn best niet gedaan binkie mag je hem van mij op zijn kop geven hoor blaf maar flink naar hem
    ze zeggen vandaag gepost morgen bezorgd nou niet dus mauw!
    vind ik niet leuk ik ga weer bij mijn moeder op bed liggen heb al buiten gespeeld dus weer lekker een tukkie doen samen

het is ook altijd wat!

11. jsteen1
    Afbeelding van jsteen1

nou Nikis ik blaf ze wel weg hoor ze heeft mijn post vast bij iemand anders in de bus gedaan .
    mijn moeder is zo blij ze heeft van mijn en mijn vader een nieuwe foto
    toestel gekregen maar ze moet wel eerst even alles goed door nemen zegt pap hij heeft het van middag al gedaan ze wist het niet want ze moesten wat spullentjes kopen en dat vind mijn moeder fijn even winkelen ze moesten ook op de foto ander kunnen ze niet op vakantie
    want dan moet je een kaart hebben zij ze ik niet ik heb een boekje en dat is genoeg .
    Nikis zal je goed voor je vrouwtje zorgen nu ze ziek is .
    knuffel voor jullie bijde .
    Binkie.

12. jop envelop
    Afbeelding van jop envelop

wat is dat toch met die post?ons vrouwtje woont te ver,anders kwam zij de post wel brengen.ze doet het goed hoor.dan trekt ze een oranje jas aan,en laat mij alleen met de kat thuis.maar ik ben nooit lang alleen hoor.baasje komt ook altijd thuis eten tussen de middag.eerst aten ze samen.maar dat gaat nu niet meer.het vrouwtje heeft een andere route gekregen om enveloppen te sjouwen.mensen vinden het niet leuk als het vrouwtje bij hun niet meer komt.ze missen haar nu al.en de mensen van de nieuwe wijk heten haar welkom.nu is ze moe.ik ga ook weer lekker op mijn deken liggen groetjes timmy

tja wat zal ik ervan zeggen?

13. Jes50
    Afbeelding van Jes50

ik had een mooie kaart naar binky gestuurd
    dat hij mijn beste vriendje was een nu is er iets mis gegaan zou ik wat verkeerd geschreven hebben?
    ik had er binky op gezet misschien niet zo goed geschreven jammer hoor ik ga lekker naar buiten knuf van nikis

het is ook altijd wat!

14. jsteen1
    Afbeelding van jsteen1

ik had me er op geveugd Nikis Maar hij is niet gekomen ;(
    erg jammer he .
    wij moeten terug met de auto die monteur heeft nu het glas van de nieuwe spiegel stuk gemaak en niet een keer maar 2keer mijn vader was best boos hoor en nu moet er weer een nieuwe in en de buitenkant zit veel te los en dat vind mijn vader niet goed dus moeten ze er weer naar kijken straks we gaan al om 8uur en dan ga ik door naar Ysja .ik kom nog wel langs hier maar dat zal wel later worden vandaag .
    zorg goed voor je zieken vrouwtje hoor Nikis .
    knuffel voor jullie .

15. jsteen1
    Afbeelding van jsteen1

Nikis ik heb je kaartje gekregen hoor er stond een verkeerde post code op ik zal het goede in je inbox zetten straks ze hebben er een sticker op gedaan en gewoon een paardagen laten liggen ik kwam bij Ysja vandaan en er lag een mooie rode enverlop en ja hoor van jou ,ik was er heel blij mee ik heb er aan gesnuffeld toen zij mijn moeder je eet die mooie kaart tog niet op he nee natuurlijk niet ik bewaar hem goed ik vind hem zo mooi dankje wel nog .een dikke knuffel voor die kaart .
    nou ik ben wel moe joh het kind en mijn moeder moesten bloemen en planten komen halen en ze is zo verwend er mee ja het kind ook hoor de man werkt op de bloemenveiling op kantoor ik ben er ook wel eens geweest maar ik was erg bang het is er zo groot ,maar Ysja niet die weet waar de vader is en gaat gelijk naar boven naar kantoor .en toen hebben we erg laat gegeten en ook erg laat naar huis om half 12 pas thuis pffffffffffff ik ga lekker slapen ben al met pap uit geweest .
    http://i44.tinypic.com/15p4vwz.gif

fijne weekend en een knuffel van Binkie.

