- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 840 reacties, en bestaat uit 34 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 34.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 11:32.
De blaf- en miauwclub (2)
- Geplaatst op vrijdag 18 maart 2011 09:05jop envelopgoede morgen dames.ik kom hier even binenvallen.ik heb net met johanna op msn gezeten.het gaat niet goed met haar.ze moet om 11.00 uur bij de dokter komen.en ze is bang dat ze opgenomen moet worden in het ziekenhuis.ze vroeg of ik dat hier even wilde melden.ik hoop het allerbeste voor haar.want zieken huis opname is nooit leuk.ze houd me op de hoogte.ik ga straks eerst werken.en dan word het vervolgd grts jopke
met onze kater gaat het goed.maar bruno is stok oud.dus die kan niet meer zo goed schrijventja wat zal ik ervan zeggen? - Geplaatst op vrijdag 18 maart 2011 09:49Jes50

- Geplaatst op vrijdag 18 maart 2011 15:25jop envelophallo ik had net johanna op de msn.ze zit op telefoon van de dokter te wachten.haar bloeddruk was veel te hoog,en ze hadden een hartfilmpje gemaakt,en bloed geprikt.daar krijgt ze dadelijk de uitslag van.dus het is erg spannend allemaal.de kans bestaat als nog dat ze naar het ziekenhuis moet.we zullen maar duimen voor haar met zijn allen.ik heb nu weekend.morgen word het mooi weer zeggen ze.dus lekker genieten.vanavond naar een verjaardag.dat is ook altijd wel gezellietja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op vrijdag 18 maart 2011 19:35jsteen1
hallo Nikis ik ben er weer hoor ik moest op passen want mijn ouder waren naar de dokter en moest door naar het zieken huis mijn moeder heeft het op haar topic geplaatst ,en nu mag ik even hier schrijven ,ja die oude bruno kan niet meer schrijven joh hij is nu echt oud geworden hij wil nog wel mee naar de camping met het vrouwtje
nou ik ga maar weer voor mijn moedertje zorgen want ze heeft ook erg veel hoofdpijn ik kom morgen weer langs bij jou .
fijne avond knuf van Binkie.
jsteen1 wijzigde dit bericht op 18-03-2011 19:36 met 0% - Geplaatst op vrijdag 18 maart 2011 23:55Jes50

- Geplaatst op zaterdag 19 maart 2011 09:30jsteen1
hallo Nikis ,ik ben zo blij dat ik even mee mag naar janny ze is jarig we gaan straks even een uurtje zij mam .
mijn moeder heeft heel goed geslapen en dat vind ze fijn dus nu gaan we even ,haar hoofdpijn is bijna weg maar ze maakt haar eigen niet druk nu hoor .
ik ga zo lekker wandelen met mijn vader .ik kom later nog wel langs hier .knuffel van
Binkie.

- Geplaatst op zaterdag 19 maart 2011 10:10Jes50

nou daar drinken we op bij simon hij is de drankjes al aan het mixen
fijn dat de medicijnen wel wat doen bij je moeder geniet er maar van ook lekker knuffelen met tante janny en de groeten aan terry pas je op dat ie niet teveel katbier snoept?
knuf van nikisJes50 wijzigde dit bericht op 19-03-2011 18:11 met 2%: verkeerde plaatje hihihet is ook altijd wat! - Geplaatst op zaterdag 19 maart 2011 18:13Jes50
heb vandaag lang op bed gelegen de buurman was de straat aan het schoonmaken nou daar wou ik niet bij zijn hoor
maar daarna had ik het druk moest ik overal mijn geur weer afgeven ppfffttt ben er moe van maar mijn catbiertje heb ik op hoor op tante janny geproosthet is ook altijd wat! - Geplaatst op zaterdag 19 maart 2011 18:33jsteen1
ja Nikis het was wel gezellig bij janny maar tessa is een beetje druk en ik ben al een oudje dus vond ik het niet meer goed janny had tessa ik haar bandje gedaan en ik mocht op mijn kussen op de bank
maar tessa is wel erg lief hoor .ze heeft taart gegeten net als ik was zo lekker en ik had ook een katbiertje en tessa moest kat cola van papa jan en dat wilde ze eerst niet ,nou ze is veel tejong voor kat bier
ze moet nog een jaar worden .
ja dan geeft ze ook een feestje zij ze .
wij horen ook niks meer van de griekjes he hoe zou het met tante willy zijn ????
en de jongens van tante Astrid zoude ze nog in de winter slaap zijn
ik dacht het niet he het is al mooi weer steeds .
nou ik ga een tukkie doen fijne avond en tot morgen Nikis.
knuf van Binkie. - Geplaatst op zondag 20 maart 2011 08:25Jes50

