Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Libelle Café
  4. Hoi vrouwen van 50plus (3)

Dit onderwerp heeft 1508 reacties, en bestaat uit 61 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 61.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 13:01.

Hoi vrouwen van 50plus (3)

Ga naar een onderdeel
  1. biene
    Afbeelding van biene

Apekop , hier kan ik niets meer aan toevoegen .

Wie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat .

2. conny140
    Afbeelding van conny140

Ik ook niet, het is allemaal waar.

3. apekop
    Afbeelding van apekop

Goedenavond plusjes,
    Ik las het bij hub op zijn forum en dacht,die wil ik doorgeven..
    Leuk en waar,helaas die tijd komt niet meer terug.
    Die schoene Jugendzeit,sie kommt nie wieder...

Ik krijg een druk weekje..woensdag een uitstapje met een libellegroepje,donderdag komt dochter met vriend en hond en vrijdag naar jarige schoonzus.

Dochter wil ook even bij haar broer de boel bezichtigen dus daar gaan we 's avonds naar toe.

Vandaag was het eindelijk een beetje lekker weer.

Slaap lekker plusjes.http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vrouwen/56766mbf4bvziqj.gif

Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel....

4. andorra
    Afbeelding van andorra

Heeft je dochter het huisje van haar broer helemaal nog niet gezien Apekop, of alleen niet sinds hij er woont? Onze dochter wil ook graag haar broer's huisje bezichtigen, maar dat is aan hem. Hij heeft het erg druk met zijn werk, is elke avond laat klaar.

Vanmiddag was de laatste yogales alweer van dit seizoen, volgende week gaan we nog met een deel van de groep naar een pannenkoekenhuis ter afsluiting.

5. apekop
    Afbeelding van apekop

Andorra,ze is er een keer geweest toen we het laminaat naar boven moesten brengen.
    Daarna niet meer,ze woont ook niet naast de deur en het moet maar net een keertje uitkomen.Werken ook allebei fulltime,maar dochter heeft nu vakantie.
    We moeten 2 klapstoelen meenemen,want zoon heeft nog steeds maar 3 zitplaatsen en ik heb geen zin om met mijn stramme knieen op de grond te gaan zitten,haha..

Ik heb net nog even in de tuin gezeten met een boek,maar het betrok steeds.Hoop morgen op beter weer!

Fijne avond.http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bijen/30.gif

6. andorra
    Afbeelding van andorra

Dat is weinig Apekop, drie zitplaatsen ;) Krijgt hij niet zo veel visite? Mijn zoon heeft een hoekzitbank waar er vier of vijf kunnen zitten, en vier eetkamerstoelen. Ben er vanmorgen weer wezen poetsen, ging maar met 't autootje, want het goot. Het halve dorp is opgebroken, dus ik moest omrijden. Maar natregenen is ook zo wat!

7. biene
    Afbeelding van biene

Goede morgen plusjes ,

ik ben weer thuis . Het is even wennen aan de grijze grauwe luchten , maar de douche met de harde waterstraal vind ik wel lekker .
    wat een luxe hebben wij hier .
    Wel staat de verwarming aan . Ik heb de laatste 6 weken alleen maar zon gezien .

Kleinzoon is geslaagd. Hij is student af en deze oma is super blij . Hij heeft er heel veel zelf moeten doen . ( Een vader was er niet meer om bij te springen )dus hij werkte zich het heen en weer avonds en in de weekenden en als je dan met 23 kan zeggen "ik ben meester in de rechten met een doorsnee van 7,5 , kan je best trots zijn ".

Heerlijk toch je autootje andorra .

Zo nu even bijkomen . Manlief is boodschappen doen . Ik heb er de eerste dag altijd een hekel aan .Heb de laatste tijd zoveel talen gehoord, moet eerst even alles op op rijtje zetten :lol:

Ik wens jullie een gezellig weekend .

8. apekop
    Afbeelding van apekop

Goedemiddag plusjes,

Welkom terug Biene!http://www.animaatjes.nl/plaatjes/o/open-haarden/animaatjes-open-haarden-28056.gif
    Ik heb het open haardje voor je aangestoken,want het is inderdaad bar fris!
    Wat goed van je kleinzoon!Dus hij is net als mijn dochter Meester..
    Heeft hij al zicht op een baan?

Andorra,zoon heeft ook geen eettafel met stoelen.
    Hij heeft een groot bureau met een bureaustoel,maar de bank wil hij graag samen met zijn vriendin uitzoeken.Dat is ook leuk voor haar.
    Vandaar dat het nu een beetje behelpen is.