16. Jes50
    Afbeelding van Jes50

ja dat dacht ik wel dat ik een fout gemaakt had goed he van de collega's van timmy's moeder had gelukkig je huisnummer wel goed daardoor kwam hij toch nog
    ik ben al buiten geweest vind het wel lekker buiten
    mijn moeder verschoond het bed zit te wachten want dan kan ik mijn geur er weer aan geven hihihihi ga ik lekker daar slapen

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/425506.gif

Jes50 wijzigde dit bericht op 18-02-2012 13:09 met 14%
    het is ook altijd wat!

17. jsteen1
    Afbeelding van jsteen1

Nikis ik was al vroeg wakker mijn moeder kon niet goed slapen er steeds uit bah en ook nog heel naar gedroomd dus waren wij vroeg beneden ze heb wat gelezen maar kon toch niet meer slapen ik wel hoor lekker samen op de bank hihi
    misschien van middag nog een uurtje slapen zij ze .
    fijne zondag en knuf van binkie

http://i43.tinypic.com/2ql8nr7.gif

18. Jes50
    Afbeelding van Jes50

ik heb alweer geknuffeld en ben buiten geweest het is niet meer zo koud en ik ga nu in het zonnetje liggen
    en als het even kan bij mijn moeder op schoot

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/426905.jpg

het is ook altijd wat!

19. jsteen1
    Afbeelding van jsteen1

http://i44.tinypic.com/1y7sqw.jpg

Nikis ik moest van mijn vader model staan van middag hihi ik wilde steeds weg lopen maar er moesten een paar proef fotoos gemaakt worden deze gaat wel he ,mijn moeder maakt ze morgen wel van mijn heeft ze beloofd en dan laat ik ze wel zien oke .
    op mijn moeders topic staan de nieuwe planten die foto is erg mooi
    nou ik ga op de bank we gaan zo tv kijken
    knuffel van Binkie .

20. Jes50
    Afbeelding van Jes50

hihihihi
    hij is leuk binkie een oor open een dicht ja kan je altijd zeggen heb niks gehoord mijn oor zat dicht hihihihihi
    maar zie je ziet er weer geweldig uit hoor mijn moeder heeft ook een foto van mij maar die staat nog niet op de computer
    ik ga lekker naar buiten kijken
    knuf van nikis

het is ook altijd wat!

21. Jes50
    Afbeelding van Jes50

http://i54.tinypic.com/2jbo594.jpg
    hier is die lig ik lekker op het warme dekentje

het is ook altijd wat!

22. jsteen1
    Afbeelding van jsteen1

mooie foto Nikis jij word al net als ik verwend he ja dat verdienen we zeg mijn moeder altijd .
    ze is even met de scoot weg geweest en ik heb bij het raam geken of mijn moeder er al was en ja hoor ik ben gelijk naar beneden gehold
    en dan wacht ik even tot ze in de garage staat .
    het is zo lekker buiten joh lijkt wel voorjaar ,ik ga weer lekker in pap zijn stoel liggen in de zon .
    dikke knuffel van Binkie.

23. Jes50
    Afbeelding van Jes50

ha vriendjes
    ik moet oppassen zegt mijn moeder en vrijdag naar die witjas nou mijn week zit weer vol
    de groeten van simon binky of we weer in de kroeg komen nou ik denk dat ik zaterdag ga heb ik wel verdiend dan
    knuf van nikis

het is ook altijd wat!

24. jsteen1
    Afbeelding van jsteen1

ja dat is goed kom ik ook wel hebben we wel vediend met al dat oppassen he we doen niet anders voor onze moeders .
    ja ik moest ook weer oppassen mijn moeder ging met haar karretje en pap op de fiets maar mijn vader kwam alleen terug ik schrok er wel van joh ik dacht is hij mijn moeder nou kwijt maar nee ze wilden nog een liptik kopen en postzegels dus kwam mijn vader vooruit gefiets hij had het koud gekregen .
    mijn moeder niet hoor in haar karretje is het heel lekker met de zon dan is het zo warm en dat is dan fijn .
    nou ik ga zo nog even uit en dan lekker slapen
    knuffel en tot morgen .
    Binkie

25. Jes50
    Afbeelding van Jes50

gezellig binkie ga we lekker feesten vind ik een goed plan ik ga zo naar de witjas maar ik geef geen kik hoor ik ga onder weg wel lekker schreeuwen dan weet iedereen dat ik er aankom hihihihi
    http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/436730.gif

het is ook altijd wat!

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x