- Geplaatst op zondag 20 maart 2011 09:50jsteen1
goede morgen Nikis ,ja lekker weer he ik heb even mijn moder geholpen met vlees braden dat eten wij vanavond zo lekker mmmm
ik ga zo even met mijn vader wandelen en mijn moeder ga nu zo even douchen en aankleden ,we gaan van middag lekker in de garage zitten in de zon ik pas wel op mijn moeder en zij kan dan lezen .
nou pap staat te wachten tot later fijne zonnige dag he .
- Geplaatst op zondag 20 maart 2011 13:58Jes50
nou ik ook hoor nikis ga lekker in de zon liggen heb al een zandbad genomen lekker tegen de kriebelharenhet is ook altijd wat! - Geplaatst op maandag 21 maart 2011 08:29Jes50

- Geplaatst op maandag 21 maart 2011 08:55jsteen1
ja maar wij gaan gewoon lekker door hier zo lang als het kan oke .
ja lekker he ik zit al een poos in het zonnetje we hebben hem eerst achter in de kamer en vanmiddag voor dus wij zijn wel bofkonten he als er zon is . lekker buiten genieten hoor Nikis doe ik ook straks lekker buiten koffie drinken met mijn ouders pap zet zo alles al buiten van de tuin meubels kussens er op en lekker zonnen .
tot later,knuf van Binkie.
- Geplaatst op dinsdag 22 maart 2011 08:48Jes50

- Geplaatst op dinsdag 22 maart 2011 11:46jsteen1
ja dat is lekker he Nikis zo op de bank mmmmm
ik heb al heel de morgen met mijn moeder in de tuin in het zonnetje
liggen soeze mijn vader is bezig met dingen buiten de potten leegmaken en schoonmaken ja dat hoord er bij he .nu ga ik een boterhammetje maken met me moeder en dan gaan we in de garage zitten ook lekker in de zon ,wat een supermooi voorjaar he Nikis.
knuffel van Binkie. - Geplaatst op woensdag 23 maart 2011 08:22Jes50

- Geplaatst op woensdag 23 maart 2011 09:32jsteen1
nee hier ook niet Nikis het zit nog dicht van de mist hier bah
ik wilde lekker buiten in de zon maar mijn vader zegt strakjes
dus zal het wel he .
ik ga zo even oppassen want mijn ouders gaan even weg
en als ze terug zijn is het zonnetje er misschien wel .
dan ga ik eerst maar even sporten .
Binkie.

- Geplaatst op woensdag 23 maart 2011 12:02Jes50

- Geplaatst op woensdag 23 maart 2011 12:37jsteen1
Ja Nikis dat vind ik ook al dat lekkers eten gaat maar op ons buikje zitten en dat moet er weer af straks in zwembroen en jij in bikinie ,hier hebben we nu lekker zon
mijn moeder heeft nog niks voor op de buiten tafel ze hadden niks naar haar zin misschien einde deze week zij die man er komt nu steeds veel binnen maar ze hebben wel al vast potgrond gekocht .
nou ik ga weer tot later Nikis .jsteen1 wijzigde dit bericht op 23-03-2011 12:39 met 0% - Geplaatst op woensdag 23 maart 2011 17:17Jes50
nou ik heb mijn moeder geholpen in de tuin hoor binkie poe he daar word je ook moe van hoor en nu ga ik nog even in het hoekje op de stoel in de zon liggen uitrusten straks moet ik weer oppassen maar dat vind ik niet erg hoor man ik ben bekaf van al dat werken....het is ook altijd wat! - Geplaatst op woensdag 23 maart 2011 18:14jsteen1
ik ben erg lui vandaag Nikis wil heel de dag wel slapen mijn moeder zegt dat ik een oud mannetje woord nu .nou ik ben gewoon lekker moe dus ga zo weer even slapen de zon staat nog op de bank nou Nikis zeg nou zelf heerlijk toch op de bank dan
ik had niet veel honger ook maar wel in het toetje dat vond ik lekker .
knuffel van Binkie. - Geplaatst op donderdag 24 maart 2011 09:00jsteen1
goede morgen Nikis wat een heerlijk zonnetje ik ben al in de tuin geweest het zonnetje is al lekker warm he ,mijn vader zeg net het is de laatste mooie dag dus ga maar lekker naar buiten de ik ook
knuf van Binkie.

- Geplaatst op donderdag 24 maart 2011 11:53Jes50
ja lekker spelen binkie jmet die walnoten je hebt gewoon last van voorjaarsmoeheid al die zon is effe wennen toch ik was net buiten moest ik weer naar binnen oppassen maar nu ga ik weerhet is ook altijd wat! - Geplaatst op donderdag 24 maart 2011 13:34Jes50

Dit onderwerp heeft 840 reacties, en bestaat uit 34 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 34.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 11:32.
De blaf- en miauwclub (2)