Ik heb 3 drukke dagen achter de rug.
    Woensdag het libelleuitje,wat erg leuk was,veel gelachen.
    We waren met 7 vrouwen.
    Ik ging om 10 uur de deur uit en was er om 21 uur weer in.
    Eén buitje gehad,maar we hebben ook een paar keer op een terrasje gezeten om uit te rusten.Er was markt in het centrum van Utrecht.

Donderdag in de middag kwam dochter,vriend en puberhond.
    (Ik kreeg voor moederdag een heel grote doos Merci en er kwam nog een pakje de volgende dag met een lekker geurtje.)
    Hond is erg druk en speels,mijn katten trokken meteen aan hun stutten en kwamen 's avonds laat pas weer binnen.
    Ze bleven hier eten en daarna naar zoon,thee en fris gedronken en daarna naar huis.Dochter had nog meer dan een uur rijden voor de boeg..

Gisteren de weekboodschappen gedaan,alles opgeruimd en toen naar het tuincentrum.Twee mooie vaste planten gekocht voor schoonzus.
    Daar broodjes en soep gegeten,waren om 23 uur weer thuis.
    Ik heb de laatste 3 dagen meer gepraat dan normaal in een maand,haha..
    Dus nu even bijkomen!!

Fijn weekend plusjes.(en fijne moederdag voor zover jullie er aan doen)

9. conny140
    Afbeelding van conny140

Goede avond plusjes,
    Welkom terug Biene ja het is hier koud hé dat is efkes wennen voor je,
    druk druk druk heb je het gehad Apekop maar voor ons leuk om te lezen,
    zo genieten we lekker mee,(ik tenminste wel :D )
    plusjes een fijne moederdag en weekend.

10. andorra
    Afbeelding van andorra

Wij doen dit jaar niet aan Moederdag omdat wij een weekendje zijn weggeweest. Kwamen eind van de middag pas thuis. Afgelopen vrijdag hadden we een trouwfeest met daaraan voorafgaand het kerkelijk huwelijk van een neef van ons, daar hebben wij een weekend aan vastgeplakt omdat het een paar uur rijden was. We zaten in een hotel in Beekbergen, was prima hoor, alleen duurde de bediening bij het diner op de dag van het huwelijk te lang. Wij moesten om 7 uur in de kerk zijn, maar kwamen daar een kwartier te laat aan. Er werden een paar stoelen bij het orgel gezet, zodat wij toch nog een plaatsje hadden met z'n vieren, zwager en schoonzus waren ook in hetzelfde hotel en daar waren we met meegereden. Gisteren en vandaag hebben wij daar in de omgeving gefietst met hen, het was al met al een geslaagd weekend :duim:

Biene, welkom terug in ons midden. Ja, aan de temperatuur hier zal je wel weer moeten wennen. Gelukkig zijn de regensluizen wél dicht, al weet ik niet voor hoe lang <:D Gefeliciteerd met je geslaagde kleinzoon!

11. apekop
    Afbeelding van apekop

Goedemiddag plusjes,
    Dus jij had een feestje Andorra..
    Wat een gedoe met het eten,dat zou bij mij al niet goed vallen om daarna dan zo te moeten haasten.
    Was het een mooie bruid?

Gisteren ben ik in mijn oude winkel geweest,kopje thee gedronken en een stapel priveetjes gehaald.
    Ook 2 shirts en een afgeprijsd grijs vestje gekocht plus de nodige hh artikelen.
    Verder 2 bloemenranken om een lelijke plek op het plafond te maskeren,staat wel gezellig vind ik.

Wat een ongezellig weer is het toch..koud en vannacht heeft het geplensd!Nu schijnt wel de zon,maar het mag van mij best een graad of 22 worden..

Fijne dag plusjes!Dit katje lijkt SwingC wel!!http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/katten/20.gif

12. blondine
    Afbeelding van blondine

Daar ben ik weer. Heb wel gelezen maar niet ingelogd en nu zag ik dat het heel lang geleden is.
    Heb het druk gehad.

Zondag gezellig met dochter naar de Libelle-week geweest.
    Het was er niet heel druk, maar omdat het moederdag was vroeg het team van Rob Peetoom wie er van de moeders met dochter een haarmetamofose wilde hebben. Dat hebben we laten doen en een stuk mooier van geworden. Ik heb een heel ander kapsel, wel vlot maar moet er nog aan wennen. Werden ook nog mooi in de make up gezet.

