Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Relatie & Opvoeding
  4. Ik voel dat ze me niet leuk vinden

Dit onderwerp heeft 61 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 24-11-2011 15:50.

Ik voel dat ze me niet leuk vinden

Ga naar een onderdeel
  1. gwynette
    Afbeelding van gwynette

Het moeilijkste van contacten leggen op wat oudere leeftijd is denk ik dat je niet meer zo makkelijk automatisch mensen ontmoet omdat je nou eenmaal veel tijd met bepaalde mensen doorbrengt die je nog niet zo goed kent. Als je op school zit, of werkt, of jonge kinderen hebt en daardoor elke dag op het schoolplein, de zwemles en de voetbalclub rondloopt leer je mensen heel langzaam kennen en ontwikkelt zich soms een vriendschap. Zo werkt het ook met honden: je loop allemaal je rondje, je herkent elkaar, spreekt elkaar een keer aan over iets waarvan je al weet dat je het gemeen hebt en voila, contact. Ik ben heus niet verlegen maar ik heb werkelijk nog NOOIT een vriendschap opgedaan op een feestje of ergens anders waar ik eenmalig kwam. Zo werkt het gewoon niet bij mij. Overigens zijn feestjes met voornamelijk onbekenden absoluut niet aan mij besteed, dat vind ik sociale verplichtingen waar ik indien mogelijk onderuit duik. Lukt niet altijd, maar ik voel me allang niet meer verplicht om alles bij te wonen waarvoor ik ben uitgenodigd.
    Of mensen me leuk vinden daar houd ik me ook niet heel erg mee bezig. Veel mensen wel, veel ook niet. Jammer dan, ik vind ook niet iedereen leuk.

2. jop envelop
    Afbeelding van jop envelop

met de leeftijd veranderd dat wel ik houd me er ook niet meer zoveel mee bezig.maar ook ik ben ooit een puber geweest.en juist in die periode lieten mensen merken dat ze me verafschuwde.en dat brengt littekens met zich mee.ik denk dat iedereen wel bemind wil worden.

tja wat zal ik ervan zeggen?

3. Elivia
    Afbeelding van Elivia

Heb ik ook; het gevoel er niet bij te horen. Van mijn studievriendengroep heb ik dat gevoel bij drie van de 8 mensen maar het verpest voor mij toch het samenzijn... Ik merk wel dat hoe ouder ik word, hoe minder ik me er van aan ga trekken.

4. jop envelop

dat is het beste,je er niet teveel van aantrekken.dat doen andere van mij ook niet.ik vind wel een beetje raar,dat mensen die ik opppervlakkig,of helemaal niet ken op facebook,en hyves vrienden willen worden,en echte bekende bijv famillieleden mijn aanzoek wijgeren.dan denk ik zou het dan toch met mijn uiterlijk te maken hebben.het lijkt/voelt weleens dat mensen zich voor me schamen

5. Tulp123
    Afbeelding van Tulp123

Ik heb niet alles gelezen, maar wil toch graag even wat schrijven.
    Sommige vrouwen negeren mij, als ik alleen ben, maar als ik met mijn man ben doen ze overdreven vriendelijk tegen mijn man. Ze doen maar. Ik vind het wel stom/raar.
    Ik heb die vrouwen niets misdaan hoor.

6. kriezel
    Afbeelding van kriezel

Tulp, iets soortgelijks ervaar ik soms ook. Ik ken vrouwen die heel anders optreden naar mijn man toe dan naar mij. Parelende lachjes, een aanraking, een hand op de knie.
    Hij blijft er vrij nuchter onder, dus dat doe ik dan ook maar. Er zijn nu eenmaal "mannenvrouwen", die mannelijke aandacht meer waarderen dan vrouwelijke.

7. jop envelop

ow die figuren ken ik ook met name familie leden die zeggen ook alleen maar iets als man erbij is als ze me alleen tegen komen ook niet.ze zien me dus als de kouwe kant.nou lekker laten doen

8. Rellebel
    Afbeelding van Rellebel

Ik ken mannen die heel leuk en aardig tegen mij doen, maar als zij hun vrouw bij zich hebben zich een stuk gereserveerder naar mij opstellen ;)

De een zijn dood is een ander zijn brood.

9. jop envelop

dat zijn meestal mannen die thuis helemaal onder de knoet zitten.

10. Rellebel
    Afbeelding van Rellebel

:lol:

De een zijn dood is een ander zijn brood.

11. boerlinda
    Afbeelding van boerlinda

Ik zie wel dat meer dames het idee hebben genegeerd te worden/niet leuk te worden gevonden. Ik vind het knap als je kunt zeggen: het doet me niets, maakt me niet uit.
    Ik trek het me wel aan, voornamelijk in familiekring ('koude kant'). Ik kom er nu al 30 jaar en voel me er nog steeds niet bij horen.
    De komende 'feestmaand' zie ik met angst en beven tegemoet!

boerlinda wijzigde dit bericht op 24-11-2011 10:37 met 14%

12. jop envelop

ik denk dat het iedereen wat doet.maar niemand is het waard om wakker van te liggen.dat plezier gun ik ze niet.ze geven om mij ook niks ,dus waarom zou ik om hun wel treuren ?.ik doe zo stoer mogelijk.om zo een houding uit te stralen.ik denk vaak.,eens ben ik aan de beurt om wraak te nemen

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x