Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Gezondheid & Psychologie
  4. Longziekte astma/COPD

Dit onderwerp heeft 3009 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 121 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 21-01-2012 09:59. Dit onderwerp is gesloten!

Longziekte astma/COPD

Ga naar een onderdeel
  1. OMI64
    Afbeelding van OMI64

Johanna ik was bij de dokter vanmorgen Mijn neus is niet gebroken maar het tussenschot is iets verbogen en ja lle kneuzingen kan nog wel een paar weken/maanden duren. De vele pijn in mijn voeten/enkels is toch van de neurpathie lopen wordt steeds moeilijker Ik moest maar eens aan een rollator gaan denken en liever gaan gebruiken dat is beter dan af en toe een wandelstok.
    Maar ja dan moet ik wel even een drempeltje over hoor.
    De hond van mijn dochter wordt morgen aan zijn oren geopereerd het is een grote koningspoedelen heeft veel haren in zijn hoor uitgangen zitten nu wil ze het zo verwijderen.
    Fijn dat jou hondje weer een mooi vachtje heeft.Een jaar geleden dachten wij er ook weer aan om een hond te kopen maar nu ik steeds slechter ga lopen ben ik toch blij dat we het niet gedaan hebben.
    Voor allemaal weltrusten en tot morgen.
    Manji hoe was het bij de fysio.???

Ouders leren kinderen spreken, kinderen leren ouders zwijgen.

2. jsteen1
    Afbeelding van jsteen1

http://i41.tinypic.com/2ppg6l2.gif

Fijn Omi dat er niets gebroken is ,en die rollator denk er goed overna
    ik had het met mijn scoot ook he ik ben er toch erg blij mee want je blijft wel zelfstandig om ergens heen te gaan ,ik begrijpt je wel hoor
    een rollator is voor mensen die niet goed meer kunnen lopen maar door dat je duizelig bent is het misschien toch wel een opsie voor je
    sterkte er mee en denk er goed overna ,knuffel :love:

Lekker Sienna maandag er even tussen uit geniet er van en ik hoop dat jullie mooi weer krijgen .

Jes weer gewerkt he ging het ????

ik ga vandaag weer lekker naar dochter toe heb er zin in .
    de weervooruitzichten zijn niet best met natte sneeuwbuien maar binnen is het droog en warm .
    iedereen een fijne dag en tot later hier .
    liefs johanna.

3. hse
    Afbeelding van hse

Ach arme Omi.
    Houd je wel goed in de gaten dat dat scheve tussenschotje geen problemen gaat geven?
    En wat betreft die rollator ...doen.
    Het mobiel zijn en blijven is belangrijker dan de schroom en wat anderen daarvan denken.
    Ik ben gisteren ook op mijn pantoffels naar een concert geweest.
    Toen ik de deur uitstapte had ik ook zoiets van: Nee, hè en zei tegen manlief: Wat zullen de mensen er wel niet van denken. Ze denken vast dat ik vergeten ben om mijn pantoffels uit te doen.
    Hij direct: Wat maakt dat nou uit ...wat zou je er zelf van denken als je iemand anders zo ziet.
    Ik antwoordde: Nou, die is vergeten haar pantoffels uit te doen. :D
    We hebben wel gelachen en zijn gegaan en hebben genoten van het concert. En daar gaat het om dat je zelf kunt blijven genieten.

gewoon liefs

4. OMI64
    Afbeelding van OMI64

HSE je bent een lieverd en ik kan mij voorstellen dat je er even doorheen moest met je pantoffels maar je man had gelijk en jullie hebben een fijne dag gehad. Ja ik ken ook iemand uit ons vorige dorp die begin 50 was en met een rollator liep Ik zelf heb dat nooit vreemd gevonden Maar nu dat ik er zelf aan moet. het is ook ja ,mijn benen doen zeer maar ik kan nog wel lopen Maar het gaat meer om de balans en de hharts zei ook die heb je meer met een rollator dan met een wandelstok. Ze heeft gelijk maar de knop moet nog even om. maar de val heeft mij wel een beetje angstig gemaakt.

5. Jes50
    Afbeelding van Jes50

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/10/372005.gif
    hallo allemaal bij jullie ook zo wisselvallig weer?
    hier schijnt aan de voorkant de zon en aan de achterkant regent hetja omi het valt niet mee kneuzen duurt lang als je eerst maar weer toonbaar bent :lol:
    lekker uit geweest op de pantoffels goed gedaan hoor lekker genieten!
    ik heb wel lekker gewerkt maar tjonge wat ben ik blij met de leerlingen nu moet er niet aan denken als ze zo weg zijn maar hoop dan mijn energie weer terug te hebben

het is ook altijd wat!

6. jsteen1
    Afbeelding van jsteen1

ja hier ook hoor steeds wat buien die over komen uit zee brrrrrrrrrrr
    niks aan zo dit weer,geef mijn maar lekker vriesweer .
    JES werkse en tot morgen .

Omi een koning poedel vind ik heel erg mooi en hoog op de pootjes
    mijn hondje lijkt er op alleen is hij klein .
    bij ons woond ook iemand met zo grote poedel een witte die is ook
    al op leeftijd .
    hoe is het met de hond van je dochter is het goed gegaan, bij mijn hondje moet het ook om de 3maanden de oortjes geplukt worden anders kunnen ze doof worden zij de trimster
    dan gaat hij ook met zijn oortjes schudden dan weet ik het weer .

7. OMI64
    Afbeelding van OMI64

Johanna alles is goed gegaan met de hond en er is gelijk tandsteen weggehaald. het is een lieve hond maar wel erg groot Ze hebben deze genomen ivm de allergie van hun dochter en bij deze kan ze tegen. Tegen ons cavaliertje kon ze niet dat begon toen ze twee was. Maar deze gelukkig wel.
    Eet smakelijk allemaal.

8. ModLibelle
    Afbeelding van ModLibelle

Beste jsteen1 en andere forumbezoekers,

Dit topic heeft inmiddels meer dan 3000 berichten en er mag een nieuw deel worden aangemaakt.

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

AlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl

9. jsteen1
    Afbeelding van jsteen1

goede morgen wil er iemand een nieuwdeel voor mijn aanmaken
    ik weet niet hoe dat gaat . :nee:
    Al vast bedankt daarvoor .
    liefs Johanna.

10. tooske2
    Afbeelding van tooske2

Johanna ik heb een nieuw deel 2 aangemaakt.Gr Tooske
    Dus hier niet meer posten :nee:

ModLibelle wijzigde dit bericht op 21-01-2012 10:11 met 29%: Link toegevoegd
    **Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn.

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x