Krijg net een telefoontje of dat ik binnenkort mee naar een appartement ga kijken, dus ook dat gaat vooruit.

Groetjes plusjes en probeer er snel weer te zijn

13. biene
    Afbeelding van biene

Zo , dus blondine zouden wij niet meer herkennen . Ik heb vandaag een nieuwe bril uitgezocht en ook deze veranderd mij behoorlijk , maar ik vind hem wel leuk. Maar wat zijn die duur .

blondine en apekop jullie waren vorig jaar toch ook bij de libelle week ? Ik ben er noch nooit geweest . Is het ieder jaar het zelfde ? of komen er ook weer nieuwe dingen ?
    Veel plezier bij het uitzoeken van een nieuw appartement . Ik denk dat het voor je dochter is ?
    Wat is het toch koud . Mijn spieren hebben het helemaal niet naar de zin , alles kraakt en toet pijn . Ik had je open haard wel nodig apekop .

Onze buren zij nu met vakantie dus ik ben voor 2 weken ook en poesenmoeder . Ze slaapt wel in haar eigen huis maar verder is zij veel bij ons , heel gezellig . Toch mist zij het baasje.

Fijne avond

14. apekop
    Afbeelding van apekop

Goedemiddag plusjes,
    Haha Blondine en Biene in de metamorfose!!
    Rob Peetoom is een heel bekende kapper uit Haarlem.

Zit je bril meteen lekker Biene,soms moet je iets laten bijstellen..
    Wat is het verschil met je oude montuur?
    Ik heb die van mij alweer een jaar of 4,maar mijn rechterglas is behoorlijk beschadigd,het lijkt wel een gedeelte matglas..ik denk dat de coating er vanaf is..
    Ik heb er niet heel veel last van,maar wil toch wel nieuwe glazen binnenkort en die maken het zo duur.

Marian al een tijdje niet gezien..misschien op vakantie???

Vandaag doe ik 't kalm aan,morgen hebben we een drukke dag.
    Moet om 6 uur op,want om 8.15 worden we bij het station opgewacht door een touringcar.
    We hebben een uitje van hubs oude werkgever.Speciaal voor pensionado's.
    Inclusief,koffie met gebak,een lunch en dinerbuffet.
    We gaan naar een vliegtuigmuseum en 's middags naar Beeld en Geluid in Hilversum.
    Heb geen idee tot hoe laat het duurt.
    Zaterdag boodschappen doen en ik moet iets leuks halen voor vrienden,daar gaan we zondag naar toe.
    Dus 3 drukke dagen.

Wens jullie een fijne avond!http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/katten/114.gif

15. conny140
    Afbeelding van conny140

Goede middag plusjes.
    Marian word morgen geopereerd aan haar hand, dus moeten we duimen voor haar, Apekop, had het opgeschreven vandaar :lijstje: Marian sterkte meisje :love:
    Apekop ik heb laatst een nieuwe bril gekocht bij de drogist, D.* voor maar ¤ 35.- je laat je bril doormeten door ze en een week later kan je hem halen, of met een receptje van de oogarts, leuke brillen voor er bij of tussendoor, er zijn wel beperkingen voor erg hoog + of -.
    veel plezier morgen en we horen wel van je hoe het is geweest.
    Erg koud hé Biene heb er ook erg last van de spiertjes vooral mijn nek wil niet mee werken.
    gezellig Blondine dat je schreef, lezen doe ik hier ook altijd maar tijd om te schrijven lukt niet altijd.
    gelukkig toch nog op tijd Andorra.
    fijne avond plusjes

16. biene
    Afbeelding van biene

Hallo Plusjes ,

ik wist het niet meer van Marian , dus ik kom haar zeker sterkte wensen en zal ook voor je duimen , plusje . Laten wij hopen dat het dan eindelijk beter wordt .

Apekop , veel plezier morgen .
    Je hebt gelijk , het nieuwe montuur is niet zo duur , dat valt mee . Het zijn de glazen . ¤ 325, 00 per stk . Ik kan het montuur niet goed beschrijven apekop . Manlief zegt het maakt mij jonger , hahaha :tong: niet zo traditioneel , dus het zal wel goed zijn . Ik heb het nog niet , kan het pas dinsdag halen dus de kinderen konden nog niet hun mening geven .

Conny wat een goed idee voor b.v een tweede bril of een zonnebril . Ik had er nog nooit van gehoord .

Vandaag hadden wij weer eens prachtig weer en zaten met kinderen en kleinkinderen de hele middag gezellig in de tuin . Ik had dat nog te goed omdat niemand met moederdag kon komen :lol:

andorra , al bijgekomen van het feestje ?

17. apekop
    Afbeelding van apekop

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/sterkte/animaatjes-sterkte-25849.jpgMarian,met de operatie.
    Ik hoop dat je nu voorgoed van je pijn af bent.

Slaap lekker plusjes!

18. marian38
    Afbeelding van marian38

Vanmiddag om half 3 ben ik aan de beurt. Zodra het weer lukt kom ik laten weten hoe het gegaan is.

BEGIN DE DAG MET EEN LACH

19. andorra
    Afbeelding van andorra

Marian, je zult dit wel niet meer lezen, maar ik leef met je mee hoor :duim: Ik ben heel benieuwd of je er baat bij hebt!

Biene, dat zou wat wezen als ik een week nodig zou hebben om bij te komen van een feestje :lol: Het was trouwens geen dolle boel hoor, daar houden ze niet van.

Wij krijgen zondag nog moederdagbezoek, oudste zoon met zijn gezin. Door het weekendje weg waren wij er zondag niet. Dochter met haar vriend hadden woensdagavond willen komen, maar toen kwam het bij ons niet uit. En zondag kunnen zij niet. Jongste zoon heeft het geruisloos voorbij laten gaan, haha!

Apekop, jullie hebben goed weer vandaag voor het uitje van de vroegere baas van je hub, wat apart zeg, zo'n uitje voor ex-werknemers! 't Gaat daar zeker wel goed? Geen last van de recessie <{:)

20. marian38
    Afbeelding van marian38

operatie is goed gegaan
    was toch echt carpaal tunnelsyndroom andere artsen beweerde van niet
    zenuw in pols zat echt bekneld en zag al blauw

21. conny140
    Afbeelding van conny140

Marian wat een geluk dat je geopereerd bent, en dat er dan artsen zijn die zeiden van niet, wat een lieve arts die wel het wilde doen, beterschap, en hoop dat je nu verlost zal zijn van de pijn.

22. andorra
    Afbeelding van andorra

Goh, hoe is het mogelijk dat die andere artsen dit niet doorhadden! Mocht het toch nog weer erger worden met mijn hand, dan ga ik absoluut naar dat Handencentrum! Ik zal duimen dat je baat hebt gehad bij de operatie!!!

23. marian38
    Afbeelding van marian38

was er niet iemand op zoek naar een wasmachine verhoger ze staan in de folder van de praxis voor komende week

24. biene
    Afbeelding van biene

Ja , dat was ik marian . Ik zal eens in de folter kijken .

Gelukkig , dat je de operatie gedaan hebt . Ik weet zeker dat het nu binnen korte tijd beter gaat . Bij mij is het al jaren geleden gedaan .

Het was prachtig weer vandaag . Wij konden de hele dag buiten zitten . De vogels zongen het hoogste lied en ik zat heerlijk te lezen .

Gisteren heb ik 4 tomatenplantjes gekocht . Ze staan onder het keukenraam . Ernaast staan verschillende kruiden . Ik kook graag met kruiden en minder zout .
    In een grote bak heb ik 1 courgette geplant . Ik hoop dat de slakken er af kunnen blijven ,want ze lusten ze graag

Ach ja , zo is een mens bezig . Als je maar plezier hebt .

Slaap lekker allemaal

25. andorra
    Afbeelding van andorra

Heerlijk weer is het, laat het voorlopig maar zo blijven <B)

Gisteravond waren mijn dochter en haar vriend hier, nog voor Moederdag. Ze zijn druk met de voorbereidingen om te gaan samenwonen, over een paar weken gaat dat gebeuren. Uiteraard hebben ze veel spullen dubbel, dus staat er zo het één en ander op Marktplaats. Weet eigenlijk niet of ik het al verteld heb dat haar vriend c.q. buurman zijn appartement verkocht heeft, en een deurtje opschuift :love: Van daaruit gaan ze uitkijken naar een geschikte eengezinswoning!

Vanmiddag heb ik een afspraak bij een oudere, om hem namens de kerk te feliciteren met zijn verjaardag. Was daar nog niet eerder, dus ik ben benieuwd.

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x